hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Beyond Partnerst olyan ismert szakemberek alapították, mint Havasi Zoltán, Turi Tamás és Molnár Imre.

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes.

A digitális világban minden szükséges ismeret rendelkezésre áll az üzleti sikerhez, és a fogyasztókkal is könnyebb kapcsolatba kerülni. Beszámoló a Telekom legutóbbi MOST Fórumáról. (X)

Ebből kettő a DDB-é, egy pedig a Wavemakeré.

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

Pavel Stanchev vezérigazgató és csapata köszöntötte a csatorna partnereit a Beef Bar Budapestben. Nézd meg az este képeit!

hirdetés

A magyar fővárosnak mond köszönetet a tízéves Prezi, ami az évforduló alkalmából születésnapi toborzókampányt indított.

Miért szól mindenkihez a dizájn, mit jelent a dizájnszemlélet és milyen gazdasági haszna lehet? Erről beszélgettünk a Design Hét végeztével Pomázi Gyulával, a Magyar Formatervezési Tanács elnökével.

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Október 28-ig dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Pavel Stanchev (TV2), Kolosi Péter (RTL), Atmedia és R-Time interjúk, valamint a 25 legfontosabb tévés kreatív seregszemléje a friss Kreatívban!

hirdetés

A Tvr-hét 30. születésnapja kapcsán megidézzük a magyar televíziózás történetét. Következnek a vetélkedők!

Kiemelkedő zero waste kampányok a közelmúltból.

Külföldről hazaköltöző diplomata és várostervező is ott volt Karácsony Gergely szűk kampánycsapatában.

Ebből hármat a DDB, kettőt pedig a Bold húzott be.

A Tabukról tabuk nélkül második évada kapcsán a sorozatot jegyző ügynökség egyik alapítójával, Mentes Endrével beszélgettünk.

Viszlát Lokál, helló Pesti Hírlap? Az új, ingyenes újság tulajdonosát és főszerkesztőjét kérdeztük arról, mire számíthatunk a forgalmas helyeken szórt napilaptól.

A negyedik Carbon Open House a „Do u speak Z?” címet kapta.

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi.

1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt.

A nemzetközi pr-szövetség tagjai között hónapok óta zajlik erről egy egyeztetés.

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

hirdetés
hirdetés

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 

books.kreatívonline