Kreatív-Müpa playlistek

 

Playlist a kreatív hétkezdéshez – mostantól minden héten friss zenei válogatás a Müpától, benne minden, amit most hallgatni érdemes! Jazz, könnyű, komoly és kortárs. Spotify-on, és aztán hamarosan élőben is a Müpában!

 

Nem vagy Spotify felhasználó? A playlisteket az alkalmazás telepítése nélkül, böngészőből is lejátszhatod egy ingyenes Spotify regisztráció után (vagy akár Facebook azonosítóval is beléphetsz).

 

Vol.1, 2017. október 2.: őszies, lazulós, zongorás

Vol.2, 2017. október 9.: táncos hétkezdéses

 

Vol.3, 2017. október 16.: reggeli óvodába-menős, leendő Debussyknek és szüleiknek

 

Vol.4, 2017. október 24.: hipnotikus ethnojazzes, szülinapos hegedűssel

 

Vol.5, 2017. október 30.: basszusgitáros – emlékezős

 

Vol.6, 2017. november 6.: afrikai varázslatos, magyaros cimbalmos



Vol.7, 2017. november 13.: nyári fesztiválokat visszaidézős

 

Vol.8, 2017. november 20.: karácsonyra hangolódós, nosztalgikus

 

Vol.9, 2017. november 27.: rockos jazzlendület, klasszikus levezetéssel

 

Vol.10, 2017. december 4.: legendás hangok, legendás dallamok

 

Vol.11, 2017. december 11.: hideg téli estékre, bekuckózáshoz

 

Vol.12, 2017. december 18.: év végi táncolós és csendesülős

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.