Szexizmus és zaklatás a reklámszakmában - a legnagyobb cikik 2016-ból.

Ambíciózus, szinte kortalan, mindenre és magukra is odafigyelő nőket képzelnek maguk elé.

Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket vetettek be a női lapok, hogy a példányszámuk ma sem nem csökken?

Hogyan mutatják be a nőt a reklámokban?

Nemes Juli, Kemény Éva és Gellért Emese három különböző korszak női kreatív ikonja.

Többek között ez derült ki a kommunikációs iparban végzett nagy genderkutatásunkból.

Infografikán mutatjuk be a genderkutatásunk online kérdőívének eredményét.

Mondja el, mi a véleménye a nemek közötti egyenlőségről!

Kutatást indít a Kreatív a Mercedes-Benz támogatásával.

Az NMHH továbbra is támogatja az Erdélyi Magyar Filmszemlét és a Savaria Filmszemlét is. 

15 lapra nőtt a LifeTime Media által képviselt magazinportfólió.

A műsorvezető az Origónak adott interjút.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.