Szexizmus és zaklatás a reklámszakmában - a legnagyobb cikik 2016-ból.

Ambíciózus, szinte kortalan, mindenre és magukra is odafigyelő nőket képzelnek maguk elé.

Milyen stratégiákat, márkaépítési és értékesítési trükköket vetettek be a női lapok, hogy a példányszámuk ma sem nem csökken?

Hogyan mutatják be a nőt a reklámokban?

Nemes Juli, Kemény Éva és Gellért Emese három különböző korszak női kreatív ikonja.

Többek között ez derült ki a kommunikációs iparban végzett nagy genderkutatásunkból.

Infografikán mutatjuk be a genderkutatásunk online kérdőívének eredményét.

Mondja el, mi a véleménye a nemek közötti egyenlőségről!

Kutatást indít a Kreatív a Mercedes-Benz támogatásával.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

Peter Brase továbbra is a svájci anyacég pénzügyi és operatív igazgatója marad.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.