hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hétvégi lap szerkesztősége is csatlakozik a közéleti napilaphoz, a Vasárnapi Hírek, mint márkanév, megszűnik.

A Mérték és a Medián közös felméréséből kiderül: csökken az Origo szerepe, de nő a TV2-é és a közmédiáé, és nem olvasunk nemzetközi sajtót. Kutatási összefoglaló.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

A hazai saját gyártású műsorokra adott online reakciók alapján hiába fogadták pozitívan a TV2 új műsorait, ez kevés volt a nagy visszhang kiváltásához.

Stan Lee 95 évesen, tüdőgyulladás miatt hunyt el.

Jürg Marquard adta el a cég 20 százalékát Bijan Khezri vezérigazgatónak.

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

Indulnak az 1+, a 3+, a 4+ és a D+ csomagok, mindegyik másra alkalmas.

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

hirdetés

A NER-hírcsatorna augusztus eleje óta van a portfólióban, az ATV 2019 januárjától lesz. A History Channel viszont kikerül a portfólióból.

Női váltó néven karrier- és életútváltó oldalt alapított Békéssy Olga egykori híradós, kommunikációs szakember.

hirdetés

A hírt már a Big Picture-ön bejelentették, a Sorozatwiki már konkrétumokról is beszámolt.

2019. január elsejétől értékesítik az A+E Networks csatornáját.

Október 29-től új design és új műsorok láthatók a TV2 gyerekcsatornáján.

Kovács Lázár és Kaszás Géza emígyen tért vissza a tévéképernyőre.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Kivéve azokon a frekvenciákon, ahol megszűnik a volt Simicska-rádió.

Az eddig is Fidesz-barát rádió teljes kézivezérlést kap. Csepreghy Nándor ex-államtitkár és egy Lázár János-közeli ügyvéd a másik két új tulajdonos.

Dévényi Tibi bácsi a Retro Rádióba érkezik.

Utódját már megtalálták, a Class FM-től érkezik.

Érdekes szponzorációs megállapodásokat kötött Andy Vajna rádiója.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

A Nyugati pályudvaron látható az alternatív plakát.

A beteg gyerekek kiegészítő, lelki kezelését népszerűsíti így a Mosoly Alapítvány és a BKK.

Közterületi kampány a Candytől a vébé idejére.

Nemcsak Európában, hanem Magyarországon is jelentős bővülés történt.

Törzsvásárlói programok áttekintése magyar kiskereskedelmi láncokban a Tescótól az Aldiig.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

hirdetés
hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

17 éve van a csatornánál, nem hosszabbította meg a szerződését.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

Borbás Marcsi gasztrovonalon, a Katolikus Rádió katolikus vonalon erősítette a „társadalmi megértést".

Nyolc év kihagyás után fogja vezetni a január 2-án debütáló Exatlon Hungaryt.

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

A Lounge Design és a New Land Media készítette.

A Habony-művek szélsőséges rasszizmusa és gyűlöletkeltése miatt kérik a cégeket, ne hirdessenek ott.

A divízió vezetésére a Portfolio.hu korábbi értékesítési igazgatóját kérték fel.

Csúnya pulcsival és SMS-sel is lehet segíteni a daganatos gyerekek felépülését segítő kampányt.

Német Károly Csongor a magyarországi vállalat vezérigazgatója volt eddig. Szilágyi Gábor az új magyar vezető.

A 2100 MHz-es frekvenciahasználati jogosultság meghosszabbításának egyszeri díja 11 milliárd forint.

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

A táncházmozgalomból kinövő szubkultúrát bemutató dokumentumfilm első része debütál a Kreatívon.

A filmeket és sorozatokat kínáló szolgáltatást elsőként a Magyar Telekom MoziKlub előfizetői használhatják.

A New Land Media és a Lounge Design konzorciuma végzi a feladatot.

Amely a Kalinka vodka kommunikációjára vonatkozott.

Az aktivitást a DeepInsight szervezte a Pfizer Magyarország megbízásából. A gálameccsről készült videót is megmutatjuk.

Már majdnem ezren megtették. Az eddigi adatok alapján még a reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

Először indít nemzetközi online kampányt az Erste.

hirdetés