hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kellemes reklámfilm is készült hozzá.

Orbán Viktort is magukra haragították már. Interjú a címlapokért felelős alkotói brigáddal.

A JCDecaux szerint az egymilliárd forintot is elérheti a magánterületen lévő plakáthelyeinek az elbontási költsége. Nem beszélve a kötelező fejlesztésekről.

A MEME április eleji közgyűlésén került pont a régóta húzódó kérdésre.

Utána viszont zuhanás várható a plakáthelyek számában. Tilos lesz például magánterületen hirdetni. Megnéztük, milyen piaci hatások lesznek még.

A Noizz.hu a RAS európai médiamárkája. Politika is lesz rajta.

Háromnegyedével nőtt a filmes költés Magyarországon, a legnagyobb tételt a Szárnyas Fejvadász adta.

Ősszel még törvényt akartak hozni róla, direkt vezérlésre váltottak.

A Napi.hu 100 leggazdagabb magyar 2017-es listájára a szektorból befért még 10 másik milliárdos. Új szereplő Kuna Tibor.

hirdetés

Az új pozíciót Vándor Attila, a Hoppex volt ügyvezetője tölti be.

Úgy tűnik, legfeljebb két cégnek lesz esélye indulni. Az NMHH hatalmas és nagyon drága panelt szeretne.

hirdetés

Andy Vajna szerencsére derűlátó volt a Világgazdaságnak adott interjújában.

Ez is kiderül az NMHH, a műsort érintő átfogó vizsgálatából.

2007-től kezdődően. 2012-ig ment jól a szekerük, utána bezuhant.

Eleinte kétféle saját tartalom jöhet, bár egyelőre még nem erősítették meg.

A Life és az Ozone is rövidebb névvel megy tovább.

A BBC Kertvilág 30 ezer példányban jelent meg.

Illetve a We Love Budapest ismert újságírója a különszámdömping miatt.

A Magyar Kétfarkú Kutya Párt olimpiát kifigurázó lapja.

A Kétfarkú a Magyar Idők fenyegetését is csak elvicceli.

Mi sem, pedig már piacon a Pesti Est ART.

Pécs, Debrecen és Sopron is a listán.

Jól teljesít a Sláger FM és a Music FM is az Inspira Research országos rádiós kutatása szerint.

Az egymillió autós transzmitter, hogy újra sokan hallják is a Class FM-et, még várat magára.

Kaposvári és veszprémi helyi, valamint pécsi körzeti rádiók az érintettek.

Márciusi eredmények az Inspira Researchtől.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Amely keményen szabályozná a pártok közterületi reklámmegjelenéseit.

Az alpesi hangulatot szeretnék megidézni.

Az elnök követői fel vannak háborodva.

A Mahir-oszlopok bontása továbbra is jogellenes.

10 éves a PornHub, az évfordulót ünneplő videót a Kinopravda készítette.

A társadalmi célú kampányban csak hangokkal játsszák el a balesetet, de így is nagyon hatásos.

Ha nem fizette be egy médiavállalat a teljes tavalyi összeget, most már nem is köteles.

A Focus Bari SA 2006-ban és 2014-ben is végzett rádiós hallgatottságmérést a görög piacon.

Szurkolócsipsznek pozicionálják idén a márkát.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 2.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A legkisebbeket célzó sávban.

Az RTL Gold a Film+2-t váltja majd.

A TNS-Hoffmann-Mediameter riválist kapott.

Tények-vers Gálvölgyi János előadásában.

Szavakat gyűjtenek, amiből a rapper dalt ír.

Ciprusi ügyvezetővel magyar napilapkiadó vállalat indult.

Pontos nevén: a Szépkorú Okostelefonkezelő Akadémiát.

Június 2-ig még van lehetőség leadni a pályázatokat.

Új tagként került be Fialka Krisztina.

Nyolc balatoni helyszín fedi fel eddig rejtett arcát.

2016 első negyedévéhez képest 68 százalékkal több fogyott belőle.

Azt illusztrálják a filmekben, hogy iPhone-nal könnyebb az élet.

Az IAB Europe Research Awardson idén egy az online hirdetési piacot átláthatóbbá tevő szoftverükkel nyertek.

Sarlós Gábor korábban MPRSZ alelnöke volt, jelenleg pedig a Worcesteri Egyetemen oktat. 

A Nők Lapja Café korábbi szerkesztője gyakorlati tudást szeretne átadni médiaszakembereknek.

Házon belülről nevezték ki cégvezetőnek, a Pannon Plakát marketing- és kereskedelmi igazgatója volt.

Másfél év szünet kezd újra hirdetni a Magyar Nemzeti Bank, a kampány 2019 végéig tart.

A kiadó középvezetője informatikusokkal akart levelezőrendszerekbe bejutni. Az Átlátszó szerint múlt heti cikkük informátorát keresték.

Kicsit Wes Andersonosra vették ők is, de nagyon más nem jutott eszünkbe.

Az ELTE sportklubja 120. születésnapját ünnepli idén, ez adja az apropót.

A Moschino kreatívigazgatója is feltűnik a filmben.

A feladat a termékeik és a pulykahús népszerűsítése.

Saara Aalto zongoraművész 20 nyelven énekli a dalszöveget.

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

hirdetés