hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

November 11-től átalakul a csatorna hétköznap esti műsorrendje.

A Nielsen harmadik negyedéves riportja szerint kevesebb nézőt értek el a reklámok egy évvel ezelőtthöz képest.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Kiadói körképünk következő részének középpontjában a Marquard Media.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

A WarnerMedia 2020-ban indítja el saját streamingoldalát, amely szerintük mást kínál majd a Netflixhez képest.

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Első körben 200 ember vehet részt a előfizetéses szolgáltatás tesztelésében. 

hirdetés

A budapesti kalauz után jön a 444 jó hely Magyarországon. Kétezer előfizető kell a kiadás megtérüléséhez.

Több bulvár és kevesebb híradó lehet a Semjén Zsolt és Rogán Antal által benyújtott médiatörvény-módosítás eredménye.

hirdetés

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Akár hosszabb távon is tervez a műfajjal, közölte a TV2.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az egyházi tematikájú közösségi rádió az ateistákhoz is szólni szeretne.

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

 pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

Azt kiemelték, hogy a legfontosabb a biztonság.

A csatorna azt írta, technikai okok miatt maradt el a szerda reggeli Mokka, helyette Walker, a texasi kopó ment adásba. 

Ami egy éve természetes volt, most szinte elképzelhetetlen, de a pandémia legyőzhető. 

Ingyenes előadáson mesél a nézőt is bevonó technikákról a berlini High Road Studios két alapítója.

Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez.

Összesen 70 filmet mutat be idén a streamingóriás.

Alexander Nanau, aki a Collective című filmjével az Oscar-díjig menetelhet, a román kultúra ténylegestámogatását hiányolja a kormánytól.

Összesen 55 jelölt közül lehet választani a közönségszavazáson, szép számmal akadnak jelöltek a kreatíviparból is.

A Viacom az RTL Spike kivezetése után jelentkezik az új, tiniknek szóló csatornával.

A Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre főszerepével érdemelte ki az elismerést.

A régi Duna TV székház mellett például az Infopark is új helyszín lehet.

A Panyi a Direkt36, Fabók és Jandó pedig a G7.hu újságíróiként vehették át az elismerést. A díjjal összesen egymillió forint jár.

A szpotnak egyszerre örülhetnek a kecskerajongók és a terepjárókat kedvelők.

A nehézkésen magyarított januári vegán kihívásnak jót tett a járvány: ott a sok bespájzolt tészta, de a denevér-vadhúsos eredetsztori sem rossz motiváció.

Az HBO Max indítja And Just Like That… címmel az új projektet, ami négy helyett három főszereplőt tudott megnyerni magának.

A karakterek tervezéséért felelős David Creek a kezdetektől benne volt az alkotógárdában.

hirdetés