hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rájuk fér: a TV2 magasan vezeti a Mokkával a reggeli műsorsávot.

A Mérték Médiaelemző Műhely nagy fába vágta a fejszéjét: itt a végeredmény.

Interjú Szaniszló Csabával, a Sport TV műsorvezetőjével, az AMC sportjogbeszerzőjével.

Steff József karrierszünetet tart szakmai pályafutásában.

A kormány megint odacsapna az élelmiszerláncoknak, szerintük az ingyenes buszjárat is reklám.

Online lehet nevezni, a shortlistesek és díjazottak pontszerzők a Pr Toplistán.

A friss Oscar-díjas alkotó sorozata már fut a tévében.

Marschall Péter eladta a Paprika Latinót, iskolát és sörfőzdét épít Costa Ricán.

Az Oscar-díjas Deák Kristóf új minisorozatának forgatásán jártunk. 

hirdetés

Egymás után második évben díjazott magyar alkotást az akadémia.

Az Elle főszerkesztője, Liptai Lívia az eheti Kultúrterrorban. 

hirdetés

A Cartoon Networkön indult új sorozatban, melynek közösségi médiás tartalmi lába is van.

A Készhelyzet új évadjában.

Még a csatorna logóját is öt karika díszíti.

A Paramount Channelre készült feketekomédia első részét február 24-én, holnap vetítik. 

A BBC Kertvilág 30 ezer példányban jelent meg.

Illetve a We Love Budapest ismert újságírója a különszámdömping miatt.

A Magyar Kétfarkú Kutya Párt olimpiát kifigurázó lapja.

A Kétfarkú a Magyar Idők fenyegetését is csak elvicceli.

Mi sem, pedig már piacon a Pesti Est ART.

Ezzel a sales house elérése napi 3 millió főre nőtt.

Budapesten viszont a Sláger FM a nyerő a nem állami adók között – derül ki a TNS-Mediameter rádiós kutatásából.

Korábban a TV2 pr-menedzsere volt.

A magazin a Kossuthon szól majd vasárnap.

Ez ám az igazi analóg sugárzás!

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

A Mahir-oszlopok bontása továbbra is jogellenes.

A JCDecaux egy héten belül több száz plakátot helyezett ki, de még várják a jelentkezőket. 

A Cola már jelezte, hogy az új, még nagyobb felületen is állandó helye lesz.

A JCDecaux a nagy hidegben veti be a felületeit.

A Mazars tanácsadócég már reagált is egy gyorselemzéssel.

Egy ismert startup-verseny az új ügyfél.

A londoni iroda, 100 napra, a sokszínűség jegyében lesz Valenstein & Fatt.

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

Május végéig látható a tavalyi év legjobb sajtóképeiből készült válogatás a Capa Központban.

Fiatalokra és a családosokra külön optimalizálnak.

A trafós este a Riders On The Mall kétnapos tech-művészeti fesztivál felvezetője.

A szabadúszó tévés ettől még az olimpiai mozgalom szóvívője marad.

Pro bono alapon támogatta a felvilágosító anyagok létrejöttét az ügynökség.

A játékosok 95 százaléka pedig férfi - derült ki egy friss kutatásból.

Az eseményt a Független Médiaközpont szervezte.

Galácz Karolina és Pálfi György is a vendégek között. 

A skót The Famous Grouse várja az instásokat.

Friedl Zsuzsanna a Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.

De támogatták a Friss Húst és a Cinefestet is.

Új kampányba kezdett a márka hazai forgalmazója.

Falakat áttörő, tabukat ledöntő nők Az én életem, az én döntésem vendégei.

Hajdú Péter cége az egyik gyártó.

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

Összesen 13 piacot szolgál ki budapestről az ügynökség.

Ez még nem a V4 csatorna része.

Soproni Óvatos Duhaj a neve.

hirdetés