hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fake news-jelenségről készített kutatást a Kantar.

Hiánypótló listával tekintjük át a kertévézés húszéves magyarországi történetét.

Crossmedia-elemzést adott ki a Whitereport, sok érdekes adattal a teljes magyar médiapiacról.

Október 31-től a tulajdonos Mediaworks lesz a cég jogutódja.

Csütörtökön lezárták a tranzakciót.

Kiderül a szeptemberi Kreatívval együtt kapható TV Trend különszámból! Annyit elárulunk: az első helyezett Rubin Kristóf az RTL Magyarországtól.

A csatorna 20. születésnapjára időzítették a frissítést.

hirdetés

Hétfőnként lesz a nagy dobásnak szánt Ninja Warrior Hungary.

Bővíti és átalakítja a portfólióját a német tulajdonban álló cég. EuroAWK-ból amúgy kettő is van.

hirdetés

Temesvári Marietta programigazgatóból a saját gyártásért felelős terület régiós vezetője lett.

A TV2-n lesz látható november 21-től.

A Duna TV-n lesz látható januártól.

Az eddigi sajtófőnök, Kele Eszter távozik a csatornától.

Október 23-tól kezdve él a hétköznap és hétvégén látható, kora esti híradókat érintő változás.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

A vezetői kinevezések mellett sales house-ban egyesítik az értékesítést a Klubrádióval.

Interjú Erdei Zsolttal, a Humen vezetőjével a hazai LMBTQ-médiáról.

A MEME-elnök Kovács Krisztiánt igazolta le a médiacég.

Hőre elszíneződő oldalpárral segíti az Asics a futócipő helyes kiválasztását.

A Rádió1 Békéscsaba még az előző tulajdonostól vásárolta meg a névhasználati jogot. Eközben Szegeden is elindul a Rádió1.

A Velence Meleg-hegy frekvenciapályázatán hibák sokaságát követték el, és jogszerűtlenül hoztak ki győztesnek egy pályázót.

Ismét kaptak egy ideiglenes hosszabbítást.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

Marketing, sales és zenei fronton is születtek új kinevezések.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

A kormányhivatalok szerint jogsértőek a magánszemély által rendelt plakátok, súlyos bírság járna értük. Rendőrök fogják leszedni azokat.

Eddig 1100-at szereztek meg, de tárgyalnak továbbiak megvételéről is.

Semmilyen díjat nem fizet érte. A főváros most írna ki pályázatot a helyzet rendezésére.

A legjobb húsz írás augusztus végéig olvasható számos budapesti utasváróban.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

A lap és a portál is megújul decemberben.

Amely a pr-szakma minőségi elvárásait összefoglaló nemzetközi deklaráció.

Mert a McDonald's jótékonykodott a Big Maccel.

Amelyet Ewan McGregor narrál, és a végén fel is tűnik benne. 

A Médiatanács 75 ezer forintra büntette a lapot.

hirdetés

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Marketing&Média kiadója indította.

Összesen négy pályázat kapott elismerést.

De az oldal valójában egész évben monitorozza az akciókat.

A magyar divatmárka már negyedik éve dolgozik együtt a NANE-val.

Két senior pr-menedzser és egy hr-szakértő érkezett a csapatba.

Aczél László több kérdést is felvet az Agency Toplisttel kapcsolatban.

A szempontrendszer azonban nem világos, és a munkacsoport tagjairól sem tudni semmit.

A négyvégtagi gerincsérülteket támogató Antal Zsuzsa Alapítványt lehet így támogatni.

A Nielsen kutatása szerint egyre inkább a nemzetközi márkákat preferáljuk.

Vaszily Miklós megválasztásáról a BIF ingatlanhasznosító decemberi 22-i közgyűlésen döntenek majd. 

A Young & Rubicam pedig különdíjat kapott.

„Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?”  - teszi fel a kérdést a márka.

Az oroszországi pr-versenyen a Café egy további shortlisttel, az Uniomedia két shortlisttel zárt.

A recept marad, az új név pedig Soproni Démon Óvatos Duhaj lesz. 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

A promóvideóban UP eljutott a Holdra, igaz csak egy biciklivel, illetve sok a majmos tartalom is.

Hat újságírót díjaztak, idén először határon túli kollégákat is lehetett jelölni. 

Csurka Gábor korábban digitális projektmenedzserként dolgozott a kiadónál.

A Café PR-nak mindhárom nevezett munkája bekerült a döntőbe.

A The Famous Grouse whiskymárka indított jótékonysági kampányt, a győztes félmilliós támogatást kap. 

hirdetés