hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

November 11-től átalakul a csatorna hétköznap esti műsorrendje.

A Nielsen harmadik negyedéves riportja szerint kevesebb nézőt értek el a reklámok egy évvel ezelőtthöz képest.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Kiadói körképünk következő részének középpontjában a Marquard Media.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

A WarnerMedia 2020-ban indítja el saját streamingoldalát, amely szerintük mást kínál majd a Netflixhez képest.

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Első körben 200 ember vehet részt a előfizetéses szolgáltatás tesztelésében. 

hirdetés

A budapesti kalauz után jön a 444 jó hely Magyarországon. Kétezer előfizető kell a kiadás megtérüléséhez.

Több bulvár és kevesebb híradó lehet a Semjén Zsolt és Rogán Antal által benyújtott médiatörvény-módosítás eredménye.

hirdetés

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Akár hosszabb távon is tervez a műfajjal, közölte a TV2.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az egyházi tematikájú közösségi rádió az ateistákhoz is szólni szeretne.

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

A híres olasz Képtár projektje kiemeli, hogyan jelent meg a fekete kultúra a reneszánsz idején.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Furcsa dolgokat szokott kérni a NASA a különböző tudományterületek vezetőitől. 

Ferenczy Anna vette át a programozóiskola marketing csapatának irányítását.

110 ezer példányban jelenik meg július elsejétől a MOL új utazási magazinja, ami szintén ingyenes. 

Idén is körültekintően felelősségteljes, szabad és kreatív képkészítésre buzdítja a pályázatán résztvevőket

A csatornán el lehet érni egy videót Urbán Tamás Felesleges Pillangó című kiállításáról is.

Marketingesek és rendezvényesek összegezték a vírus első hulláma utáni tapasztalataikat az UNICEO találkozóján júniusban.

Július 2-án éjfélkor kerül műsorra magyar felirattal a Global Goal: Unite for Our Future.

Huth Gergely, a PS főszerkesztője a 444-nek mondta el: nekik önmagukban se pénzük, se tapasztalatuk tévécsatornát indítani, így érkezik hozzájuk külső befektető. A szálak a TV2 elnöke és Mészáros Lőrinc felé vezetnek.

Kun Zsuzsa volt korábban például a Frizbi, a Friderikusz Show, a Dáridó és a Pasik rendezője is.

Szarka korábban is az Extreme Digitalnál dolgozott, július elsejétől kezd.

hirdetés