hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tényleg ennyire sötét a V4 országok kritikus sajtótermékeinek helyzete? A régió sajtószabadságát kitárgyaló pozsonyi konferencián jártunk, egy évvel az oknyomozó Jan Kuciak meggyilkolása után.

Inkább a piaci hirdetések növekedése volt a motor, a digitális szegmensben még nagyobb lett a globális szereplők részesedése.

Szerintük a techcég súlyosan megsértette az adatvédelmi és a versenyjogi törvényeket, komoly szigorítást sürgetnek.

Ritkán használt forgatási helyszínek és árnyalt alakítások: egy rész alapján bőven ott a potenciál az RTL KLub új sorozatában.

Az ügynökséget az ex-I.M.G.-s Tóth Orsolya vezeti. Egyedül a digitális szegmens médiavásárlása maradt az előző partnernél, a Panmedia Westernnél. 

Az Isten veled, Magyarország! több kontinensen forgott, és több magyar család sorsát követi hónapokon keresztül.

Az Átlátszó munkatársai egy Mészáros Lőrinchez köthető luxusjachtról és egy NER-közeli magángépről szóló anyagukért kaptak rangos díjat. Interjú.

Dolgozói 15 százalékát küldi el a BuzzFeed, a Huffington Post pedig Pulitzer-díjas újságíróját is elbocsátotta. 

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

hirdetés

Reklámosok, PR-osok, újságírók tartanak órákat. Küzdenek a passzivitással, és el kell magyarázniuk a szakember és a propagandista közötti különbséget.

Elindult a szavazás az Év Férfija 2019 versenyen.

hirdetés

A TV2 két új csatornájával bővül a portfoliójuk.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A magyar csatornán is elindul az a showműsor, melyben startupok mérkőznek már bizonyító üzletemberek kegyeiért.

Tisztul, és könnyedebb irányba megy az RTL II profilja.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az egyházi tematikájú közösségi rádió az ateistákhoz is szólni szeretne.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Kivéve azokon a frekvenciákon, ahol megszűnik a volt Simicska-rádió.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

Növelnék a sertésfeldolgozó ismertségét.

A harminc éves magazin megújul.

Két év alatt a felére csökkent a Petőfi Rádió zenei repertoárja - derül ki a friss zeneipari jelentésből.

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

A Telekom akciója a felelőtlenül megvásárolt háziállatok helyett inkább élő streamben hozta el a háztartásokba a húsvéti nyuszikat.

A közmédia korábbi vezetői bruttó 2 millióért dolgoztak, Papp Dániel már 2,4 millió forintot keres az MTVA-nál.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

A Budapesten forgató Barry Levinson a Filmalap képzési programjának vendége lesz.

 A partnerséggel Magyarországon is megjelenhetnek a „high impact rich media hirdetési formátumok”.

Már a problémás országok közé sorolja hazánkat a Riporterek Határok Nélkül felmérése.

A kertészetek gyerekbarát jellegét is kidomborítják, ahol a kerti tó teknőseit is meg lehet nézni.

Megváltozik a pálinkák csomagolása, és racionalizálják a termékportfóliót.

A tavaly kormányközeli kézbe kerülő közterületi hirdetőcég egyoldalúan, a HVG szerint jogtalanul bontott szerződést a kiadóval.

Az Ide süss! sztárokat vonultat fel a húsvéti epizódban.

A Mérték és az Átlátszó közzétette az állami reklámköltés alakulását 2006 és 2018 között.

18 év után közös megegyezéssel megy.

Földvári Szabolcs váltja a country sales director pozícióban Loncsár Tibort, de nem ez az egyetlen változás.

A kampány folytatódik Magyarország más területein is. Magyarósi Csaba influencer a kommunikációs partner.

A kampányt a 2Republicról nemrég Ti:me Agencyre átnevezett reklámügynökség csinálta.

hirdetés