hirdetés
hirdetés
hirdetés

40 éve publikálták a Chicago Sun-Times kollégái a titkos oknyomozás egyik legnagyobb teljesítményét.

Elődje, Szabó András távozik az RTL Magyarországtól.

A Karrier Zóna február 10-én debütál az RTL Klubon.

Amitől versenyjogi aggályok miatt kellett megválnia, miután egyedüli tulajdonos lett az Opus Nyrt.-ben.

Mindkét csatorna olyan riportmagazint indít, amikben a választópolgárok mondják el véleményüket az országos és helyi politikai vezetésről. 

A Nemzeti Sport főszerkesztőjének, Szöllősi Györgynek az ötlete nem új. Az érintett szervezetek szerint egy éve beszéltek erről utoljára, a Népszava szerint most újra felmelegítenék a tervet. 

A 2014-es választásokon azért nem éltek a lehetőséggel, mert nem akartak elhamarkodott döntést hozni.

Amit a TV2 lekoppintott. Az RTL Klub ennek ellenére bevállalja a műsort.

Szakújságírók, digitális szakemberek véleménycikkeit szemlézzük.

hirdetés

Ács Dániel a ferencvárosi parkolási és ingatlanmutyit tárta fel.

Hosszas pereskedés után derült ki, mennyit kapnak a közpénzből fizetett médiások.

hirdetés

A Fidesz által fizetett menekültellenes szpotok persze mehetnek.

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

Mostantól Da Vinci TV lesz a csatorna neve.

Már tavasszal látható lehet a Viasat 3-on.

Ez a #többnőt kampány következő eleme.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

Az iCentre bízta meg őket a kiadvány elkészítésével.

Október 31-től a tulajdonos Mediaworks lesz a cég jogutódja.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

A fővárosi csatornák nagy része lemondta a szerződését, helyi rádiókat viszont még mérnek. A rádiós kutatás bevételük kevesebb, mint 10 százalékát adta.

A februári nyereményjátékukat promotálják vele.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

Az NMHH fel is bonthatta volna szerződésüket, bár szerintük nem ez a bevált gyakorlat.

Turú Henrik korábban a Sony Picturesnél és a Juventus Rádiónál volt ügyfélkapcsolati menedzser.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

A Publimontot és az A Plakátot érinti a változás.

Például: kerüljük el azokat az orvosokat, akik a Stairway to Heavent beválogatták a műtőtermi playlistjükbe.

A négyvégtagi gerincsérülteket támogató Antal Zsuzsa Alapítványt lehet így támogatni.

A JCDecaux és a Golden Hands Service kötött együttműködést.

Bővíti és átalakítja a portfólióját a német tulajdonban álló cég. EuroAWK-ból amúgy kettő is van.

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

A Google viszont összhangba hozta az uniós szabályokkal a működését.

Az országspecialisták 2018-tól már Budapestről látják el tevékenységüket. Két szakembert már ki is neveztek.

A marketingfókuszt az egészségesebb termékekre irányították, nem jött be a fogyasztóknak.

Az MRSZ elnöke szerint az állam növekvő súllyal telepedik a reklámiparra.

A Független Médiaközpont felhívására március 11-ig lehet jelentkezni.

Az arculat is ezáltal megújult. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

4. Magyar Filmhét Közönségdíjára március 8-ig lehet szavazni. 

A szóvivők bálján médiában dolgozókat is díjaztak.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

Az előírásoknak nem megfelelő médiacégeket először felszólítja, majd teljesen letiltja a reklámozást a felületükön.

hirdetés