hirdetés
hirdetés
hirdetés

Főleg sorozatokat és mozifilmeket nézünk, és naponta átlagosan félóra reklámot látunk tévézés közben.

Balásy Gyula, Csetényi Csaba és Kuna Tibor cégei árbevételben és profitban is magasan a piaci alapon élő ügynökségek fölött teljesítettek tavaly.

A főleg szakmai rendezvényeiről ismert csapat a tanácsadás mellett egyetemi kurzusokat is tart a jövőben.

Kínában, Indiában és a Közel-Keleten is rohamosan nő a futball népszerűsége. A játékosok között Ronaldo simán lehagyja Messit az online felületeken.

A legnagyobb független hírportált nem érinti a Simicska-érdekeltségek eladása a tulajdonos alapítvány képviselője szerint.

Hogyan lehet olyan szériát alkotni, amelyről az emberek beszélni kezdenek?

Üzlettársának, Nyerges Zsoltnak adja el média- és reklámpiaci érdekeltségeit is. A hírtől még nagyobb a bizonytalanság a Hír Tv dolgozói között.

Hogyan vált az egyik legismertebb komikussá Conan O'Brien a YouTube segítségével és a tévés formátumok elvetésével? Cannes-ban elmondta.

Adócsalással vádolják a főleg állami megbízásokból élő Young & Trinity tulajdonosát.

hirdetés

A cég saját gyártású műsorait irányítja majd.

A Balásy-féle New Land / Lounge konzorcium nagyon jól járhat a lépéssel. Egyszereplős lesz az állam kommunikációja?

hirdetés

A hazánkban forgatott The Alienist és a Géniusz: Picasso is több jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelentésénél.

A Cartoon Network és a Boomerang is elérhetővé válik a Telekom kínálatában.

A Borat vagy Ali G alteregóival világhírűvé váló komikus új műsorának már a felvezető kampánya is elég rendhagyó.

A BBC News teljes stúdiója felüvöltött élő adásban a győztes gól után

Július 9-től nőiesebb színvilággal újít az RTL Magyarországhoz tartozó csatorna.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az ötletgazda Papp Gábor és Mihók Attila, a Mediaworks volt vezére alapította.

Az ex-magyar nemzetes György Zsombor, a kedden bemutatott Magyar Hang főszerkesztője nyilatkozott a Kreatívnak.

Tavasszal jelenik meg az első Wiking Yacht Club magazin.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

Pedig a hatóság még pert is vesztett egy pályázóval szemben, aki azóta (hogy-hogy nem) már Rádió1-közeli kézbe ment át. Végül összejött a happy end.

Két hete adták el a Fehérvár Rádiót, az eladó szerint épp az volt az ígéret, hogy nem csinálnak belőle Rádió1-et. Úgy tűnik, hogy de.

Azt kérték, hogy az NMHH szüntesse meg az országos kereskedelmi frekvenciára vonatkozó szerződést a Hold Reklámmal.

24 éve volt egy család kezében a rádió, megváltak tőle. A Rádió1 műszaki vezetője a vevő.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Közterületi kampány a Candytől a vébé idejére.

Interaktív citylight poszterek segítenek a csapatásban, ha az ember szereti fülhallgatóval csapatni.

A Városliget Zrt. az építkezésekre hivatkozva az ARC-szervezők második helyszínötletét utasítja el.

Ráadásul 12 évig kint is fogják hagyni. 

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírás.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

Mert elvinnék a gyártás egy részét. Ezt egy olyan motoroscsapatnak mondta el, akik Haitin gyártatnak Trump-támogató pólókat.

Egy sikeres holland széria adaptációja lesz.

A Mediaworks vezére, a Magyar Idők felelős kiadója, a Hír TV frissen kinevezett tanácsadója nonprofit zrt-t gründolt.

A Sziget-beszámolóban Travis Scott képe szerepelt, de az online cikkben már javították a hibát.

A spanyol Villarealnál nem aprózták el a frissen igazolt Santi Cazorla hivatalos bemutatkozását.

„Apa, nekünk van itthon fegyverünk?” - teszi fel a kérdést a kisfiú. 

2019 végén indítanák el a platformot, ahol a készülő Star Wars-sorozat is debütálhat.

A Nyugdíjasok Országos Szövetsége idén 150 ilyen programot szervez.

Jól járt a Publicis is, a Carat viszont sok európai és ázsiai piacot elveszített.

Két magyar arany van, még több ezüst és bronz.

hirdetés