hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Átlátszó munkatársai egy Mészáros Lőrinchez köthető luxusjachtról és egy NER-közeli magángépről szóló anyagukért kaptak rangos díjat. Interjú.

Dolgozói 15 százalékát küldi el a BuzzFeed, a Huffington Post pedig Pulitzer-díjas újságíróját is elbocsátotta. 

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

Reklámosok, PR-osok, újságírók tartanak órákat. Küzdenek a passzivitással, és el kell magyarázniuk a szakember és a propagandista közötti különbséget.

Elindult a szavazás az Év Férfija 2019 versenyen.

Egy Mészáros Lőrinchez köthető magángép és luxusjacht kapcsolatát tárták fel szöveggel, képpel, adatvizualizálással.

A miniszterelnök ellenzéki újságírók kérdésére válaszolt a Kormányinfón, ahol hangsúlyozta: ha hölgyek levadásszák egy kérdésre, az ellen nincs védekezés.

A jelenlegi médiakutató intézetek és tanszékek költségvetése együttesen sem közelíti meg ezt az összeget.

A Helsingin Sanomat kampánya azt üzeni: az igazság lehet csúnya, de sosem megy ki a divatból.

hirdetés

A negyedéves hözéleti lapot az Ökopolisz Alapítvány adja ki.

Telefonon azt mondják, csak írásban lehet kérdezni, írásban pedig nem jön semmire sem válasz.

hirdetés

Az MTVA bejelentette 2019 eleji új műsorait.

Lengyel Tamás a munkatársak „kórusának” kíséretében tolja.

Erről is szó esett a Kreatív Média 2019 konferenciáján a nullás szpotok és a digitális kihívók mellett.

Milyen lesz az RTL Klub első saját gyártású sorozata? Milyen eredeti műsorokkal készül jövőre az HBO és az AMC? Sok jó mondat tévés tartalmakról a Média 2019 konferenciánkról.

Nyolc év kihagyás után fogja vezetni a január 2-án debütáló Exatlon Hungaryt.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Kivéve azokon a frekvenciákon, ahol megszűnik a volt Simicska-rádió.

Az eddig is Fidesz-barát rádió teljes kézivezérlést kap. Csepreghy Nándor ex-államtitkár és egy Lázár János-közeli ügyvéd a másik két új tulajdonos.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

Az utolsó előtti Huszár kiadására már hatezer dollár gyűlt össze.

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

Kijött a két popszenész közös számának Valentin napi klipje.

A múlt hünapban bejelentett 15 százalékos leépítés hatására döntöttek így. Az alapító 2015-ben még nemkívánatosnak minősítette ezt.

A kultsorozat folytatásában az egyik szereplő, Aaron Paul már biztosan visszatér.

Nem csak a film játszódik 1995-ben, de a hivatalos oldal is az utolsó betűtípusig azt a korszakot idézi.

Újabb csatornákkal bővül a Filmbox-csomag a UPC-nél.

Ez azt jelenti, hogy mindkét sorozatból lesz még rész 2020-ban is.

A Hosszabbítás.hu tartalmai és szerzői maradnak, csak a külcsín változik.

Roberto Badin fotói azt a hangulatot ragadják meg, amikor nincs kedvünk kimozdulni a lakásból.

A győztes ötletre a megvalósulás, a gazdájára 10 ezer euró vár.

Mindig a megyei adatokat látják a facebookozók arról, náluk mennyire kiterjedt a járvány.

Social oldalakat és hirdetéseket és weboldal-felvarrást készítenek a Care Parknak.

A legnépszerűbb számokat, videókat összegző lista hetente, az új zenék szereplését követő lista naponta frissül.

hirdetés