hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

November 11-től átalakul a csatorna hétköznap esti műsorrendje.

A Nielsen harmadik negyedéves riportja szerint kevesebb nézőt értek el a reklámok egy évvel ezelőtthöz képest.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Kiadói körképünk következő részének középpontjában a Marquard Media.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

A WarnerMedia 2020-ban indítja el saját streamingoldalát, amely szerintük mást kínál majd a Netflixhez képest.

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Első körben 200 ember vehet részt a előfizetéses szolgáltatás tesztelésében. 

hirdetés

A budapesti kalauz után jön a 444 jó hely Magyarországon. Kétezer előfizető kell a kiadás megtérüléséhez.

Több bulvár és kevesebb híradó lehet a Semjén Zsolt és Rogán Antal által benyújtott médiatörvény-módosítás eredménye.

hirdetés

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Akár hosszabb távon is tervez a műfajjal, közölte a TV2.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az egyházi tematikájú közösségi rádió az ateistákhoz is szólni szeretne.

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

A kultikus Ghibli-film képi világát megidéző reklámfilm az ausztrál gyermekek digitális felzárkóztatását segíti.

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A koronavírus miatti korlátozások megnyirbálták a munkába járók számát, ez pedig elkezdett visszaköszönni a nemzetközi hallgatottsági adatokon.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Az otthoni oktatást pedig a történelmi témájú bookazinek ingyenessé tételével támogatja a kiadó.

Team Visa olimpikonokkal forgatott házi videókkal helyettesítik az elhalasztott olimpia miatt kieső kreatívokat. 

A Curb Your Enthusiasm (Félig üres) főszereplője nem hazudtolta meg magát.

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Április elsején kellett volna új címekkel jelentkeznie a képregénykiadónak, a koronavírus miatt ez elmarad.

Míg pár hete drámain bezuhantak, mostanra hasonló sebességgel ívelnek fel az eladásaik.

A helyzetre való tekintettel a programban kiemelt szerepet kap majd az, hogyan élhetik túl a válságot a vállalkozások.

A Magam adom című dallal festik alá az étel élvezetének pillanatait.

A CC minikampányában a csatorna új hangját keresik, de azért a rajongóknak sem kell pánikba esniük a hír hallatán.

Nyolc hozzávalóból otthon is reprodukálható a gyorséttermi kedvenc.

Sokan nyomják együtt webkamerán keresztül a Come Togethert, és a húsos párnácskát is együtt süti nagyi és az unokája. Az olasz Vodafone készítette a videót, amelyet most magyarra is adaptáltak.

A Telekom Tettek Hálózata új kampánya a generációk közti együttműködést állítja középpontba.

Vírusölő, járvány idejére javasolt, egészségügyi dolgozók részére készült termékeket kínálnak, csak ezeket az állításokat semmivel nem támasztják alá.

Ezt boncolgatja a Republic Group Trendriport különszáma.

Célja, hogy felvegye a küzdelmet a koronavírussal kapcsolatos téves információkkal szemben.

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

hirdetés