hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Első körben 200 ember vehet részt a előfizetéses szolgáltatás tesztelésében. 

A budapesti kalauz után jön a 444 jó hely Magyarországon. Kétezer előfizető kell a kiadás megtérüléséhez.

Több bulvár és kevesebb híradó lehet a Semjén Zsolt és Rogán Antal által benyújtott médiatörvény-módosítás eredménye.

A kereskedelmi és portfólióigazgató három év után távozik a kereskedőháztól.

A lap Body c. különszáma kiemelten foglalkozik a pozitív testképpel.

A nyugdíjba vonuló Bayer József helyét veszi át szeptembertől.

Az RTL vezére egy év kihagyás után végzett az élen, miközben a Magyar Telekom jelenléte is erősödött.

Új igazgatósági tagot is választottak.

hirdetés

A Ringier Axel Springer vezetője év végi nyugdíjazását kérte. Vele együtt távozik Király Mária is.

Itthon is megosztó téma a Jackson molesztálási ügyeiről szóló dokumentumfilm.

hirdetés

Újabb nagy nevet jelentett be a rövidebb részekre és a mobilokra optimalizált Quibi.

 Az Alvilág és a Drága örökösök vegyes reakciókat kapott, az Ízig-vérig egyelőre nem váltott ki nagy véleményáradatot.

A figurákat a fővárosi premieren meg is lehetett nyerni.

A műsort az Éjjel-Nappal Budapestből ismert Lali vezeti majd.

Először fordul elő, hogy egy tévéstúdióban rendezik a női négyes döntő sorsolását.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az egyházi tematikájú közösségi rádió az ateistákhoz is szólni szeretne.

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

Ők választják majd ki, hogy mely családok lesznek a műsor szereplői.

A reklámszövetség támogatja az Önszabályozó Reklám Testület etikai eljárását.

A hőskori egymilliárd dolláros lufiár töredékéért. Nem jön vissza a pornó.

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

22 éves Malév reklám bukkant elő.

A Human Telex kreatív- és rendezvényes feladatokat lát el. A Sziget VIP-vel már el is kezdték.

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

Augusztus utolsó hetében indítja őszi műsorstruktúráját a TV2.

A tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

A Spektrum saját gyártású sorozata a cannes-i Content Innovation Awardson bizonyíthat.

Nagy balhét okozott egy castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

A kétnaposra kompaktosított és a korábbinál pörgősebb előadásokat ígérő régiós konferencia és reklámverseny Kreativitással a változásért szlogennel fut neki Portorozsnak.

Ellopott két flakont, majd órákon belül tönkrement az élete. Megbánta, a Heinz pedig bedobta magát. 

A Matt Dillont felvonultató film a Droga5 és a Mini együttműködésének gyümölcse.

A fenntarthatóság témájában lehet filmet készíteni, fotózni, rajzolni vagy zenét szerezni.

Két svéd kreatív pontokba szedte a svéd igazságszolgáltatás alapjait. Hogy még a hülyék is értsék.

Húzott egy Nespresso/George Clooney-t a a magyar Valan c. film marketingcsapata, és egy teaser kedvéért lebontották a nézők és a film közötti képzeletbeli falat.

A Diego lakberendezési áruháznak készült.

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

hirdetés