hirdetés
hirdetés
hirdetés

A magyar piacon Gulyás János irányítja az egyelőre NewCo Hungary néven futó céget.

Semmilyen díjat nem fizet érte. A főváros most írna ki pályázatot a helyzet rendezésére.

Kush tábornok 1873 óta termeszti a híres coloradói leültetőt.

A HVG, a Népszabadság és legutóbb a Magyar Nemzet újságírója szeptember 1-től veszi a szakmai magazin és hírportál vezetését. 

 

A Kantar Hoffmann-Mediameter szerint is a Petőfi volt a leghallgatottabb rádió május-július között.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

Interjú Kustánczi Norberttel, a 24.hu leköszönő főszerkesztőjével.

Magyarországra érkezik a Sony Max és a Sony Movie Channel.

De a műsorterv még a pénznél is fontosabb lehet.

hirdetés

Interjú Erdei Zsolttal, a Humen vezetőjével a hazai LMBTQ-médiáról.

Közleményük alapján nem volt egyértelmű, de a cég vezetése elismerte: azok is a Pecinához köthető cégé lettek.

hirdetés

Nem tért vissza a nyári szünet után. 

Szentpéteri Eszter a TV2-höz szerződött.

A hétköznapokat rendesen megszórják.

720 milliós közbeszerzési pályázatot írtak ki rá, tudta meg a Magyar Nemzet.

A MEME-elnök Kovács Krisztiánt igazolta le a médiacég.

Hőre elszíneződő oldalpárral segíti az Asics a futócipő helyes kiválasztását.

2016 első negyedévéhez képest 68 százalékkal több fogyott belőle.

A BBC Kertvilág 30 ezer példányban jelent meg.

Illetve a We Love Budapest ismert újságírója a különszámdömping miatt.

A Vasi Friss Rádió is bekapcsolódik a Rádió 1 hálózatába.

Ezt állítja titkos dokumentumok elemzése alapján a 24.hu cikke.

A 24.hu információi szerint az NMHH kedden véglegesítette a döntést.

Legkorábban 2018 közepén szólalhat meg az új rádió a Class FM helyén.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

A legjobb húsz írás augusztus végéig olvasható számos budapesti utasváróban.

Óriásplakátokon és citylighton lesz látható a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kampánya.

Egy húszéves egyetemista nyerte a JCDecaux irodalmi pályázatát.

Kampányidőszakon kívül mostantól nem kampányolhatnak közterületen a pártok.

Az Együtt tagjai a migránskampány plakátjait festették át, az igazságügyi szakértő szerint a korábban gondoltnál kevesebb a kár.

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

Távozott szeptemberben a főszerkesztő is.

Mellette influencereket és bloggereket is bevet a kampány.

Legalábbis azokat, amelyek hangsávval rendelkeznek.

A győztes továbbjutott a regionális döntőbe.

Innentől kezdve a program már senkit sem érdekel.

A lengyel, olasz, szlovén és magyar tagokból álló csapat második helyet ért el.

Csendéletet, tárgyábrázolást várnak a kiírók.

Nagyon jó londoni kampány az O2 mobilszolgáltatótól.

Az egyik legnagyobb játékáruházlánc 4,9 milliárd dollár adósságot halmozott fel.

Száz ember közül választottak fotóalanyokat.

Plágiumról beszél az NMHH, a médiajogász viszont összejátszásról.

Meghívásos pályázaton választotta a DeepInsightot a tanácsadócég magyar irodája.

A turbometalosok Frankfurtban vették át a díjat.

Tovább bővülhet a Rádió 1 hálózata.

A Bosch és Siemens gazdája vezet be új márkát a hazai piacra.

Az Év Kutyabarát Helye pályázaton ismét van munkahely kategória.

Melyen a Cannes Lions Contagious dupla előadással jön.

Pion István a Magyar Nemzettől ment át a Zoom.hu-hoz.

A Színházak Éjszakáján tablettel, laptoppal, telefonról lehet a Hamlet-parafrázisokat élőben nézni, és a színpad tetszőleges pontjára közelíteni.

Hét ügynökség közül választott a márka.

Mautner Zsófi vezette az OOH-médiavállalat, a JCDecaux ügyfeleinek rendezett eseményét. Képek is készültek!

A Pixar-inspirált animációs film az élet és a babkonzerv értelmének nyomába ered.

Júniustól vette át a Deepinsight a vállalat pr-tevékenységét, de szeptemberben már nem ők a Vodafone ügynöksége.

hirdetés