hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője október 4-től lesz a lap vezetője.

Kampányidőszakon kívül mostantól nem kampányolhatnak közterületen a pártok.

Viszont a magyar rádiók is rég játszottak ennyire kevés új dalt, például a rekorder dalt sem.

Száraz István megvált teljes tulajdonrészétől a New Wave Media Groupban.

A BBC, a Sunday Times és a Financial Times egy-egy vezetője szerint a fiatalok igenis áldoznak a minőségi újságírásra. A fake news volt a téma.

Az RTL Gold kampányát Révész Zsuzsa és Geszti Péter jegyzi.

A MEME-elnök Kovács Krisztiánt igazolta le a médiacég.

hirdetés

Még jobban összefonódik az IKO és a TV2 Csoport.

Hőre elszíneződő oldalpárral segíti az Asics a futócipő helyes kiválasztását.

hirdetés

Július 7-e, péntekig várják a nevezéseket.

A Séfek séfe ősszel indul a TV2-n.

Rozgonyi Ádám két és fél év után hagyja ott a sorozatot.

A Family Guyhoz készített kisfilm a Comedy Central XI. kerületi székházánál játszódik.

Átadták az Aranyszem operatőri díjait.

2016 első negyedévéhez képest 68 százalékkal több fogyott belőle.

A BBC Kertvilág 30 ezer példányban jelent meg.

Illetve a We Love Budapest ismert újságírója a különszámdömping miatt.

A Magyar Kétfarkú Kutya Párt olimpiát kifigurázó lapja.

A Kétfarkú a Magyar Idők fenyegetését is csak elvicceli.

Székesfehérvári és mosonmagyaróvári rádió kapcsolódott be a Radio Plus hálózatába.

A Rádió1, a Music FM és a Sláger FM a dobogón.

Folytatja a hálózatépítést a Rádió 1.

Andy Vajna cége, a Radio Plus vitte.

A Focus Bari SA 2006-ban és 2014-ben is végzett rádiós hallgatottságmérést a görög piacon.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Az Együtt tagjai a migránskampány plakátjait festették át, az igazságügyi szakértő szerint a korábban gondoltnál kevesebb a kár.

Az amerikai elnök oroszokkal való állítólagos kapcsolatából űz gúnyt a márka.

De a Jobbik-kampányról szóló szerződésekig már nem jutottak el.

Az adóhatóság költségvetési csalás gyanúja miatt szállt rá Simicska plakátcégeire. A Publimont kereskedelmi igazgatója nem tud nyomozásról.

Házon belülről nevezték ki cégvezetőnek, a Pannon Plakát marketing- és kereskedelmi igazgatója volt.

Kalauzolnak és takarítanak, elkísérik az eltévedt utasokat, négy nyelven értenek, de magyarul sajnos nem.

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

Túl magas volt a listaár, amelyhez képest az árleszállítás jó üzletnek tűnhetett.

10,2 milliárd fontot értek el, ami 2,2 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

Peter Brase kiadó tulajdonosa, Jürg Marquard egyéb üzleteire fog koncentrálni.

Mikor illik azt mondani, hogy "Nagyon jó formában vagy... gyönyörű"?

A vevő a valtonos Bessenyei István, az új ügyvezető Sudár-Horváth Lívia.

Húszéves a bank, visszatekint a Facebookon.

Elemi erő és delfin formájú vizibicikli. Megrendítő kampányfilm a Moltól.

A mesterséges intelligencia, a robotika, az önvezető mobilitási megoldások, illetve az adat- és felhőtechnológia terén tervez befektetéseket.

Mert a felhasználók azzal viccelődtek, hogy hasonlít az elnökre.

A Stay Tuned című műsort az NBC készíti, napjában kétszer jelentkezik.

Beniipowa, Csillsz és Emci Beauty segít a parfümöknek és fiatal használóiknak beindítani a nyarat.

Vloggerek és zenekarok szerepelnek majd benne, vállalatokkal fog össze hozzá az állam.

A jutalomérzetért felelős agyterületet stimulálja.

Mármint szó szerint: 44 százalékuk ázsiai, latinó vagy afroamerikai származású.

Vagy ha nem így gondolják, akkor a legutóbbi szpot nagyon nem sikerült.

Legalábbis az Oktogonon lecserélték a cégért.

Távozik a Matolcsy által felvásárolt Origót működtető cégtől Magyarfalvi Éva és Rottek Márton is.

Az UNICEF ügyvezető igazgatói pozíciójában Mészáros Antónia váltja.

Egyelőre nincs új vezérhelyettes.

A utcán történő közlekedés közbeni telefonozgatásról szóló videó csúnya véget ér.

Pető Zoltán váltja Sályi Lőrincet.

Februárban 21 nemzetközi dalszerző táborozik és alkot majd közösen a magyar fővárosban.
 

A Samsung a PayPal 200 milliós felhasználói körét célozza meg.

hirdetés