hirdetés
hirdetés
hirdetés

A cég az exportbevételeivel együtt meg tudta előzni a TV2-t forgalom tekintetében. Nagy különbség ugyanakkor, hogy az RTL profitot is tudott termelni 2017-ben.

Valahogy csak nem sikerül pozitívba fordítani Andy Vajna tévétársaságának mérlegét.

A Morning Show-ra kiszabott „súlyos" bírság pecsételte meg az Advenio keresetének sorsát elsőfokon.

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírás.

A legtöbb shorlistese a Wavemakernek és az Uniomediának van, de a SAKKOM, a Republic, a Mindshare és a Fastbridge is több kategóriában izgulhat.

A Rádió1 Szolnok és Rádió1 Dunaújváros csatornája is az év eleji adatfelvételt követően indult el, mégis több ezren hallgatták. Az NMHH válasza sem visz sokkal közelebb a megoldáshoz.

Belülről léptették elő az új vezetőt, Zalai Ágnes a jövőben a stratégiára fókuszál.

A Race TV a Festival of Media Global Awardson nyert aranyat.

Mitől lesz megkerülhetetlen egy online médium? Erről beszélgettek egy Media Hungarys kerekasztalon.

hirdetés

A cég marketingért felelős európai alelnöke lesz.

A Kickstarter túl bonyolult és drága volt a 444-nek, amikor beindították a könyvprojektjüket, inkább fejlesztettek egy saját finanszírozó platformot. Media Hungary-tudósítás.

hirdetés

Beugró lesz az Egyenes beszédben.

A Konyhatündér Marton Adrival szombatonként lesz látható a TV2-n és a FEM3-on.

A Media Hungaryn tettek fontos bejelentést.

A Győri Nemzeti Színház tagja ezen a héten lett volna 39 éves.

Naponta 29 ezer reklám került adásba, ami több mint 4000-rel több tavalyhoz képest.

Az ötletgazda Papp Gábor és Mihók Attila, a Mediaworks volt vezére alapította.

Az ex-magyar nemzetes György Zsombor, a kedden bemutatott Magyar Hang főszerkesztője nyilatkozott a Kreatívnak.

Tavasszal jelenik meg az első Wiking Yacht Club magazin.

Az IQ Press kiadó felmérte a férfiak igényeit az újítás előtt.

A gyerekpszichológiával foglalkozó lapot a Marquard Media indította.

Egész nap zene megy rajta.

Már nem tartja magát a rádiózás szerelmesének, a gasztronómia felé fordul.

Többek között az elhallgatott Lánchíd helyén.

Jogos volt az Advenio kizárása alaki hibák miatt frekvenciapályázatból.

Továbbá elfogadták három rádiós frekvencia pályázatát.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Öt évig hasznosíthatja a reklámfelületeket az ESMA.

A kőbányai gyárral szemközti óriásplakátokon ad a Monyo jótanácsokat arra, hogyan kell pale ale-t főzni.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

A JCDecaux egy tegnapi cikkátvételünk nyomán küldött helyreigazítási kérelmet.

Az IKO-hoz tartozó Odex levélben kereste meg a pártokat.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

Az Oracle mindenkinek hozzáférhetővé teszi a web aktuális állapotát mutató világtérképet.

A legfontosabb történésekről fog beszámolni.

Az unatkozó egyetemistákat a sokmagvas kenőmargarinnal megérkező barát rázza fel az apátiából, és megreggeliznek a teraszon.

A SIlicon Valley sztárja állt össze a Google egyik adatbűvészével, hogy forradalmasítsák a filmipart. Vészjóslóan jó eredmény született.

Mintegy 200 filmet lehet streamelni nyáron, direkt a vb idejére időzítették. Bud Spencer és Sharknado!

"Abszolút őrültség, imádom" - mondja a Liverpool kapusa a videóban.

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

A weCAN eddig elsősorban hálózatként működött. Ezentúl szervezettebb lesz.

A volt államfő publicisztikában áll ki a már csak digitális formában elérhető hetilap mellett.

Az ACG Pro kampányfilmjéhez Puskás Petit, Kárpáti Rebekát, a Csecse-testvéreket illetve szüleiket hívták be a stúdióba.

Az M4 Sport a kommentátorok után a meccseket kísérő beszélgetések, magazinok szakértői gárdáját is kihirdette.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Pehl Bernadett operatív vezetőként segíti ezentúl a Vasast.

Illetve elindítottak egy szakmai értékelő oldalt.

Gajdos Tamással és Nemes Annával.

A nagyok közül eddig csak a Diginél volt.

Több új verseny is számítani fog a jövőre megjelenő 2018-as rangsornál, például a HRKomm.

A két vezető másodpercekig veszélyesen közeledik egymáshoz a szingapúri reptéren vetített animációban.

A Garvisor a Bárdi Autó saját appja, az arculatot és a kampányt is házon belül rakták össze hozzá.

Még van pár hét nevezni a cégesvideó-bajnokságra.

hirdetés