hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

November 11-től átalakul a csatorna hétköznap esti műsorrendje.

A Nielsen harmadik negyedéves riportja szerint kevesebb nézőt értek el a reklámok egy évvel ezelőtthöz képest.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Kiadói körképünk következő részének középpontjában a Marquard Media.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

A WarnerMedia 2020-ban indítja el saját streamingoldalát, amely szerintük mást kínál majd a Netflixhez képest.

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Első körben 200 ember vehet részt a előfizetéses szolgáltatás tesztelésében. 

hirdetés

A budapesti kalauz után jön a 444 jó hely Magyarországon. Kétezer előfizető kell a kiadás megtérüléséhez.

Több bulvár és kevesebb híradó lehet a Semjén Zsolt és Rogán Antal által benyújtott médiatörvény-módosítás eredménye.

hirdetés

A Made In Gyetván Csabával decemberben érkezik a csatornára.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Akár hosszabb távon is tervez a műfajjal, közölte a TV2.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

Az időszakosnak tervezett kiadvány első kötete az első világháború történetét dolgozza fel.

Online, offline és a közösségi médiában is tolják a Z-generációs kontentet.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Június 7-én jelenik meg utoljára, csődeljárást kezdeményeztek.

Az egyházi tematikájú közösségi rádió az ateistákhoz is szólni szeretne.

Bakai Mátyás korábban már vezette a médiacéget.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

A Rádió1 és a Retro sales house-ának vezetőjét egyedüli jelöltként választották meg a HEROE élére. Az eddigi elnök nem jelöltette magát.

A nagy rádiók hallgatottsága erősen csökkent, az egyetlen országos kereskedelmi rádió azonnal az élbolyba ugrott.

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

Új kiadói márka, új vezetők.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

Az Euro Publicity lett Vörös Józsefé.

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású városállamot. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Öt év alatt 445-szor talált egymásra fiatal filmes és produkció a felületen.

A 180 alkatrészből álló órát a We Love What You Build tervezte a cégnek.

A NorthWest Emmy mellett az Inavation Awards-on is jelölt a Space Needle köré megálmodott látványshow.

A német McDonald's füstgéppel turbózta fel kültéri hirdetését.

A rövidfilmszemlét május 27. és június 2. között rendezik meg a Toldi moziban és további szabadtéri helyszíneken. 27 nemzetközi filmet vetítenek majd.

Először neveztek ki nőt az 1851-ben alapított hírügynökség élére, Alessandra Galloni érkezik a januárban lemondott Stephen J. Adler helyére.

Szerencsére van megoldása is. Termékbevezető kampánybejelentő a Veet Mentől.

Az új frekvencia nagyobb vételkörzetet és jobb minőséget biztosít a rádiónak.

A belső kommunikációban használható képeket és videót a hálózat magyar ügynökségétől, a Próbakőtől is el lehet kérni.

Az italmárka arra buzdítja a rajongókat, hogy Rúzsa Magdi, Tomcsányi Dóra és Mautner Zsófia alkotását velük közösen fejezzék be.

Az ő feladatuk lesz egy erős HBO Max gyermek- és családi programkínálat kialakítása az EMEA-régióban.

Huszadik születésnapjára kissé megújult a Vezess, a legolvasottabb hazai autós lap. Új logó, átrajzolt nyitóoldal, egyedi tartalmak és nyereményjáték várja a látogatókat.

Április 17-18. között várnak maximum 1 perc hosszú munkákat a szervezők.

Kifejezetten kortárs verseken van a fókusz az akcióban.

Origami virágot is hajtogathatunk az akció részeként. Kampánybejelentő.

Ralph zokszó nélkül teljesíti be a sorsát: bátran kísérletezhetnek rajta, ha ettől jobb lesz egy rúzs, vagy egy sampon az embereknek.

Ezzel összesen 374 tévé és rádió üzemeltetője mentesül a befizetés alól.

Az első adásban a gazdaságilag független média helyzete volt a téma többek között a Válasz Online kiadóvezetőjével és a hvg.hu felelős szerkesztőjével.

Ha van olyan témánk, szolgáltatásunk, amely felkelti az érdeklődést, szinte bárkivel képernyővégre lehet kerülni a globális lockdown kezdete óta – írja Incze Kinga.

Gyártók, kereskedők, forgalmazók és megrendelők egyaránt pályázhatnak.

hirdetés