hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Papp-Váry Árpáddal új könyvéről, az országmárkáról, reklámoktatásról és a Magyar Marketing Szövetségről is beszélgettünk.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A Flip vezetője mesél az egyszerű és közvetlen kommunikációról, és hogy miért mennek szembe a sebességháborúval.

Mit gondol a magyar ember az ügyfélszolgálatokról? Meglepő eredményeket hozott egy új kutatás.

Ez a Kreatív által szervezett Data Marketing Day üzenete.

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

A te célcsoportodat sem csak tinik alkotják? Akkor jó hírünk van: teljes a Golden Age konferencia előadóinak a névsora.

Akkor neked szól legújabb konferenciánk, a Golden Age, ahol a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről lesz szó.

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

hirdetés

További marketinghírek

A Budapest Airport nyerte a legjobb légiközlekedési marketingdíjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián. A magyar repülőtér olyan légikikötőket előzött meg ezzel, mint Amszterdam, Isztambul, Hong Kong, vagy a szingapúri Changi – erről a reptér közleménye számolt be.

Régiós partnereivel közösen idén őszén is elindítja az innovatív vállalkozások képzését, üzleti kapcsolataik bővítését és regionális piacra lépésük elősegítését célzó ösztöndíjprogramot, a Visegrádi Alap támogatásával – közölte a Design Terminal. A program során a startupok a visegrádi térség piacvezető telekommunikációs, energetikai, informatikai nagyvállalataival, bankjaival és inkubátoraival találkozhatnak – teszi hozzá a sajtóanyag.

A Magyar Telekom csoport adózott eredménye éves összehasonlításban 1,5 százalékkal 14,5 milliárd forintra csökkent, árbevétele 4,1 százalékkal 160,8 milliárd forintra mérséklődött az idén a második negyedévben - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán, a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) alapján készült gyorsjelentésében.

hirdetés

Az amerikai Federal Trade Commission fogyasztóvédelmi csapata tárgyalásokat folytat a Facebookkal arról, hogy a techcég megsértett-e egy 2011-es egyezményt, amely nyomán akár többmilliárd dollár bírságot is fizethet - írja a Bloomberg.

A Gazdasági Versenyhivatal elfogadta a Vodafone Magyarország kötelezettségvállalását, amelynek értelmében a vállalkozás visszatéríti a 2012. november 1. és 2014. május 1. között Red Vitamax tarifára váltó előfizetőinek a korábbi díjcsomagjukból származó, a tarifaváltás keretében törölt egyenlegeiket. Az összeg több millió forintra rúg.

 

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

Az egészséges termékek fogyasztása pedig részben csak divat – derült ki az FMCG Top konferencián.

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-emelkedésre, számít.

Új outletmárkát vezet be Magyarországra a Tendam-csoport. A spanyol divat- és ruhaipari vállalathoz tartozik a Springfield és Women’secret is. Az első hazai Fifty outlet márkabolt április elején nyílik a biatorbágyi Premier Outlet Centerben – közölte a cég.

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) közleménye szerint szakmai szervezetekkel együttműködésben létrehozta a magyar bor új márkakoncepcióját. Mostantól az egységes márkakoncepció részeként új logó, szlogen és üzenetrendszer támogatja a magyar borok kommunikációját belföldön és a világpiacon – írja a sajtóanyag. Az új arculatot Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője és Ipacs Géza arculati tervező, a márkakoncepció kidolgozója mutatta be egy szakmai eseményen.

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online említéseit és megítélését a Neticle.

Az Inspira Research saját finanszírozású kutatás során megvizsgálta a magyar internetező lakosság egészséggel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait, a témakörhöz kapcsolódóan az információs csatornák – beleértve az offline és print – iránti bizalmat, valamint azt, mennyire és hogyan szűrik a felhasználók a weben megjelenő egészségügyi tartalmak, hirdetések valódiságát. A konklúzió az, hogy komoly bizalomdeficit figyelhető meg bármely információforrást tekintve, beleértve nemcsak az internetes tartalmakat, hanem az orvost és a patikust is.

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Esemény, btl, élménymarketing – Végh Tamás, a Bo Event stratégiai és operatív vezetője szerint mára idejétmúlt és nem eléggé pontos fogalmak. A rendezvényügynökségek ugyanis szép lassan a kommunikációs ipar egyéb, ATL-hez sorolt szereplőjével egyenrangú részévé válnak. Végh publicisztikája szerint a jó hír az, hogy ez az átalakulás már zajlik, a rossz, hogy még nem tudatosan.

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

A Table Budapestben tartották az összejövetelt január 16-án.

25 kiválasztott festményt helyeztek ki busz- és villamosmegállókban lévő citylightokra.

A piac globális mérete túl fogja lépni az 1000 milliárd eurót a GfK előrejelzése szerint.

Az elismerést Zirig Árpád a Csak az reszel neked almát, aki igazán szeret című publicisztikájáért kapta.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Friss hírek, csak röviden

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Most kiderül, hogy a trapre vagy a pszichedelikus rockra esküszik a blöki.

Mester Sándor a a kiadó egyik új üzletágát vezeti a jövőben.

Másfél évet bírt az újramelegített kapcsolat.

Egy biatorbágyi logisztikai épület 4500 négyzetméteres homlokzatát díszítenék a nyertes alkotással.

Összesen 12 szakterületen várják az intézmények pályázatait.

A Vue moziláncot hirdető szpotot Ridley Scott fia rendezte. 

Legalább tíz éves ügynökségi tapasztalatot várnak el.

Ezzel a Praktiker kiemelt szerepet szán a két területnek.

Tavaly körülbelül 17 millióan vettek ki szabadságot a Super Bowl másnapjára.

Marinov Iván, az Urbanlegends-en újra összegyűjtötte a téves infókat közlő vagy kattintásvadász oldalalk listáját.

A másfél milliárd forintos pályázat az Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület rendezvényeinek kommunikációs feladatait érintette.

A tavaly ősszel egyesült cég 2021 végéig keres partnert. A tévés büdzsé 2 milliárd forint körül lesz.

Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.

A RECMA szerint az elmúlt 7 év összesítésében az 5. legsikeresebb tenderező ügynökség voltak globálisan.

Februárban jön a világ talán legviccesebb sorozatának új évada.

A jelenlegi nevén Burson Cohn & Wolfe alapítója 98 éves volt.

A saját lábára álló Harry hercegnek és Meghan Markle-nak jól állna a BK-korona a hirdetés szerint.

Leegyszerűsítve: a márkakommunikáció és a borturizmus marad az MTÜ-nél, az eladásösztönzés és a borvásárok az AMC-nél.

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokat is vizsgál.

A kreatív osztályt vezető Rubin felelt többek között a Survivoért vagy a Való Világ több évadáért is.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés