hirdetés
hirdetés
hirdetés

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

Legalábbis a kitelepülő cégek szempontjából. Ismét felbukkant néhány olyan márka, amelyeknek nem terem babér a szigetes fesztiválokon. Rengeteg kép és szavazás!

Tham Khai Meng 2009 óta töltötte be a pozíciót. Az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket.

Balásy Gyula, Csetényi Csaba és Kuna Tibor cégei árbevételben és profitban is magasan a piaci alapon élő ügynökségek fölött teljesítettek tavaly.

A Telenornál komolyan vették a „Kóstolj bele a Hipernetbe!" jelmondatot.

Sorrell még WPP-vezérigazgatóként kinézett megvételre egy céget, most megvenné magának, de a WPP perrel fenyeget. Kérdés, hogy jogosan-e.

A Synetiq bemutatta a legjobb nézői hatást kiváltó reklámokat májusban.

A legtöbb magyar számára elérhetetlen távolságban vannak, a szuperprémium modellek reklámját mégis az arcunkba tolják.

Közel tíz év után cserélik le a McCann Ericksont.

Interjú a Coca-Cola nemrég kinevezett marketingigazgatójával, Czigler Katalinnal.

Átadták a MagyarországON turisztikai kommunikációs verseny díjait.

hirdetés

További marketinghírek

Vasárnap reggel véget ért Kelet-Magyarország legnagyobb könnyűzenei fesztiválja, a debreceni Campus. Rekord volt a látogatószám, 108 ezren szórakoztak a négy nap alatt – írja a szervezők közleménye.

Vasárnapról hétfőre virradóra véget ért a 43. EFOTT. A Velencei-tó parti rendezvényre a szervezők közlése szerint szombaton lépett be a százezredik látogató, vasárnap estére pedig megdőlt az eddigi csúcs, idén 115 117 ezer ember fesztiválozott.

Influencerek segítségével indult el a #20percegészség című kampány.

hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A TV2 Csoport nem szolgáltatott 2017-es nézettségéről és bevételeiről adatot az Artisjusnak, amely ezért nem tudja megállapítani, hogy a szerzői jogdíjak után mennyit kell fizetni a cégnek. Az Artisjus emiatt bírósághoz fordul - írja a 444.hu

Az Index számolt be arról, hogy a reklámtörvény 2016-os módosítása értelmében a reklámbevételeik után adóztathatóvá vált Facebook és a Google továbbra sem jegyeztette be magát az adóhatóságnál, az ennek elmulasztásáért kiszabható bírság pedig már 1 milliárd forintnál jár. Ha nem rendezik az ügyet, további 3 miliárd forint, úgynevezett "vélelmezett adót" kell a két cégnek kifizetni.

Deutsch Tamással készített interjút Hajdú Péter, amelyet vasárnap este az ATV-n futó Frizbiben mutattak volna be, az interjút azonban a csatorna vezetőségével nem egyeztette Hajdú, és le is tiltották annak megjelenését - írja a 24.hu.

Mellőzte a tárgyilagosságot a Telenor 2016 októberétől 2017 februárjáig a rádióban és online felületeken futó összehasonlító reklámja, amiért 78 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal.

Nyerges Zsolt csak a közvetítő szerepet tölti be a G7 gazdasági hírportál szerint, a következő lépésben minden Simicska-cég mehet Mészáros Lőrinchez.

A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta a Karlovarské minerální vody (KMV) számára a PepsiCo magyar leányvállalatának felvásárlását – írja a KMV közleménye. A GVH oldalán meg is találtuk a döntést.

Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója nevével fémjelezve új energiaital indul Skybaby néven. 

Sajtótájékoztatót tartott csütörtök délelőtt a UPC Magyarország. Az eseményt eredetileg a cég első negyedéves eredményeinek és új mobilcsomagjainak bemutatására szervezték, csak aztán szerdán berobbant a bejelentés, hogy a Vodafone négy piacon, köztük Magyarországon megvásárolja a UPC-t annak anyavállalatától, a Libertytől. Úgyhogy nem meglepő módon a résztvevőket is leginkább ez érdekelte az eseményen.

A Vodafone szerdán bejelentette, hogy megállapodásra jutott a UPC Magyarország anyavállalatával, a Liberty Globallal annak magyar, cseh, német és román leányvállalatainak megvásárlásáról, összesen mintegy 18,4 milliárd euró cégértéken.

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, az áprilisi termésről szóló leírást pár napja tették közzé.

A Pew Research Center kutatást végzett a 13-17 évesek közösségimédia-használati szokásairól, amelyből kiderül, hogy már nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal az amerikai fiatalok körében: a Youtube, az Instagram és a Snapchat is populárisabb a kék óriásnál.

Az NRC kutatócég megmérte, hogy mennyire tetszett a fogyasztóknak a Hell energiaitalmárka Bruce Willis főszereplésével készült szpotja. A fogyasztóknak tetszett, de a valós idejű tetszési index azt mutatja, hogy a márka megjelenése jócskán lelohasztotta a nézők kedélyét.

Közterületi kampány indult a Candytől a vébé idejére, amely egyébként része a márka egész évet átszelő interaktív kampányának.

A felvételihez kapcsolódó teendőkről, tanulmányi kérdésekről, karspecifikus témákról, bulikról és szórakozási lehetőségekről, lakhatásról és úgy általában az egyetemi életről kérdezhetik a felvételiző diákok telefonon az SZTE úgynevezett Specialistáit – tudtuk meg az intézmény közleményéből. A Szegedi Tudományegyetem 12 karáról kiválasztott tizenöt jelenlegi hallgatót minden nap 9 és 18 óra között hívhatják az érdeklődők, június 29-től július 10-ig, a 06/62-343-700 számon. Az „SZTE-s vagyok, kérdezz engem!” néven futó kampányhoz egy microsite is készült, ahol a segítséget nyújtó SZTE Specialisták is bemutatkoznak.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) június 20-án tartotta rendes évi közgyűlését. Mivel négy tisztségviselő megbízatása lejárt, új elnökségi tagokat is választott a szakmai szervezet.

A szinkronszerepeiről is ismert színész a Bónusz Brigád kampányvideóihoz adta hangját.

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

Friss hírek, csak röviden

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

Mert elvinnék a gyártás egy részét. Ezt egy olyan motoroscsapatnak mondta el, akik Haitin gyártatnak Trump-támogató pólókat.

Egy sikeres holland széria adaptációja lesz.

A Mediaworks vezére, a Magyar Idők felelős kiadója, a Hír TV frissen kinevezett tanácsadója nonprofit zrt-t gründolt.

A Sziget-beszámolóban Travis Scott képe szerepelt, de az online cikkben már javították a hibát.

A spanyol Villarealnál nem aprózták el a frissen igazolt Santi Cazorla hivatalos bemutatkozását.

„Apa, nekünk van itthon fegyverünk?” - teszi fel a kérdést a kisfiú. 

2019 végén indítanák el a platformot, ahol a készülő Star Wars-sorozat is debütálhat.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés