hirdetés
hirdetés
hirdetés

A legtöbb shorlistese a Wavemakernek és az Uniomediának van, de a SAKKOM, a Republic, a Mindshare és a Fastbridge is több kategóriában izgulhat.

Maga a Hell márka azonban kisebb zavaró tényező volt számukra.

A hatóságok jóváhagyásáig egymástól függetlenül, versenytársként működnek.

Egész Közép-Európában. Magyarországon a második cég lesz a Telekom után, amely minden szolgáltatást saját hálózatával tud nyújtani. Az 5G-korszakban ez nagyon jól fog jönni.

Még a 90-es évek második felében is egyértelműnek tűnt, hogy a PepsiCo a Coca-Colával szemben is csúcson tud maradni.

Naponta 29 ezer reklám került adásba, ami több mint 4000-rel több tavalyhoz képest.

Amiről a sajtó úgy számolt be, hogy a Facebook-botrány hatására megszűnik a vállalat.

Kreatív- és btl-ügynökséget is választottak egy többhónapos tenderen.

Dévényi-Radó Szilvia sok év után távozik a cégtől, saját ötletein szeretne dolgozni.

Nagy Vivien, Kőnig Anna, Cinthya Dictator és Csecse Attila részvételével.

hirdetés

További marketinghírek

A fejekben úgy él az online és offline sajtó közötti különbség, mint hogy az egyik inkább teljesítményalapú marketingre, a másik pedig márkaépítésre való. A hirdetők sokszor hitek és téveszmék alapján hoznak döntéseket, a napi sajtó napjai meg vannak számlálva, de a GDPR visszaterelheti az online költés egy részét a magazinok felé. Reklámos kerekasztalt hallgattunk a múlt heti Media Hungaryn.

Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója nevével fémjelezve új energiaital indul Skybaby néven. 

Hatalmas rendezvénnyel ünnepelte 20. születésnapját az Auchan. Az eseményre az áruházlánc több mint 6 500 munkatársa, családtagjaik és több hátrányos helyzetű család is meghívást kapott – írja a cég közleménye. Tenderen választottak hozzá ügynökségi partnert, a győztes az XTRM Group rendezvényügynökség lett. Az esemény már illeszkedik az Auchan nemrég bemutatott új márkaplatformjához.

hirdetés

A TV2 Csoport nem szolgáltatott 2017-es nézettségéről és bevételeiről adatot az Artisjusnak, amely ezért nem tudja megállapítani, hogy a szerzői jogdíjak után mennyit kell fizetni a cégnek. Az Artisjus emiatt bírósághoz fordul - írja a 444.hu

Az Index számolt be arról, hogy a reklámtörvény 2016-os módosítása értelmében a reklámbevételeik után adóztathatóvá vált Facebook és a Google továbbra sem jegyeztette be magát az adóhatóságnál, az ennek elmulasztásáért kiszabható bírság pedig már 1 milliárd forintnál jár. Ha nem rendezik az ügyet, további 3 miliárd forint, úgynevezett "vélelmezett adót" kell a két cégnek kifizetni.

Deutsch Tamással készített interjút Hajdú Péter, amelyet vasárnap este az ATV-n futó Frizbiben mutattak volna be, az interjút azonban a csatorna vezetőségével nem egyeztette Hajdú, és le is tiltották annak megjelenését - írja a 24.hu.

Mellőzte a tárgyilagosságot a Telenor 2016 októberétől 2017 februárjáig a rádióban és online felületeken futó összehasonlító reklámja, amiért 78 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal.

A Vatikán szerdán menesztette Monsignor Dario Viganót, a pápai állam kommunikációs vezetőjét, egészen pontosan a kommunikációs titkárság prefektusát, aki körül azért fogyott el a levegő, mert múlt héten egy könyvbemutatón szelektíven olvasott fel részeket az előző pápa, XVI. Benedek ez alkalomra írt leveléből. Cenzúrával vádolták, mennie kellett.

A Microsoft zártkörű meghívásos tenderen a Dentsu Aegis Networköt választotta médiaügynökségi partneréül, ami azt jelenti, hogy a japán ügynökségi holding 2014 után ismét bizalmat kapott az amerikai techcégtől - írja az Advertising Age.

A magyar résztulajdonosok visszavásárolták a Steinhoff International csoporttól az Extreme Digital többségi tulajdonrészét. A tulajdonosi szerkezet változása nem érinti a vállalat operatív működését - tudatta a Kreatívval a vállalat.

A Bloomberg vezető elemzőkkel és reklámügynökségi szakemberekkel beszélgetve öt pontban vázolta a WPP lehetséges jövőjét azután, hogy Sir Martin Sorrell, a holding vezetője egy vagyoni visszaéléseket feltáró belső vizsgálat közepén távozott a cég éléről. Feldarabolják-e a céget? Eladnak-e divíziókat? Mit fognak lépni a versenytársak?

A brit Financial Times gazdasági napilap idén is közzétette a leggyorsabban növekvő 1000 európai cég rangsorát, amelyen a 8 éve magyar garázscégként indult, alkalmazásokat fejlesztő Supercharge a 103. helyet kapta.

A Jim Beam és a Budweiser, két ismert amerikai italmárka közös sört dobott a piacra Budweiser Reserve Copper Lager néven – számolt be róla a Beerporn.hu.

A közösségimédia-monitorozással (social listening) foglalkozó SentiOne a Kreatív testvérlapja, az Élelmiszer által rendezett FMCG Top konferencián mutatta be az internet „mentes" oldalát, ahol receptek, trendek, influencerek és az FMCG szektor legnagyobbjai versengenek egymással. Az alábbiakban az előadás online verzióját mutatjuk az Élelmiszer.hu cikke nyomán.

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

Négy vendéglátóhelyen indul a Heineken Hungária környezettudatos kampánya, a „műanyagpohár-mentes május”, amikor is műanyag söröspoharak helyett lebomló, növényi alapú poharakban kínálják majd söreiket. A környezetkímélő PLA poharak elterjesztésével a közlemény szerint jelentősen csökkenhet a cég karbonlábnyoma, valamint a vendéglátásban termelt hulladék mennyisége.

Indul a nevezés a 2018-as Pakk csomagolásdizájn-versenyre, ahol ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük. A verseny célja a csomagolásdizájn fontosságának tudatosítása, a szakma és a szélesebb olvasóközönség figyelmének ráirányítása arra, hogy a minket körülvevő fogyasztói világban különösen fontos szerepe van a termékek vizuális kialakításának. A Pakk nevezési határideje május 25.

Zsótér Anna rendezvényigazgatóként folytatja pályafutását a btl-ügynökségnél.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Friss hírek, csak röviden

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

Az Oracle mindenkinek hozzáférhetővé teszi a web aktuális állapotát mutató világtérképet.

A legfontosabb történésekről fog beszámolni.

Az unatkozó egyetemistákat a sokmagvas kenőmargarinnal megérkező barát rázza fel az apátiából, és megreggeliznek a teraszon.

A SIlicon Valley sztárja állt össze a Google egyik adatbűvészével, hogy forradalmasítsák a filmipart. Vészjóslóan jó eredmény született.

Mintegy 200 filmet lehet streamelni nyáron, direkt a vb idejére időzítették. Bud Spencer és Sharknado!

"Abszolút őrültség, imádom" - mondja a Liverpool kapusa a videóban.

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

A weCAN eddig elsősorban hálózatként működött. Ezentúl szervezettebb lesz.

A volt államfő publicisztikában áll ki a már csak digitális formában elérhető hetilap mellett.

Az ACG Pro kampányfilmjéhez Puskás Petit, Kárpáti Rebekát, a Csecse-testvéreket illetve szüleiket hívták be a stúdióba.

Az M4 Sport a kommentátorok után a meccseket kísérő beszélgetések, magazinok szakértői gárdáját is kihirdette.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Pehl Bernadett operatív vezetőként segíti ezentúl a Vasast.

Illetve elindítottak egy szakmai értékelő oldalt.

Gajdos Tamással és Nemes Annával.

A nagyok közül eddig csak a Diginél volt.

Több új verseny is számítani fog a jövőre megjelenő 2018-as rangsornál, például a HRKomm.

A két vezető másodpercekig veszélyesen közeledik egymáshoz a szingapúri reptéren vetített animációban.

A Garvisor a Bárdi Autó saját appja, az arculatot és a kampányt is házon belül rakták össze hozzá.

Még van pár hét nevezni a cégesvideó-bajnokságra.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés