hirdetés
hirdetés
hirdetés

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes.

Október 28-ig dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Papp-Váry Árpáddal új könyvéről, az országmárkáról, reklámoktatásról és a Magyar Marketing Szövetségről is beszélgettünk.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A Flip vezetője mesél az egyszerű és közvetlen kommunikációról, és hogy miért mennek szembe a sebességháborúval.

Mit gondol a magyar ember az ügyfélszolgálatokról? Meglepő eredményeket hozott egy új kutatás.

Ez a Kreatív által szervezett Data Marketing Day üzenete.

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

A te célcsoportodat sem csak tinik alkotják? Akkor jó hírünk van: teljes a Golden Age konferencia előadóinak a névsora.

hirdetés

További marketinghírek

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi. A Marketing Diamonds Awardon átadják Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

A Budapest Airport nyerte a legjobb légiközlekedési marketingdíjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián. A magyar repülőtér olyan légikikötőket előzött meg ezzel, mint Amszterdam, Isztambul, Hong Kong, vagy a szingapúri Changi – erről a reptér közleménye számolt be.

Régiós partnereivel közösen idén őszén is elindítja az innovatív vállalkozások képzését, üzleti kapcsolataik bővítését és regionális piacra lépésük elősegítését célzó ösztöndíjprogramot, a Visegrádi Alap támogatásával – közölte a Design Terminal. A program során a startupok a visegrádi térség piacvezető telekommunikációs, energetikai, informatikai nagyvállalataival, bankjaival és inkubátoraival találkozhatnak – teszi hozzá a sajtóanyag.

hirdetés

Az amerikai Federal Trade Commission fogyasztóvédelmi csapata tárgyalásokat folytat a Facebookkal arról, hogy a techcég megsértett-e egy 2011-es egyezményt, amely nyomán akár többmilliárd dollár bírságot is fizethet - írja a Bloomberg.

A Gazdasági Versenyhivatal elfogadta a Vodafone Magyarország kötelezettségvállalását, amelynek értelmében a vállalkozás visszatéríti a 2012. november 1. és 2014. május 1. között Red Vitamax tarifára váltó előfizetőinek a korábbi díjcsomagjukból származó, a tarifaváltás keretében törölt egyenlegeiket. Az összeg több millió forintra rúg.

 

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A Magyar Telekom csoport adózott eredménye éves összehasonlításban 1,5 százalékkal 14,5 milliárd forintra csökkent, árbevétele 4,1 százalékkal 160,8 milliárd forintra mérséklődött az idén a második negyedévben - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán, a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) alapján készült gyorsjelentésében.

Az egészséges termékek fogyasztása pedig részben csak divat – derült ki az FMCG Top konferencián.

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-emelkedésre, számít.

Új outletmárkát vezet be Magyarországra a Tendam-csoport. A spanyol divat- és ruhaipari vállalathoz tartozik a Springfield és Women’secret is. Az első hazai Fifty outlet márkabolt április elején nyílik a biatorbágyi Premier Outlet Centerben – közölte a cég.

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online említéseit és megítélését a Neticle.

Az Inspira Research saját finanszírozású kutatás során megvizsgálta a magyar internetező lakosság egészséggel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait, a témakörhöz kapcsolódóan az információs csatornák – beleértve az offline és print – iránti bizalmat, valamint azt, mennyire és hogyan szűrik a felhasználók a weben megjelenő egészségügyi tartalmak, hirdetések valódiságát. A konklúzió az, hogy komoly bizalomdeficit figyelhető meg bármely információforrást tekintve, beleértve nemcsak az internetes tartalmakat, hanem az orvost és a patikust is.

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Friss hírek, csak röviden

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

A TV2 által román joghatóság alatt működtetett csatornája megsértette a korhatár-besorolást.

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A budapesti szakember olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt.

A versenyhatóság összetett intézkedéscsomagra kötelezte a szolgáltatást működtető vállalkozást.

Gonda Gábor korábban 2018 óta vezette a HP teljes közép-európai régiós ügyeit. 

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Wild Turkey új bourbonjének készült, ő a főszereplő is.

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés