hirdetés
hirdetés
hirdetés

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes.

Október 28-ig dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Papp-Váry Árpáddal új könyvéről, az országmárkáról, reklámoktatásról és a Magyar Marketing Szövetségről is beszélgettünk.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A Flip vezetője mesél az egyszerű és közvetlen kommunikációról, és hogy miért mennek szembe a sebességháborúval.

Mit gondol a magyar ember az ügyfélszolgálatokról? Meglepő eredményeket hozott egy új kutatás.

Ez a Kreatív által szervezett Data Marketing Day üzenete.

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

A te célcsoportodat sem csak tinik alkotják? Akkor jó hírünk van: teljes a Golden Age konferencia előadóinak a névsora.

hirdetés

További marketinghírek

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi. A Marketing Diamonds Awardon átadják Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

A Budapest Airport nyerte a legjobb légiközlekedési marketingdíjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián. A magyar repülőtér olyan légikikötőket előzött meg ezzel, mint Amszterdam, Isztambul, Hong Kong, vagy a szingapúri Changi – erről a reptér közleménye számolt be.

Régiós partnereivel közösen idén őszén is elindítja az innovatív vállalkozások képzését, üzleti kapcsolataik bővítését és regionális piacra lépésük elősegítését célzó ösztöndíjprogramot, a Visegrádi Alap támogatásával – közölte a Design Terminal. A program során a startupok a visegrádi térség piacvezető telekommunikációs, energetikai, informatikai nagyvállalataival, bankjaival és inkubátoraival találkozhatnak – teszi hozzá a sajtóanyag.

hirdetés

Az amerikai Federal Trade Commission fogyasztóvédelmi csapata tárgyalásokat folytat a Facebookkal arról, hogy a techcég megsértett-e egy 2011-es egyezményt, amely nyomán akár többmilliárd dollár bírságot is fizethet - írja a Bloomberg.

A Gazdasági Versenyhivatal elfogadta a Vodafone Magyarország kötelezettségvállalását, amelynek értelmében a vállalkozás visszatéríti a 2012. november 1. és 2014. május 1. között Red Vitamax tarifára váltó előfizetőinek a korábbi díjcsomagjukból származó, a tarifaváltás keretében törölt egyenlegeiket. Az összeg több millió forintra rúg.

 

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A Magyar Telekom csoport adózott eredménye éves összehasonlításban 1,5 százalékkal 14,5 milliárd forintra csökkent, árbevétele 4,1 százalékkal 160,8 milliárd forintra mérséklődött az idén a második negyedévben - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán, a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) alapján készült gyorsjelentésében.

Az egészséges termékek fogyasztása pedig részben csak divat – derült ki az FMCG Top konferencián.

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-emelkedésre, számít.

Új outletmárkát vezet be Magyarországra a Tendam-csoport. A spanyol divat- és ruhaipari vállalathoz tartozik a Springfield és Women’secret is. Az első hazai Fifty outlet márkabolt április elején nyílik a biatorbágyi Premier Outlet Centerben – közölte a cég.

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online említéseit és megítélését a Neticle.

Az Inspira Research saját finanszírozású kutatás során megvizsgálta a magyar internetező lakosság egészséggel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait, a témakörhöz kapcsolódóan az információs csatornák – beleértve az offline és print – iránti bizalmat, valamint azt, mennyire és hogyan szűrik a felhasználók a weben megjelenő egészségügyi tartalmak, hirdetések valódiságát. A konklúzió az, hogy komoly bizalomdeficit figyelhető meg bármely információforrást tekintve, beleértve nemcsak az internetes tartalmakat, hanem az orvost és a patikust is.

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Friss hírek, csak röviden

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

 pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

Azt kiemelték, hogy a legfontosabb a biztonság.

A csatorna azt írta, technikai okok miatt maradt el a szerda reggeli Mokka, helyette Walker, a texasi kopó ment adásba. 

Ami egy éve természetes volt, most szinte elképzelhetetlen, de a pandémia legyőzhető. 

Ingyenes előadáson mesél a nézőt is bevonó technikákról a berlini High Road Studios két alapítója.

Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez.

Összesen 70 filmet mutat be idén a streamingóriás.

Alexander Nanau, aki a Collective című filmjével az Oscar-díjig menetelhet, a román kultúra ténylegestámogatását hiányolja a kormánytól.

Összesen 55 jelölt közül lehet választani a közönségszavazáson, szép számmal akadnak jelöltek a kreatíviparból is.

A Viacom az RTL Spike kivezetése után jelentkezik az új, tiniknek szóló csatornával.

A Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre főszerepével érdemelte ki az elismerést.

A régi Duna TV székház mellett például az Infopark is új helyszín lehet.

A Panyi a Direkt36, Fabók és Jandó pedig a G7.hu újságíróiként vehették át az elismerést. A díjjal összesen egymillió forint jár.

A szpotnak egyszerre örülhetnek a kecskerajongók és a terepjárókat kedvelők.

A nehézkésen magyarított januári vegán kihívásnak jót tett a járvány: ott a sok bespájzolt tészta, de a denevér-vadhúsos eredetsztori sem rossz motiváció.

Az HBO Max indítja And Just Like That… címmel az új projektet, ami négy helyett három főszereplőt tudott megnyerni magának.

A karakterek tervezéséért felelős David Creek a kezdetektől benne volt az alkotógárdában.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés