hirdetés
hirdetés
hirdetés

A content marketing versenyünk nagy nyertese volt még az Adamsky is.

Jövő évtől indul az új szerződés, a Gemiuson kívül két versenyző volt.

Az ex-Juj.hu-s Körmendi Gábor Budapestet is elhagyva segíti az Izé Rosé bevezetését.

Közönségdíj és két fődíj született a márka és az Arthungry pályázatán.

Hinora Ferenc újabb négy évre kapott bizalmat.

137 nevezés érkezett az idei Content+Marketing Awardra, ebből 68 került fel a shortlistre.

Novák Péter a cégcsoport élén, Kötcsei Csaba távozik az Isobar ügyvezetői székéből.

Háromnegyedével nőtt a filmes költés Magyarországon, a legnagyobb tételt a Szárnyas Fejvadász adta.

Többek között ez is kiderül a Kantar Media nemzetközi kutatásából.

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatóját.

Budapesten pedig a Sláger FM őrzi a vezető helyét.

hirdetés

További marketinghírek

Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó, a Gönci Barack Vigasság és az óragyártó Eterna is a Just Creative-et választotta aktuális kommunikációs kampányához.

Vicces baki esett meg a Nike egyik legújabb, Christiano Ronaldót éltető reklámjában. A sztár gyerekkori fotóját használták, pedig azon - khmmm - nem egészen az amerikai márka melegítőjét viselte. Természetesen az internet népe kiszúrta a bakit.

Június elsejétől új struktúrában működik tovább a Coca-Cola HBC Magyarország kereskedelmi részlege. A vállalat a Galántai György által betöltött országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új vezetői munkakört hoz létre: a marketingüzemeltetési vezető és a kereskedelmikiválóság-vezető pozíciókat. Házon belüli kinevezésekkel az előbbit Matskási Zoltán, az utóbbit Ivády Gábor tölti be. Feladatuk lesz többek között a vásárlói és csatornaprogramok végrehajtása és fejlesztése, továbbá a kategóriamenedzsment fejlesztése.

hirdetés

A Tisztelet Társasága 2017 május 26 - án elindította (két időpontban is, 180 fővel) az „Első Szépkorú Okostelefonkezelő Akadémiáját”.

A román korrupcióellenes ügyészség bűnvádi eljárást indított a Magyarországon is szolgáltató DIGI távközlési cég vezérigazgatója, Serghei Bulgac ellen - írja az MTI.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 3 millió forintra bírságolta a Lidl Magyarországot, mert a 2015-ös karácsonyi akciója idején a fa babaház játék reklámozásakor megtévesztette a fogyasztókat - közölte a GVH pénteken.

A védjegyperben első fokon eljárt Fővárosi Törvényszék a május 10-én hozott ítéletében megállapította, hogy a TV2 mind a nemzeti, mind a közösségi TV Paprika védjegyet bitorolja. Kötelezte a TV2-t, hogy 15 napon belül hagyja abba a Chili TV megjelölés használatát, e szolgáltatás chilitv.tv weboldalon történő reklámozását és a domain név használatát - olvasható a csatorna anyacége, az AMC Networks által küldött közleményben. 

Megsértette a termékmegjelenítésre vonatkozó előírásokat a TV2, amikor Szépítők című műsorában indokolatlan hangsúllyal szerepeltetett egy terméket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa 500 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a szolgáltatót.

A Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. 

Európa egyik legnagyobb médiavállalata, a francia Vivendi (olyan cégek tulajdonosa, mint például a Canal+ Group, a Universal Muisc Group vagy a Telecom Italia) több forrás szerint is arra készül, hogy kiterjessze tulajdonrészét a Havas ügynökségi csoportban, és felvásárolnák a Bolloré család 60 százalékos tulajdonrészét a cégben. Az akvizíció értéke 2,36 milliárd euró (kb. 2,5 milliárd dollár) - írja az Adweek.

A hazai mobilszolgáltatók közül közlése alapján elsőként a Magyar Telekomnál indult el a 4G hálózatokon a hangszolgáltatás, ami azt jelenti, hogy hívás közben is folyamatos, 4G sebességű adatkapcsolatot tesz lehetővé a rendszer.

2017. január 1-től a Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A Google három új, startupokat támogató program indulását jelentette be. A programok célja, hogy segítsék a magyar startupok növekedését és azok pozícióját a globális piacon. A vállalat a varsói Google Campus két évvel ezelőtti megnyitása mellett a most elindított programokkal is kifejezetten a startupokra kíván koncentrálni, amik tervezetten az év végéig 100 startupot érintenek majd a régióban.

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

A MEME megbízásából felmérést készített az Ipsos, amely két kutatási fázisban vizsgálta a Nyugat-Európába emigrált magyarok kiköltözési okait, valamint a média- és telekommunikációs eszközhasználatkban bekövetkezett változásokat.

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

A Műegyetem főépületében nyitott közösségi helyszínt Társas néven a Nescafé. Az új egyetemi kávézót a Quiznight.hu segítségével egy karok közötti kvízjátékkal avatták fel.

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az eddig Confhotel Eventként ismert rendezvényügynökség. Az új név Hello Event.

Átalakul a HD Group menedzsmentje. A HD Group ügynökség ügyvezető partnereként ezentúl Duca Andrea irányítja a teljes btl-területet, míg Urbán Zsolt eddigi ügyvezető a csoporthoz tartozó 1080p reklám- és médiaügynökségnél lesz head of creative department – erről az ügynökség közleményben tájékoztatott. A két vezetővel a Kreatív hamarosan interjút is közöl.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

A TV2 Talent Management korábbi csoportvezetője új kihívásokat keresett. 

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Friss hírek, csak röviden

A saját ár-összehasonlító szolgáltatásának biztosít előnyt a keresőóriás. 

Derül ki a Magna éves hirdetési piaci trendeket vizsgáló előrejelzéséből. 

A Family Guyhoz készített kisfilm a Comedy Central XI. kerületi székházánál játszódik.

A Safer Internet Forumra juthat ki egy 13-19 év közötti sikeres pályázó.

A programmatic, dinamikus kreatív és tartalommarketing stílszerűen a Dr. Oetker Befőzés kampányában került össze.

Végh-Kósa Anita feljebb lép, Boruzs Ákos távozik a cégtől. 

A Rádió1, a Music FM és a Sláger FM a dobogón.

A Strand-kollekció tudatosan a 80-as éveket idézi.

Változtat a Gmail biztonsági szabályain a cég.

A Vice Media stratégiai vezetője lesz a zsűri elnöke.

Átadták az Aranyszem operatőri díjait.

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

Az egyik állítólag 100 ezer dollárért kelt el.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

Játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés