hirdetés
hirdetés

A karácsony előtti utolsó munkanap sem maradt Fidesz-közeli felvásárlás bejelentése nélkül.

PPH Media néven folytatja az egyik legnagyobb hazai szakmai kiadó.

Egy 40 másodperces kisfilmmel mutatkozik be Zoli. A gyerekek nincsenek tisztában a jogaikkal.

A bónusztörvényt is jelentősen megszigorítaná az új törvényjavaslati csomag.

A Fülöp-szigeteken indított promóció akkora botrányba fulladt, hogy a végén féltucat ember halt meg.

Tizenöt pályázó huszonnégy projektje indult a versenyen. Öten nyertek.

Interjú Hans-Christian Schwingennel, a Deutsche Telekom márkaigazgatójával.

A John Lewis marketingesei legalábbis bíznak benne.

Mit lehet kezdeni a magyarok alacsony fizetési hajlandóságával? Interjú a Budapest Showcase Hub fesztivál szervezőivel.

Finisbe ért a DIMSZ 2016-os hangszépségversenye.

A Népszabadság bezárása előtt nem kérték ki a munkavállalók véleményét.

hirdetés

További marketinghírek

Az Intren ügynökség nyerte a meghívásos alapú, bukaresti Facebook Blueprint rendezvény ügynökségek közötti versenyét.

A szelfivideó-verseny pályázóinak azt kell elmondania, hogy miért érdemlik meg az éves bónuszukat és melyik brigádos bónuszt kérik cserébe. 

A Chio a JátékosLét Kutatóközponttal közösen készített kutatást a témában.

hirdetés

Beszámoltunk róla két hete, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszerreklám miatt. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.

150 milliós bírsággal büntette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy gyógyszerész ajánlott gyógyszert reklámokban. A GVH döntése szerint a Merck tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert a jogszabályi tilalom ellenére egy gyógyszerész ajánlotta vény nélkül kapható, gyógyszerként nyilvántartott Flexagil krémjét televíziós reklámfilmjeiben 2015. március és 2016. július között.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a Klapka Üzletház Kft. tiltott gyógyító és az egészségre gyakorolt, megalapozatlan hatásokkal népszerűsítette Arany Só elnevezésű arany kolloidos étkezési sóját, valamint Arany Só Mini Szanatórium elnevezésű inhalátorát, ezért kétmillió forint bírságot szabott ki a cégre.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 50 millió forint bírságot szabott ki a Pfizerre, mert álláspontja szerint a cég tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Multi-tabs Multi Kid étrend-kiegészítő készítménye népszerűsítésekor. A Pfizer vitatja a döntést és bírósághoz fordul.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ötmillió forint bírságot szabott ki túlzó, megalapozatlan szépségápolási reklámok miatt. A GVH döntése szerint a Manna Natúr Kozmetikum megalapozatlan hatásokkal reklámozta egyes szépségápolási termékeit, a jogsértésért ötmillió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra a hivatal.

Csődbe ment az okoskarórákat gyártó Pebble, amely a Kickstarteren gyűjtött pénzt az újabb és újabb kiadású karórák gyártására - írja a Gizmodo. A szellemi tulajdonuk egy részét eladták a Fitbitnek, de a gyártás leállt, termékeihez támogatást már nem nyújtanak, a megrendelt, de még le nem szállított termékeket soha nem kapják meg a fogyasztók, és a Kickstarteren pénzt adók március előtt biztos nem kapják vissza pénzüket.

A Person Communications leányvállalataként megalakult a magát digitális ügynökségként apostrofáló The Cave.

Idén a BrandFestival szervezői az fmcg-cégek között díjazták - a Brand Excellence Programra és a GFK ismertség-kedveltség mérésre építve - a tudatos márkaépítést. Az elismerést a fesztivál ideje alatt adták át a Tchibo és a Danone Actimel képviselőinek. 

Az eurüpai régióra szóló digitális tendert írt ki a Pepsico - írja a Campaign.

A Samsung megjelentette a harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit, amely szerint a cég 4,7 milliárd dolláros profitot könyvelt el 42,1 milliárd dolláros jövedelem mellett - írja a Verge.

A csomagolástervezés a marketing egyik legritkábban említett eszköze, pedig lényegesen hozzájárult az új árucikkek piaci sikeréhez a legutóbbi két év során. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen az európai élelmiszer-kiskereskedelemben a legutóbbi időszakban megjelent 9 900 újdonság piaci teljesítményének elemzése alapján.

Első alkalommal mérte fel az IAB Hungary és kutatási partnere, az FMG R&D, hogy a digitális reklámpiac szereplői hogyan vélekednek a programmatic piacról.

Egy YouGov-kutatás szerint a 18-34 éves fogyasztók 58 szzáaléka gondolja úgy, hogy a márkák túltolják a szekeret az emojik útonútfélen való alkalmazásával, és ez az arány csak magasabb más korcsoportokban - írja a Digiday.

A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampányának a megbízását az Unilevertől.

Véget ért a közönségszavazás és a szakmai zsűri is döntött, a díjakat pedig a Lollipop szerda esti díjátadóján adtuk át a győzteseknek.

A Coca-Cola HBC Magyarország nyár végén tendert írt ki a Kinley márka rendezvénysorozatának lebonyolítására.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

Oknyomozó újságírókat és filmeseket hívnak mentorálni.

Az árösszehasonlító oldal arra mutat rá, hogy mindent leellenőrzünk az életünkben.

Az oldal 52 országban van jelen.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Friss hírek, csak röviden

Marabunak hiányzott a napi terhelés a Népszabadság megszűnése után.

Az AWWWARDS nevű, webes megoldásokat értékelő oldalon.

A Magyar Nemzet és a Magyar Idők online főszerkesztője volt az elmúlt években.

Trumpnak pedig jár egy kis személyiségfejlesztés. 

2017-től Sólyom Balázs a cég online igazgatója.

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

A JCDecaux egy héten belül több száz plakátot helyezett ki, de még várják a jelentkezőket. 

Csak Group M-ügynökségek vannak a dobogón.

A Playboy idén is keresi Magyarország legmeghatározóbb férfi szereplőit.

Az újságíró az Indexnél és rövid ideig a Népszabadságnál dolgozott korábban.

Saját ruhakollekciót tervezett a színész, ehhez egy melankolikus hangulatú reklám is készült.

Reklám, pr és online területen is együttműködnek a jövőben.

A hírnek főleg a marketingesek örülhetnek. 

Egy izraeli művész elgondolkodtató projektje, annyit elárulunk.

A 88 éves magazint a médiapiac elvárásaihoz igazítanák.

2012-ben indította a csatorna a műsort.

Megyer Örsöt újraválasztották az elnöki poszton.

A filmes és médiás hírek elbújhatnak a focisták és az olimpikonok mögött.

Korábban a TV2 pr-menedzsere volt.

Krizshow néven indul új műsora az ATV-n.

A tér felújítása után odakerült digitális óra összevissza mutatta az időt, egy lakó 2085 forintból megoldotta.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés