hirdetés
hirdetés
hirdetés

Paul Polman 10 évig vezette az egyik legnagyobb fmcg-vállalatot.

Az év ügyfele pedig a Telenor. Ezen kívül gazdára talált még számos díj, közte kilenc arany.

A print és online felületek kaptak az ősz folyamán új ruhát.

A szakmai szövetség emellett az év marketingben leginkább aktív vállalkozását is díjazta. Fotók.

Az egyik ügynökség tizenöt, a másik hét döntős helyet szerzett a munkáival.

A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.

Az FMCG-marketingről szólt az Agóra konferencia, ahol elmondták: nem térül meg rövid távon a fiatalok elérése, és nem elég csak árakciózni, exkluzív ajánlatok kellenek.

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

A DIMSZ VII. Call Center Hangszépségversenye a fináléhoz érkezett.

A DIMSZ meghirdette a VII. Call Center Hangszépségversenyt.

hirdetés

További marketinghírek

Nemcsak Európában, hanem Magyarországon is jelentős bővülés történt.

A törzsvásárlói rendszer az egyik legnépszerűbb marketingeszköz, amely amellett, hogy növeli a forgalmat, segít a vásárlói lojalitás kialakításában, a vevők megtartásában. Emellett az ilyen rendszerek segítségével sok hasznos információt gyűjthetnek be a kereskedők a vásárlási szokásokról és közvetlenebb kapcsolatot építhetnek ki vevőikkel. A törzsvásárlói programok – követve a vásárlási szokásokat – időről időre megújulnak, egyre inkább személyre szabottak lesznek. Ezek a programok céljukat tekintve nagyon hasonlóak, ugyanakkor technikájukban, rendszerükben és szolgáltatásaikban eltérnek egymástól. Néhány kiskereskedelmi láncot kérdezett meg törzsvásárlói programjáról társlapunk, az Élelmiszer Online.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) határozata alapján a Magyar Telekom 2100 MHz-es frekvenciasávban december 27-éig fennálló frekvenciahasználati jogosultságát 2027. június 27-ig meghosszabbították – közölte a cég.

hirdetés

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A TV2 Csoport nem szolgáltatott 2017-es nézettségéről és bevételeiről adatot az Artisjusnak, amely ezért nem tudja megállapítani, hogy a szerzői jogdíjak után mennyit kell fizetni a cégnek. Az Artisjus emiatt bírósághoz fordul - írja a 444.hu

Az Index számolt be arról, hogy a reklámtörvény 2016-os módosítása értelmében a reklámbevételeik után adóztathatóvá vált Facebook és a Google továbbra sem jegyeztette be magát az adóhatóságnál, az ennek elmulasztásáért kiszabható bírság pedig már 1 milliárd forintnál jár. Ha nem rendezik az ügyet, további 3 miliárd forint, úgynevezett "vélelmezett adót" kell a két cégnek kifizetni.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

Ingyenes mentoring eseményt szervez a Google 2018. november 22-én Budapesten magyar startupoknak..

Marketingterv és új arculat kidolgozására, valamint közösségimédia-mendezsmentre is megbízást kaptak.

Pár hete nevezték ki hivatalosan Mark Readet Sir Martin Sorrell utódjává a WPP reklámügynökségi holding élén, az új vezető pedig nem sokat teketóriázott, máris nagy lépésre szánta el magát: összeolvasztja a Y&R-et és a VML digitális ügynökséggel, az új entitás neve VMLY&R lesz - írja az Adage.

A Whitereport brit leányvállalata egyike a nyolc kiválasztott, női alapítóval bíró cégnek.

Majdnem másfélszer annyit tévéznek átlagosan az emberek Közép-Kelet-Európában, mint Nyugat-Európában, de a régiókon belül is komoly eltérések tapasztalhatók a tévénézési szokásokat tekintve. Nyugaton már komoly teret hódítottak a streaming-szolgáltatások, míg a mi régiónkban elhanyagolható a piaci részesedése. A Wavemaker európai kutatását foglaljuk össze. 

Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, a budapestiek csaknem kétharmada járt már olyan eseményen, amelyről a Facebookon keresztül szerzett tudomást, a felhasználók 64 százaléka rejtett már el hirdetést, és minden negyedik vásárolt már Facebookon látott hirdetés hatására. Néhány a Nagy Facebook Körkép legérdekesebb adatai közül, amelyet 5000 önkéntes válaszadó online megkérdezésével készített el a Be Social közösségi média ügynökség és a Szeretlekmagyarorszag.hu portál.

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

360°-os 3D project mapping show-n mutatták be az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén. A HB Reavis projektbemutatóját egy 15 méter magas, külön erre az alkalomra épített dóm belső falára vetítették. A koncepció, a szervezés és a rendezvény lebonyolítása az Ogilvy és az Offline Group munkája, tőlük kaptunk róla tájékoztatást.

Felfelé ívelőben van a hazai kommunikációs célú rendezvényes piac, a topügynökségek milliárdos forgalmakat bonyolítanak, és egyre több szakterületre teszik be a lábukat. Közben a szakma presztízsén még van mit javítani, a lényeg pedig továbbra is valahol az ugrálóvár, a látványos színpadtechnika és a finom catering háromszögében mozog. A Kreatív nyomtatott lapszámának szeptemberi fókusztémája a rendezvényügynökségi piacot járja körül, ebből mutatunk most egy kis ízelítőt.

A Special Effects International szakmai befektetőként tulajdonrészt vásárolt a Dubaiban működő Kraftwerk Design & Production ügynökségben – közölte a magyar tulajdonú, a hazai és a nemzetközi piacon is aktív rendezvényszolgáltató, rendezvénytechnikai cég.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

hirdetés

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

Friss hírek, csak röviden

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.

A Sláger FM februártól költözne új frekvenciára.

Folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított kampánya.

A sorozat producerei szerint ami még 15 éve belefért, az ma már nem elfogadható.

A Fővárosi Bíróság Ujhelyi István MSZP-s képviselőnek adott igazat a Médiatanács elleni perben.

De érdemben nem reagált a kérdéseikre.

Elsősorban a magyar sajtó munkatársait várják, de minden 18. életévét betöltött pályázó nevezhet.

Nem csak a Fidesz politikai kommunikációjának felépülése derül ki a 24.hu cikkéből.

2019-ben új évaddal jelentkezik az Ide süss!, az Észbontók és a 200 első randi is.

Erről is szó esik majd a MaReSz februári konferenciáján.

„Jó!” – feleli az MTVA által meginterjúvolt alkotmányjogász a riporter által a szájába adott szóra.

A spanyol foci rajongói örülhetnek leginkább a megállapodásnak.

A kilencvenes évek akadozó, lassú internetének világába repít a NatGeo kampánya.

A lap vezető szerkesztője, Zsiborás Gergő szerint volt rá példa, hogy próbálkoztak az újságírók lefizetésével, de soha nem fogadtak el ilyen ajánlatot.

A Filter.hu felületén nem csak híreket válogathatunk, de akár másokkal is megvitathatjuk azokat.

Szóba került a Vodafone-UPC fúzió és az 5G-hálózat kiépítése is.

Legalábbis a Zöld nevű adatbővítő csomag esetében. 

Végső elkeseredésükben fordultak nyílt levélben a nyilvánossághoz.

A DataMe DMP-alapú célzás főleg azon tartalomszolgáltatóknak lehet jó, akiknek nincs saját felhasználói adatbázisa.

A 24.hu korábbi médiás újságírója egy személyben viszi az oldalt.

A Világbank szerint rövid távon csak a fejlődő országokban lehet a bővülés gyorsulására számítani.

Januártól az Otthontérkép Csoport is a sales house-hoz került.

Ismét a Lounge Design jegyzi a reklámfilmet.

Hét év után vált, és kap új szlogent a Pepsi. Dél-Amerikában és Kelet-Európában vezetik be először az új elemeket.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés