hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Classic sörük ezentúl Gold néven fut, kikerült belőle a kukoricagríz.

Több körös kiválasztási folyamatot követően a Hello Event és az Art Group lettek a befutók.

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online megítélését a Neticle.

Az alapító ügynökségek között van a magyar mellett többek között a belga, orosz, német és olasz piac egy-egy képviselője is.

A Telekom fenntarthatósági fesztiválja és a szakmák Európa-bajnoksága is shortlisten.

Fő profilja az élményalapú szolgáltatás-tervezés és -fejlesztés, emellett üzleti fókuszú service design képzést is indítanak.

Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.

Évi 500 millió eurót remélnek beszedni a digitális bevételeket célzó új adónemből.

Urbán Zsolt hat év után köszönt le. Elnökséget és felügyelő bizottságot is választott a szervezet.

Az „átstrukturálástól" 375 millió dollár megtakarítást várnak.

Paul Polman 10 évig vezette az egyik legnagyobb fmcg-vállalatot.

hirdetés

További marketinghírek

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban a hazai kiskereskedelemben a Nielsen adatai szerint FMCG termékekre, ami 7 százalékkal haladja meg a 2017-es összesített éves forgalom mértékét.

Megvan a programja az Event Touch-nak, a MaReSz, a Magyarországi Rendezvényszervezők és - szolgáltatók Szövetsége legnagyobb rendezvényszakmai konferenciájának. Az esemény időpontja február 26.

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServer médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere.

hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal elfogadta a Vodafone Magyarország kötelezettségvállalását, amelynek értelmében a vállalkozás visszatéríti a 2012. november 1. és 2014. május 1. között Red Vitamax tarifára váltó előfizetőinek a korábbi díjcsomagjukból származó, a tarifaváltás keretében törölt egyenlegeiket. Az összeg több millió forintra rúg.

 

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A TV2 Csoport nem szolgáltatott 2017-es nézettségéről és bevételeiről adatot az Artisjusnak, amely ezért nem tudja megállapítani, hogy a szerzői jogdíjak után mennyit kell fizetni a cégnek. Az Artisjus emiatt bírósághoz fordul - írja a 444.hu

A lefelé módosított tavalyi GDP-növekedési becsléséhez képest a világgazdasági növekedés további lassulását jelzi a Világbank legfrissebb prognózisában a világkereskedelmi forgalom és az ipari termelés csökkenésére, a kereskedelmi feszültségek éleződésére, valamint a fejlődő térségekben jelentkező pénzügyi turbulenciákra hivatkozva.

A csokoládégyártás terén a Nestlé átadta a Szerencsi védjegy kizárólagos használati jogát a Szerencsi Bonbon Kft-nek, míg a kakaógyártás terén megtartja magának a védjegyet a svájci élelmiszergyártó vállalat.

Nemcsak Európában, hanem Magyarországon is jelentős bővülés történt.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) határozata alapján a Magyar Telekom 2100 MHz-es frekvenciasávban december 27-éig fennálló frekvenciahasználati jogosultságát 2027. június 27-ig meghosszabbították – közölte a cég.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

Az Atmedia zsinórban harmadik kutatását készítette el, amelyben arra kereste a választ, hogy mennyiben segíti a tévéreklám a piacrész növelését. 2016-ban az FMCG-márkákra, 2017-ben az OTC-termékekre, idén pedig a retail láncokra vonatkoztatva vizsgálták a kérdést. 

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2018 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 5 perccel kevesebb, mint egy évvel korábban. A tévénézéssel töltött idő negyedét sorozatokra, 15 százalékát pedig mozifilmekre fordították a magyarok, és minden ötödik percben reklámokat és/vagy műsorajánlókat néztek (ami tehát több, mint amennyit mozifilmekkel töltöttek a nézők).

Kedd este az Akvárium Klubban átadtuk a 2018-as Lollipop reklámversenyünk díjait. A megmérettetésre összesen 159 nevezés érkezett, ebből összesen 78 került be a döntőbe. Az Artificial Group lett a Lollipop év ügynöksége, ügyfelük, a Telenor pedig az év megbízója.

360°-os 3D project mapping show-n mutatták be az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén. A HB Reavis projektbemutatóját egy 15 méter magas, külön erre az alkalomra épített dóm belső falára vetítették. A koncepció, a szervezés és a rendezvény lebonyolítása az Ogilvy és az Offline Group munkája, tőlük kaptunk róla tájékoztatást.

Megvan a Kreatív által szervezett 2018-as Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája az Artificial Groupnak és a Mitónak van: előbbi tizenöt, utóbbi hét döntős helyet szerzett. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

A nagyon szép, nagyon míves kávéreklám-kliséken mulat a teljes reklám.

Zártkörű részvénytársasággá alakul át a kiadó.

A kampánnyal nem csak a filmipar csillogását, hanem a háttérben folyó kemény munkát is meg akarták mutatni.

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Friss hírek, csak röviden

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

A sorozat első részében Pixát látogatja meg Miskovits Marci. A további részeket már a nézők is alakíthatják.

A Free Solo jóval több, mint egy klasszikus sport-dokumentumfilm.

A Filmarchívum újra egy jó adag restaurált filmet töltött fel videocsatornájára.

Az új mecenatúra program elsősorban történelmi témájú filmek és sosorzatok támogatását célozza.

Március 1-től a Médiapiac print és online felületét vonták be portfóliójukba.

A 2,2 milliárd dollárból 893 milliónyi meglévő ügyfelek megtartásából származott.

A nyertes félmillió forint díjat kap. Március 25-ig lehet rá jelentkezni.

Stabil kamat nevű személyi kölcsönüket népszerűsíti.

A véradókat nemcsak a Trón elé vezették, hanem egy háborús zónában is körbesétálhattak.

Kisadományozóktól már most 100 millió dollár gyűlt össze, és a nagyok még be sem szálltak. Külön csapat foglalkozik majd a Trump-ellenes médiával, és megújították a szlogent is.

Majdnem kétszer annyi támogatói szpot ment a TV2-n, mint az RTL Klubon. A Magyar Telekom a fő hirdető.

Először forgatott reklámfilmet a Rendi.hu takarító-startup. A kampány két hónapig fut majd.

A V4-ből várják az innovatív vállalkozásokat március 29-ig.

A szakember ördöggel és viharral szemlélteti a fennálló helyzetet Facebook-posztjában. 

A márka három tavaszi kampányáért – Valentin-nap, nőnap, anyák napja – felelnek.

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

Vető Viktória és Marinka Csaba eddig is kapcsolatban voltak Gerendai Károly budapesti strandprojektjével, de mostantól fixen ők viszik a sajtót és a külső-belső kommunikációt.

Éjszaka szerelték fel, készült egy werkfilm.

A Pozitivo Digitalt választotta a bevásárlóközpont.

A Media1 értesülése szerint a Mediaworks pénzügyi vezetője lehet az utód.

A JCDecaux a Széll Kálmán téri megállóba helyezett el kettőt.

A digitális marketing vagy digitális média témájában írt dolgozatokat díjazzák.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés