hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesten pedig a Sláger FM őrzi a vezető helyét.

Új biztosítási alkuszmárka és weboldal épül Magyarországon, az Insura.

A kormány megint odacsapna az élelmiszerláncoknak, szerintük az ingyenes buszjárat is reklám.

Egészségügyi appok, natív gyógyászati hirdetések és adatok a Kreatív konferenciáján. Összefoglaló.

Interjú Urbán Zsolttal és Duca Andreával, a HD Group és az 1080p vezetőivel.

Urbán Zsolt átadja a csoport ügyvezetését Duca Andreának, de nem megy messzire.

Az eheti Kultúrterrorban Bentzik Réka, az MVM kommunikációs vezetője mesél a kedvenceiről. 

A MEME megbízásából az Ipsos végezte el a hiánypótló kutatást.

Az Atmedia a GfK-val közösen készített monstre kutatást az FMCG-termékekről.

Szalay Balázs rallyversenyző egy elsötétítve vágtató versenyautót vezet.

hirdetés

További marketinghírek

A Vodafone fiatalokat célzó platformja, a Vodafone You dalt készítetett Pilvaker Intro címen, amelybe bevonták a közönségüket, és ami március 15-én, a Pilvakeren hangzott el először. A dalnak most bemutatták a videoklipjét a Vodafone You Facebook oldalán.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Jófogás apróhirdetési portált üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. megtévesztette a fogyasztókat, mert megalapozatlanul használta a „Csak a Jófogáson” kiemelést a hirdetéseknél, mert egyes apróhirdetések máshol is elérhetők voltak. Emellett a vállalkozás megtévesztette üzletfeleit is a 2015 októberében kiadott sajtóközleményével. A jogsértésért a vállalkozásra kétmillió forint bírságot szabott ki a GVH.

Felsőerjesztésű ale sört dob piacra a Soproni. A Soproni Óvatos Duhaj IPA márciustól kerül az üzletek polcaira és egyes vendéglátó egységekbe.

hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Spártai Vitamin Kft. jogsértő módon, orvosi ajánlással reklámozta a Spártai Vitamincsalád termékeit, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek összetételét tekintve. A jogsértésért 2 millió forint bírságot szabott ki GVH, és egyúttal megtiltotta a jogsértő magatartás folytatását. 

Jogsértő állítások miatt megbírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Medosan termékek és a Reduline36 tabletta hirdetőit, egyiküknek pedig megtiltotta a jogsértő gyakorlat folytatását. Az együttes bírság összesen 32 millió forint.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint megalapozatlanul reklámozta egyes termékeit gyógyító hatásokkal a Standard Products and Solutions, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek kedvezményes megvásárlásának lehetőségével kapcsolatban; a jogsértésekért a vállalkozásra több mint 33 millió forint bírságot szabtak ki.

Beszámoltunk róla két hete, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszerreklám miatt. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.

150 milliós bírsággal büntette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy gyógyszerész ajánlott gyógyszert reklámokban. A GVH döntése szerint a Merck tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert a jogszabályi tilalom ellenére egy gyógyszerész ajánlotta vény nélkül kapható, gyógyszerként nyilvántartott Flexagil krémjét televíziós reklámfilmjeiben 2015. március és 2016. július között.

2017. január 1-től a Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A Google három új, startupokat támogató program indulását jelentette be. A programok célja, hogy segítsék a magyar startupok növekedését és azok pozícióját a globális piacon. A vállalat a varsói Google Campus két évvel ezelőtti megnyitása mellett a most elindított programokkal is kifejezetten a startupokra kíván koncentrálni, amik tervezetten az év végéig 100 startupot érintenek majd a régióban.

Visszavonta vasárnap a brit-holland Unilever fogyasztásicikk-gyártó konglomerátumra tett, több mint 140 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát a Kraft Heinz amerikai élelmiszeripari óriáscég.

A médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Industry) közzétette legfrissebb, 2016-os rangsorát. A magyar lista élén ismét az MEC Hungary végzett a legjobb, „domináns” besorolással, míg az ügynökségi csoportok között a GroupM lett az első, melynek szintén tagja az MEC.

A cégben 70 százalékos tulajdonrészt szerzett egy amerikai tőkealap. Együtt terjeszkednének külföldön.

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az eddig Confhotel Eventként ismert rendezvényügynökség. Az új név Hello Event.

Regionális tenderén a Crome Communication nevű crm- és direktmarketing-ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás részeként az ügynökség látja el a BMW és Mini márkákhoz kapcsolódó crm-feladatokat a következő 3+2 évben.

A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampányának a megbízását az Unilevertől.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Friss hírek, csak röviden

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 19-ig lehet nevezni.

A Disney felkérésére tették mindezt.

A 9 hónapos tender után a Caratot választották.

Amiben azt állították, hogy a Tények az ország legjobb híradója.

A Telekom Electronic Beats AR-kampányt és négy európai koncertet épít az együttműködésből.

A porckorong-fájdalom hátrányait dolly-zoom módszerrel érzékeltetik.

A szakember a CEMP Sales House-tól érkezett.

Vajda Judit, a tévé rovat munkatársa maga áll fel, míg Zsadon Béla, vezető címlapszerkesztő nyugdíjba megy.

A kutyaotthon a 25. szülinapját ünnepli, plusz az 1 százalékos kampányát kezdi meg.

24 pincészet, közös arculat, tavaszi programok a tónál.

Most már egész mondatokat is megért egyben.

A Média 2.0 blog következő meetupja a kreatívszakma kihívásait járja körül.

Ezzel 4 százalékkal növekedett a médiacsoport portfóliója.

A digikult.hu-t Seres Szilvia újmédia-kutató hívta életre.

 

Ostyáni Jánosnak a Hősök téri tüntetés képeit a feje felett cserélték le. 

Egy óvszermárka választ ad a kérdésre.

Furcsa fotópályázat, nem csak saját képekkel lehet nevezni.

Az ittas vezetés veszélyeire figyelmeztetnek.

A Wienerberger új ügynöksége készítette.

A Digital Media Campus 2017 program 120 kommunikáció szakos hallgatót ért el eddig.

Gifen az Index, 444, Hvg, valamint az Origo, Hirado.hu és 888 címlapjai a tüntetések napjaiban.

A Túródesszert ésa Coffee Selection márkák digitális kommunikációján.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés