hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészségügyi appok, natív gyógyászati hirdetések és adatok a Kreatív konferenciáján. Összefoglaló.

Interjú Urbán Zsolttal és Duca Andreával, a HD Group és az 1080p vezetőivel.

Urbán Zsolt átadja a csoport ügyvezetését Duca Andreának, de nem megy messzire.

Az eheti Kultúrterrorban Bentzik Réka, az MVM kommunikációs vezetője mesél a kedvenceiről. 

A MEME megbízásából az Ipsos végezte el a hiánypótló kutatást.

Az Atmedia a GfK-val közösen készített monstre kutatást az FMCG-termékekről.

Szalay Balázs rallyversenyző egy elsötétítve vágtató versenyautót vezet.

A Coca-Cola palackozócége, a Coca-Cola HBC lesz februártól a pálinka kizárólagos forgalmazója.

A Light és a Zero mostantól minden reklámban megjelenik, hogy növeljék a részesedésüket.

A cégben 70 százalékos tulajdonrészt szerzett egy amerikai tőkealap. Együtt terjeszkednének külföldön.

hirdetés

További marketinghírek

Áramvonalasabb lett. Júniustól cserélik le a régit.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Spártai Vitamin Kft. jogsértő módon, orvosi ajánlással reklámozta a Spártai Vitamincsalád termékeit, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek összetételét tekintve. A jogsértésért 2 millió forint bírságot szabott ki GVH, és egyúttal megtiltotta a jogsértő magatartás folytatását. 

Pasztőrözetlen, mégis hat hónapig eláll, nahát. "Szeretjük a friss sör ízét" - szól a mottó.

hirdetés

Jogsértő állítások miatt megbírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Medosan termékek és a Reduline36 tabletta hirdetőit, egyiküknek pedig megtiltotta a jogsértő gyakorlat folytatását. Az együttes bírság összesen 32 millió forint.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint megalapozatlanul reklámozta egyes termékeit gyógyító hatásokkal a Standard Products and Solutions, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek kedvezményes megvásárlásának lehetőségével kapcsolatban; a jogsértésekért a vállalkozásra több mint 33 millió forint bírságot szabtak ki.

Beszámoltunk róla két hete, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszerreklám miatt. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.

150 milliós bírsággal büntette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy gyógyszerész ajánlott gyógyszert reklámokban. A GVH döntése szerint a Merck tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert a jogszabályi tilalom ellenére egy gyógyszerész ajánlotta vény nélkül kapható, gyógyszerként nyilvántartott Flexagil krémjét televíziós reklámfilmjeiben 2015. március és 2016. július között.

Megsértette a Munka Törvénykönyvének szabályait a Mediaworks Zrt., mert nem kérte ki a munkavállalók képviselőinek előzetes véleményét, mielőtt a Népszabadság bezárásáról döntött volna, mondta ki elsőfokú végzésben a Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság - áll a Népszabadság üzemi tanácsa és a Társaság A Szabadságjogokért közös közleményében.

Visszavonta vasárnap a brit-holland Unilever fogyasztásicikk-gyártó konglomerátumra tett, több mint 140 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát a Kraft Heinz amerikai élelmiszeripari óriáscég.

A médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Industry) közzétette legfrissebb, 2016-os rangsorát. A magyar lista élén ismét az MEC Hungary végzett a legjobb, „domináns” besorolással, míg az ügynökségi csoportok között a GroupM lett az első, melynek szintén tagja az MEC.

Az Apple megnyitja első boltját Dél-Koreában, legnagyobb konkurense, a Samsung hazájában - írja a Reuters.

A Tombor András üzletember által alapított Visus Invest Kft. vásárolta fel a holland Atmedia Holdings által tulajdonolt piacvezető tévés sales house-t. A saját bevallása szerint pénzügyi befektetőként megjelenő Visus nem tervez szervezeti és üzletpolitikai változást a cégnél.

Csődbe ment az okoskarórákat gyártó Pebble, amely a Kickstarteren gyűjtött pénzt az újabb és újabb kiadású karórák gyártására - írja a Gizmodo. A szellemi tulajdonuk egy részét eladták a Fitbitnek, de a gyártás leállt, termékeihez támogatást már nem nyújtanak, a megrendelt, de még le nem szállított termékeket soha nem kapják meg a fogyasztók, és a Kickstarteren pénzt adók március előtt biztos nem kapják vissza pénzüket.

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

Regionális tenderén a Crome Communication nevű crm- és direktmarketing-ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás részeként az ügynökség látja el a BMW és Mini márkákhoz kapcsolódó crm-feladatokat a következő 3+2 évben.

A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampányának a megbízását az Unilevertől.

Véget ért a közönségszavazás és a szakmai zsűri is döntött, a díjakat pedig a Lollipop szerda esti díjátadóján adtuk át a győzteseknek.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

Összesen 13 piacot szolgál ki budapestről az ügynökség.

Ez még nem a V4 csatorna része.

Soproni Óvatos Duhaj a neve.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Friss hírek, csak röviden

Azaz most már Magyar Nemzet Online névre hallgatnak. Frissült a Mandiner is.

A műsorvezető, Peller Mariann volt az egyik ötletgazda.

A MEME rendkívüli közgyűlést tart az ügyben.

A legtöbb munkát a Café, Mito és a Greenroom adta be.

A Viasat volt pr-ese vezető tanácsadó lett.

Hello Eventként folytatja az ügynökség.

Egy nemzetközi pr-szövetségben.

Senki sem sérült meg. Az új Robin Hood forgatási díszletei kaptak lángra.

A döntőbe jutott 10 írót egy csoportképen is szerepeltetik.

A főzőműsorban Wossala Rozina celebeket tanít főzni.

Hét európai várost állítanak a középpontba.

Folytatódik a StafétaKanál.

Az Unicum Riserva duplahordós eljárással készül.

Beperelik a reklámügynökséget, mert Thomas 3 hónapig vonzódott a női mellekhez.

Az elnök követői fel vannak háborodva.

Az Origo gasztrorovata nem szűnik meg.

Diákoknak és tanároknak idén is ingyenes a fesztivál.

Ezzel az elmúlt tíz év legjobban nyitó magyar filmje. A rendszerváltás óta az ötödik.

Jön a márka alkoholmentes söre, a Heineken 0.0.

Régi munkatársak új pozícióban.

Brückner díjáról még a Figyelőtől való távozása előtt döntöttek.

Az Allas.hu az önéletrajz helyett a képességekre fókuszál. Két kampányvideó népszerűsíti.

Németh Regina a városarculat-fejlesztés után a Mobilsofánál folytatja.

Miután valaki meghekkelte a McDonald's twitterét és nekiment Trumpnak, a Wired nyakig merült a hamburgertweetekben.

Kisjátékfilmek és kísérleti filmek készítői pályázhatnak a Huszárik Zoltán-pályázatra.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés