hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatóját.

Budapesten pedig a Sláger FM őrzi a vezető helyét.

Új biztosítási alkuszmárka és weboldal épül Magyarországon, az Insura.

A kormány megint odacsapna az élelmiszerláncoknak, szerintük az ingyenes buszjárat is reklám.

Egészségügyi appok, natív gyógyászati hirdetések és adatok a Kreatív konferenciáján. Összefoglaló.

Interjú Urbán Zsolttal és Duca Andreával, a HD Group és az 1080p vezetőivel.

Urbán Zsolt átadja a csoport ügyvezetését Duca Andreának, de nem megy messzire.

Az eheti Kultúrterrorban Bentzik Réka, az MVM kommunikációs vezetője mesél a kedvenceiről. 

A MEME megbízásából az Ipsos végezte el a hiánypótló kutatást.

Az Atmedia a GfK-val közösen készített monstre kutatást az FMCG-termékekről.

hirdetés

További marketinghírek

Közel 30 milliárd forint értékben költöttek a magyarok tisztító- és takarítószerekre tavaly március óta.

A Vodafone fiatalokat célzó platformja, a Vodafone You dalt készítetett Pilvaker Intro címen, amelybe bevonták a közönségüket, és ami március 15-én, a Pilvakeren hangzott el először. A dalnak most bemutatták a videoklipjét a Vodafone You Facebook oldalán.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Jófogás apróhirdetési portált üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. megtévesztette a fogyasztókat, mert megalapozatlanul használta a „Csak a Jófogáson” kiemelést a hirdetéseknél, mert egyes apróhirdetések máshol is elérhetők voltak. Emellett a vállalkozás megtévesztette üzletfeleit is a 2015 októberében kiadott sajtóközleményével. A jogsértésért a vállalkozásra kétmillió forint bírságot szabott ki a GVH.

hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Spártai Vitamin Kft. jogsértő módon, orvosi ajánlással reklámozta a Spártai Vitamincsalád termékeit, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek összetételét tekintve. A jogsértésért 2 millió forint bírságot szabott ki GVH, és egyúttal megtiltotta a jogsértő magatartás folytatását. 

Jogsértő állítások miatt megbírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Medosan termékek és a Reduline36 tabletta hirdetőit, egyiküknek pedig megtiltotta a jogsértő gyakorlat folytatását. Az együttes bírság összesen 32 millió forint.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint megalapozatlanul reklámozta egyes termékeit gyógyító hatásokkal a Standard Products and Solutions, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek kedvezményes megvásárlásának lehetőségével kapcsolatban; a jogsértésekért a vállalkozásra több mint 33 millió forint bírságot szabtak ki.

Beszámoltunk róla két hete, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszerreklám miatt. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.

150 milliós bírsággal büntette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy gyógyszerész ajánlott gyógyszert reklámokban. A GVH döntése szerint a Merck tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert a jogszabályi tilalom ellenére egy gyógyszerész ajánlotta vény nélkül kapható, gyógyszerként nyilvántartott Flexagil krémjét televíziós reklámfilmjeiben 2015. március és 2016. július között.

2017. január 1-től a Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A Google három új, startupokat támogató program indulását jelentette be. A programok célja, hogy segítsék a magyar startupok növekedését és azok pozícióját a globális piacon. A vállalat a varsói Google Campus két évvel ezelőtti megnyitása mellett a most elindított programokkal is kifejezetten a startupokra kíván koncentrálni, amik tervezetten az év végéig 100 startupot érintenek majd a régióban.

Visszavonta vasárnap a brit-holland Unilever fogyasztásicikk-gyártó konglomerátumra tett, több mint 140 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát a Kraft Heinz amerikai élelmiszeripari óriáscég.

A médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Industry) közzétette legfrissebb, 2016-os rangsorát. A magyar lista élén ismét az MEC Hungary végzett a legjobb, „domináns” besorolással, míg az ügynökségi csoportok között a GroupM lett az első, melynek szintén tagja az MEC.

A cégben 70 százalékos tulajdonrészt szerzett egy amerikai tőkealap. Együtt terjeszkednének külföldön.

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az eddig Confhotel Eventként ismert rendezvényügynökség. Az új név Hello Event.

Regionális tenderén a Crome Communication nevű crm- és direktmarketing-ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás részeként az ügynökség látja el a BMW és Mini márkákhoz kapcsolódó crm-feladatokat a következő 3+2 évben.

A DeepInsight kapta a Nagy Ramakönyv produkciós és promóciós kampányának a megbízását az Unilevertől.

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

Üzeni szívszorító reklámjában a lengyel Allegro.

Hazai színészek gyerekek chatlogjait keltik életre.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Friss hírek, csak röviden

A közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatót is igazolt.

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

Megújul a lap kinézete és a belseje is kicsit. Április 27-én országos reklámkampány indul.

Május 22. éjfélig lehet jelentkezni a Talent és a Lift programokra.

15 rendezőt hoz be a magyar piacra a reklámfilmes gyártócég.

A Magnet Bank a nők és férfiak közötti bérkülönbséget tesztelő microsite-ot készített. 

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 19-ig lehet nevezni.

A Disney felkérésére tették mindezt.

A 9 hónapos tender után a Caratot választották.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés