hirdetés
hirdetés
hirdetés

Crossmedia-elemzést adott ki a Whitereport, sok érdekes adattal a teljes magyar médiapiacról.

A Philip Morris, a JCDecaux, a Raiffeisen, a K&H és a Neo távoztak a legfényesebb díjakkal a Kreatív versenyéről.

A Korszakalkotókban sörfőző mestereket, egy fotóst és Jónás Verát is támogathatjuk a szavazatunkkal. 

A versenyen két főkategóriában hirdetnek győzteseket, a díjátadó október 17-én lesz.

Ahogy egy Twitter-felhasználó írja: a szobor csak egy pr-akció volt egy rakás Wall Street-i hipokrita faszfejtől.

A logón is finomítottak, illetve megújítják a Family csomagot és a Digitális Család honlapot is. 

Pályázhatnak, aztán át is festhetik a #HelloHungary feliratokat.

Céljuk, hogy minél többen válasszák a tudatos táplálkozást és a rendszeres sportolást.

Az egyesülés 2018 januárjától lép életbe.

A Bell Pottinger Dél-Afrikában szított faji ellentéteket egy milliárdos család megbízásából.

Amikor a hajó mozogni kezdett, már kapaszkodni kellett.

hirdetés

További marketinghírek

Kedden szavaz a parlament, 85 forint helyett 114 forintos termékdíj terhelheti kilónként a papírokat, a műanyag zacskók termékdíját viszont mégsem emelnék meg - írja a Zoom.hu.

A Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium módosít rádiós közönségmérési eljárásán, és a különböző, alternatív technológiákkal sugárzó rádióadók közönségmérését is megkezdi. Így az országos rádiós közönségmérés kibővül: a hagyományos földfelszíni sugárzással elért hallgatókon túl az online, illetve digitális földfelszíni rendszerű rádiós médiaszolgáltatás által elértek száma is megismerhetővé válik – tájékoztat a konzorcium közleménye.

Közvetlen felkérés útján kapta meg a Kristinus Borbirtok megbízását az Artvertising reklámügynökség, több korábbi együttműködésük apropóján. A feladat egy nemzetközi piacra lépés előkészítését célzó, a printektől a social kommunikációig a rendezvényeken át számos területet lefedő kampány.

hirdetés

A Dove szépségipari márka törölte a közösségi médiába szánt hirdetését, amelyen egy színes bőrű nő látható, aki mután leveszi a barna pulóverét, hirtelen egy fehér pólós, fehér bőrű nővé változik át. Az internet népe szerint ez leplezetlen rasszizmus, és bár kétlem, hogy a Dove-nál a fehér hatalom hívei dolgoznának, az biztos, hogy ízléstelen és átgondolatlan akcióról van szó.

Az FFS nevű cég augusztus közepén kezdte el szponzorált videóként futtatni a Facebookon a hirdetését, amely viccesnek szánt módon akarta bemutatni a nők borotválkozásának nehéz pillanatait. A Facebook azonban a meztelen nő látványára a nem kívánt módon reagált, és letiltotta a reklámot annak ellenére, hogy a nő intim testrészei végig ki voltak takarva - írja a Campaign.

Hűtlen kezelés és csalás miatt 22 hónap felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték Heinrich Pecinát, a Mediaworks korábbi tulajdonosát, akinek ezen felül 288 ezer eurós büntetést is fizetnie kell - írja a Hvg.

A szökésben lévő bűnözőket hívja haza egy rendőri szervtől nem várt módon vicces kampányban az Interpol.

Az Amazon nemrégiben vette meg a Whole Foods nevű élelmiszerláncot, a Federal Trade Commission (az amerikai kereskedelmi bizottság, avagy gazdasági versenyhivatal - FTC) ennek kapcsán azt is megvizsgálja, hogy az Amazon állítólag félrevezető referenciaárat adott meg júniusban több termékénél is - írja a Reuters névtelen forrásokra hivatkozva.

A kormányhivatal leveteti a Simicska Lajos plakátcégei által megjelenített, magánszemélyek által megrendelt, politikai tartalmú hirdetéseket, Simicska pedig szerdán közleményben jelezte, hogy bár a kormány részéről ezt alkotmányellenesnek és nyílt erőszaknak tekinti, megtiltotta a plakátcégeinek, hogy a jövőben politikai hirdetéseket tegyenek közzé - írja az Index. A Jobbik eközben meg nem nevezett plakátcégektől eddig 1100 plakáthelyet vásárolt meg.

Csődvédelmet kért az egyik legnagyobb amerikai játékáruházlánc, a Toys R Us, hogy kifizethesse a 4,9 milliárd dolláros adósságát, amelyet egy 2005-ös felvásárlás óta görgetett maga előtt - írja a Business Insider.

Fuvar.hu néven online piacteret indított egy magyar startup, melynek segítségével magánszemélyek, illetve kis- és középvállalkozások kereshetnek partnert áruszállítási feladatokra. A fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A Fuvar.hu a Hiventures kockázatitőkealap-kezelő egyik első Európai Uniós forrásból megvalósuló inkubációs befektetése – olvasható a cég közleményében.

Péntektől lehet pályázni a Google startupokat támogató Launchpad Accelerator programjára, amely kifejezetten a már nagy, erős pozíciójú vállalkozásokat célozza. A kiválasztott startupok az 50 000 dolláros (körülbelül 12,8 millió forintos) pénzbeli támogatás mellett részvételt nyernek a vállalat kéthetes San Franciscó-i képzőtáborába. A programra magyar startupok jelentkezését is várják.

Újfajta bevételi forráshoz szeretne jutni a Guardian brit napilap: a jótékonykodást segítségül hívva, nonprofit szervezeten keresztül gyűjtenék oknyomozó anyagaikhoz a pénzt - írja a New York Times.

A 2017. május-júliusi időszakban, az április-júniusi időszakhoz képest, tovább emelkedett a rádiók napi elérése, ami így jócskán meghaladja az 5,8 milliós hallgatótábort - derül ki a Kantar Hoffmann-Mediameter közös kutatásából. Ez azt jelenti, hogy országos szinten a 15 éves vagy idősebb lakosság 70 százaléka naponta, míg 91 százaléka hetente hallgat rádiót. Nem csak országosan, hanem a fővárosban is növekedett a rádióhallgatók száma, amely így Budapesten meghaladja a napi 1 milliót.

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

2018. januárjától az eddigi partnerrel köt újabb szerződést a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT), miután a tanács közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. A 2016 őszén kezdődött pályázati folyamatban a fő cél a minőségi adatszolgáltatás megtartása és az új technológiákra való nyitottság biztosítása volt – írja a DKT közleménye.

Ellehetetleníti a fogyasztói tájékoztatást és áremelkedéshez vezet a reklámhordozók termékdíjának 35 százalékos emelése az MRSZ és DIMSZ közös közleménye szerint. Ágazati becslésekre alapozva a két szövetség szerint a plusz adóteher meghaladhatja az 1 milliárd forintot.

Idén került polcokra a hullámos formájú Milka Waves. A termék bevezetését egy virtuálisvalóság-élménnyel egészítették ki, amely a Budapest feletti hullámvasutazás élményét kínálta. A HPS által készített kampány a btl-aktivitás mellett egy gyárlátogatással egybekötött sajtóeseménnyel népszerűsítette a márkát.

A Multicom lett a Volvo Autó Hungária, azaz a svéd márka gyári importőrének ügyfélkapcsolat-kezelési, azaz crm-ügynöksége. A megbízást meghívásos tenderen, hét ügynökség közül nyerte el a cég.

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

A másik lehetőség, hogy tényleg ennyi indiai, bangladesi és pakisztáni rajongója van. Velük lett hirtelen az övé a második legnépszerűbb magyar celeboldal.

Ebből az alkalomból lufikat és papírkoronákat tettek 150 fővárosi szoborra a Hosszúlépés városi túraszervezői.

A  készülő új klip is a közös kampányból nő majd ki. A kreatív ügynökség a Human Telex volt.

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

Friss hírek, csak röviden

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

FRISSÍTVE A bolt azt mondta, „akár 70 százalék kedvezmény”, de a GVH szerint az alig valamire járt. Az Extreme Digital szerint a fogyasztók értették.

A 24.hu szúrta ki, hogy a felcsúti polgármester beszállt Bács-Kiskun magasan leghallgatottabb rádiójába, a Gongba.

Online forgalomterelés és promóciós megjelenés tervezése volt a feladat.

A Café PR és az Uniomedia is 2-2 munkával került be a legjobbak közé.

Szerető Szabolcs és Tóth Szabolcs Töhötöm december végéig töltik be eddigi posztjukat a lapnál.

A Schibsted Hungary meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét.

Nem pénzt, hanem tévés megjelenést biztosít az arra érdemes vállalkozásoknak.

Egy sor új oldal csatlakozott a hirdetéskiszolgáló rendszerhez.

A Korhatáros szerelem december 2-án startol.

Harmada a fiataloknak pedig emlékszik arra, hogy vett már olyan terméket, amit egy influencer ajánlott, derül ki a Sakkom kutatásából.

A világ legnagyobb követeléskezelő cégének, az Intrum Justitianak dolgoznak.

Az egyéni felelősség kérdéseit dolgozzák fel a drámapedagógia módszereivel.

Újságírók mellett szociológusok, designerek és it-osok jelentkezését is várják.

Nem kell MÚOSZ-tagság a coworking office használatához, plusz ingyenesen foglalható.

Az Extremeaudio a Black Friday apropóján dolgozott együtt a humoristával.

Induló és már működő társadalmi vállalkozások egyaránt jelentkezhetnek.

A kiadó két csomagban adott túl a szlovákiai nyomtatott sajtó érdekeltségein, helyette digitálisban fejlesztenek. 

A SzkiTon rövidfilmsorozata első körben 20 résszel fut a Comedy Centralon. 

Mosolyka és Weisz Fanni is szerepel kampányhoz készült szpotban.

A tavalyi tüdőgyulladásos-költős-képregényes kampány új versekkel folytatódik: a modern Csokonai a szelfizésről, Ady a sürgősségin várakozásról szaval.

A közel 200 millió forintért január 19-ig lehet pályázni. 

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés