hirdetés
hirdetés
hirdetés

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes.

Október 28-ig dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Papp-Váry Árpáddal új könyvéről, az országmárkáról, reklámoktatásról és a Magyar Marketing Szövetségről is beszélgettünk.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A Flip vezetője mesél az egyszerű és közvetlen kommunikációról, és hogy miért mennek szembe a sebességháborúval.

Mit gondol a magyar ember az ügyfélszolgálatokról? Meglepő eredményeket hozott egy új kutatás.

Ez a Kreatív által szervezett Data Marketing Day üzenete.

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

A te célcsoportodat sem csak tinik alkotják? Akkor jó hírünk van: teljes a Golden Age konferencia előadóinak a névsora.

hirdetés

További marketinghírek

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi. A Marketing Diamonds Awardon átadják Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

A Budapest Airport nyerte a legjobb légiközlekedési marketingdíjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián. A magyar repülőtér olyan légikikötőket előzött meg ezzel, mint Amszterdam, Isztambul, Hong Kong, vagy a szingapúri Changi – erről a reptér közleménye számolt be.

Régiós partnereivel közösen idén őszén is elindítja az innovatív vállalkozások képzését, üzleti kapcsolataik bővítését és regionális piacra lépésük elősegítését célzó ösztöndíjprogramot, a Visegrádi Alap támogatásával – közölte a Design Terminal. A program során a startupok a visegrádi térség piacvezető telekommunikációs, energetikai, informatikai nagyvállalataival, bankjaival és inkubátoraival találkozhatnak – teszi hozzá a sajtóanyag.

hirdetés

Az amerikai Federal Trade Commission fogyasztóvédelmi csapata tárgyalásokat folytat a Facebookkal arról, hogy a techcég megsértett-e egy 2011-es egyezményt, amely nyomán akár többmilliárd dollár bírságot is fizethet - írja a Bloomberg.

A Gazdasági Versenyhivatal elfogadta a Vodafone Magyarország kötelezettségvállalását, amelynek értelmében a vállalkozás visszatéríti a 2012. november 1. és 2014. május 1. között Red Vitamax tarifára váltó előfizetőinek a korábbi díjcsomagjukból származó, a tarifaváltás keretében törölt egyenlegeiket. Az összeg több millió forintra rúg.

 

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A Magyar Telekom csoport adózott eredménye éves összehasonlításban 1,5 százalékkal 14,5 milliárd forintra csökkent, árbevétele 4,1 százalékkal 160,8 milliárd forintra mérséklődött az idén a második negyedévben - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán, a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) alapján készült gyorsjelentésében.

Az egészséges termékek fogyasztása pedig részben csak divat – derült ki az FMCG Top konferencián.

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-emelkedésre, számít.

Új outletmárkát vezet be Magyarországra a Tendam-csoport. A spanyol divat- és ruhaipari vállalathoz tartozik a Springfield és Women’secret is. Az első hazai Fifty outlet márkabolt április elején nyílik a biatorbágyi Premier Outlet Centerben – közölte a cég.

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online említéseit és megítélését a Neticle.

Az Inspira Research saját finanszírozású kutatás során megvizsgálta a magyar internetező lakosság egészséggel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait, a témakörhöz kapcsolódóan az információs csatornák – beleértve az offline és print – iránti bizalmat, valamint azt, mennyire és hogyan szűrik a felhasználók a weben megjelenő egészségügyi tartalmak, hirdetések valódiságát. A konklúzió az, hogy komoly bizalomdeficit figyelhető meg bármely információforrást tekintve, beleértve nemcsak az internetes tartalmakat, hanem az orvost és a patikust is.

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Friss hírek, csak röviden

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés