hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jelenleg 1 milliárd forint bírságnál járnak, mert nem regisztrálták magukat a NAV-nál az itthoni reklámtevékenységük miatt.

A Maximize médiaügynökség a Szinapszissal közösen az "öngyógyítók" információszerzési szokásait kutatta.

Egy soproni ügynökség grafikusa kézzel rajzolta meg a vidék legendáit és ritka, védett élővilágát. Nagyon szép lett.

Brand Bar Communications néven folytatja a grafikai ügynökség.

Varju Lilla korábban a Jófogás brand menedzsere volt.

Újabb nagyüzemi sörös cég jött ki ale típusú, felsőerjesztésű sörrel.

A norvég cég 2,8 milliárd euróért értékesíti közép-kelet-európai leányvállalatait.

Utolsó trinitys projektjeként a 2017-es FINA Világbajnokság pr-csapatát vezette.

A SentiOne kutatásából az is kiderül, hogy a Cofidisről pozitívak a közösségi vélemények.

Emellett szakmai vezetőt is igazolt az ügynökség.

A 125 cég 30 százalékát nő alapította.

hirdetés

További marketinghírek

Április 4-én a Bátor Tábor Alapítvány 1%-os kampányának nyitórendezvényeként felolvasó- és improvizációs estet szervezett azokból a levelekből, melyeket az elmúlt 16 évben a táborozóktól, önkéntesektől és családtagoktól kaptak. Az esemény a Magvető Caféban zajlott. Ez lesz az alapítvány első egyszázalékos kampánya, amin már az új marketingkommunikációs vezető, Benkő Lívia is dolgozik.

Egy héttel meghosszabbítjuk a nevezést a Kreatív tartalommarketinges versenyére. Ötödik alkalommal lesz CMA, a súlya nő a PR Toplistán, és a zsűri is bővül.

A Café Communications branded content és influencer marketing divíziója, a Stories nyerte a Pilsner Urquell sörmárka által kiírt tendert - adta hírül az ügynökség.

hirdetés

Deutsch Tamással készített interjút Hajdú Péter, amelyet vasárnap este az ATV-n futó Frizbiben mutattak volna be, az interjút azonban a csatorna vezetőségével nem egyeztette Hajdú, és le is tiltották annak megjelenését - írja a 24.hu.

Mellőzte a tárgyilagosságot a Telenor 2016 októberétől 2017 februárjáig a rádióban és online felületeken futó összehasonlító reklámja, amiért 78 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal.

A Vatikán szerdán menesztette Monsignor Dario Viganót, a pápai állam kommunikációs vezetőjét, egészen pontosan a kommunikációs titkárság prefektusát, aki körül azért fogyott el a levegő, mert múlt héten egy könyvbemutatón szelektíven olvasott fel részeket az előző pápa, XVI. Benedek ez alkalomra írt leveléből. Cenzúrával vádolták, mennie kellett.

A Facebook márkaértéke 6 százalékot, 35 milliárd dollárt zuhant a Cambridge Analytica körüli, 50 millió felhasználó adatait érintő visszaélés miatt. Egyre többen követelnek széles körű vizsgálatot - írja a Fortune.

Két demokrata párti szenátor, a minnesotai Amy Klobuchar és a virginiai Mark Warner felszólította Mark Zuckerberget, a Facebook alapító-vezérigazgatóját, hogy a kongresszus előtt adjon választ arra, miképpen történhetett meg, hogy a Donald Trump elnökválasztási kampányának dolgozó egyik cég (a Cambridge Analytica) ötvenmillió felhasználó profilját és adatait "szippantotta le" anélkül, hogy a közösségi oldal működtetői erről értesítették volna a felhasználókat.

A Jim Beam és a Budweiser, két ismert amerikai italmárka közös sört dobott a piacra Budweiser Reserve Copper Lager néven – számolt be róla a Beerporn.hu.

A világ legnagyobb reklámügynökségi holdingja, a WPP az 50 millió Facebook-felhasználó adataival való visszaéléssel vádolt Cambridge Analyticával dolgozott együtt egy, az amerikai hadsereg által kiírt tender során - értesült az Advertising Age.

Az egyik legismertebb japán sört, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal széles körben is bevezeti a magyar piacra. A sör 0,33 literes, üveges kiszerelésben kapható kereskedelmi forgalomban és vendéglátóhelyeken.

Csökkent a legnagyobb reklámügynökségi holding, a WPP forgalma 2017-ben - derül ki a WPP által közzétett pénzügyi eredményekből. A bevételt tekintve 2009 óta nem volt ilyen rossz éve a vállalatcsoportnak, de a nyereségüket tudták növelni - írja a Guardian.

A WPP ügynökségi holding bejelentette, hogy egyesíti a Burson-Marsteller és a Cohn & Wolfe nevű pr-ügynökségi hálózatait, ezzel létrehozva a Burson Cohn & Wolfe nevű cégcsoportot.

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

Az Atmedia 2016-ban a Gfk-val közösen elemzést készített a különböző médiatípusok FMCG-termékek értékesítésre gyakorolt hatásának összehasonlításáról, és azt kívánták bizonyítani, hogy a televízió jobban hat az FMCG-termékek értékesítésére, mint bármely más médiatípus (az eredményeket lásd a link alatt).

Zsótér Anna rendezvényigazgatóként folytatja pályafutását a btl-ügynökségnél.

2015-ben alapította meg tartalommarketing-tagozatát a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). A piaci edukációs célból létrejött tagozat eddigi vezetője, Juhász György elfoglaltságai miatt kérte új tisztségviselő választását. A tagozat egyhangúlag szavazta meg Sipos Zoltánt, a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatóját.

Június 28-29-én Budapesten tarja Európai Kongresszusát az UNICEO (United Networks of International Corporate Event Organizers), vállalati rendezvényekért felelős döntéshozókat tömörítő nemzetközi szövetség.

Thuróczy Slinn Péter art direkció kategóriában értékelte a nevezéseket.

A zeneipar az újabb technológiától várja a megváltást.

Bevételnövekedést várnak tőle.

A fesztiválrajongók szíve megszakad.

Magyar hallgató a Young Ones fináléjában.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Friss hírek, csak röviden

A kormánytól független sajtóról beszélgetünk élőben a 24, a 444, a Blikk, a Hír TV, az Index és a Magyar Nemzet szerkesztőivel. Kövesd te is!

A közösségi oldal frissítette irányelveit.

Ebben is vannak önjáró görkorcsolyák.

A poltikus még próbálkozik, de nem tartja valószínűnek, hogy lesz üzlet.

Az újság szerint veszélyben a működésük.

Bata Viktóriát házon belül bízták meg a B2B és a B2C marketing vezetésével.

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A 24, a 444, a Blikk, a Hír TV, az Index és a Magyar Nemzet szerkesztőivel rágjuk át kedden, hogyan dolgozott a sajtó az elmúlt négy évben, és mit tanulhat belőle.

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

D. Tóth András távozik, Tokár Tamás érkezik.

Farkas Krisztina fogja vezetni a Riasztás című bűnügyi műsort.

Megmutatjuk, júniusban kerül a magyar boltokba.

A fehérneműmárka itthon Ördög Nórával és Mádai Vivennel forgatott filmet.

A castingra való felhívás már megjelent.

Májusban az A38-on bólogathatnak ütemre a reklámosok.

De a teljes könyvpiac messze jár a 2000-es évek fellendülésétől.

Az NMHH szerint több ezer telefonszámot tettek elérhetetlenné; a cég fellebbez.

Jól meglepték a szemöldöksimogató olimpikont.

A korábbi német elnököt magyar vezető váltja.

Ingyenes online képzést és mentorálást kínálnak.

Szerintük a konferencián cenzúra van.

A PR-Oscar szatellitversenyén díjazták a Discovery-Telekom kampányt.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés