hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Maximize médiaügynökség a Szinapszissal közösen az "öngyógyítók" információszerzési szokásait kutatta.

Egy soproni ügynökség grafikusa kézzel rajzolta meg a vidék legendáit és ritka, védett élővilágát. Nagyon szép lett.

Brand Bar Communications néven folytatja a grafikai ügynökség.

Varju Lilla korábban a Jófogás brand menedzsere volt.

Újabb nagyüzemi sörös cég jött ki ale típusú, felsőerjesztésű sörrel.

A norvég cég 2,8 milliárd euróért értékesíti közép-kelet-európai leányvállalatait.

Utolsó trinitys projektjeként a 2017-es FINA Világbajnokság pr-csapatát vezette.

A SentiOne kutatásából az is kiderül, hogy a Cofidisről pozitívak a közösségi vélemények.

Emellett szakmai vezetőt is igazolt az ügynökség.

A 125 cég 30 százalékát nő alapította.

A dm-re vonatkozó reklámtorta 3 százalékkal 32,8 milliárd forintra nőtt.

hirdetés

További marketinghírek

12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi - jelentette be az üdítőgyártó: Bogdán Ádám, A Liverpool FC magyar kapusa lett az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan az üdítőmárka arca.

A világ legnagyobb reklámügynökségi holdingja, a WPP az 50 millió Facebook-felhasználó adataival való visszaéléssel vádolt Cambridge Analyticával dolgozott együtt egy, az amerikai hadsereg által kiírt tender során - értesült az Advertising Age.

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

hirdetés

Deutsch Tamással készített interjút Hajdú Péter, amelyet vasárnap este az ATV-n futó Frizbiben mutattak volna be, az interjút azonban a csatorna vezetőségével nem egyeztette Hajdú, és le is tiltották annak megjelenését - írja a 24.hu.

Mellőzte a tárgyilagosságot a Telenor 2016 októberétől 2017 februárjáig a rádióban és online felületeken futó összehasonlító reklámja, amiért 78 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal.

A Vatikán szerdán menesztette Monsignor Dario Viganót, a pápai állam kommunikációs vezetőjét, egészen pontosan a kommunikációs titkárság prefektusát, aki körül azért fogyott el a levegő, mert múlt héten egy könyvbemutatón szelektíven olvasott fel részeket az előző pápa, XVI. Benedek ez alkalomra írt leveléből. Cenzúrával vádolták, mennie kellett.

A Facebook márkaértéke 6 százalékot, 35 milliárd dollárt zuhant a Cambridge Analytica körüli, 50 millió felhasználó adatait érintő visszaélés miatt. Egyre többen követelnek széles körű vizsgálatot - írja a Fortune.

Két demokrata párti szenátor, a minnesotai Amy Klobuchar és a virginiai Mark Warner felszólította Mark Zuckerberget, a Facebook alapító-vezérigazgatóját, hogy a kongresszus előtt adjon választ arra, miképpen történhetett meg, hogy a Donald Trump elnökválasztási kampányának dolgozó egyik cég (a Cambridge Analytica) ötvenmillió felhasználó profilját és adatait "szippantotta le" anélkül, hogy a közösségi oldal működtetői erről értesítették volna a felhasználókat.

Az egyik legismertebb japán sört, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal széles körben is bevezeti a magyar piacra. A sör 0,33 literes, üveges kiszerelésben kapható kereskedelmi forgalomban és vendéglátóhelyeken.

Csökkent a legnagyobb reklámügynökségi holding, a WPP forgalma 2017-ben - derül ki a WPP által közzétett pénzügyi eredményekből. A bevételt tekintve 2009 óta nem volt ilyen rossz éve a vállalatcsoportnak, de a nyereségüket tudták növelni - írja a Guardian.

A WPP ügynökségi holding bejelentette, hogy egyesíti a Burson-Marsteller és a Cohn & Wolfe nevű pr-ügynökségi hálózatait, ezzel létrehozva a Burson Cohn & Wolfe nevű cégcsoportot.

A házi kedvencek eledelére fordított összeg értékben meghaladta a hatvanmilliárd forintot 2017. február és 2018. január között: kutyaeledelre 7 százalékkal, míg macskaeledelre 10 százalékkal többet hagytak ott a boltokban a magyarok – derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez mintegy 160 ezer tonna állateleséget jelent. A magyarok ugyanannyit költenek gyártói és sajátmárkás termékekre kedvenceiknek – írja a jelentés.

A Pepsico úgy döntött, hogy újratervezi a marketingaktivitását a legnagyobb márkáit tekintve, és elismerte, hogy az egészségesebb termékekre való fókuszálás miatt csökkent a cég forgalma - írja a Marketing Week. 

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

Az Atmedia 2016-ban a Gfk-val közösen elemzést készített a különböző médiatípusok FMCG-termékek értékesítésre gyakorolt hatásának összehasonlításáról, és azt kívánták bizonyítani, hogy a televízió jobban hat az FMCG-termékek értékesítésére, mint bármely más médiatípus (az eredményeket lásd a link alatt).

A fogyasztók világszerte egyre inkább a globális márkákat preferálják a helyben előállított termékekkel szemben, derül ki a Nielsen piackutató legújabb tanulmányából. A magyarok leginkább a tejtermékek esetében választják a hazait: a válaszadók háromnegyede (75%) helyi márkát választana. 

Zsótér Anna rendezvényigazgatóként folytatja pályafutását a btl-ügynökségnél.

2015-ben alapította meg tartalommarketing-tagozatát a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). A piaci edukációs célból létrejött tagozat eddigi vezetője, Juhász György elfoglaltságai miatt kérte új tisztségviselő választását. A tagozat egyhangúlag szavazta meg Sipos Zoltánt, a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatóját.

Június 28-29-én Budapesten tarja Európai Kongresszusát az UNICEO (United Networks of International Corporate Event Organizers), vállalati rendezvényekért felelős döntéshozókat tömörítő nemzetközi szövetség.

De a teljes könyvpiac messze jár a 2000-es évek fellendülésétől.

Az NMHH szerint több ezer telefonszámot tettek elérhetetlenné; a cég fellebbez.

Jól meglepték a szemöldöksimogató olimpikont.

A korábbi német elnököt magyar vezető váltja.

Ingyenes online képzést és mentorálást kínálnak.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

Friss hírek, csak röviden

Szerintük a konferencián cenzúra van.

A PR-Oscar szatellitversenyén díjazták a Discovery-Telekom kampányt.

Egy interjúban fejtegette az újság jövőjét.

Megismétlik az irodalmi kampányukat.

Pauwlik László is otthagyja a tévét, tudta meg a 24.hu.

Évekig a McCann Erickson munkatársa volt, az elmúlt években állatokkal foglalkozott.

Több mint 300 influencer és marketinges szakember jön össze szeptember 19-én a BMC-ben.

A We Love Cycling nemzetközileg több mint 2 éve létezik, most itthon is elindult.

Új marketingkommunikációs stratégiát akar kidolgozni a vállalatnál.

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a Neo nyerte.

Az esendő férfiak legalábbis, akik szeretik a sört. Ilyen és így készült a Soproni legutóbbi kampányepizódja.

A csípős változatot hirdetik így.

Nem tájékoztattak, most fizethetnek.

A Nielsen megmérte: 4,93 millió néző kapcsolt valamelyik választási műsorra.

Új biztonsági szolgáltatást indítanak a felhasználói jegyértékesítésre.

Helyben hagyták az NVB 3,45 milliós birságát.

3000 nyeremény és egy Seat vár a játékosokra.

A bormárka új márkanevet is kap.

Andy Vajna tévéje nem adott le bevételi adatokat és lejátszási listát 2017-re, ami alapján a szervezet a jogdíjfizetés mértékét megállapítaná.

Amikor nem kapcsolt egy hívás, kamu kicsengést hallott a hívó fél.

Meglovagolják Kevin kutya közösségi médiás népszerűségét.

Legalább 30 embert küldenek el a racionalizálás jegyében. Holnap mondják meg, kiket, de a húzóműsorok maradnak.

A Codecool és a Zing fogott össze a Startup Safary alatt, a geekeknek kedveskednek.

A bevezetés után az éves kommunikációt is rájuk bízta a Dreher.

Többek között az elhallgatott Lánchíd helyén.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés