hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kantar Hoffmann-Mediameter szerint is a Petőfi volt a leghallgatottabb rádió május-július között.

A márkáknak is hamar az egyik kedvenc üzenettovábbító eszköze lett. Listáztuk a legjobbakat. 

Kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait tekintettük át cikkünkben.

Gasztrooldallal bővült a kiadó online portfóliója.

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

Szezonális marketing és branded content kategóriákkal bővül a verseny.

Amik érdekesek, meglepőek, vagy egyszerűen csak jók voltak.

Száraz István megvált teljes tulajdonrészétől a New Wave Media Groupban.

A termékcsomagolás versenyünkön 11 kategóriában összesen 25 díjat osztottunk ki.

Marketingkommunikációs vezető lesz a Mol-csoportnál.

hirdetés

További marketinghírek

Szeptember 15-től a Facebook visszavon 17 hirdetési megoldást, amelyek a közösségi kapcsolattartást segítették elő a hirdetők oldalán - írja a Campaign.

Újfajta bevételi forráshoz szeretne jutni a Guardian brit napilap: a jótékonykodást segítségül hívva, nonprofit szervezeten keresztül gyűjtenék oknyomozó anyagaikhoz a pénzt - írja a New York Times.

Az Uber igazgatótanácsa kiválasztotta a belső botrányok miatt júniusban lemondani kényszerült Travis Kalanick utódját - írja a Recode. A cég Dara Khosrowshahit választotta, aki 2005 óta töltötte be az Expedia turisztikai cég (övék például a Trivago is) vezető pozícióját.

hirdetés

Hűtlen kezelés és csalás miatt 22 hónap felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték Heinrich Pecinát, a Mediaworks korábbi tulajdonosát, akinek ezen felül 288 ezer eurós büntetést is fizetnie kell - írja a Hvg.

A szökésben lévő bűnözőket hívja haza egy rendőri szervtől nem várt módon vicces kampányban az Interpol.

Az Amazon nemrégiben vette meg a Whole Foods nevű élelmiszerláncot, a Federal Trade Commission (az amerikai kereskedelmi bizottság, avagy gazdasági versenyhivatal - FTC) ennek kapcsán azt is megvizsgálja, hogy az Amazon állítólag félrevezető referenciaárat adott meg júniusban több termékénél is - írja a Reuters névtelen forrásokra hivatkozva.

A Tisztelet Társasága 2017 május 26 - án elindította (két időpontban is, 180 fővel) az „Első Szépkorú Okostelefonkezelő Akadémiáját”.

A román korrupcióellenes ügyészség bűnvádi eljárást indított a Magyarországon is szolgáltató DIGI távközlési cég vezérigazgatója, Serghei Bulgac ellen - írja az MTI.

Az Egyesült Államok északkeleti szövetségi állama, New Hampshire egy gyógyszergyár ellen indít pert, mert reklámjaiban a cég nem hívta fel a figyelmet arra, hogy egyik gyógyszere függőséget okoz.

Körlevélben tájékoztatta az iskolaigazgatókat az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) az iskolai büfékben árusítható, valamint a tiltott termékekről. Utóbbiak közé tartoznak a magas cukor, só, koffein vagy zsírtartalmú, vagy egyéb egészségkárosító anyagot tartalmazó élelmiszerek, így sok szénsavas üdítő, chips és hasonló termékek.

Andy Vajna és egy Heinrich Pecinához köthető vállalat testvércége mellett a máltai Intrnational Air Brokerage Limited is tulajdonos lett az Andy Vajna cége által nemrég alapított IKO Holdingban, amelybe betagozódott Rákosi Tamás IKO csoportja - írja a HVG.

Júniusban a kiskereskedelmi üzletek forgalma 5,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, a naptárhatástól megtisztítva 6,0 százalékkal nőtt. Az első félévben a forgalom 4,0 százalékkal emelkedett, a naptárhatástól megtisztított mutató 3,9 százalékos növekedést jelez a múlt év azonos időszakához viszonyítva - jelentette csütörtökön első becslése alapján a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). 

A piaci várakozásokat meghaladó bevétel-növekedésről számolt be az első pénzügyi negyedévre vonatkozóan a Vodafone.

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

2018. januárjától az eddigi partnerrel köt újabb szerződést a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT), miután a tanács közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. A 2016 őszén kezdődött pályázati folyamatban a fő cél a minőségi adatszolgáltatás megtartása és az új technológiákra való nyitottság biztosítása volt – írja a DKT közleménye.

A Kantar Media 2017. április 20-án publikálta nemzetközi kutatása, a Dimension eredményeit. A két részből álló tanulmány kettős perspektívából vizsgálja a kommunikációval kapcsolatos legfontosabb tervezési, vásárlási és kutatási kérdéseket: egyszer az iparági szakemberek, majd az általuk elérni kívánt fogyasztók szemszögéből.

Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó, a Gönci Barack Vigasság és az óragyártó Eterna is a Just Creative-et választotta aktuális kommunikációs kampányához.

Beszámoltunk róla korábban, hogy a Finlandia és az Arthungry.com pályázatot írt ki hazai grafikusoknak és tervezőknek, hogy megalkossák a finn vodkamárka idei fesztiválszettjét. A pályázatra benyújtott munkákra a szakmai zsűri és a márka képviselői mellett a közönség is leadhatta voksát, az eredményeket a május 25-i díjátadón hirdették ki.

A Műegyetem főépületében nyitott közösségi helyszínt Társas néven a Nescafé. Az új egyetemi kávézót a Quiznight.hu segítségével egy karok közötti kvízjátékkal avatták fel.

Naomi Campbell 20 év után tért vissza a márkához. 

Egy fiatal párt menekítettek ki a norvégok a turistákkal túlzsúfolt francia fővárosból.

Apropó, hogy indul a Tömény történelem második évadja. Lengyel Tamás remekel.

Az illegális vadkereskedelem a központi téma, közösségi médiás kampányt is írtak rá.

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Friss hírek, csak röviden

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

Interjú jelent meg a Zoom.hu tulajdonosával a Magyar Nemzetben.

Imádnivaló, ahogy a Netflix megfenyegeti az illegális Stranger Things bár tulajdonosait!

Egyperces vidóval lehet online jelentkezni a Scindikátorra.

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

Távozott szeptemberben a főszerkesztő is.

Mellette influencereket és bloggereket is bevet a kampány.

Legalábbis azokat, amelyek hangsávval rendelkeznek.

A győztes továbbjutott a regionális döntőbe.

Innentől kezdve a program már senkit sem érdekel.

A lengyel, olasz, szlovén és magyar tagokból álló csapat második helyet ért el.

Csendéletet, tárgyábrázolást várnak a kiírók.

Nagyon jó londoni kampány az O2 mobilszolgáltatótól.

Az egyik legnagyobb játékáruházlánc 4,9 milliárd dollár adósságot halmozott fel.

Száz ember közül választottak fotóalanyokat.

Plágiumról beszél az NMHH, a médiajogász viszont összejátszásról.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés