hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közben szépen építi saját piacát. Soós Gergelynek, a Neo Interactive alapítójának véleménycikke.

Szeptember 14-ig várjuk a pályaműveket.

A Szigeten is felbukkanó márkahelyszínt ismert alkotók segítségével hozta létre a Dreher.

Mi áll a Viacom 6,5-szeres bevételnövekedése mögött? Miért lett 10 milliárd forint vesztesége az AMC-nek? Vajon tett-e pénzt Simicska a Hír TV-be? Megnéztük a tévétársaságok 2017-es pénzügyi évét. 

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Esztétikai és hatékonyságnövelési célból, de valójában inkább a Sorrell-érával akarnak végérvényesen szakítani.

Melyik a leglátványosabb, legötletesebb márkahelyszín az idei Szigeten? Sok-sok fotó és közönségszavazás.

A WSiP tankönyvkiadót és oktatási szolgáltatót vásárolják fel.

A hörcsög-gate egy Telenor-szpotban látható, rosszul megválasztott futókerék miatt robbant ki.

Megszereztek minden jóváhagyást, a vevő teljes kontrollt gyakorolhat a vállalat felett.

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

hirdetés

További marketinghírek

A Special Effects International szakmai befektetőként tulajdonrészt vásárolt a Dubaiban működő Kraftwerk Design & Production ügynökségben – közölte a magyar tulajdonú, a hazai és a nemzetközi piacon is aktív rendezvényszolgáltató, rendezvénytechnikai cég.

Polgár Szabó Krisztinát kérték fel a divízió vezetésére. 

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

hirdetés

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb Ireland kötelezettségvállalását. Az eljárásban vállaltak alapján a társaság köteles módosítani a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásait a díjaival kapcsolatosan. A Hivatal – tekintettel a kötelezettségvállalásra – jogsértést nem állapított meg az ügyben, így bírságot sem szabott ki.

A TV2 Csoport nem szolgáltatott 2017-es nézettségéről és bevételeiről adatot az Artisjusnak, amely ezért nem tudja megállapítani, hogy a szerzői jogdíjak után mennyit kell fizetni a cégnek. Az Artisjus emiatt bírósághoz fordul - írja a 444.hu

Az Index számolt be arról, hogy a reklámtörvény 2016-os módosítása értelmében a reklámbevételeik után adóztathatóvá vált Facebook és a Google továbbra sem jegyeztette be magát az adóhatóságnál, az ennek elmulasztásáért kiszabható bírság pedig már 1 milliárd forintnál jár. Ha nem rendezik az ügyet, további 3 miliárd forint, úgynevezett "vélelmezett adót" kell a két cégnek kifizetni.

Deutsch Tamással készített interjút Hajdú Péter, amelyet vasárnap este az ATV-n futó Frizbiben mutattak volna be, az interjút azonban a csatorna vezetőségével nem egyeztette Hajdú, és le is tiltották annak megjelenését - írja a 24.hu.

A Whitereport brit leányvállalata egyike a nyolc kiválasztott, női alapítóval bíró cégnek.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

Eredményt hirdetett a Mondelez a márciusban kiírt médiaügynökségi tenderén, amelyen jól járt a Publicis és a GroupM, a Carat viszont sok piacot elveszített Ázsiában és Európában - írja az Adweek.

Balásy Gyula Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégei árbevételben és profitban is magasan a piaci alapon élő ügynökségek fölött teljesítettek. Jól ment azért a Group M-nek is. Összegyűjtöttük a médiaügynökségek tavalyi árbevételét és nyereségét, grafikonon és szöveges formában szállítjuk a tanulságokat.

Sorrell még WPP-vezérigazgatóként kinézett megvételre egy céget, most megvenné magának, de a WPP perrel fenyeget. Kérdés, hogy jogosan-e.

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. Horkolás elleni készítmény, Cofidis-unikornis és egy Telenor-reklám hozta a Synetiq kutatása szerint a legérdekesebb eredményeket.

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, a májusi termésről szóló leírás a Kreatívon jelenik meg először.

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, az áprilisi termésről szóló leírást pár napja tették közzé.

Szeptemberben közgyűlést tart és újabb Event Hub szakmai estet szervez a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz).

Vasárnap reggel véget ért Kelet-Magyarország legnagyobb könnyűzenei fesztiválja, a debreceni Campus. Rekord volt a látogatószám, 108 ezren szórakoztak a négy nap alatt – írja a szervezők közleménye.

Vasárnapról hétfőre virradóra véget ért a 43. EFOTT. A Velencei-tó parti rendezvényre a szervezők közlése szerint szombaton lépett be a százezredik látogató, vasárnap estére pedig megdőlt az eddigi csúcs, idén 115 117 ezer ember fesztiválozott.

Nick Clegg eddig a legmagasabb rangú politikus, aki vezető tisztséget vállalt a Szilícium-völgyben.

A váltófutás győztese a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat részére ajánlotta fel a nyereményt.

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Friss hírek, csak röviden

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

Aki elvetődik a mai New Yorkba, hogy igyon egy kávét.

A Bírósági Iránytű a bíróságok munkáját mutatja be közérthetően.

Újabb csavar a fiatalok médiatargetálásában: Dukai Regina, Rubint Rella és Varga Viktor főszerkesztik a Noizz.hu oldalt.

Kiállítással és szakmai előadásokkal.

Ők viszik az Inka őszi kommunikációját.

Három és félszeresre emelné a reklámújságokra kivetett termékdíjat egy törvénymódosító javaslat.

A résztvevőknek egy világbajnok asztaliteniszezőt is le kellett győzni, amivel jótékonykodtak is.

Decembertől lesznek Olasz Kupa meccsek a csatornán.

Ezen belül is főként a TV2-nél kapós ez a műsorszám. A nyereményjátékkal kombinált szponzoráció előretört - áll az NMHH kutatásában.

Kivéve azokon a frekvenciákon, ahol megszűnik a volt Simicska-rádió.

A díjátadó október 24-én lesz.

A megállapodás értelmében öt hibrid elektromos autót használhat a Müpa.

Máthé Balázs a jogi és társasági ügyekért felelt. December elsejével távozik a cégtől.

A fesztiváldíjas Egy napot vetítették le a rendező és a producer jelenlétében közel 40 marketinges döntéshozónak.

A Munka nem várhat című kampány elég jól ment tavaly. 

Kustánczi Norbert az Uniomedia content factory csoportját vezeti október elsejétől.

Alapítvánnyá alakulnának vagy önmagukat igazgatnák, hogy erősebb kreatívipari tudásközpont legyenek, mint direkt állami kézben.

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

Korábban azt nyilatkozta, hogy nem érzi, hogy sérülnének Magyarországon a szabadságjogok.

A nemzetközi cégcsoport új elnöke Eduardo Zulueta.

Ez egyrészt továbbképzést, másrészt kommunikációs kampányt is jelent.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés