hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Telenor, az OTP, a Dentsu és a Fastbridge jósoltak a Média 2018 konferencián.

Malgosia Rokita, a Procter&Gamble közép-európai marketingigazgatója szerint ezért mindig a lényeges társadalmi kérdésekre kell rátapintaniuk. Interjú.

A tévés sales house az FMCG-szektor után az OTC-termékek piacán is elvégezte a felmérést.

Kötelezettségvállalással zárult. A versenyhivatal szerint egyértelműbben kell jelölni a szponzorált tartalmat.

Hagyományosan 10-10 női és férfi a döntőben, a szavazás indul!

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A fake news-jelenségről készített kutatást a Kantar.

Jön a VI. Call Center Hangszépségverseny a DIMSZ szervezésében.

Palkó András és Eszéki Zoltán is a vállalaton belülről érkezett.

Crossmedia-elemzést adott ki a Whitereport, sok érdekes adattal a teljes magyar médiapiacról.

A Philip Morris, a JCDecaux, a Raiffeisen, a K&H és a Neo távoztak a legfényesebb díjakkal a Kreatív versenyéről.

hirdetés

További marketinghírek

Online hirdetési felületeinek képviseletével bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az Ads Interactive digitális sales house-t. A kiadóvállalat és a médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

A cicás és "Ezt nem fogod elhinni..." típusú kontentek koronázatlan királya, a Buzzfeed, amely emellett viszont több fontos tényfeltáró munka közlője is (például a macedón fiataloknak az amerikai elnökválasztást jelentősen befolyásoló, pusztán haszonszerzés céljából létrehozott kamu alt-rightos honlapjainak feltárása is hozzájuk köthető) nem zárt túl jó évet 2017-ben: pénzügyi eredményeik messze elmaradtak a tervektől, a vállalat emiatt elküldi dolgozóinak 6 százalékát. Körülbelül 100 embert érint a döntés - írja a Recode.

hirdetés

A Médiatanács 75 ezer forintra büntette a lapot kirekesztő cikk miatt.

A Sandoz gyógyszercég jogsértően reklámozta a vény nélkül kapható ACC váladékoldóját, mert nem az alkalmazási előírás alapján, hanem azon túlterjeszkedve mutatta be a termékeket - olvasható a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közleményében. 

A Dove szépségipari márka törölte a közösségi médiába szánt hirdetését, amelyen egy színes bőrű nő látható, aki mután leveszi a barna pulóverét, hirtelen egy fehér pólós, fehér bőrű nővé változik át. Az internet népe szerint ez leplezetlen rasszizmus, és bár kétlem, hogy a Dove-nál a fehér hatalom hívei dolgoznának, az biztos, hogy ízléstelen és átgondolatlan akcióról van szó.

A Cannes Lionsön óriási siker volt a Fearless Girl, a bátor kislány, aki szembenéz a nála jóval nagyobb bikával: a szobrot a világ egyik pénzügyi központjának számító Wall Streeten helyezte el a State Street Corp. vagyonkezelő megbízásából a McCann New York. Most kiderült, hogy a State Street 5 millió dollárt volt kénytelen peren kívül kifizetni 300 női és 15 fekete bőrű alkalmazottjának, mert kevesebbet kerestek, mint a fehér férfi kollégák - írja a New York Post. 

Az FFS nevű cég augusztus közepén kezdte el szponzorált videóként futtatni a Facebookon a hirdetését, amely viccesnek szánt módon akarta bemutatni a nők borotválkozásának nehéz pillanatait. A Facebook azonban a meztelen nő látványára a nem kívánt módon reagált, és letiltotta a reklámot annak ellenére, hogy a nő intim testrészei végig ki voltak takarva - írja a Campaign.

A kormányhivatal leveteti a Simicska Lajos plakátcégei által megjelenített, magánszemélyek által megrendelt, politikai tartalmú hirdetéseket, Simicska pedig szerdán közleményben jelezte, hogy bár a kormány részéről ezt alkotmányellenesnek és nyílt erőszaknak tekinti, megtiltotta a plakátcégeinek, hogy a jövőben politikai hirdetéseket tegyenek közzé - írja az Index. A Jobbik eközben meg nem nevezett plakátcégektől eddig 1100 plakáthelyet vásárolt meg.

Csődvédelmet kért az egyik legnagyobb amerikai játékáruházlánc, a Toys R Us, hogy kifizethesse a 4,9 milliárd dolláros adósságát, amelyet egy 2005-ös felvásárlás óta görgetett maga előtt - írja a Business Insider.

Fuvar.hu néven online piacteret indított egy magyar startup, melynek segítségével magánszemélyek, illetve kis- és középvállalkozások kereshetnek partnert áruszállítási feladatokra. A fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A Fuvar.hu a Hiventures kockázatitőkealap-kezelő egyik első Európai Uniós forrásból megvalósuló inkubációs befektetése – olvasható a cég közleményében.

Wavemaker (WM) lesz a neve az MEC és a Maxus ügynökségek egyesüléséből születő új, több milliárd dolláros forgalmú vállalatnak, jelentette be a cég nemzetközi vezetése szerdán. A változás 2018 januárjától lép életbe. A magyar piacon Gulyás János, az MEC jelenlegi ügyvezetője látja el az összevont ügynökség vezetői feladatait.

Péntektől lehet pályázni a Google startupokat támogató Launchpad Accelerator programjára, amely kifejezetten a már nagy, erős pozíciójú vállalkozásokat célozza. A kiválasztott startupok az 50 000 dolláros (körülbelül 12,8 millió forintos) pénzbeli támogatás mellett részvételt nyernek a vállalat kéthetes San Franciscó-i képzőtáborába. A programra magyar startupok jelentkezését is várják.

A fogyasztók világszerte egyre inkább a globális márkákat preferálják a helyben előállított termékekkel szemben, derül ki a Nielsen piackutató legújabb tanulmányából. A magyarok leginkább a tejtermékek esetében választják a hazait: a válaszadók háromnegyede (75%) helyi márkát választana. 

A Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium módosít rádiós közönségmérési eljárásán, és a különböző, alternatív technológiákkal sugárzó rádióadók közönségmérését is megkezdi. Így az országos rádiós közönségmérés kibővül: a hagyományos földfelszíni sugárzással elért hallgatókon túl az online, illetve digitális földfelszíni rendszerű rádiós médiaszolgáltatás által elértek száma is megismerhetővé válik – tájékoztat a konzorcium közleménye.

A 2017. május-júliusi időszakban, az április-júniusi időszakhoz képest, tovább emelkedett a rádiók napi elérése, ami így jócskán meghaladja az 5,8 milliós hallgatótábort - derül ki a Kantar Hoffmann-Mediameter közös kutatásából. Ez azt jelenti, hogy országos szinten a 15 éves vagy idősebb lakosság 70 százaléka naponta, míg 91 százaléka hetente hallgat rádiót. Nem csak országosan, hanem a fővárosban is növekedett a rádióhallgatók száma, amely így Budapesten meghaladja a napi 1 milliót.

Kedden szavaz a parlament, 85 forint helyett 114 forintos termékdíj terhelheti kilónként a papírokat, a műanyag zacskók termékdíját viszont mégsem emelnék meg - írja a Zoom.hu.

Közvetlen felkérés útján kapta meg a Kristinus Borbirtok megbízását az Artvertising reklámügynökség, több korábbi együttműködésük apropóján. A feladat egy nemzetközi piacra lépés előkészítését célzó, a printektől a social kommunikációig a rendezvényeken át számos területet lefedő kampány.

Ellehetetleníti a fogyasztói tájékoztatást és áremelkedéshez vezet a reklámhordozók termékdíjának 35 százalékos emelése az MRSZ és DIMSZ közös közleménye szerint. Ágazati becslésekre alapozva a két szövetség szerint a plusz adóteher meghaladhatja az 1 milliárd forintot.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

Friss hírek, csak röviden

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

A Morpho viszi a vállalat teljes körű pr kommunikációját.

A Schwarzkopf új integrált kampánnyal és hashtaggel gondolja újra a márkát.

Már csak Mészáros emberei vannak a vezetésben, írja a HVG.

Loncsár Tibor az analitikai cég élén Musza Istvánt váltja.

A P3 techtanácsadó cég felmérése szerint.

A fiataloknak szóló Youth Panelbe várják a jelentkezéseket.

Dolgozókon és influencereken keresztül.

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

Jobban elválasztaná a társadalmi ügyeket a hagyományos brandhirdetésektől.

A reklámügynökség építi hét éve az Aldi márkáját. Üzletfejlesztésbe fognak.

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

Vagy Pamelát? A színész kávémárkát reklámoz. 

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés