hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingkommunikációs vezető lesz a Mol-csoportnál.

A content marketing versenyünk nagy nyertese volt még az Adamsky is.

Jövő évtől indul az új szerződés, a Gemiuson kívül két versenyző volt.

Az ex-Juj.hu-s Körmendi Gábor Budapestet is elhagyva segíti az Izé Rosé bevezetését.

Közönségdíj és két fődíj született a márka és az Arthungry pályázatán.

Hinora Ferenc újabb négy évre kapott bizalmat.

137 nevezés érkezett az idei Content+Marketing Awardra, ebből 68 került fel a shortlistre.

Novák Péter a cégcsoport élén, Kötcsei Csaba távozik az Isobar ügyvezetői székéből.

Háromnegyedével nőtt a filmes költés Magyarországon, a legnagyobb tételt a Szárnyas Fejvadász adta.

Többek között ez is kiderül a Kantar Media nemzetközi kutatásából.

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatóját.

hirdetés

További marketinghírek

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

Újra megjelenik a Strand papucs a Tisza cipő portfóliájában.

A világ egyik legrégebbi futócipő márkája, a pennsylvaniai illetőségű Saucony új szlogent kap és arculatot is vált júniusban. A globális szintű kampány fő üzenete és szlogene: "Run Your World". 

hirdetés

A Tisztelet Társasága 2017 május 26 - án elindította (két időpontban is, 180 fővel) az „Első Szépkorú Okostelefonkezelő Akadémiáját”.

A román korrupcióellenes ügyészség bűnvádi eljárást indított a Magyarországon is szolgáltató DIGI távközlési cég vezérigazgatója, Serghei Bulgac ellen - írja az MTI.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 3 millió forintra bírságolta a Lidl Magyarországot, mert a 2015-ös karácsonyi akciója idején a fa babaház játék reklámozásakor megtévesztette a fogyasztókat - közölte a GVH pénteken.

A védjegyperben első fokon eljárt Fővárosi Törvényszék a május 10-én hozott ítéletében megállapította, hogy a TV2 mind a nemzeti, mind a közösségi TV Paprika védjegyet bitorolja. Kötelezte a TV2-t, hogy 15 napon belül hagyja abba a Chili TV megjelölés használatát, e szolgáltatás chilitv.tv weboldalon történő reklámozását és a domain név használatát - olvasható a csatorna anyacége, az AMC Networks által küldött közleményben. 

Megsértette a termékmegjelenítésre vonatkozó előírásokat a TV2, amikor Szépítők című műsorában indokolatlan hangsúllyal szerepeltetett egy terméket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa 500 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a szolgáltatót.

Az Amazon közel 3800 milliárd forint értékben vásárolta fel a természetes alapanyagokat előnyben részesítő  Whole Foods élelmiszerláncot, ezzel mintegy 465 üzlet került Amerika egyik legnagyobb online kereskedői hálózatának tulajdonába.

Kedden lemondott Travis Kalanick, az Uber nevű közösségi személyszállítási cég egyik alapítója és vezérigazgatója - írja a New York Times.

A Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. 

Európa egyik legnagyobb médiavállalata, a francia Vivendi (olyan cégek tulajdonosa, mint például a Canal+ Group, a Universal Muisc Group vagy a Telecom Italia) több forrás szerint is arra készül, hogy kiterjessze tulajdonrészét a Havas ügynökségi csoportban, és felvásárolnák a Bolloré család 60 százalékos tulajdonrészét a cégben. Az akvizíció értéke 2,36 milliárd euró (kb. 2,5 milliárd dollár) - írja az Adweek.

A hazai mobilszolgáltatók közül közlése alapján elsőként a Magyar Telekomnál indult el a 4G hálózatokon a hangszolgáltatás, ami azt jelenti, hogy hívás közben is folyamatos, 4G sebességű adatkapcsolatot tesz lehetővé a rendszer.

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten több mint 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból – derül ki a TNS Hoffmann–Mediameter konzorcium 2016. december – 2017. februári időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

A MEME megbízásából felmérést készített az Ipsos, amely két kutatási fázisban vizsgálta a Nyugat-Európába emigrált magyarok kiköltözési okait, valamint a média- és telekommunikációs eszközhasználatkban bekövetkezett változásokat.

Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó, a Gönci Barack Vigasság és az óragyártó Eterna is a Just Creative-et választotta aktuális kommunikációs kampányához.

A Műegyetem főépületében nyitott közösségi helyszínt Társas néven a Nescafé. Az új egyetemi kávézót a Quiznight.hu segítségével egy karok közötti kvízjátékkal avatták fel.

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az eddig Confhotel Eventként ismert rendezvényügynökség. Az új név Hello Event.

Az ingyenesen letölthető TrendLabben hazai marketing- és kommunikációs szakemberek szedték össze a meghatározó trendeket, és szerepel benne a kaszinókapitalizmus szó.

Bodolai László, az Index alapítványának elnöke kérte fel a Magyar Hírlap volt főszerkesztőjét.

Az a közös bennük, hogy nagyon gyorsan úsznak, és egyikük sincs itt a Fina vb-n.

A Cukrászok a Chili TV-n fog futni július 31-től.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Friss hírek, csak röviden

Augusztus végéig várják a jelentkezőket, a program során a hallgatók fizetést is kapnak.

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

A Magyar Nemzet értesülése szerint Orbán Viktor tusnádfürdői beszéde volt a kampány első lépése.

Interaktív térképet is tettek hozzá.

Kárpárti Márton és Haász János mellé Miklósi Gábor került.

1,1-esre rontották az értékelést a jegybotrányon kiakadt felhasználók, a német központ próbálja összerakni, hogy mi történt.

A 12 legjobb alkotó a 2018-as Milánói Dizájn Héten mutathatja be a pályamunkáját.

Az egy tucatnyi felület értékesítése áprilisban került az Origót is működtető New Wave Mediához.  

Erre utal a Magyar Nemzet cikke, amely 9 milliárd forint állami reklámpénz elosztását mutatja be.

A British Airways videójában feltűnik Ian McKellen, Gillian Anderson és Mr. Bean is.

A sorozatból mozifilm is készül.

Itthon még el nem mesélt sztorikat, mély, elemző cikkeket ígérnek az alkotók.

Kalauzolnak és takarítanak, elkísérik az eltévedt utasokat, négy nyelven értenek, de magyarul sajnos nem.

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

Túl magas volt a listaár, amelyhez képest az árleszállítás jó üzletnek tűnhetett.

10,2 milliárd fontot értek el, ami 2,2 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

Peter Brase kiadó tulajdonosa, Jürg Marquard egyéb üzleteire fog koncentrálni.

Mikor illik azt mondani, hogy "Nagyon jó formában vagy... gyönyörű"?

A vevő a valtonos Bessenyei István, az új ügyvezető Sudár-Horváth Lívia.

Húszéves a bank, visszatekint a Facebookon.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés