hirdetés
hirdetés
hirdetés

Novák Péter a cégcsoport élén, Kötcsei Csaba távozik az Isobar ügyvezetői székéből.

Háromnegyedével nőtt a filmes költés Magyarországon, a legnagyobb tételt a Szárnyas Fejvadász adta.

Többek között ez is kiderül a Kantar Media nemzetközi kutatásából.

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatóját.

Budapesten pedig a Sláger FM őrzi a vezető helyét.

Új biztosítási alkuszmárka és weboldal épül Magyarországon, az Insura.

A kormány megint odacsapna az élelmiszerláncoknak, szerintük az ingyenes buszjárat is reklám.

Egészségügyi appok, natív gyógyászati hirdetések és adatok a Kreatív konferenciáján. Összefoglaló.

Interjú Urbán Zsolttal és Duca Andreával, a HD Group és az 1080p vezetőivel.

Urbán Zsolt átadja a csoport ügyvezetését Duca Andreának, de nem megy messzire.

Az eheti Kultúrterrorban Bentzik Réka, az MVM kommunikációs vezetője mesél a kedvenceiről. 

hirdetés

További marketinghírek

A prémium élelmiszerek forgalma 11%-kal, a vegyi árué 9%-kal nőtt 2016-ban, derül ki a Nielsen kutatásából. A sör, a sajt és a vécépapír tarolt tavaly.

A Pepsi interaktív Facebook-realityjében az UEFA döntőjéig kell elnavigálni az énekest.

A magyarországi Effie szervezői, a Reklám Világszövetség/IAA magyar tagozata, valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (Maksz) az Effie Worldwide-dal együttműködésben megújítják a verseny nevezését, zsűrizését és díjkiosztását – számol be erről a szervezők közleménye.

hirdetés

Megsértette a termékmegjelenítésre vonatkozó előírásokat a TV2, amikor Szépítők című műsorában indokolatlan hangsúllyal szerepeltetett egy terméket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa 500 ezer forintos bírság megfizetésére kötelezte a szolgáltatót.

Versenyfelügyeleti eljárást indít a Gazdasági Versenyhivatal a TV2 Médiacsoport ellen a Tények legutóbbi reklámkampánya miatt - értesült az Index a Gazdasági Versenyhivataltól.

A Nivea bőrápolási márka (hovatovább kenceficegyártó) közel-keleti Facebook-oldalán jelentek meg nemrég olyan hirdetések, amelyeket White Is Purity (kb. A fehér tisztaság) szlogennel láttak el a készítők. Nem gondolom, hogy óriási kommunikációs szakértőnek kell lenni ahhoz, hogy első pillantásra feltűnjön, ennek nem lesz jó vége.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Jófogás apróhirdetési portált üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. megtévesztette a fogyasztókat, mert megalapozatlanul használta a „Csak a Jófogáson” kiemelést a hirdetéseknél, mert egyes apróhirdetések máshol is elérhetők voltak. Emellett a vállalkozás megtévesztette üzletfeleit is a 2015 októberében kiadott sajtóközleményével. A jogsértésért a vállalkozásra kétmillió forint bírságot szabott ki a GVH.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Spártai Vitamin Kft. jogsértő módon, orvosi ajánlással reklámozta a Spártai Vitamincsalád termékeit, és megtévesztette a fogyasztókat a termékek összetételét tekintve. A jogsértésért 2 millió forint bírságot szabott ki GVH, és egyúttal megtiltotta a jogsértő magatartás folytatását. 

A hazai mobilszolgáltatók közül közlése alapján elsőként a Magyar Telekomnál indult el a 4G hálózatokon a hangszolgáltatás, ami azt jelenti, hogy hívás közben is folyamatos, 4G sebességű adatkapcsolatot tesz lehetővé a rendszer.

2017. január 1-től a Myron Sponsorship stratégiai szponzorációs tanácsadó ügynökséggel bővült a Multeam360 Kommunikációs Csoport.

A Google három új, startupokat támogató program indulását jelentette be. A programok célja, hogy segítsék a magyar startupok növekedését és azok pozícióját a globális piacon. A vállalat a varsói Google Campus két évvel ezelőtti megnyitása mellett a most elindított programokkal is kifejezetten a startupokra kíván koncentrálni, amik tervezetten az év végéig 100 startupot érintenek majd a régióban.

Visszavonta vasárnap a brit-holland Unilever fogyasztásicikk-gyártó konglomerátumra tett, több mint 140 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát a Kraft Heinz amerikai élelmiszeripari óriáscég.

A médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Industry) közzétette legfrissebb, 2016-os rangsorát. A magyar lista élén ismét az MEC Hungary végzett a legjobb, „domináns” besorolással, míg az ügynökségi csoportok között a GroupM lett az első, melynek szintén tagja az MEC.

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

A MEME megbízásából felmérést készített az Ipsos, amely két kutatási fázisban vizsgálta a Nyugat-Európába emigrált magyarok kiköltözési okait, valamint a média- és telekommunikációs eszközhasználatkban bekövetkezett változásokat.

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

A Műegyetem főépületében nyitott közösségi helyszínt Társas néven a Nescafé. Az új egyetemi kávézót a Quiznight.hu segítségével egy karok közötti kvízjátékkal avatták fel.

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az eddig Confhotel Eventként ismert rendezvényügynökség. Az új név Hello Event.

Regionális tenderén a Crome Communication nevű crm- és direktmarketing-ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás részeként az ügynökség látja el a BMW és Mini márkákhoz kapcsolódó crm-feladatokat a következő 3+2 évben.

Sarlós Gábor korábban MPRSZ alelnöke volt, jelenleg pedig a Worcesteri Egyetemen oktat. 

A Nők Lapja Café korábbi szerkesztője gyakorlati tudást szeretne átadni médiaszakembereknek.

Házon belülről nevezték ki cégvezetőnek, a Pannon Plakát marketing- és kereskedelmi igazgatója volt.

Másfél év szünet kezd újra hirdetni a Magyar Nemzeti Bank, a kampány 2009 végéig tart.

Hinora Ferenc újabb négy évre kapott bizalmat.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Friss hírek, csak röviden

A kiadó középvezetője informatikusokkal akart levelezőrendszerekbe bejutni. Az Átlátszó szerint múlt heti cikkük informátorát keresték.

Kicsit Wes Andersonosra vették ők is, de nagyon más nem jutott eszünkbe.

Az ELTE sportklubja 120. születésnapját ünnepli idén, ez adja az apropót.

A Moschino kreatívigazgatója is feltűnik a filmben.

A feladat a termékeik és a pulykahús népszerűsítése.

Saara Aalto zongoraművész 20 nyelven énekli a dalszöveget.

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

Imázsfilm készült a Wing ingatlanfejlesztőnek.

A médiaértesülések szerint nem politikai indíttatásból.

A vád szerint megvesztegette a román labdarúgó liga elnökét.

Az összes hirdetés 43,7 százalékát tették ki.

Andy Vajna 4 (négy) forintos tőkeemelést hajtott végre, a bank még milliárdokat tett a veszteséges cégbe.

A köztévé a terrort, a TV2 a hagyományos bűncselekményeket, az RTL a politikai bűnözést mutatja sokat.

A biztonságos nethasználatot kellett izgalmasan bemutatniuk.

A Trafó Klubban varázsolódhatnak el ma az érdeklődők.

Az internetről próbál feszültségkezelési tanácsokat szerezni.

A Saatchi korábbi kreatívigazgatója jelenleg szabadúszó.

Egy gyulladásos bélbetegségre hívták fel így a figyelmet.

De most Csobot Adél és Caramel is szerepet kapott.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

Összejött a támogatóktól a szükséges pénz.

hirdetés

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés