hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Cseperkálo István, kommunikációs szakember gondolatai a Magyarock logóról.

És nekik köszönhetően ma már egyre több korcsoportból kikerülő munkavállalói avatar teljesíti küldetését a világpiac nagypályáin.

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

Szabó Ottó „Robotto”, robottervezésről és vegán szobrászatról.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

Állítja egy service design kutatás, mely mellett megszületett az első hazai service design térkép is.

Az embert teljesen váratlanul éri a Deák téri metrómegállóban kihelyezett plakát, meg is kérdeztük róla az alkotót.

hirdetés

Pálfi György rendezett egy komplett Szerencsekerék adást "pokoli hangulattal és válogatott betegségekkel." 

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Workshopon mutatjuk meg, amit ma az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről tudni lehet, egy exkluzív kutatás tükrében.

És további rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor.

Átfogó kutatást készített a Brain Bar az Y és Z generáció körében a munkavállalási trendekről.

De akadt olyan is, aki sírt rajta – meséli az ex-DDB-s Budavári Balázs, aki jelenleg a szabadúszás és a filmművészeti kereszttüzében éli életét.

Az IKEA ősszel távozott pr-kommunikációs vezetője a kerület közösségi kapcsolatokért felelős igazgatója lesz.

A Hősök tere közelében található épület korábban a szudáni nagykövetség volt.

A világ leglaposabb kijelzőjét azoknak tervezték, akik állandóan mozgásban vannak, és szeretik nagyképernyőn követni mindazt, amin épp dolgoznak.

Képeken az örömittas Lollipop-díjátadó és buli.

A Hipernet Túrabot, a Telenor Együtt/tér, a #loveislove, a Nyitott polcok, a Műtárgyak Éjszakája, a FUZEUM és a Dolls of Abused Souls is aranyat ért a versenyen. 

Ráadásul állítólag nem is illetlen kontent, hanem csak a szakmájuk áll a tiltások mögött.

Először nyert magyar színésznő a gálán.

Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnerének publicisztikája arról, mikor az ajánlattételre még egy nemleges emailt se jelez vissza az ügyfél.

A Central kiadványai évek óta rendszeresen foglalkoznak a környezettudatossággal az ökotudatos divattól az elektromos autókon át egészen a fenntartható vendéglátóhelyekig. (X)

Az eheti Kultúrterrorban Szpisják Blanka ad tippeket arra, hogy mit olvass, hallgass, nézz és egyél.

Többek között díjat ért, hogy „baszódjál meg Comedy Central!”

Interjú Mécs Anna szövegíróval, aki az Intro elvégzése után ahelyett, hogy beült volna egy reklámügynökséghez, inkább írt egy könyvet.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés