hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alapos cikk a 444-en az Index eladásának hátteréről Orbán, Simicska, Spéder, Schmidt, Lázár, Rogán és Habony kereszttüzében.

Szollár Domokos, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjének csapatába került.

Először tett ilyet a cég, közben saját hirdetésszűrőt fejlesztenek.

A print versus digitális gondolkodást lassan felváltja a print plusz digitális filozófia. (X)

A Napi.hu 100 leggazdagabb magyar 2017-es listájára a szektorból befért még 10 másik milliárdos. Új szereplő Kuna Tibor.

A könyvvizsgáló cég marketing- és kommunikációs igazgatója lesz.

Az új pozíciót Vándor Attila, a Hoppex volt ügyvezetője tölti be.

Úgy tűnik, legfeljebb két cégnek lesz esélye indulni. Az NMHH hatalmas és nagyon drága panelt szeretne.

Az első három hónapra – így népszerűsítik a megújult Red tarifacsomagot. Mutatjuk a kampányt.

A kiegészítőként újragondolt kábelt különböző színben és méretben dobták piacra.

hirdetés

De a Café és a Noguchi, sőt a Green Taxi ügynöksége is izgulhat a végén.

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

A kábelszolgáltató animációt készít a gyermekrajzokból, és leadja őket a tévében. A mobilcég egy appal készül.

Az Arany Ászok a Kreatívon debütáló új kampányfilmjében megostromolják a sörgyárat, hogy pasztőrözetlen sört szerezzenek.

Többek között ez is kiderül a Kantar Media nemzetközi kutatásából.

Török Noémi vezérigazgató lett az új vállalatban.

Nem bántak csínján a szenzációhajhász kifejezésekkel az első forduló után.

Rengeteg employer branding és belső kommunikáció + új állandó rovat fiatal filmesekkel!

215 nevezés volt, ebből 107 került fel a shortlistre.

A világ legjobb női séfjének vacsorájára és Michelin all-star menüre is be lehet fizetni.

És mi lett az Index korábbi igazgatóságával? A lap tulajdonjoga egy alapítványhoz került, tényleg ez a függetlenség garanciája?

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Simicska érdekeltsége vitte és egy alapítványnál landolt. Azt állítják, a függetlenség megőrzése a cél. A lap operatív és tartalmi vezetése változatlan marad.

Bill O'Reilly tette Amerikában nagypályás szereplővé a Fox kábeladót. 21 év után hirdetői bojkott miatt bukik bele a zaklatásaiba.

Elméletileg azok fognak jól járni, akik az eredeti kólaízt szeretik. A régi zero-hívőknek lehet, hogy van egy rossz hírünk.

A 21 éves srác két évig dolgozott azon, hogy a látássérültek se maradjanak ki az élményből.

Két mókás reklámban mesélik el, hogyan és miért született meg az ajánlat.

Az egymillió autós transzmitter, hogy újra sokan hallják is a Class FM-et, még várat magára.

Előbbi a Magyar Vízilabda Szövetség támogatásáért.

Egyelőre kevés készülék alkalmas rá.

Az ötödik Elle Fashion Showt április 28-29. között.

Árnyékszobor-performanszt készített a Föld Napjára a Deepinsight.

hirdetés
hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés