hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Run The Jewels a régi rendszert ekézte a Cannes Lionson. Amúgy pedig beszívva döntöttek úgy, hogy felforgatják a kreatív ipart. Cannes-ban bemutatták az új klipjüket is és pózoltak a Kreatívnak.

Problémák vannak a piacon, vagy véletlenek együttállásáról lenne szó?

A szerkesztett online videós tartalmak kategóriából került ki a legtöbb döntős.

Csütörtökig tíz Cannes Liont szereztek, ebből több mobilmegoldást is Budapesten fejlesztettek.

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

A BBC, a Sunday Times és a Financial Times egy-egy vezetője szerint a fiatalok igenis áldoznak a minőségi újságírásra. A fake news volt a téma.

Elveszett izmok, akklimatizáció, gonosz kommentelők – ilyen egy Everest-csúcsmászás utóélete. (X)

Az RTL Gold kampányát Révész Zsuzsa és Geszti Péter jegyzi.

Megszületett az első magyar díj az idei Cannes Lions-ön. Helyszíni interjú Hadnagy Lucával és Medina Palomával.

Itt a világ első intelligens féklámpája, amit a tarkón kell hordani.

hirdetés

A kérdés, hogy mitől utaznának hosszabban is itthon a magyarok, az első nagy kampány helyszínötleteket és VR-t vet be válaszként.

Legalábbis a nagyobb csomagokhoz – erről szól a nyári kampány is.

Rárakod a hozzávalókat, és zutty, be a sütőbe. „Mint egy felnőtt színező, amit meg lehet enni.”

Hadnagy Luca és Medina Paloma megnyerték a cannes-i Young Lions pr szekcióját, menőség van!

Interjú Faix Csabával, a Prezi kommunikációs vezetőjével.

Egy egyetemista metróhálózatként vizualizálta a Római Birodalom infrastruktúráját.

Idén már Bulgáriáról és Lengyelországból is mennek Busanba ifjú kreatívok versenyezni.

Interjú Tasnádi Zsófiával, a Jupiter holdja látványtervezőjével.

Legalább fél év, mire lezárul az eljárás.

A HR-rel foglalkozó konferenciánkon indítottuk el, és lesz ott még HR-ügyi vívmány, ahonnan ezek jöttek!

Először vált médiaszemélyiségként az államkommunikáció arcává Magyarországon. De mi történt azóta? Interjú Batiz Andrással.

Amelyekhez a szobrokat Szőke Gábor Miklós tervezte.

A „Csak pozitívan!” üzenetet kombináltak a sporttal, egyúttal az új limitált palackot is bemutatták. 

Ilyen egy fitneszkarkötő és egy headset találkozása.

Listaár alatt viszont nem kaphatnak a pártok a jövőben reklámfelületet. 

A Young & Rubicam bemutatta a globális márkakutatásának legfrissebb eredményeit.

A MEME-elnök Kovács Krisztiánt igazolta le a médiacég.

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

hirdetés
hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés