hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egykori Origo Filmklub vezetőjével és újságíróival bővült a Recorder februári és márciusi száma. Önálló lap is indulhat.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A taggyűlés új elnökséget választott, bevezetik a napi adatszolgáltatást.

A német cég megvásárolta az Alföldi Tej Kokárdás márkáját.

Pósfai Gábor utódjának kiválasztása már folyamatban van.

A Brand Finance 500 éves jelentése alapján. Az Apple a második, a Google a harmadik.

Saját kezdeményezésére távozik a cégcsoporttól.

2018 igazi tamagocsija a zsebből előhúzható mini Game Boy.

Január-februári lapszámunkban bemutatjuk a Soproni márkatörténetét. Kóstolót adunk belőle!

És a BBDO a legdíjazottabb hálózat az unfair és átláthatatlan Gunn Reporton, ahol rengeteg a TCR.

hirdetés

Korábbi tulajdonostársával, Farkas Franciskával két éve döntöttek úgy, hogy eladják a céget, és más területen is kipróbálják magukat.

Juhász Péter Tibor utódjaként, integrált kampányokért felel Szabó Béla vezetése alatt.

A Most generáció a hasznos digitális tüneményeket fordítja a maga javára, egész évben ezzel kommunikálnak majd.

Három perces, külvárosi jelenetektől kezdve sznob evezősökig van benne minden.

Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója megkapta az Agency Toplist kérdőívét, nyílt levélben tiltakozik adatkezelési aggályai miatt. Reakcióval frissítve.

Tenderen választottak kreatív- és médiaügynökséget. A Havastól 19 év után búcsúznak, a DDB-t is lecserélik.

A Vau TV és a Nyamm TV a Csehországban már futó, sikeres Mnam TV és Mnau TV helyi verziói.

Új tanfolyamok is indulnak az IMEC-nél, az előző szemeszter zárásán pedig az újjáéledő employer brandingről beszélgettek a kurzus előadói.

Kálomista Gábor és a Megafilm nem nevezte a Kojotot a Magyar Filmhétre. Erre feltették három napra a YouTube-ra.

Mélyen tudományos infografikákat küldött a Kreatívnak a Pizza Hut ügynöksége a Pizza Nap alkalmából.

Az ACG nemrég felavatott irodája vitte a pálmát a versenyen.

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

Az év kreatív- és pr ügynökségével dolgozó sörmárka az első 2018-as Kreatív címlapsztorija. Plusz interjúk, top kampányok, nézettségi adatok, kulisszatitkok, képregénybiznisz!

Volt velünk egy fotós is az M+ Lista és a PR Toplista szerda esti átadóján a Hello Baby bárban!

A MAKSZ, a Magyar Reklámszövetség, az Önszabályozó Reklámtestület, az IAB és a DIMSZ is részt vesz benne. FRISSÍTVE: reagáltak az érintettek.

Az M+ Listán második a Republic, harmadik a Y&R. A PR Toplistát negyedszer nyerte az Uniomedia.

Kívülről pont úgy néz ki, mintha a ritmust dobolnánk ujjainkkal.

40 éve publikálták a Chicago Sun-Times kollégái a titkos oknyomozás egyik legnagyobb teljesítményét.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés