hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lunczner Ádámot léptették elő.

Ez az igazi low budget utazási élmény, nem a kuponozás!

Havasi Raymond újabb szögből néz Erzsire és a megrendelőkre. Vendégvélemény.

A BP2024 és a vizes vébé arculatát is készítő Graphasel munkája.

Most ér véget a „Nem nehéz” szlogenű, környezetvédelmi tematikájú évad.

Plusz Judd Apatow és Kostyál Márk interjú, ACG Pro és Isobar helyzetkép, Figyelő-nekrológ.

Bejelentették a jelölteket. 12 kategóriában hirdetnek győzteseket március 29-én a Vigadóban.

Az HBO egy aranyat és egy ezüstöt, a budapesti AXN egy ezüstöt hozott el a PromaxBDA-ról, sok HBO-s és Viacomos shortlistes is van.

Buzási Bence, a Progressive reklámügynökség kreatívigazgatója a Kultúrterrorban. 

A magyar médiamilliárdos a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott.

hirdetés

A történetmesélésről, a márkázott tartalomról és a youtuberek erejéről szólt a Republic és a Kreatív közös konferenciája.

A szaúd-arábiai Ogilvy után nemrég kezdett a DDB új, barcelonai ügynökségénél Nyéki Attila. Portré.

Pulzusmérés pillecukorral! A fizikát videójátékos környezetbe helyező startup megreformálhatja a fizikaoktatást.

Rájuk fér: a TV2 magasan vezeti a Mokkával a reggeli műsorsávot.

Mármint az az eredmény, hogy kellemetlen a reklám, és inkább elhajtja a fogyasztókat a CBA-kból. Millward Brown adatok vendégvéleménnyel. 

Az Origo kulturális és életmód magazinja teljesen megszűnik, újságírói távoznak a kiadótól.

A Mérték Médiaelemző Műhely nagy fába vágta a fejszéjét: itt a végeredmény.

Az Aranyélet rendezője forgatta a reklámot.

Interjú Szaniszló Csabával, a Sport TV műsorvezetőjével, az AMC sportjogbeszerzőjével.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

A Magyar Turisztikai Ügynökséghez igazoló Bánhegyi Zsófiát váltja.

Steff József karrierszünetet tart szakmai pályafutásában.

Új biztosítási alkuszmárka és weboldal épül Magyarországon, az Insura.

Portré a Possible egykori kreatív- és vezérigazgatójáról. 

A leglátványosabb márkakitelepülések egyenesen Barcelonából.

„Mit lát a nép? Azt, hogy ez egy olyan műfaj, amihez elég idétlenkedni. Hogy nem számít, milyen a reklám, csak az, hogy kiét és hányszor vetítik.”

A kormány megint odacsapna az élelmiszerláncoknak, szerintük az ingyenes buszjárat is reklám.

A MEME rendkívüli közgyűlést tart az ügyben.

A legtöbb munkát a Café, Mito és a Greenroom adta be.

A Viasat volt pr-ese vezető tanácsadó lett.

Hello Eventként folytatja az ügynökség.

Egy nemzetközi pr-szövetségben.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés