hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egész Európában helyben fognak adózni.

Kis túlzással ma már mobilon is megélhetők a természeti csodák, amiket mindenki irigyelt David Attenborough-tól.

A Printimus online kereskedőházzal kötötték az együttműködési megállapodást.

Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni?

A zenefelismerő app 400 millió dollárt érhet.

A Vice újságírója ügyesen játszotta ki a TripAdvisor rendszerét.

Januártól nem lesz betöltve a pozíciója.

Új kategóriák, legjobb digitális kommunikációs kampányok és megoldások, még egy hét maradt.

A meghívásos tender három hónapig tartott.

R. Nagy András publicisztikája a pr-szakma félelmeiről és lehetőségeiről.

hirdetés

A 4Kids, a Special Effects Media és a Star Network alapították.

A Telenor, az OTP, a Dentsu és a Fastbridge jósoltak a Média 2018 konferencián.

Kerekasztal volt a Müpában a média közösségi finanszírozásáról a Kreatív Médiakonferenciáján.

A PR-részlegnek és a húszfős client service csapatnak is új vezetője van.

Tizenegy jutottak shortlistre, négyen kaptak díjat.

A Brody Studiosban ünnepelte a 10. születésnapját az ügynökség. Sok klassz kép a galériában!

Néhány csatlakoztatott és offline eszköz, ami nem csak a digitális nomádoknak hasznos.

A 74 nevezésből 37 döntős izgulhatott a díjátadón. HBO, Viacom, Trinity és sokan mások.

Interjú az MEC-ből Wavemakerré lett ügynökség vezetőjével, Gulyás Jánossal.

Interjú Haraszti Ginával, a Kanadában élő magyar filmessel, a GAMERella játékfejlesztő maraton kitalálójával.

Az ACG nyerte meg a többfordulós, zárt tendert.

Múlt hét szerdán Mad Men Party alcímmel tartották meg a reklámosok nagy buliját az Ötkertben. 

A kampányhoz nagyon hangulatos szpotok is készültek Jakupcsek Gabrielllával, Beck Zolival és a Libri márkamenedzserével. 

Újabb influencer/véleményvezér ügye zárult kötelezettségvállalással.

Tolnay-Knefély György egyéves kiválasztási folyamat végén került az ügynökséghez.

Malgosia Rokita, a Procter&Gamble közép-európai marketingigazgatója szerint ezért mindig a lényeges társadalmi kérdésekre kell rátapintaniuk. Interjú.

2017 végén hagyja el a bulvárlapot Nichs Andrea.

A Lollipop díjátadója előtt a DIMSZ Hangszépségverseny győzteseit is kihirdettük.

A szakmai érdekképviseletre hivatkozva.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

hirdetés
hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés