hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Gasztrooldallal bővült a kiadó online portfóliója.

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

Az M+ Listán 6. helyezett Leo Burnett vezetőivel, Farkas Vilmossal és Urvölgyi Balázzsal beszélgettünk.

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikáció problémákat okoz, vallja a DeepInsight.

Az intelligens üveg egy perc alatt besötétedik, és még energiát is spórol.

A Vodafone ledobta a tarifacsomag-atomot a sokat mobilozó felhasználóknak.

Milyen a Müpa programja első látásra? – kérdezi a szezonfelvezető kampány.

Benesch Ferenc több mint tíz év után távozik a cégtől.

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

hirdetés

Október elejéig lehet nevezni a PPH Media és a Kreatív pr-versenyére. November végén díjazunk.

Az Adidas a Cannes-győztes My way alapú Originals filmet remixeli tovább, a Nike a visszavonuló Mo Farah előtt szalutál.

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

Egy félig idegen eredetű szavacska a Google-lel karöltve megmutatja a kettős magyar valóságot!

Fonay Gergelyt nevezte ki az autómárka hazai importőre.

Sosem volt olyan gazdag digitális tartalma a belföldi országjárást népszerűsítő kommunikációnak, mint az MTÜ most futó nyári kampányában. Feltérképeztük. (X)

Egy vak fotóművész készített fényképeket a Volkswagen új modelljéről.

Változik-e az újságíró munkája azért, mert az emberek egyre kevésbé hisznek a sajtónak? Interjú Munk Verával.

A betörők már másodszor tettek ki egy adag ellopott anyagot – Trónok harca scriptet, marketingstratégiát, levelezést –, az HBO még nem tudja, mennyi mindenhez fértek hozzá.

Ez az első felvásárlásuk. A skót Millarworld alternatív szuperhőseivel saját birodalmat építhetnek a Disney/Marvel és a Warner/DC világokkal szemben.

Két „legyen meg az összes YOLO pillanat” projekt is fut a Kickstarteren, vajon lehet ebből divat?

Breaking, breaking: a Lájkbajnokság rangsorában látható cikkek alapján júliusban nyár volt.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

Az öt jelentkezőből végül kettőt választottak ki.

Interjú Kustánczi Norberttel, a 24.hu leköszönő főszerkesztőjével.

Étteremmarketing, gasztrolapok, pezsgőmárka-építés, prémium catering, ételfotózás!

Az eddiginél több példány megy az ügynökségeknek, vállalatoknak, és olcsóbban szerezhetik be halandók az újságosoknál. Magazint mindenkinek!

17-szer nézte meg Mundruczó Jég című darabját a színházban. Tóth Júlia Éva a Kultúrterrorban.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés