hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A Balásy Gyula-féle New Land / Lounge konzorcium végezheti. Csetényiék szerint nem szakmai alapon született a döntés.

A versenyen 9 kategóriában a fődíj, különdíj és zsűrielnök különdíj mellett összesen 12 arany, 4 ezüst, 8 bronz helyezés született.  

Sorrell nem csak azt őt érő vádakra reagált, de az új cégéről és arról is beszélt Cannes-ban, hova tartanak a nagy ügynökségi holdingok.

A Balásy-féle New Land / Lounge konzorcium nagyon jól járhat a lépéssel. Egyszereplős lesz az állam kommunikációja?

Már azok közül, amelyeket beneveztek az OVA nevű versenyünkre.

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

Történelmi léptékben is ijesztő méretű monopóliumok, amelyek akadályozzák a versenyt, ráadásul zsarnokokat segítenek – fejtegette egy amerikai professzor Cannes-ban.

Információink szerint a céget felvásárló PPF Group telco-divíziójának igazgatóját, Jan Hanušt nevezték ki. A kinevezés az akvizíció lezárultát követően lesz érványes.

Alexandra Reich a thaiföldi Dtac ügyvezetője lesz. Utódját információink szerint szerdán jelentették be.

hirdetés

Bob Marley fia újrahasznosított anyagokból készült fülesben idézi meg apja szellemét, miközben erdőtelepítésre buzdít mindenkit.

Rádió kategóriában. A DDB Budapest szintén jelölt McDonald's poszterei viszont rivális mekis munkák mögött szorultak árnyékba, a fődíjat is egy ilyen vitte el Outdoorban.

A Budapest Loves You kampányt a Humen Travel Turisztikai Egyesület indította. Tagjai között van a Zsidai-csoport, a Costes és a Lupa-tó is.

Nem dolgoznak többé olyan instacelebekkel, akik követőket vásárolnak. Úgy néz ki, ezzel meg is adták az egyik idei fő témát.

A Mito első munkája a világbajnokságra időzítve készült.

Avagy hogyan változnak a sportszponzorációs gyakorlatok? Nielsen-konferencián jártunk.

A DDB szép McDonald's plakátjaiért és a White Rabbit Fedexes rádióreklámjaiért lehet izgulni a fesztivál első kategóriáiban.

Rényi Barbara a magánszektorban folytatja pályfutását, Kégler Ádám váltja a BVA élén.

Józsa Renáta, a Well PR ügynökség CSR-specialistája írta e heti Kultúrterrorunkat.

A 20 magyar vonatkozású shortlistes helyezés több mint felét sikerült díjra váltani.

A címlapon Csete Manek Gábor, a Kolorádó/Toldi/Lärm motorja. Plusz Hipnózis-győztesek, New York, pólók és egy szlovák online médiasiker.

Az első helyezett is 25 százalékot esett a Lájkbajnokságon. Nagyot ment a „Purhabot nyomtak a gyurgyalagok fészkeibe Ménfőcsanakon - fotók” című cikk. Pangás.

Előbb-utóbb mindenkit feltörnek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

Tóth-Császár Gergely kiadóigazgató veszi át a terület vezetését.

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) mesterszakos diplomakiállítás a jövőt ígérte, de annál valami sokkal jobbat nyujtott.

A teljes arcot fedő, merülési adatokat is kijelző maszk már a búvárkodás digitalizált jövőjének egy darabja.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

A Wall Street Journal szerint erről szólt a lemondása idején ellene folyó vizsgálat.

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés