Közel 500 sajtómegjelenést számol eddig az Everest Expedíció, a túrázás, természetvédelem is nagy figyelmet kapott. (X)

Stefano Favaróval, az Everest Expedíció menedzserével beszélgettünk Nepálban a csúcsmászás kapcsán. (X)
 

A két őt filmező serpával az életük megóvása érdekében visszaereszkedtek a négyes táborba. (X)

Magyar idő szerint csütörtök délután 8000 méterről tovább indult a Mount Everest csúcsára. (X)

„Ezek a fiúk nagy emberek, emberfeletti a teljesítmény! Mindjárt ölelem mindkettőt, sírok” – írta kedd hajnalban a hegyről a Magyar Everest Expedíció menedzsere. (X)

Dezodor és tusfürdő, aszalt gyümölcs, táplálékkiegészítő, okosóra és a piacvezető tévécsatorna: minden márka másként partnere az év hegymászó projektjének. (X)

Most van a legnagyobb esély, hogy magyarok palack nélkül a Mount Everest csúcsára álljanak. Ebben a kommunikációs lehetőség is óriási – mondja Németh Ottó, a Henkel marketing- és üzletágvezetője. (X)

A világ legnagyobb showcase fesztiválján több ezren lépnek fel.

Egy petíció elsöpörte a hülye Valentin-napi reklámot.

Az egész régiót otthagyhatja a norvég cég, így Magyarországot is, írja egy bolgár hírügynökség.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.