Közel 500 sajtómegjelenést számol eddig az Everest Expedíció, a túrázás, természetvédelem is nagy figyelmet kapott. (X)

Stefano Favaróval, az Everest Expedíció menedzserével beszélgettünk Nepálban a csúcsmászás kapcsán. (X)
 

A két őt filmező serpával az életük megóvása érdekében visszaereszkedtek a négyes táborba. (X)

Magyar idő szerint csütörtök délután 8000 méterről tovább indult a Mount Everest csúcsára. (X)

„Ezek a fiúk nagy emberek, emberfeletti a teljesítmény! Mindjárt ölelem mindkettőt, sírok” – írta kedd hajnalban a hegyről a Magyar Everest Expedíció menedzsere. (X)

Dezodor és tusfürdő, aszalt gyümölcs, táplálékkiegészítő, okosóra és a piacvezető tévécsatorna: minden márka másként partnere az év hegymászó projektjének. (X)

Most van a legnagyobb esély, hogy magyarok palack nélkül a Mount Everest csúcsára álljanak. Ebben a kommunikációs lehetőség is óriási – mondja Németh Ottó, a Henkel marketing- és üzletágvezetője. (X)

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

Peter Brase továbbra is a svájci anyacég pénzügyi és operatív igazgatója marad.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.