hirdetés
hirdetés
hirdetés

2011-12-20 18:04:00

Román Balázs szerint a legnagyobb reklámbüdzséjű iparág kreatívszínvonala üdítően javulni látszik. Reklámkritikák következnek a nyomtatott Kreatív Magazin novemberi lapszámából.

2011-12-14 00:00:00

Nem árt, ha egy reklámban a beszélő, mozgó embereken kívül van valami történet is.

2011-10-24 15:39:00

Nagy lendülettel és vastag pénztárcával érkezett a semmiből a hazai hirdetők csapatába a Köki Terminál. Kritika.

hirdetés

2011-10-14 12:00:00

Amikor színészek vagy statiszták belenéznek a kamerába, és egy termékről elmondják, hogy az jó, ők kipróbálták, és tényleg működött, az általában nem az a reklámklisé, amit pozitív példaként szokás említeni.

2011-08-25 15:04:00

Miért nem sikerült a Mol nyár elejétől sugárzott, drága imázsreklámja? Román Balázs reklámkritikája.

2011-06-15 00:00:00

Amikor a reklámversenyeken a társadalmi célú kategóriákat zsűrizik a komoly kommunikációs szakemberek, mindig elkezdődik a feszengés.

2011-06-08 16:30:00

A tavasz nem szarozott, illatos reklámcsokrot hozott. Meki, Jupi, Mindi, Sió
Tudják, hogy kell ezt csinálni jól!

2011-05-06 11:58:00

Normális az, hogy egy milliárdokat reklámra költő cégről azért nem írom meg, hogy mennyire rettenetes, amit csinálnak, mert állandóan azt érzem, hogy döglött lóba nem ér rúgni? Nem normális, úgyhogy kezdjük! 

2011-04-01 19:06:00

Azért is meg fogom dicsérni a Providentet, hiába megy a hümmögés és a fikázás megszokásból.

2011-02-24 16:21:00

A Kreatív kritikusa szerint erőtlen lett a Lenor integrált kampánya. Szabadon kószáló kismamáknak tetszik az ötlet, de nem hallottak a kampányról. Az alkotók elmondják saját szempontjaikat.

2011-02-15 17:27:00

Különleges reklám-élménnyel ajándékozta meg a magyar lakosságot a Zwack, de vajon mi köze a természetnek a Vilmoshoz?

2010-11-30 15:35:00

A Budapesti taxicégek képtelenek összehozni egy tisztességes reklámot. Ízléstelenség, fájó szóviccek és árverseny. Pedig lehetőség lenne sok. Román Balázs kritikája a taxicégek reklámjairól.

2010-11-11 16:55:00

A hazai termelők és termékek iránti elkötelezettségéről szól a Spar hosszú reklámfilmje. Nem annyira hiteles.

2010-10-25 15:43:00

Elbúcsúzott az Erste a mesefiguráktól, helyette vodafone-os reklámklónnal mondja el, hogy a rendezett pénztárca sikeressé tesz.

2010-08-12 14:15:00

A rengeteg fájdalmasan rossz reklám után a Credithill júniusban fantasztikus meglepést okozott: szép reklámot csináltak. A Kreatív Magazin reklámkritikája következik.

2010-07-16 12:26:00

Örüljünk, hogy a Jamiroquai-gyalázó, táncos reklámfolyamot eltűntette a K&H Bank. A Menő Manó viszont elég vacak lett. Román Balázs reklámkritikája.

Vélemény

2010-05-21 11:56:05
Egy tárgyalóasztal felett eltöltött kellemetlen feszengés képei foglalódnak bele a Kristályvíz reklámjába, pedig szerencsétlen márka szebb temetést érdemelt volna.
Reklámkritika

2009-12-14 16:21:25
Az igénytelenség jegyében készült el az eddigi összes Algoflex-reklám, de a legutóbbi filmben megmozdultak a szereplők.
Reklámkritika

2009-11-20 11:17:24
Gyönyörű reklámfilmmel jött elő a klasszikus Unicum. Kár, hogy semmi köze a termékhez, és semmiféle stratégia nem látszik mögötte. Ha nem találnak ilyet sürgősen, annak rossz vége lesz – írja kritikusunk.
Reklámkritika

2009-08-19 15:18:22
Ez lesz itt az utolsó reklámkritika a K&H Bank négy éve futó kommunikációs csomagjáról, az aktuális „Üdvözlet betét ” kampánya alapján.

2009-07-20 15:06:19
Az eddig használt kommunikációs irány mellett imázsfilmmel jelentkezett a Raiffeisen. Semleges, nincs benne értékes tartalom. Csak úgy van, de minek - kérdezi állandó belsős reklámkritikusunk.
Reklámvizsga

2009-05-15 09:14:00
Nehezen értelmezhető reklámokkal lépett a nyilvánosság elé a MAKSZ – a Kreatív kritikusa szerint nagy kár az elszalasztott, ritka lehetőségért.
Generali-szpot

2008-12-09 14:27:16
Szépen kivitelezett imázsfilmmel és nyomtatott hirdetésekkel frissíti imázsát a Generali.
hirdetés

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés