hirdetés
hirdetés
hirdetés

2011-12-20 18:04:00

Román Balázs szerint a legnagyobb reklámbüdzséjű iparág kreatívszínvonala üdítően javulni látszik. Reklámkritikák következnek a nyomtatott Kreatív Magazin novemberi lapszámából.

2011-12-14 00:00:00

Nem árt, ha egy reklámban a beszélő, mozgó embereken kívül van valami történet is.

2011-10-24 15:39:00

Nagy lendülettel és vastag pénztárcával érkezett a semmiből a hazai hirdetők csapatába a Köki Terminál. Kritika.

hirdetés

2011-10-14 12:00:00

Amikor színészek vagy statiszták belenéznek a kamerába, és egy termékről elmondják, hogy az jó, ők kipróbálták, és tényleg működött, az általában nem az a reklámklisé, amit pozitív példaként szokás említeni.

2011-08-25 15:04:00

Miért nem sikerült a Mol nyár elejétől sugárzott, drága imázsreklámja? Román Balázs reklámkritikája.

2011-06-15 00:00:00

Amikor a reklámversenyeken a társadalmi célú kategóriákat zsűrizik a komoly kommunikációs szakemberek, mindig elkezdődik a feszengés.

2011-06-08 16:30:00

A tavasz nem szarozott, illatos reklámcsokrot hozott. Meki, Jupi, Mindi, Sió
Tudják, hogy kell ezt csinálni jól!

2011-05-06 11:58:00

Normális az, hogy egy milliárdokat reklámra költő cégről azért nem írom meg, hogy mennyire rettenetes, amit csinálnak, mert állandóan azt érzem, hogy döglött lóba nem ér rúgni? Nem normális, úgyhogy kezdjük! 

2011-04-01 19:06:00

Azért is meg fogom dicsérni a Providentet, hiába megy a hümmögés és a fikázás megszokásból.

2011-02-24 16:21:00

A Kreatív kritikusa szerint erőtlen lett a Lenor integrált kampánya. Szabadon kószáló kismamáknak tetszik az ötlet, de nem hallottak a kampányról. Az alkotók elmondják saját szempontjaikat.

2011-02-15 17:27:00

Különleges reklám-élménnyel ajándékozta meg a magyar lakosságot a Zwack, de vajon mi köze a természetnek a Vilmoshoz?

2010-11-30 15:35:00

A Budapesti taxicégek képtelenek összehozni egy tisztességes reklámot. Ízléstelenség, fájó szóviccek és árverseny. Pedig lehetőség lenne sok. Román Balázs kritikája a taxicégek reklámjairól.

2010-11-11 16:55:00

A hazai termelők és termékek iránti elkötelezettségéről szól a Spar hosszú reklámfilmje. Nem annyira hiteles.

2010-10-25 15:43:00

Elbúcsúzott az Erste a mesefiguráktól, helyette vodafone-os reklámklónnal mondja el, hogy a rendezett pénztárca sikeressé tesz.

2010-08-12 14:15:00

A rengeteg fájdalmasan rossz reklám után a Credithill júniusban fantasztikus meglepést okozott: szép reklámot csináltak. A Kreatív Magazin reklámkritikája következik.

2010-07-16 12:26:00

Örüljünk, hogy a Jamiroquai-gyalázó, táncos reklámfolyamot eltűntette a K&H Bank. A Menő Manó viszont elég vacak lett. Román Balázs reklámkritikája.

Vélemény

2010-05-21 11:56:05
Egy tárgyalóasztal felett eltöltött kellemetlen feszengés képei foglalódnak bele a Kristályvíz reklámjába, pedig szerencsétlen márka szebb temetést érdemelt volna.
Reklámkritika

2009-12-14 16:21:25
Az igénytelenség jegyében készült el az eddigi összes Algoflex-reklám, de a legutóbbi filmben megmozdultak a szereplők.
Reklámkritika

2009-11-20 11:17:24
Gyönyörű reklámfilmmel jött elő a klasszikus Unicum. Kár, hogy semmi köze a termékhez, és semmiféle stratégia nem látszik mögötte. Ha nem találnak ilyet sürgősen, annak rossz vége lesz – írja kritikusunk.
Reklámkritika

2009-08-19 15:18:22
Ez lesz itt az utolsó reklámkritika a K&H Bank négy éve futó kommunikációs csomagjáról, az aktuális „Üdvözlet betét ” kampánya alapján.

2009-07-20 15:06:19
Az eddig használt kommunikációs irány mellett imázsfilmmel jelentkezett a Raiffeisen. Semleges, nincs benne értékes tartalom. Csak úgy van, de minek - kérdezi állandó belsős reklámkritikusunk.
Reklámvizsga

2009-05-15 09:14:00
Nehezen értelmezhető reklámokkal lépett a nyilvánosság elé a MAKSZ – a Kreatív kritikusa szerint nagy kár az elszalasztott, ritka lehetőségért.
Generali-szpot

2008-12-09 14:27:16
Szépen kivitelezett imázsfilmmel és nyomtatott hirdetésekkel frissíti imázsát a Generali.
hirdetés

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

A Table Budapestben tartották az összejövetelt január 16-án.

25 kiválasztott festményt helyeztek ki busz- és villamosmegállókban lévő citylightokra.

A piac globális mérete túl fogja lépni az 1000 milliárd eurót a GfK előrejelzése szerint.

Az elismerést Zirig Árpád a Csak az reszel neked almát, aki igazán szeret című publicisztikájáért kapta.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés