hirdetés
hirdetés
hirdetés

2013-04-16 11:37:00

A reklámos szakemberektől erős közepest, a fogyasztóknál pedig ennél jobb értékelést kapott a Vodafone Red kampánya. A Kreatív magazin kampányelemzése. 

2013-03-04 12:46:00

A reklámszakma megkérdezett szereplőit kevésbé, a fogyasztókat viszont annál jobban lenyűgözte a Sole-Mizo tavaly ősszel indított imázskampánya. Az animációs karakterekere épülő Mizo-kampányt a Kreatív elemezte.

2013-01-25 16:15:00

Kreatívszempontból nagyon megosztó a Danone Activia kampánya, a fogyasztók azonban megengedőbbek, náluk Pocak közepest ért. A Kreatív kampányelemzése.

hirdetés

2012-11-07 12:19:00

Már a Simple termékfejlesztésének korai szakaszában elkezdett dolgozni az OTP Bankkal a Leo Burnett. Az ügynökség találta ki a márka nevét, és hosszasan küzdött a logóval és a bankkártyával. 

2012-10-10 20:12:00

A teljesítmény volt az E.ON olimpiai kampányának kulcsszava, így tudták összekapcsolni az energetikát és a sportot. Ezt elemezte a Kreatív által felkért három szakember, a fogyasztókat pedig az NRC kérdezte meg. 

2012-06-15 15:02:00

Tavaly ősszel indult a Tibi csoki imázskampánya. A 70 éves márka kreatívjai a fogyasztókat meggyőzték, a szakmát viszont nem annyira. A Kreatív kampányelemzése.

2012-05-23 13:15:00

Tavasszal újra elindult a Chio Flash fiatalokat célzó kampánya. A Kreatív magazin az érintetteket és független szakembereket kérdezett a reklámokról.

A Kreatív magazin cikke!

2012-03-22 16:38:00

A kampányelemzésre felkért véleményírók és az NRC-kutatása alapján a fogyasztók is szerették a Soproni Emelem poharam kampányát. A Kreatív magazin cikke.

2012-02-24 10:54:00

Hús-vér emberek szerepeltek a Cofidis 2011. őszi nagyszabású kampányának kreatívjaiban: a tévészpotokban egy fókuszcsoportos beszélgetés résztvevői mondják el gondolataikat a számukra ismeretlen Cofidisről, míg a közterületi és az online felületeken valós ügyfelek ajánlják a pénzintézet hiteleit.

2012-01-11 16:49:00

A UPC és a JWT elmondja, mit akartak a legutóbbi Winkler-Bazsó-kampánnyal, felkért szakértőink és a közönség pedig elmondják, szerintük miért lett szomorú a végeredmény.

2011-12-07 15:30:00

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

2011-10-27 17:22:00

Ács Mihálynak, a Neo Interactive szövegírójának privát története adta az alapötletet a Sanoma hírportálja, a Hír24 újrapozicionáló kampányához. Az üzenet azonban a fogyasztóknak nem igazán megy át.

2011-09-20 18:50:00

A Spar mindent belepakolt a zenés Starzone-kampányba, mégis számos ponton hiányosságokkal küzd. A Kreatív, három szakember és a közönség ítélete.

2011-06-30 00:00:00

Két mindennapi hős, két celeb, öt tévészpot, 11 esemény, hat ügynökség, 38 ezer futó, több mint kétszáz generált média-megjelenés – csak néhány szám a T-Home Vivicitta városvédő futást és ezzel párhuzamosan a T-Home két szolgáltatását, az internetet és az IPTV-t népszerűsítő, A nagy futópárbaj címen futó megakampányából. 

2011-04-26 18:13:00

Hiába az újdonságra való törekvés, a komplex megvalósítás, az emberek egyelőre nem értik, és ami még rosszabb: nem is szeretik a Budapest Bank új, Dalbir-sorozatát. Lausek Esther mellett három szakember és a fogyasztók is elmondják a véleményüket a kampányról a Kreatívban. 

2011-04-15 00:00:00

„Láthatóbbá kell tennünk, hogy a Szerencsejáték Zrt. a törvényi keretek között felelősen működő, transzparens játékszervező” – mondta tavaly nyáron az előttük álló feladatokról Tulik Ágnes, akit akkor neveztek ki a kormányváltás után lecserélt vezetőségű Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatóhelyettesévé és szóvivőjévé.

2011-03-15 14:06:00

Csodalényekkel teli, tarka mesevilágot épített a Vodafone a fogyasztóknak – tévénézőknek és rádióhallgatóknak, internetezőknek, a közösségi média felhasználóinak, újságíróknak és bloggereknek, sőt még azoknak az egyszerű járókelőknek is, akik tavaly szeptember 24. és október 3. között betévedtek az Erzsébet téri, Rumpuncs nevű kávézóba. 

Kampányelemzés

2011-01-04 13:14:00

Hogy sikerült az Allianz átlagemberes reklám kampánya? A cég elmondja a céljait, szakértők pedig a véleményüket. A Kreatív magazin decemberei számában megjelent kampányelemzés.

2010-12-03 14:29:00

Meglepő és merész sorozattal állt elő februárban az Aldi a hazai tévécsatornákon. A Kreatív Magazin kampányelemzése.

2010-11-04 10:29:00

Hiába szép, mégis közhelyes és semmitmondó – állítja Lonkay Attila, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója az Agrármarketing Centrum magyar borokat népszerűsíteni kívánó kampányáról. A kritika a Kreatív októberi számában jelent meg. 

Vélemények

2010-07-26 17:34:00

Akár Budapest Bank Emese vagy Nyuszómuszó szintű közönségsiker-széria is lehet a Raiffeisen Bank háromtagú hölgykommandós sorozatából – véli Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség kommunikációs igazgatója. Szerinte a Szex és New York ihlette a szpotot. 

Reklámkritika

2010-07-08 15:06:35
Szép és jól kidolgozott a Pöttyös Guru reklámfilmje, de inkább csak mércét állít, mint nagyot üt – véli Kiss Attila, az Addict Interactive médiaigazgatója a pöttyös új termékét bevezető szpotról a Kreatívban.
Reklámkritika

2010-02-24 12:12:44
Miért volt szükséges a lottóhoz képest pozicionálni a Szerencsejáték Zrt. többi nyereményjátékát, és mennyire indokolt Kálloy Molnár Péter főszereplése? – teszi fel a kérdést Felker Noémi, a Noe’s Ark ügyvezető igazgatója.
hirdetés

A CC minikampányában a csatorna új hangját keresik, de azért a rajongóknak sem kell pánikba esniük a hír hallatán.

Nyolc hozzávalóból otthon is reprodukálható a gyorséttermi kedvenc.

Sokan nyomják együtt webkamerán keresztül a Come Togethert, és a húsos párnácskát is együtt süti nagyi és az unokája. Az olasz Vodafone készítette a videót, amelyet most magyarra is adaptáltak.

A Telekom Tettek Hálózata új kampánya a generációk közti együttműködést állítja középpontba.

Vírusölő, járvány idejére javasolt, egészségügyi dolgozók részére készült termékeket kínálnak, csak ezeket az állításokat semmivel nem támasztják alá.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés