hirdetés
hirdetés
hirdetés

2016-04-19 10:15:00

harmadik alkalommal életre hívott kezdeményezésben idén is nyolc kiválasztott tanulhat a szakma krémjétől ingyen és bérmentve. Februártól májusig, szombat délutánonként zajlik a minőségi fejtágítás, a tehetséggondozás célja, hogy fiatalok könnyebben, gyorsabban jussanak be az ügynökségekhez. Az eddigi tizenhat végzettből ez nyolcuknak sikerült is.

2014-02-20 11:58:00

A Coca-Cola új filmjében egy fura "találmánnyal" igyekszik megóvni rajongóit a közösségi média-függéstől.

2010-11-12 16:14:00

A kreatív gondolkodást segítő technikák hívei adatokkal, trénerei fesztiváldíjakkal támasztják alá a módszerek hatékonyságát, a reklámügynökségek azonban napi szinten nem így működnek. Miért és milyen módszerek közül választhatnának?

hirdetés

2014-01-23 12:39:00

A Nissan #UniteandExcite kampánya a brit olimpiai csapattal közös felkészülést mutatja be. Az akciót egy izgalmas szpottal nyitották.

2010-10-20 17:17:00

Miközben egy-egy nemzetközi reklámzenei megállapodás kapcsán dollármilliók röpködnek, addig Magyarországon egy magyar sláger reklámcélú felhasználása alig egymillió forintba kerül. A legtöbb megbízó olcsón és gyorsan szeretné letudni a dolgot.

Dohányipar és kreativitás

2010-08-05 17:25:00

A dohányipar marketingmunkája a szigorú reklámtörvények miatt mostoha körülmények közé került, így a csomagolás maradt számukra a legértékesebb kreatívfelület. Milyen irányba halad a csomagolástervezés és hogyan befolyásolja ez a hazai fogyasztást?

Fájdalmas megszokások

2010-07-05 15:02:30

Továbbra sem mernek sok kreativitást vinni reklámjaikba a gyógyszergyártók. Egy-egy merészebb próbálkozás után megint minden visszasüpped a megszokott szintre. Mi hozhat ebben változást?

„Ha ezt Tarr Béla látná!”

2010-06-01 15:54:32

Nehéz és sűrű programú napokon dokumentáltuk a BudaCash Market Star reklámjának készítését. Mi volt a folyamat,  kik vettek benne részt, mik voltak a nehézségek? Riport és werkfilm.

Hova, mennyiért és miért?

2010-04-20 16:30:00
Fontos megvizsgálni az esélyeket egy-egy nemzetközi nevezés előtt, hiszen a fesztiválok általában drágák, és ablakon kidobott pénz is lehet a rájuk költött összeg.
Elszállt a lufi

2010-03-10 12:04:00

Tartozásokkal terhes médiaüzletágát eladták, az igazgatóság lemondott és egy válságmendzsert bíztak meg az Arcus Interactive Group maradékának irányításával. Hogyan juthatott az online ügynökségi piac meghatározó szereplője ebbe a helyzetbe?

2010-01-18 16:24:29
A reklámpiacon jellemző általános spórolás miatt egyre nehezebb a sor végén álló utómunka-stúdiók helyzete. Mi a túlélés legegyszerűbb útja?
Van egy rossz hírünk

2009-12-09 14:06:06
Hiába emészt fel milliókat és kecsegtet csekély sikerrel, ha a meglévő ügyfél tendert ír ki, egyelőre csak kevés ügynökség mer nemet mondani.
Mattai-Macher rangsor 2009

2009-12-08 14:50:01
Magyar ügynökségek kerültek a 2009-es összesített kreatívrangsor élére, és tavaly óta lecserélődtek a legkreatívabban reklámozó ügyfelek is. Az idei Mattai-Macher rangsor az összes magyar reklámverseny eredményeit összegezve, a Kreatív magazin friss decemberi számából.
Műtőasztalon

2009-12-01 14:50:01
A hirdetők igyekeznek csökkenteni a produkciós költségeiket, ami főként a filmgyártást érinti. A folyamat Magyarországon is kezdi éreztetni a hatását, a reklámügynökségek akár milliós nagyságrendű bevételektől is eleshetnek. 
Az ártatlanság vége

2009-10-26 15:10:13
Míg korábban a magyar piacon a nemzetközi hálózati ügynökségek számítottak nagynak és a helyiek kicsinek, mára a helyzet kezd megfordulni a helyiek javára. Az okokat és következményeket próbáltuk összegyűjteni.

2009-10-13 10:40:30
Reklámszakmai hibridnek, alkotónak és menedzsernek, művésznek és értékesítőnek egyszerre kell lennie az ideális kreatívvezetőnek. Vannak ilyen szakemberek itthon? Szakma egyáltalán a kreatívvezetés? Öt szakember válaszol.
Szöget ütni a fejekbe

2009-10-06 16:41:56
A Golden Drum előtt a reklámdiplomácia esélyeiről kérdeztük a magyar szakembereket. Kell-e, miért nincs és segíthet-e a magyar reklám ügyének külföldön?
Adásunkat megszakítjuk

2009-08-11 15:49:09
A gazdasági válság hatása kiterjed a reklámfilmgyártó iparra is: a nemzetközi márkák esetében egyre kevesebb a helyben készített reklámanyag, nőtt az adaptált munkák aránya. Ki profitál ebből, és ki veszíthet sokat?
Magányos harcosok

2009-05-13 15:13:12
Bár az utóbbi években egyre többen hagyják el a nagy nemzetközi reklámügynökségeket, a szabadúszást mégis inkább csak átmenetileg, sokszor csupán kényszerből választják a hazai kreatívszakemberek.
Kétélű fegyver a prezi-show

2009-04-23 15:43:42
Irodában berendezett rét, közös tehénfejés és élőben előadott sitcom – az ügynökségek néha itthon is látványos körítést szerveznek egy-egy prezentáció köré, de a színházasdi csak bizonyos helyzetekben működik.
O! R! F! K!

2009-03-28 00:05:00
Az Országos Rendőr-főkapitányság Országos Balesetmegelőzési Bizottságának tendereit sorra nyeri a Videopress nevű cég. Miért ennyire szoros a kapcsolat? Mit tud ez a kis cég, amit a nagyok nem?

2008-11-12 15:45:16
Sok márka évente-kétévente ügynökséget vált, és ilyenkor mind ügynökségi, mind pedig ügyféloldalon gyakori a panasz a „kémia” hiányáról. Megnéztünk néhány régóta tartó ügyfél-ügynökség kapcsolatot és megpróbáltuk megfejteni, mi lehet a titok.
Átalakult a reklámpiac jogi szabályozása

2008-10-04 12:00:00
Átrendeződést hozott a reklámszakmára vonatkozó hazai törvényi szabályozásban az unió tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatról szóló irányelvének átültetése. A szakértők szerint azonban a paragrafusok költözködésén túl érdemi változás nem történt, vagyis marad a főszabály: majd a gyakorlat eldönti, mit szabad és mit nem.
hirdetés

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés