hirdetés
hirdetés
hirdetés
Publicisztika

2011-02-17 15:15:00

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit? A Kreatív magazin cikke.

2010-10-06 14:24:00

Kedvet érez egy hátborzongató élvezethez? A válasz: egy hideg Lech”. Ezzel a szlogennel reklámozza egyik termékét – az igazsághoz hozzátartozik, hogy állítólag már több mint egy éve – egy lengyel sörgyártócég (Kreatív Online, 2010. 08. 03.). Az viszont aktuális sziporka, hogy Krakkóban a néhai államfő, Lech Kaczynski sírját őrző Wawel-dombnál is kifüggesztettek egy Lech sört reklámozó óriásplakátot az előbbi fősorral.

Magyari Péter publicisztikája

2010-02-23 16:11:53

Lehet valaki egyszerre populista balos népvezér és a liberális politikus? Megnyerheti-e földbirtokosként a parasztokat? Mit tanulhat Magyarország Hondurastól?

hirdetés
Magyari Péter publicisztikája

2010-01-11 17:06:20
BKV körüli botrányok olyan helyzetbe hozták a budapesti pártszervezeteket, hogy hirtelen az is rájuk figyelt, aki egyébként soha az életben nem foglalkozott a fővárosi közgyűlés frakcióival.

2009-08-12 17:31:03
Az európai parlamenti (EP) választások egyik kontinentális tanulsága, hogy viszonylag jól szerepeltek a radikális pártok. Az alacsony részvétel és az elitellenes hangulat nekik kedvezett.
Gipsz Jakab kampánya

2009-04-10 16:45:00
Amerikában mindenki, itthon eddig csak a Fidesz alkalmazta: az átlagemberek bevonása a politikai kampányokba rengeteg előnnyel jár, hatékony alkalmazásához viszont lazaság és bátorság kell - véli Magyari Péter, a Kreatív vendég polkomm szakértője.
Para-Kovács a Dacia-reklámról

2009-04-01 16:26:37
Hatásos reklámot készített a Magyarországon elég ramatyul hangzó nevű Dacia. Még ha tenyeres-talpas módon is, de emlékezeteset alkotott, olcsón és egyszerűen – írja Para-Kovács Imre a román autómárka Che Guevarás-forradalmas szpotjáról.
Vélemények

2009-03-12 14:12:40
Mit kell tennie annak, aki európai parlamenti képviselő akar lenni, majd a 20 ezer munkaóra alatt összegyűjtött kopogtatócédulák után mennyiért kampányolhat? Mindezt Magyari Péter kiszámolta a Kreatívban.
Magyari Péter publicisztikája

2008-12-20 08:59:10
McCain kommunikációs csapatának átvilágítása során fény derült a 2006-os montenegrói függetlenségi népszavazás előtti kampány finanszírozására. De mi köze ehhez a Jelcin-unoka férjének? Magyari Péter elemzése.
Para-Kovács Imre a Mcdonald's reklámjáról

2008-12-20 08:29:09
A McDonald’s-ot ekézni – úgy általában – teljesen felesleges és kispályás elfoglaltság: a kereskedelmi tévék műsora rossz, a magyar könnyűzene nevetséges, a politikusok hazudnak és a McDonald’s szeméttel eteti a népet, ezt már a magára valamit is adó ítész nem írja le. Így egyszersmind kiderül, hogy nem vagyok magamra valamit is adó ítész, de ez mellékszál.

2008-10-18 13:12:21
Hogyan kezdi a napot a Gyurcsány-család és mit esznek Orbánék? Mit üzen a szalonnacsúsztatás és a vákumcsomagolt zsemle?  Magyari Péter írása a két pártvezér legutóbbi bulvárszerepléséről.

2008-09-12 11:14:54
Tóta W. Árpád elköszönt a reklámszakmától, szeptembertől Para-Kovács Imre lesz a Kreatív magazin laikus reklámkritikusa. Első adag, apró szúrásokkal, több simogatással.
Publicisztika

2008-07-25 16:07:37
Másfél éves szuperkampány ért véget, és rögtön kezdődik a féléves mega-giga-kampány: vége az előválasztási láznak az USA-ban, és jön az elnökválasztás. Ez a világ legnagyobb politikai kampánya, a legtöbb pénzzel és a legnagyobb téttel.

2008-07-04 12:00:00
Csaknem öt év után azt hiszem, méltányolható elhatározás, hogy nekem ebből elég volt. A Kreatív nevű kisbolygóból. Tudom, vannak sokan, akik évtizedeket húztak le az iparban, ráadásul ők nemcsak cöcögnek és élcelődnek mások limlomján, hanem gyártják a magukét, szalagnál, munkaruhában, neonfénynél. Szívem szakad meg értük.
Publicisztika

2008-06-04 12:00:00
A survivalist olyan ember, aki bunkert ás a kertjében, abba levegőszűrőt és sugárbiztos csapóajtót épít, és reméli, hogy mégis lesz atomháború, mert különben hiába ásott. A reklámkerülő ennél olcsóbb megoldásokkal is beéri: tévé kikapcs, adblock bekapcs, a spam pedig legyen a Thunderbird dolga. Nemcsak olcsóbb, de az előny azonnali, ugyanis reklámháború nem lesz, hanem van.
Publicisztika

2008-05-04 12:00:00
Ezúttal egy különleges kampányhelyzetre adott megoldásokat vizsgálunk: milyen az, amikor arra kell felhívni a választók figyelmét, hogy szavazzanak a magyarokra?

2008-05-04 12:00:00
Futótűzként, úgymond, terjed a híre Sao Paolónak, a hősök városának. Tudniillik ott betiltották az óriásplakátot en bloc, és nevezék ezt clean citynek, tiszta városnak. Ami nyilván túlzás, Sao Paolo koszos egy város, van például három repülőtere, és a közlekedést főleg autóval meg busszal oldják meg. De óriásplakáttól mentes, az tény.

2008-04-04 12:00:00
A királyok jogart hordhattak. Ezt a remek fallikus szimbólumot a polgári világ politikusainak nélkülözniük kell, ám így is ki tudják fejezni, hogy férfiak a javából.

2008-04-04 12:00:00
Ebből a rovatból úgy tűnhet, a magyar reklámszakma a világ kloákája, ahol felmagasztalandó kivételként jelenik csak meg a kreativitás, vagy legalább a butaság hiánya. Pedig ha pár évet visszatekintünk, meglepő fejlődést és okosodást látunk. Talán mégsem ragadtunk mindkét gumicsizmánkkal a mocsárba.

2008-04-04 12:00:00
Ebből a rovatból úgy tűnhet, a magyar reklámszakma a világ kloákája, ahol felmagasztalandó kivételként jelenik csak meg a kreativitás, vagy legalább a butaság hiánya. Pedig ha pár évet visszatekintünk, meglepő fejlődést és okosodást látunk. Talán mégsem ragadtunk mindkét gumicsizmánkkal a mocsárba.

2008-03-21 11:57:44
Amióta az eszemet tudom, olvasom a HVG-t. Hűvös, félszívű ragaszkodással veszem meg minden héten. Nem fizetek elő, mert annyira nem jó; noha egyszerűbb és olcsóbb volna persze, mint egyenként beszerezni, de hát ilyen az egész HVG-fíling. Lehetne tartalmasabb meg érdekesebb, de megszoktuk már ilyennek, mint idős házaspárok egymás bogarait, nem bolygatjuk, úgysincs jobb. Tényleg nincs. Ha lenne is, hülyén lenne tördelve, furcsa papírra, idegesítő színekkel. Nagy úr a megszokás.

2008-03-04 12:00:00
Ritka, hogy ennyire aktuálisak lehetünk még akkor is, ha ez a cikk február elején készült. Márciusban itt a népszavazás, végre lélegzés közben vizsgálhatunk egy igazi kampányt! Most kivételesen el is tekintenék a külföldi példáktól, és csak hazai forrásból merítek. A kontextus kedvéért annyit jegyeznék meg, hogy az elmúlt öt évben Európában csak Olaszországban és Macedóniában fordult elő, hogy pártok népszavazási kérdésekkel akartak sarokba szorítani kormányokat. Mindkét kísérlet csúfos kudarcba fulladt.

2008-03-04 12:00:00
Amióta az eszemet tudom, olvasom a HVG-t. Hűvös, félszívű ragaszkodással veszem meg minden héten. Nem fizetek elő, mert annyira nem jó; noha egyszerűbb és olcsóbb volna persze, mint egyenként beszerezni, de hát ilyen az egész HVG-fíling. Lehetne tartalmasabb meg érdekesebb, de megszoktuk már ilyennek, mint idős házaspárok egymás bogarait, nem bolygatjuk, úgysincs jobb. Tényleg nincs. Ha lenne is, hülyén lenne tördelve, furcsa papírra, idegesítő színekkel. Nagy úr a megszokás.
hirdetés

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés