hirdetés
hirdetés
hirdetés

2013-11-26 13:53:00

Nem érezte  büntetésnek, hogy Budapestre költözött, de átszervezte a marketingrészleget, és új ügynökségi koordinációs modellt vezet be Jan-Willem van Wensem, a Heineken júniusban kinevezett marketingigazgatója, aki kedvenc nemzetközi és magyar reklámjáról is beszélt a Kreatív magazinban megjelent interjúban.

2011-07-20 13:10:00

A Kreatív történetében soha nem volt még hagyományos értelemben vett világsztár a címlapon, szóval ezt muszáj ideírnunk. Alexander Bard, az egykori svéd trashdance-legenda, az Army of Lovers egyik tagja, producer, filozófus és médiaszociológus a Brand & Music konferenciánkon járt Budapesten, és ebből az alkalomból készítettünk vele egy hosszú interjút. Halál volt legépelni, mert Alexander egy energiabomba, alig lehetett belefojtani a szót, igaz, kár is lett volna. Délután hat és este kilenc között négy kávét és egy kólát fogyasztott el, a címlapfotózás minden percét gyermeki bájjal élvezte, címlap-artdirectorunkat instruálta, velünk együtt ötletelt, futott a hatos villamos előtt, galambokat kergetett a Blaha Lujza téren. Utána pedig elmesélte, hogyan alakul át az internet miatt a zeneipar, mit gondol a multicégek átverésre épülő kommunikációjáról, az accountvezérelt reklámügynökségekről, és miért Lady Gaga a legfantasztikusabb popsztár ma.

2011-02-10 12:38:00

Nem elég bátrak a hazai reklámkészítők Pohárnok Gergely operatőr szerint, aki szerzői filmeket csinál ingyen, mert jól megél a reklámból. Nem érdekli Amerika, sem a rendezés, és ha végleg beköszönt a 3D-korszak, talán le is teszi a kamerát. Nagy eredménynek tartja viszont, hogy a Danone be merte vállalni a roma szereplőket az egyik szpotjában.

hirdetés

2010-12-14 14:14:00

Piaci ügyfelei megtartása mellett, a kormányváltás óta egyre inkább kincstári médiaügynökségként pozicionálják az Inter Media Group-ot (IMG), amelyhez novembertől operációs igazgatóként csatlakozik Tóth Orsolya, a Zenith Optimedia szeptemberben távozott ügyvezetője.

A novemberi Kreatív magazinban megjelent interjú.

2010-12-08 12:09:00

Ha képzőművésznek áll, és egész nap festenie kellene, azt nem bírná – mondja Weiler Péter, a Habostorta-hálózat ügyvezetője, az Ekönyv.hu társügyvezetője és a Líra Könyv igazgatósági tagja. A cégvezetés mellett továbbra is foglalkozik művészettel: biciklisfutárok hátán rendezett kiállítást és írt egy regényt. A Kreatív Magazin portréinterjúja.

2010-10-19 14:57:00

A HD Group növekedési stratégiájáról, a Part Fesztivál kudarcáról, MAKSZ-os furcsaságokról és a tenderekről beszélt a Kreatívnak Urbán Zsolt, a HD Group tulajdonos-ügyvezetője.

Bizalmatlan marketinges

2010-07-14 15:32:44

Egyszerűségükben szokatlanok, ezért érthetőek az új Telenor kampányok – állítja Kallós András, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója. Szerinte nem a szakmának kell megfelelni,  és minden kreatívdíj mellé odatenne egy kutatást. A Kreatív Magazin interjúja.

Interjú Horváth Lajossal

2010-06-14 18:02:38
A top-ügynökségek munkáinak maximum tíz százaléka kiemelkedő - véli Horváth Lajos, a Cluso társalapítója. Budapest Bank Emese és Vatera Vera egyik megalkotója a Laboratytól való távozásának hátteréről is beszélt a Kreatív Magazin címlapinterjújában.
Interjú Müller Kornéllal

2010-04-28 16:38:26
Magyar ember talán még sosem volt olyan befolyásos marketinges pozícióban, mint Müller Kornél, az Unilever globális CMI-igazgatója. A Kreatív áprilisi címlapinterjújában beszél az insight-kutatás lényegéről és arról, hogy miként ér véget az az idő, amikor az FMCG-szektorból dőlt a pénz a hagyományos médiába.
Interjú Veszelovszki Zsolttal

2010-02-17 15:29:00

Szigorúan fogja szájtján a reklámokat Veszelovszki Zsolt, a Port.hu alapítója. Szerinte ami zavarja a felhasználót, az hosszú távon rossz az oldalnak is. A jéghokizás majdnem annyira izgalmas számára, mint a Port-birodalom.

Máth András, az álomtörő

2010-01-04 14:11:05
Eddig nem zajlott le az a vezetőváltás a média- és a reklámpiacon, amit sokan vártak a válság hatására. Máth András, a Ringier kutatási igazgatója szerint ugyanakkor 2011 után a legtöbb cég élén már mások fognak dolgozni, mint most. A Kreatív címlapinterjúja.
Portréinterjú

2009-12-19 10:02:15
„Akinek hagymaszagú a keze, az nem vezethet híradót” - mondta Stahl Judit, aki néha ízekkel is álmodik. A Tényekről, a Micukoról, könyveiről, lapjáról, a Stahl márkáról is beszél a Kreatív portréinterjújában.
Egy erős szavazat

2009-10-27 13:41:24
Majtényi László szerint a távolabbi jövőben nem feltétlenül lesz szükség egy olyan szervezet munkájára, mint az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT), amelynek jelenleg ő az elnöke. Véleménye szerint szükség volt a kereskedelmi tévék 12 órás büntetésére, ami szerinte talán ráébreszti a csatornák vezetőit az önszabályozás fontosságára.
Címlapinterjú: Robogó gőzmozdony óvatos fékkel

2009-10-14 12:35:34
Nehéz figura hírében áll Kovács Gábor, a Filmpartners producere, de azt a konkurensei is elismerik, hogy nála hatékonyabban reklám- és játékfilmet sem tud készíteni senki. Mit kezd a zsugorodó büdzsékkel, és minek tudja be a magyar reklámok színvonalát a szakember, aki a reklámtermés ötödében érintett? A Kreatív címlapinterjúja.
Interjú Blaskó Nikolettel

2009-08-17 15:54:48
Nem kell mindent elvállalni – vallja Blaskó Nikolett, az utóbbi időben a tömegmédia által is felkapott ACG reklámügynökség ügyvezető igazgatója. Nem okoz neki problémát, ha nemet kell mondania egy ügyfélnek, és méltatlannak tartja az idei Arany Pengén megkapott Év ügynöksége díj után néhány fórumon megfogalmazott kritikákat.
Interjú Such Györggyel

2009-06-30 11:27:36
A Magyar Rádió elnöke nem fogadja el azokat a kritikákat, amelyek szerint a fiataloknak szóló MR2-Petőfi már nem eléggé progresszív. Such György nem hisz a formátumok keveredésében, szerinte a beszélgetős műsorok tönkretennék az MR2-Petőfi műsorstruktúráját. A Kreatív magazin címlapinterjúja.
A kapitalista

2009-06-04 16:34:35
„Mi az az összeférhetetlenség?” – kérdezi Somogyi Zoltán, a kormánynak, az MDF-nek és egyes politikusoknak egyszerre dolgozó, hírportált, pr-ügynökséget és lobbicéget működtető Capital-cégcsoport társtulajdonos-ügyvezetője, aki el tudná képzelni, hogy később politikusnak álljon. A Kreatív magazin címlapinterjúja.
Pallagi Ferenc, a vegyesboltos

2009-05-05 15:10:00

Az őt jól ismerők szerint a bulvár nem Pallagi Ferenc világa, ő azonban köszöni szépen, jól érzi magát ott, ahol van. A Bors főszerkesztője most épp arra vár, hogy a konkurens felvásárolja lapját, és így visszatérjen ahhoz a kiadóhoz, ahol sok éven át dolgozott. A Kreatív címlapinterjúja.

A fogaktól a filmekig

2009-03-25 16:20:33
Fogorvosból lett kreatívigazgató, majd filmes. Herendi Gábor elismeri, hogy egy időben divatos reklámrendezőnek számított, most viszont komoly konkurenciát jelentenek a fiatalok. Saját bevallása szerint külföldön vagányabb filmeket rendez – derül ki a Kreatív márciusi címlapinterjújából.

2009-03-10 11:10:15
A reklámszakmáról az ügyfelektől tanulta a legtöbbet Herendi Gábor rendező, a reklám- és játékfilmekkel foglalkozó Skyfilm vezetője - erről a Kreatív márciusi portréinterjújában nyilatkozik a filmes szakember. Interjúrészlet és werkfilm.
Interjú Kaszás Györggyel

2009-02-27 15:04:00

Kaszás György a beszerzési osztályvezetők elhatalmasodásáról, a válság pozitív oldaláról, a külföldi kreatívigazgatókról, állami kitüntésekről és arról, hogyan jött el 18 év után a McCann Ericksontól és hogy kerül egy online ügynökséghez. A Kreatív magazin címlapinterjúja + VIDEÓ.

Interjú Pető-Dickinson Andreával

2009-01-20 11:09:57
Hároméves vezérigazgatósága alatt kétszeresére nőtt az ügynökség, ugyanakkor elkoptatott több kreatívigazgatót is. Pető-Dickinson Andreát, az Ogilvy&Mather ügyvezetőjét a kamureklámokról, a kreatívvezetők elfogyasztásáról, az üzleti vacsorákról és a magánéletéről kérdeztük.
Portréinterjú Fischer Andrással

2008-11-25 17:27:06
Félti a magyar nyelvű tartalomipart, miközben egy multinacionális cégcsoport felsővezetője. Fischer András külkereskedőből lett banki marketinges, majd szintén marketingesként bejárta az egész hazai médiapiacot. Jelenleg az Origo vezérigazgatója.
hirdetés

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés