hirdetés
hirdetés
hirdetés
Publicisztika

2011-02-17 15:15:00

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit? A Kreatív magazin cikke.

Magyari Péter publicisztikája

2010-02-23 16:11:53

Lehet valaki egyszerre populista balos népvezér és a liberális politikus? Megnyerheti-e földbirtokosként a parasztokat? Mit tanulhat Magyarország Hondurastól?

Magyari Péter publicisztikája

2010-01-11 17:06:20
BKV körüli botrányok olyan helyzetbe hozták a budapesti pártszervezeteket, hogy hirtelen az is rájuk figyelt, aki egyébként soha az életben nem foglalkozott a fővárosi közgyűlés frakcióival.
hirdetés

2009-08-12 17:31:03
Az európai parlamenti (EP) választások egyik kontinentális tanulsága, hogy viszonylag jól szerepeltek a radikális pártok. Az alacsony részvétel és az elitellenes hangulat nekik kedvezett.
Gipsz Jakab kampánya

2009-04-10 16:45:00
Amerikában mindenki, itthon eddig csak a Fidesz alkalmazta: az átlagemberek bevonása a politikai kampányokba rengeteg előnnyel jár, hatékony alkalmazásához viszont lazaság és bátorság kell - véli Magyari Péter, a Kreatív vendég polkomm szakértője.
Vélemények

2009-03-12 14:12:40
Mit kell tennie annak, aki európai parlamenti képviselő akar lenni, majd a 20 ezer munkaóra alatt összegyűjtött kopogtatócédulák után mennyiért kampányolhat? Mindezt Magyari Péter kiszámolta a Kreatívban.
Magyari Péter publicisztikája

2008-12-20 08:59:10
McCain kommunikációs csapatának átvilágítása során fény derült a 2006-os montenegrói függetlenségi népszavazás előtti kampány finanszírozására. De mi köze ehhez a Jelcin-unoka férjének? Magyari Péter elemzése.

2008-10-18 13:12:21
Hogyan kezdi a napot a Gyurcsány-család és mit esznek Orbánék? Mit üzen a szalonnacsúsztatás és a vákumcsomagolt zsemle?  Magyari Péter írása a két pártvezér legutóbbi bulvárszerepléséről.
Publicisztika

2008-07-25 16:07:37
Másfél éves szuperkampány ért véget, és rögtön kezdődik a féléves mega-giga-kampány: vége az előválasztási láznak az USA-ban, és jön az elnökválasztás. Ez a világ legnagyobb politikai kampánya, a legtöbb pénzzel és a legnagyobb téttel.
Publicisztika

2008-05-04 12:00:00
Ezúttal egy különleges kampányhelyzetre adott megoldásokat vizsgálunk: milyen az, amikor arra kell felhívni a választók figyelmét, hogy szavazzanak a magyarokra?

2008-04-04 12:00:00
A királyok jogart hordhattak. Ezt a remek fallikus szimbólumot a polgári világ politikusainak nélkülözniük kell, ám így is ki tudják fejezni, hogy férfiak a javából.

2008-03-04 12:00:00
Ritka, hogy ennyire aktuálisak lehetünk még akkor is, ha ez a cikk február elején készült. Márciusban itt a népszavazás, végre lélegzés közben vizsgálhatunk egy igazi kampányt! Most kivételesen el is tekintenék a külföldi példáktól, és csak hazai forrásból merítek. A kontextus kedvéért annyit jegyeznék meg, hogy az elmúlt öt évben Európában csak Olaszországban és Macedóniában fordult elő, hogy pártok népszavazási kérdésekkel akartak sarokba szorítani kormányokat. Mindkét kísérlet csúfos kudarcba fulladt.
Publicisztika - Magyari Péter írása

2008-02-29 11:43:12
„A népszavazási kampány egy dologban az összes párt részéről közös: mind a lehető legkisebb kockázatot vállalják. A reklámügynökségek munkatársai folyton arról panaszkodnak ebben a lapban is, hogy képtelenség az igazán izgalmas ötleteket eladni, itt mindenki fél a közhelyek átlépésétől. Úgy tűnik, a megrendelők akkor sem jobbak, ha azok történetesen politikusok.” – írja Magyari Péter a márciusi Kreatívban.

2008-02-04 12:00:00
Politikust többek között azért nehezebb eladni, mint mosóport, mert ellenőrizhetetlenül mozgatja a száját. Néha egyetlen elszúrt mondaton múlik a győzelem. Az utóbbi két magyarországi kampányban kulcsszerepe volt az elejtett szavaknak. Kövér László köteles beszédként elhíresült „aki hülye, haljon meg” értelmű kifakadása 2002-ben, illetve Mikola István 2006-os szingli hordázása rendkívül fontos eleme volt a baloldal győztes kampányának. Dávid Ibolya „nem értek a focihoz” félmondatának szétcincálása két választás között is nagyot ütött, a volt igazságügy miniszter könyvében (Miért éppen én? – Dávid Ibolya beszélgetései, Kráter Műhely, Budapest, 2001) szinte többet mosakodik emiatt, mint ahányszor Antall Józsefet méltatja.

2007-12-04 12:00:00
Továbbra is az a kérdés, mit tegyen a kampányoló politikus, ha az emberek utálják a pártokat. Sorozatunk előző részében megnéztük, hogyan tűntek fel karizmatikus, az ismert politikai elitet a vérbe elhajtó szerencselovagok új pártjaikkal. Most egy bonyolultabb, ám olcsóbb cselt vizsgálunk: hogyan lehet eredményt elérni a gyűlölt struktúrát használva. A tanulságok fontosak, hiszen Magyarországon éppen nagyon nem szeretik a politikusokat. Ha ezen a héten lennének a választások, alig a lakosság fele menne el szavazni. Az emberek harmada meg azt akarja, hogy egy olyan párt kormányozzon, amelyik még nincs is. Ha nem is lesz, akkor is lehet kiút, kérdés, hogy van-e valaki, aki ezt megtalálja.

2007-11-04 12:00:00
Néha nem megy a bolt. Kimegy a termék a divatból, és ilyenkor az ügyes kereskedő úgy adja el a jószágát, mintha az valami teljesen más lenne, mint amit megszoktunk. Az újság mellé ajándékot csomagolnak, a politikus pedig úgy csinál, mintha gyűlölné a politikát. Olyankor van az utóbbira igény, amikor az emberek úgy utálnak minden pártot és arcot, mint itt, Magyarországon. Az alábbiakban megnézzük, hogy mit csináltak ilyenkor külföldön, és hogyan bénáznak itthon.

2007-10-04 12:00:00
Karl Rove, akit úgy is szoktak becézni, hogy Bush elnök agya, nyáron bejelentette, hogy családi okokra hivatkozva visszavonul. Ő vezette az ifjabb Bush mindkét kormányzói és elnöki kampányát, és ő felelt az elmúlt hat év kormányzati kommunikációjáért is. Kampányzseninek tartják, és tény, sokat nyert. 1981 és 1994 között magánzó volt, fontos tisztségre jelölt ügyfelei közül 41-ből 34-en nyertek. Még az öreg Bush oldalán kezdte a pályát, 1973-ban.
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés