hirdetés
hirdetés
hirdetés

2012-04-09 10:00:00

2011-06-30 00:00:00

Mi lesz akkor, ha a hirdető már nem vásárol majd reklámidőt, nem szponzorál majd műsorszámot, hanem saját maga hoz létre tévé- vagy rádiócsatornát? Ami a printpiacon ma már teljesen megszokottnak számít a márkamagazinoknak köszönhetően, az az elektronikus médiában itthon még újszerűnek tűnhet.

2011-06-30 00:00:00

A Lipócia című lap jól körülhatárolható közönségnek készül mind hirdetői, mind olvasói oldalon, vélhetően mégis ez okozza majd túlélési nehézségeit. Mert még ha kéthavi is ez a szépelgő magazin, mi lenne az, ami egy adott idő után újdonság lehetne benne?

hirdetés

2011-05-15 00:00:00

A castingon még erősködtek, hogy nem trash reality lesz. Na persze. Nem is reality, és most ne menjünk bele abba, hogy az Élet és Irodalomban Gárdos Péter rácsodálkozott, hogy nem a valóságot mutatják egy ilyen műsorban, viszont ami igenis lényeges: az egész műsort előre felvették, így semmi interaktivitás nincs a műsor és a nézők között. Ez nem más, mint egy tévésorozat, annak viszont a legalja, mivel a szereplők silányak, a történetvezetés nem is lehet más, mint sablonos, és hát a szereplők intelligenciaszintjéből kiindulva a párbeszédektől sem várhattunk sok jót.

2011-04-15 00:00:00

Hirtelen két ingyenes zenei újság is lett a magyar piacon: a stáb nagyja ellentétek miatt kiszállt a – továbbra is működő – New Noise magazinból, és új lapot alapított. Mivel nagyrészt ők írják a Lángoló Gitárok blogot is, kézenfekvő döntés volt az újságot is ugyanúgy hívni, ha már van egy bevezetett, az Index összehasonlíthatalan felhajtóerejével ismertté tett márkájuk. Ez kiváló döntés, de ezen kívül minden más érthetetlen a magazinnal kapcsolatban.

2011-04-15 00:00:00

Aki a magyar fociról két és fél órás élő műsort tesz adásba, annak vagy küldetéstudata van, ami már önmagában irigylésre méltó volna, vagy tud valamit. Persze nincs nagy titok, mindenki tudja, hogy a magyar foci kiemelt ügye a magyar miniszterelnöknek, és fontosabbnak tűnik a sportág támogatása, mint sok más gazdasági vagy kulturális ügy. Mivel sem gazdasági, sem politikai elemzőnek nem tartom magam, sőt még a focihoz sem értek, ezért nem fogok tudni ezzel a törekvéssel vitatkozni, inkább maradok a Harmadik félidő című műsornál.

2010-12-15 14:01:00

A Tv2 új vetélkedőjének egyetlen jó tulajdonsága, hogy végre mást lehet nézni, mint ami ugyanabban az időpontban az RTL Klubon megy.

2010-11-30 13:58:00

Lévai Balázs sikerműsora, a Dob+Basszus beköltözött a Bárka Színházba, hogy talkshow formájában szórakoztasson élőben vagy a tévé előtt ülve havonta egyszer, szombaton későn este. Lehet, hogy hamarosan az MR2-Petőfi zenei világának túlélőcsónakjává válik?

2010-10-10 16:07:00

Új szereplő lépett a férfimagazinok egyre ritkuló sorába a nyáron. A Gentleman magazin egy egészen sajátos, furcsa koncepcióval próbálkozik, hogy sikeressé váljon.

2009-12-08 14:49:01

Az első néhány nap alapján mindkét új országos kereskedelmi rádiónál meglepődtek, hogy frekvenciát nyertek, és emiatt most valamit beszélniük kell két zeneszám között. A Kreatív magazin kritikája a Class és a Neo FM első hetéről.

2009-07-08 16:08:03
 Ezúttal a Ringier fiataloknak szánt website-ja és az RTL Klub akadálymentesítő showműsora került terítékre. Médiafigyelő kritikusunk értékeli őket.
3 online médiakritika

2009-03-20 16:49:17
Ezúttal egy hitelezők és adósok találkahelyeként létező közösségi oldal, egy gazdasági kérdezz-felelek weblap, és a Dining Guide étteremkalauz netes verziója került terítékre. Médiafigyelő kritikusunk értékeli őket.

0000-00-00 00:00:00

A Tv2-nek megvolt a helyzeti előnye, hogy belehúzzon még mielőtt elindult volna a rivális műsor, az X-Faktor, de a Megasztár 5-nek ez nem sikerült. Az RTL Klub új énekes tehetségkutatójának első adásait gyakorlatilag kétszer annyian nézték.

hirdetés

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

A bulihoz a Fiaker Étterem és Borház biztosította az italokat.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés