hirdetés
hirdetés
hirdetés

2014-04-09 11:41:00

Jelentősen megnőtt a Ringier-csoport digitális üzletágból származó tavalyi árbevétele a 2012-es évhez képest. A vállalat fő bevételi forrása azonban továbbra is a klasszikus kiadói üzleti tevékenység.


2010-12-09 09:51:00

A gyepesített tűzfalaktól a mozgó citylightokon át a léghajóig és a Gödörnél sorra szervezett public art-kampányokig számos megoldást sorolnak az ambient médiához. Miért szeretik a kreatívok az ambientet és mit gondolnak róla a marketingesek? Mérhető egyáltalán?

2010-09-15 13:35:00

Hosszú előkészületek után nyár végére lezárta az online kutatás mikéntjéről folytatott tárgyalásokat a Gemius-Ipsos páros. A kiírók eredeti tervei szerint a kutatásnak már 2009 végén meg kellett volna kezdődnie, és a tender csak 2012-ig szól. Az új mérés sokak szerint a nagyok érdekeit szolgálja.

hirdetés
Lapoznának

2010-06-23 14:18:19
Mozgolódik a magyar e-könyves piac, de a hagyományos könyvipar betegségei már most tükröződni látszanak a folyamatokban. Ráadásul hamarosan erre a területre is megérkezik a Google.
A kevesebb több?

2010-01-21 15:36:31
Az RTL Klub a 2010-es tárgyalások előtti kampánya arról szólt, hogy kevesebb reklámot ad, ezért hatékonyabb. A Tv2 és a Viasat3 eközben a reklámzajmentes reklámot árulná. A válság miatt félénk hirdetőket viszont elsősorban még mindig a kontaktusszám érdekli.

2009-11-17 15:24:29
Többmilliós felhasználói bázissal és igen gyors növekedéssel büszkélkedhetnek, hirdetéseket azonban nem látni rajtuk. Miből élnek akkor az online világ legújabb üdvöskéi, a Twitter és a Tumblr?
Kampányköltések: nem száz

2009-10-08 11:05:29
A Kreatív számításai szerint többszörösét költötték nettóban a parlamenti pártok a nyár elejei európai parlamenti választási kampányra, mint amennyit előzetesen állítottak. Pedig nem volt limit, ami miatt titkolózniuk kellene.

2009-07-31 12:43:21
A messzi nyugaton nagy csinnadrattával indult el a Microsoft keresője, a Bing, amely a Yahoo-val kötött szövetség révén a héten stabil másodikká lépett elő a Google mögött. Hogy ennek mennyi hatása lesz a hazai keresőmarketing-piacra, arra egyelőre a cég képviselői sem tudnak pontos választ adni. A Kreatív magazin cikke.
Online túlélési stratégiák

2009-05-14 16:44:49
Nem tétlenkedik a két online tartalompiaci mamut: az Origo kábelcsatornák indításával lépne be új területre, míg az Index anyavállalata szerkesztőségeket költöztet össze, bezárta indoor cégét, és offshore cégbe menekítette a tulajdon nagy részét.
Pozícióharc az online ügynökségi piacon

2009-04-14 15:43:32
Ügynökségi érdekkülönbségek, elmaradó jelentések, pontatlanság és adathiány - többek közt ezek miatt nincs pontos adat a médiaügynökségek online költéseiről.

2009-04-01 14:39:24
Közös online közönségmériéi tendert írnak ki a számos tartalomszolgáltatót összefogó Magyar Online Hirdetési Indexben résztvevő cégek a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével. A cél nem kevesebb, mint hogy egységes mérés legyen az online piacon. A nagy titoktartással készülő tender többéves versengésnek vethet véget a Szonda Ipsos és a Medián között, és eredménye komoly hatással lehet a piackutatói szektor alakulására.
A blog.hu hirdetési rendszere

2009-03-10 15:40:32
Egyesek elhamarkodottnak, mások aggályosnak tartják a Blog.hu múlt év végén bevezetett hirdetési rendszerét. Tényleg sales-esek lesznek a bloggerek? Milyen egyéb megoldások vannak? A Kreatív cikke a Blog.hu-s modellről és hasonló megoldásokról.

2008-11-10 12:29:01
Szakmai körökben hosszabb ideje kering az a pletyka, hogy a Microsoft online szolgáltatásait értékesítő Ab&c Target sales house szoros viszonyban áll a médiavásárlással is foglalkozó Carnation online ügynökséggel. Sokak szerint az információ legbiztosabb igazolása, hogy a híreszteléseket eddig egyetlen szereplő sem cáfolta hivatalosan. Mi utánanéztünk, de nem találtunk cáfolhatatlan bizonyítékot, ráadásul mire olvasóink kézhez veszik a lapot, már vélhetően aláírták az Ab&c Target eladásáról szóló szerződést.

2008-10-21 16:32:54
Megszaporodtak a homlokzat-felújítások Budapesten az elmúlt néhány évben, a költségeket sokszor az építési állványzatra kihelyezett hálóreklámokból fedezik. Az üzlet azonban nem problémamentes.

2008-02-04 12:00:00
A kisebbségi tulajdonos Sanoma, Ringier és Népszabadság 2007 végén kivásárolta a többségi tulajdonos Fiege-t az előfizetéses lapterjesztést végző Médialogból. Míg a cég egy évvel ezelőtti indulását sem az átgondoltság és a jó tervezés jellemezte, úgy hasonlóan váratlanul érte a piacot az adásvétel híre. A cég számíthat a Gazdasági Versenyhivatal újabb vizsgálatára.

2007-12-04 12:00:00
Nobilis Kristóf, a leggazdagabb magyar üzletemberek egyike alig három év alatt építette ki médiaportfólióját. Az érdekeltségeit összefogó holding még mindig keres felvásárlási célpontokat, de már elsősorban nem Magyarországon, inkább a szomszédos országokban. Az alábbiakban az egyik legdinamikusabban növekvő hazai cégbirodalmat igyekszünk bemutatni.

2007-12-04 12:00:00

A szeptemberi Brand Festivalon botrányt kavart, hogy az RTL Klub reklámidejét értékesítő R-time vezetője, Steve Varcoe idén már másodszor beszélt nyilvánosan az ügynökségi bónuszokról. Annak próbáltunk utánajárni, valóban felkavarta-e ez a piacot az év végi tárgyalási szezon előtt.

2007-11-04 12:00:00
Eredeti stratégiája szerint felvásárolta volna a Helyi Témát a Pannon Lapok Társasága, de az üzlet végül nem jött létre. A cég ehelyett új lap elindításával próbálkozik, ami zsúfoltságot eredményezett az ingyenesen terjesztett hetilapok piacán. A konkurens Helyi Téma arculatváltással és reklámkampánnyal reagált.

2007-11-04 12:00:00
Új szezon, új műsorok, és ezzel együtt új szponzorok. A tévécsatornák drága, saját gyártású műsorai már régen nem csupán az adás előtt, után és közben eladott reklámszpotokból próbálják visszahozni a gyártási költségeket, hanem a tévék egyre inkább igyekeznek kihasználni a szponzorációban rejlő üzleti lehetőségeket is.

2007-10-04 12:00:00
A tőzsdén jegyzett Econet az idén intenzív terjeszkedésbe kezdett, és ezzel rövid idő alatt berobbant a magyar médiabirodalmak közé. Ennek nyomán ismét egy cégcsoportba került a Pesti Est és az egykori Est FM utódja, a Radio Café. A cég felől arról is hallani, hogy új, ingyenes terjesztésű tévés műsormagazint tervez indítani.

2007-10-04 12:00:00
Több évet csúszik a postai piac eredetileg 2009 elejére tervezett liberalizációja, ami rosszul érintette a piacnyitásra váró lapterjesztőket. A Magyar Posta képviselői viszont – érthető módon – örülnek.

2007-09-04 12:00:00
Alig három hónap alatt látványosan megbukott az osztrák közszolgálati tévé első saját gyártású sitcomja. A grandiózus műsorstruktúra-reform legfőbb elemének kudarca mellett ráadásul történelmi mélypontra jutott az ORF 1 és az ORF 2 nézettsége.

2007-09-04 12:00:00
A nagy nemzetközi sportesemények szervezői egyre gyakrabban korlátozzák a közvetítési jogokat, az exkluzivitással próbálva emelni a jogdíjak értékét. A magyar piacon nem ilyen kiélezett a helyzet, de egy diósgyőri vállalkozás például éppen most próbálja meg kisajátítani a helyi labdarúgóklub mérkőzéseinek közvetítési jogait.
hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés