hirdetés
hirdetés
hirdetés

2010-10-27 16:06:00

A különböző nemzeti termékekről, „Adjátok vissza a hegyeimet”-, illetve „Milyen hatmillió?”-pólóboltokról, tarsolylemez-, nemzetirock- és kitűzőárusokról, az Usztics Mátyás nevéhez köthető, azóta befulladt Magor mozgalomról vagy az egyre terjeszkedő Koppány Nemzeti Boltok nevű új, főleg húst áruló élelmiszerláncról sok cikkben olvashattunk már, de a nemzeti marketingről szólva nem csak rájuk kell gondolni. Cikkünk és videónk feltárja, hogy mitől és miért magyar a magyar termék.

2010-05-26 16:41:25

Még mindig nem nyilvános Magyarország márkastratégiája, amin a kormány tanácsadó testületeként egy éve dolgozik az Országmárka Tanács. Elvileg tavaly év végére jött volna létre a stratégia, amit év elején kezdtek volna meg bevezetni. De igényt tart-e minderre az új kormány?

2010-01-11 16:38:46

A milliárdos forgalmú magyar videojáték-piac nehezen hagyja el pc-s gyökereit, pedig a nemzetközi színtéren már régóta a konzolok diktálnak. Másolás, kalózkodás, szürkegazdaság - ez a forgalmazók legnagyobb problémája.

hirdetés

2009-08-31 15:31:06

A nevet és az elérhetőségeket leszámítva lényegében tilos reklámozni a temetkezési cégeket és szolgáltatásokat. Kiskapuk persze vannak, és olyanok is, akik kinyitják ezeket. A Kreatív magazin cikke.

Élesedik a verseny az energiaital-piacon

2009-07-24 12:22:23
A Magyarországon korábban egyeduralkodó Bomba – Red Bull páros mellett a prémiumkategóriában megjelent a Burn, a szegmens egyik leglátványosabb növekedését pedig egy hazai tulajdonú termék, a Hell produkálta, amely nagy sajtóvisszhangot keltve a Forma-1 szponzorálásába is beszállt.
4 marketinges 1 szoba

2009-07-16 12:26:00
A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.
Olcsófölde, Magyarország

2009-06-09 14:34:33
Az olcsó forinttal csábítja a külföldieket a Magyar Turizmus: ha az eurókat most költik el nálunk, sokkal több jégkrém és iszappakolás jön ki belőle, mint másutt. Itthon inkább kedvezményekkel próbálnak hatni – az idei év sok szolgáltatónál a túlélésért való küzdelemről szólhat.
Népszerűvé válik a fair trade

2009-04-15 16:00:23
A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
Nem akarlak zavarni

2009-02-24 14:30:38
A közismerten bárgyú magyar termékelhelyezések után végre megjelent néhány jobb megoldás is. Jó és rossz példák, itthon, külföldön.

2009-02-17 16:29:00
Miből él Fekete Pákó? Utánajártunk, hogyan menedzselik magukat a sztárok, hogyan segítik őket a pr-szakemberek és a bulvárlapok, vagyis miként működik a sztármarketing Magyarországon.

2008-12-02 10:52:30
Megszaporodtak a banki arculatváltások, folyamatosan futnak a termék- és az imidzskampányok, a tévészpotok beszédtémává váltak, a karakterek önálló életre keltek. Minderre a reklámköltések legnagyobb piaci szeletét fordítja a pénzügyi szektor.

2008-06-04 12:00:00
A kereskedelmi láncok terjedésével egyre nagyobb szerepet töltenek be az úgynevezett kereskedelmi márkák, más néven private labelek. A Kreatív és a BMB Focus kutatócég három marketingest és egy beszerzőt ültetett egy asztalhoz, hogy a kereskedelmi márkák térnyerésének a brandépítésre gyakorolt hatásáról beszélgessenek.

2008-03-04 12:00:00
A magyarországi egyházak többsége hagyományosan csak az év első felében, az egyszázalékos jövedelemadó-felajánlás időszakában szól nyilvános kampányokban híveihez. Idén azonban többen is változtattak szokásukon.

2008-03-04 12:00:00
Mintegy 100 millió forintot költött tavaly az Agrármarketing Centrum a Kiváló Magyar Élemiszer védjegy népszerűsítésére, hosszú távú stratégia egyelőre mégsem készült a kommunikációra. Pedig szükség lenne arra, hogy mindenkinek világos legyen, mitől gyulai a gyulai és mitől tokaji a tokaji.

2008-02-04 12:00:00
A nagy versenyfutásban időnként a rövid távú keresletnövekedés fontosabbnak tűnik a márka imázsánál. Összességében csökken a promóciók szerepe a hazai piacon, bár vannak szegmensek, ahol még mindig fontos ez az eszköz.

2008-02-04 12:00:00

2007-12-04 12:00:00
Ma már egy átlagos, jó helyen lévő, jó minőségű új lakást sem egyszerű eladni, amennyiben nem társul hozzá valamilyen extraszolgáltatás. A különlegesebb, hosszabb értékesítési periódussal dolgozó ingatlanberuházások esetében pedig nem kerülhető el a valódi márkaépítés.

2007-11-04 12:00:00
A kereskedelmi láncok sajátmárkás termékei ma már nem feltétlenül az olcsó árukat kereső vásárlókat célozzák meg, hanem egyre inkább részévé válnak a hálózatok márkaépítési stratégiájának is. A Tesco szeptembertől újabb premium-termékcsaládot kínál, de a vetélytársak sem tétlenkednek.

2007-11-04 12:00:00
Jövő év januárjától teljesül a borászok régi vágya. Az új boradóztatási rendszernek köszönhetően az eddigieknél nagyságrendekkel nagyobb összegből, mintegy évi 900 millió, építhetik a magyar bor bel- és külföldi piacát.

2007-11-04 12:00:00
Ki ő? Mit szeret, és mit szeretne? Nyeste-Kállay Dániel, a Friesland brandmenedzsere, a Pöttyös Túró Rudi márkagazdája, közelről.

2007-10-04 12:00:00
A fővárosi klubok, teraszok tulajdonosai elvileg ragaszkodnak az igényes promóciókhoz, amelyek illeszkednek a hely hangulatához is, de mindez nem csak rajtuk múlik. A Kreatív nyár végén meglátogatott öt budapesti szabadtéri szórakozóhelyet, hogy megnézze, milyen márkaakciók zajlanak a kertekben és teraszokon.

2007-10-04 12:00:00
Budapest néhány kiválasztott pontján látványosan szaporodnak a luxusmárkákat árusító üzletek. Bár a luxustermékek célcsoportja még mindig elég kicsi a magyar piacon, egyre több márka érzi elérkezettnek a pillanatot a megjelenésre.

2007-10-04 12:00:00
Ki ő? Mit szeret, és mit szeretne? Princz Andrea, a Nestlé brandmenedzsere, a Nescafé 3in1 márkájának gazdája, közelről.
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés