hirdetés
hirdetés
hirdetés

2010-10-27 16:06:00

A különböző nemzeti termékekről, „Adjátok vissza a hegyeimet”-, illetve „Milyen hatmillió?”-pólóboltokról, tarsolylemez-, nemzetirock- és kitűzőárusokról, az Usztics Mátyás nevéhez köthető, azóta befulladt Magor mozgalomról vagy az egyre terjeszkedő Koppány Nemzeti Boltok nevű új, főleg húst áruló élelmiszerláncról sok cikkben olvashattunk már, de a nemzeti marketingről szólva nem csak rájuk kell gondolni. Cikkünk és videónk feltárja, hogy mitől és miért magyar a magyar termék.

2010-05-26 16:41:25

Még mindig nem nyilvános Magyarország márkastratégiája, amin a kormány tanácsadó testületeként egy éve dolgozik az Országmárka Tanács. Elvileg tavaly év végére jött volna létre a stratégia, amit év elején kezdtek volna meg bevezetni. De igényt tart-e minderre az új kormány?

2010-01-11 16:38:46

A milliárdos forgalmú magyar videojáték-piac nehezen hagyja el pc-s gyökereit, pedig a nemzetközi színtéren már régóta a konzolok diktálnak. Másolás, kalózkodás, szürkegazdaság - ez a forgalmazók legnagyobb problémája.

hirdetés

2009-08-31 15:31:06

A nevet és az elérhetőségeket leszámítva lényegében tilos reklámozni a temetkezési cégeket és szolgáltatásokat. Kiskapuk persze vannak, és olyanok is, akik kinyitják ezeket. A Kreatív magazin cikke.

Élesedik a verseny az energiaital-piacon

2009-07-24 12:22:23
A Magyarországon korábban egyeduralkodó Bomba – Red Bull páros mellett a prémiumkategóriában megjelent a Burn, a szegmens egyik leglátványosabb növekedését pedig egy hazai tulajdonú termék, a Hell produkálta, amely nagy sajtóvisszhangot keltve a Forma-1 szponzorálásába is beszállt.
4 marketinges 1 szoba

2009-07-16 12:26:00
A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.
Olcsófölde, Magyarország

2009-06-09 14:34:33
Az olcsó forinttal csábítja a külföldieket a Magyar Turizmus: ha az eurókat most költik el nálunk, sokkal több jégkrém és iszappakolás jön ki belőle, mint másutt. Itthon inkább kedvezményekkel próbálnak hatni – az idei év sok szolgáltatónál a túlélésért való küzdelemről szólhat.
Népszerűvé válik a fair trade

2009-04-15 16:00:23
A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
Nem akarlak zavarni

2009-02-24 14:30:38
A közismerten bárgyú magyar termékelhelyezések után végre megjelent néhány jobb megoldás is. Jó és rossz példák, itthon, külföldön.

2009-02-17 16:29:00
Miből él Fekete Pákó? Utánajártunk, hogyan menedzselik magukat a sztárok, hogyan segítik őket a pr-szakemberek és a bulvárlapok, vagyis miként működik a sztármarketing Magyarországon.

2008-12-02 10:52:30
Megszaporodtak a banki arculatváltások, folyamatosan futnak a termék- és az imidzskampányok, a tévészpotok beszédtémává váltak, a karakterek önálló életre keltek. Minderre a reklámköltések legnagyobb piaci szeletét fordítja a pénzügyi szektor.

2008-06-04 12:00:00
A kereskedelmi láncok terjedésével egyre nagyobb szerepet töltenek be az úgynevezett kereskedelmi márkák, más néven private labelek. A Kreatív és a BMB Focus kutatócég három marketingest és egy beszerzőt ültetett egy asztalhoz, hogy a kereskedelmi márkák térnyerésének a brandépítésre gyakorolt hatásáról beszélgessenek.

2008-03-04 12:00:00
A magyarországi egyházak többsége hagyományosan csak az év első felében, az egyszázalékos jövedelemadó-felajánlás időszakában szól nyilvános kampányokban híveihez. Idén azonban többen is változtattak szokásukon.

2008-03-04 12:00:00
Mintegy 100 millió forintot költött tavaly az Agrármarketing Centrum a Kiváló Magyar Élemiszer védjegy népszerűsítésére, hosszú távú stratégia egyelőre mégsem készült a kommunikációra. Pedig szükség lenne arra, hogy mindenkinek világos legyen, mitől gyulai a gyulai és mitől tokaji a tokaji.

2008-02-04 12:00:00
A nagy versenyfutásban időnként a rövid távú keresletnövekedés fontosabbnak tűnik a márka imázsánál. Összességében csökken a promóciók szerepe a hazai piacon, bár vannak szegmensek, ahol még mindig fontos ez az eszköz.

2008-02-04 12:00:00

2007-12-04 12:00:00
Ma már egy átlagos, jó helyen lévő, jó minőségű új lakást sem egyszerű eladni, amennyiben nem társul hozzá valamilyen extraszolgáltatás. A különlegesebb, hosszabb értékesítési periódussal dolgozó ingatlanberuházások esetében pedig nem kerülhető el a valódi márkaépítés.

2007-11-04 12:00:00
A kereskedelmi láncok sajátmárkás termékei ma már nem feltétlenül az olcsó árukat kereső vásárlókat célozzák meg, hanem egyre inkább részévé válnak a hálózatok márkaépítési stratégiájának is. A Tesco szeptembertől újabb premium-termékcsaládot kínál, de a vetélytársak sem tétlenkednek.

2007-11-04 12:00:00
Jövő év januárjától teljesül a borászok régi vágya. Az új boradóztatási rendszernek köszönhetően az eddigieknél nagyságrendekkel nagyobb összegből, mintegy évi 900 millió, építhetik a magyar bor bel- és külföldi piacát.

2007-11-04 12:00:00
Ki ő? Mit szeret, és mit szeretne? Nyeste-Kállay Dániel, a Friesland brandmenedzsere, a Pöttyös Túró Rudi márkagazdája, közelről.

2007-10-04 12:00:00
A fővárosi klubok, teraszok tulajdonosai elvileg ragaszkodnak az igényes promóciókhoz, amelyek illeszkednek a hely hangulatához is, de mindez nem csak rajtuk múlik. A Kreatív nyár végén meglátogatott öt budapesti szabadtéri szórakozóhelyet, hogy megnézze, milyen márkaakciók zajlanak a kertekben és teraszokon.

2007-10-04 12:00:00
Budapest néhány kiválasztott pontján látványosan szaporodnak a luxusmárkákat árusító üzletek. Bár a luxustermékek célcsoportja még mindig elég kicsi a magyar piacon, egyre több márka érzi elérkezettnek a pillanatot a megjelenésre.

2007-10-04 12:00:00
Ki ő? Mit szeret, és mit szeretne? Princz Andrea, a Nestlé brandmenedzsere, a Nescafé 3in1 márkájának gazdája, közelről.
hirdetés

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés