hirdetés
hirdetés
hirdetés
Publicisztika

2008-06-04 12:00:00
A survivalist olyan ember, aki bunkert ás a kertjében, abba levegőszűrőt és sugárbiztos csapóajtót épít, és reméli, hogy mégis lesz atomháború, mert különben hiába ásott. A reklámkerülő ennél olcsóbb megoldásokkal is beéri: tévé kikapcs, adblock bekapcs, a spam pedig legyen a Thunderbird dolga. Nemcsak olcsóbb, de az előny azonnali, ugyanis reklámháború nem lesz, hanem van.
hirdetés

2008-07-04 12:00:00
Csaknem öt év után azt hiszem, méltányolható elhatározás, hogy nekem ebből elég volt. A Kreatív nevű kisbolygóból. Tudom, vannak sokan, akik évtizedeket húztak le az iparban, ráadásul ők nemcsak cöcögnek és élcelődnek mások limlomján, hanem gyártják a magukét, szalagnál, munkaruhában, neonfénynél. Szívem szakad meg értük.

2008-05-04 12:00:00
Futótűzként, úgymond, terjed a híre Sao Paolónak, a hősök városának. Tudniillik ott betiltották az óriásplakátot en bloc, és nevezék ezt clean citynek, tiszta városnak. Ami nyilván túlzás, Sao Paolo koszos egy város, van például három repülőtere, és a közlekedést főleg autóval meg busszal oldják meg. De óriásplakáttól mentes, az tény.

2008-04-04 12:00:00
Ebből a rovatból úgy tűnhet, a magyar reklámszakma a világ kloákája, ahol felmagasztalandó kivételként jelenik csak meg a kreativitás, vagy legalább a butaság hiánya. Pedig ha pár évet visszatekintünk, meglepő fejlődést és okosodást látunk. Talán mégsem ragadtunk mindkét gumicsizmánkkal a mocsárba.

2008-04-04 12:00:00
Ebből a rovatból úgy tűnhet, a magyar reklámszakma a világ kloákája, ahol felmagasztalandó kivételként jelenik csak meg a kreativitás, vagy legalább a butaság hiánya. Pedig ha pár évet visszatekintünk, meglepő fejlődést és okosodást látunk. Talán mégsem ragadtunk mindkét gumicsizmánkkal a mocsárba.

2008-03-21 11:57:44
Amióta az eszemet tudom, olvasom a HVG-t. Hűvös, félszívű ragaszkodással veszem meg minden héten. Nem fizetek elő, mert annyira nem jó; noha egyszerűbb és olcsóbb volna persze, mint egyenként beszerezni, de hát ilyen az egész HVG-fíling. Lehetne tartalmasabb meg érdekesebb, de megszoktuk már ilyennek, mint idős házaspárok egymás bogarait, nem bolygatjuk, úgysincs jobb. Tényleg nincs. Ha lenne is, hülyén lenne tördelve, furcsa papírra, idegesítő színekkel. Nagy úr a megszokás.

2008-03-04 12:00:00
Amióta az eszemet tudom, olvasom a HVG-t. Hűvös, félszívű ragaszkodással veszem meg minden héten. Nem fizetek elő, mert annyira nem jó; noha egyszerűbb és olcsóbb volna persze, mint egyenként beszerezni, de hát ilyen az egész HVG-fíling. Lehetne tartalmasabb meg érdekesebb, de megszoktuk már ilyennek, mint idős házaspárok egymás bogarait, nem bolygatjuk, úgysincs jobb. Tényleg nincs. Ha lenne is, hülyén lenne tördelve, furcsa papírra, idegesítő színekkel. Nagy úr a megszokás.

2008-02-08 11:32:11
Kész, vége, nincs több. Tévészpotokról én már, azt hiszem, nem írok többet. Nem ideológiai megfontolásból, hanem mert nem nézek tévét. Már jó ideje nem. Ennek okai részben a borzalmas műsorok, részben a köztük lévő borzalmas reklámok. Tévét nézni nem versenyképes elfoglaltság. Nem hatékony. Se szórakozásként, se tájékozódásként.

2008-02-04 12:00:00
Kész, vége, nincs több. Tévészpotokról én már, azt hiszem, nem írok többet. Nem ideológiai megfontolásból, hanem mert nem nézek tévét. Már jó ideje nem. Ennek okai részben a borzalmas műsorok, részben a köztük lévő borzalmas reklámok. Tévét nézni nem versenyképes elfoglaltság. Nem hatékony. Se szórakozásként, se tájékozódásként.

2007-12-04 12:00:00
Az ihletett copywriter szereti anyanyelvét, és gyengéd hozzá. Nem reta rdált gyerekként legózik vele, hanem elülteti a szótőt, trágyázza, öntözi. Megvárja, hogy kinőjenek természetes toldalékai, és életképes virágként nyújtja át szerzeményét.

2007-11-04 12:00:00
Lágy zongorázásról, puha lufik látványáról nem sürgős elkapcsolni.

2007-10-04 12:00:00
A Takarékszövetkezetnek sikerült úgy arcul csapni a tisztelt közönségét, hogy nem csodálkoznék, ha kinyílnának a zsebekben az árpádsávok.

2007-09-04 12:00:00
Egy ásványvíztől csúnya dolog, ha direkt szennyezi a környezetet. Márpedig a Szentkirályi ezt teszi, amikor kisorsol egy aranyszínű C-Mercit.

2007-07-04 12:00:00
Volt már erről szó itt , de nem elég, mert még mindig nem kötelező odaírni a hitelhirdetések alá nagy fekete betűkkel, hogy azt vissza is kell bizony fizetni, és jóva l többet ám, mint amibe készpénzben kerülne.

2007-06-04 12:00:00
Egyszer a tudomány bebizonyítja, hogy mégsem annyira jó üzlet odaszarni tízmillió nappaliba és hálószobába.

2007-05-04 12:00:00
Joghurtot lóbálni és azt hazudni, hogy az a legjobb és az egyetlen, az ciki.

2007-04-05 12:00:00
A szpotból poszt lesz egy blogon.

2007-03-05 12:00:00
Az iparilag gyártott magyar humor a világ legszomorúbb jelenségei közé tartozik.

2007-02-10 12:00:00
Egy víruskampány óhatatlanul azzal jár, hogy a megrendelőnek egy vagy több fórumon olyat kell nyilatkoznia, mint most a Pantelnek. Hogy nekik ehhez semmi közük.

2006-12-12 00:00:00
Az autó, a huszadik század egyik ikonja, igazán nem rossz adottságú szereplő. Nagy meg gyors, és lehet bele nőt ültetni. Ehhez képest elég furcsa, hogy egymást érik a bénábbnál bénább autóhirdetések.

2006-11-16 00:00:00
Most kivételesen nem akarok a cillitlajos-pestisről és egyéb betegségekről írni, ha csak rágondolok, vagy azokra az emberekre, akik ilyesmit létrehoznak, ökölbe szorul az agyam. Arra azért kíváncsi lennék, mit éreznek ezek az alakok, amikor megnéznek egyórányi reklámot, és azt kell észrevenniük, hogy néhányan ugyanebben a szakmában képesek olyat alkotni, amire öt perc múlva is emlékezni lehet.
hirdetés

A Flaming Lips ultrabiztonságos koncertjén mindenki külön buborékot kapott.

Ennek illusztrálásához igazi sztárgárdát tereltek egybe.

A villámkérdésekre épülő műsor első vendége Thuróczy Szabolcs volt.

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés