hirdetés
hirdetés
hirdetés

2010-09-08 17:37:00

A szakmából ketten, Baráth Katalin szövegíró és Bárdos András egykori híradós is regénnyel jelentkezett nyár elején, előbbi bájos kisvárosi krimi, utóbbi politikai thriller akar lenni, de nem igazán sikerül neki.

Vélemények

2010-06-11 15:44:03

Ha a nyaraláskor sem tud elszakadni a marketingkommunikációtól, akkor ajánlunk néhány könyvet: a kríziskommunikációtól és rendezvényszervezésen át a pánikig és mecenatúráig. Könyvkritikák.

Könyv

2010-01-13 14:00:01
Két könyv a prezentációkról azoknak, akik a fotelben szeretnének tréningezni: az egyik jól megírt, de a felszínnel foglalkozik, a másik tömény, cserébe mélyebbre ás. A Kreatív magazin ajánlója.
hirdetés
Könyv

2009-10-16 13:10:35
Lendületes sztorik a sikerről, történet egy reklámügynökség összeomlásáról. És még: modern identitás, online közösségek kezelése, kínálatmenedzsment. A Kreatív aktuális könyvválogatása.

2009-01-05 15:55:03
Miközben még mindig sokan attól tartanak, hogy az internet megöli a könyvet, egyre több blog kerül nyomtatásba. A szakértők szerint a blogkönyvek sikerének titka a közösség, és annak felismerése, hogy a blogoszféra kiváló marketingeszköze a könyvnek. Ennek ellenére ezek a kiadványok nem igazán jutnak fel az eladási listák élére.
Mi az, és mire jó?

2008-11-14 09:40:51
Mostanra nehéz lett úgy eldobni egy követ, hogy akit eltalál, ne mondja azt, hogy „digitális átállás”. De mire képes a technika, és mire használták eddig máshol? Beszerezhető könyveket, letölthető esettanulmányokat, szakblogokat és online megnézhető reklámpéldákat ajánlunk.

2008-03-04 12:00:00
Cselekedj minden helyzetben éppen ellenkezően, mint ahogy reflexből reagálnál – mondja Concevitch – és utána bármilyen elvesztettnek tűnő tárgyalási helyzetből jól jöhetsz ki. Kis kommunikációs és lelki útmutató agilis, célratörő sales-eseknek.

2008-03-04 12:00:00
A reklámvilág Arisztotelészének becézett Joseph Sugarman könyve arról szól, hogyan lehet erőteljes és jó reklámszöveget írni. Illetve szólna, mert az már korántsem biztos, hogy tanácsai ma is olyan hasznosak, mint három évtizeddel ezelőtt.

2008-02-04 12:00:00
Az online marketing és pr már nem a reklámról szól, hanem az információról: aki a leghatékonyabban tájékoztatja a fogyasztókat, az fogja a legsikeresebben értékesíteni termékeit.

2008-02-04 12:00:00
Vannak, akik csak fogyasztanak, és vanak, akik egyszerűen imádnak fogyasztani. Ők a rajongói közösségek tagjai. A Fandom arról ad társadalomtudományos igényű áttekintést, hogyan is lehet értelmezni a rajongói kultúrákat a 21. században.

2007-12-04 12:00:00
Brandet építeni? Nem, csak megfelelni az elvárásoknak, sőt még azoknál is jobbnak lenni. Scott Deming szerint ez a sikeres márka titka.

2007-12-04 12:00:00
A brandépítés nemcsak a fogyasztói (business-to-consumer, B2C), hanem az üzleti kommunikációban (business-tobusiness, B2B) is kulcsfontosságú. A közeg azonban más, és ennek megfelelően az üzleti partnereknek szóló brandingben alternatív eszközökre van szükség.

2007-11-04 12:00:00
Andy Sernovitz szájreklámguru könyvéből kiderül, hogyan lehet egy fillér nélkül nemcsak bevezetni, hanem meg is szerettetni egy márkát a fogyasztókkal. És közben remekül szórakozni.

2007-11-04 12:00:00
„Az újmédiához új kommunikáció kell” – a sokszor hallott tézist újra és újra más megvilágításba helyezi az online közösségek növekedése. Most kiderül, hogy a véleményünk sokkal fontosabb, mint ahogyan eddig gondoltuk.

2007-10-04 12:00:00
A telefonok és kávézások megfáradt értékesítőinek szól Dugdale és Lambert tanácsadókönyve. Előbb kérdezz, utána próbálj eladni!

2007-10-04 12:00:00
Izgalmas könyv a világ egyik legnagyobb – de mindenképpen leggyorsabban fejlődő vállalatáról – a Wal-Martról. Egy Egyesült Államokba tartó repülőút alatt épp el lehet olvasni – és máris érthetőbb lesz az ottani világ.

2007-09-04 12:00:00
Sok praktikát nem tudni meg Tony Blair volt kommunikációs főnökének naplójából, de betekintést ad a Blairéra egy szakaszának mindennapjaiba.

2007-09-04 12:00:00
Portrékötet a Business Week elmúlt éveinek legérdekesebb, üzleti vezetőket, cégeket bemutató cikkeiből. Sokszor zavaróan elavult, de legalább betekintést nyújt az amerikai multik vezetőinek napjaiba. Olvasmányos, rövid történetek.

2007-07-04 12:00:00
Ahhoz, hogy helyesen tudjunk dönteni a kommunikációs stratégiáról és az azt meghatározó kommunikációs alapötletről, először látnunk kell, hogy pontosan milyen típusúak is vannak. A Rigorous Magic című könyv rendszerezi őket.

2007-07-04 12:00:00
Lelkes amatőrök figyelnek cégeket, márkákat és jelentenek, megírnak mindent, amit megtudnak. Az Egyesült Államokban sok ilyen van, nálunk nem valószínű, hogy elterjed, de a közösségek hatása akkor sem kikerülhető a marketingesek számára.

2007-06-04 12:00:00
„Alakítsa át a terjesztési csatornáit és nemcsak a saját cége, de beszállítói és ügyfelei is jobban fognak járni!” – ezt üzenik a Harvardról a marketingprofesszorok. Hallja?

2007-06-04 12:00:00
Hű, de sok közhely egy helyen. Akkor mégis miért esküdött erre a könyvre egy jófej szövegíró? Paul Arden, a Saatchi & Saatchi volt brit kreatívigazgatója másodszorra is megmondja a tutit. Szabadság!

2007-05-04 12:00:00
A legnagyobb márkák még nyerhetnek is vele, a kisebbek viszont biztos vesztesei annak a folyamatnak, hogy egyre nagyobb teret hódítanak a kereskedelmi láncok sajátmárkás termékei. A Harvard Business School könyve szerint a jövőben a termékkategória további növekedése várható. A szegmens egyik legsikeresebb alkalmazója a már Magyarországon is a piacra készülődő Aldi.
hirdetés

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés