hirdetés
hirdetés
hirdetés

2014-04-11 15:32:00

Mostantól 24 álláskategóriában gépi
intelligencia listázza a legfrissebb hazai ajánlatokat a Facebookon. A Jobinfo.hu állásszemléző oldal segítségével az álláskeresők ezzel egy újabb csatornán szemezgethetnek a legfrissebb kínálatból.

2011-01-26 14:12:00

A Tarzan fordítása már a múlté, a Tilosban viszont máig dolgozik Kiskádár Tamás (47), aki a Kirowski után a Mito társ-kreatívigazgatója lett. Itt a újra együtt dolgozik Suba Jánossal, aki majdnem 20 éve reklámos tapasztalat nélkül vette fel szövegírónak a Hungexpóba.

2010-11-12 14:01:00

Már nem akarja megváltani a marketingkommunikációs szakmát Vernyik Imre, ezért három év szünet után újra ügynökségi ember lett. Annyiban szakított közel húsz éves hagyományával, hogy multi médiaügynökség helyett btl-vezetőként a Nexushoz csatlakozott, igaz itt is a stratégiai gondolkodást helyezi előtérbe.

hirdetés

2010-11-11 10:08:00

A Julie és Juliában a Meryl Streep alakította Julie Childhoz hasonlóan Havas Dóra is tanult konyhaművészetet a párizsi Le Cordon Bleu-ben, nyáron pedig Toszkánában sajátított el néhány helyi fogást. A kommunikációs szakmában a Publicis brand directoraként ismerik, a gasztroblogok világában pedig Lila Fügeként.

2010-10-18 13:41:00

Nem tartja magát foodtsylistnak Vomberg Frigyes, pedig húsz éve hívják ételfotózásra és reklámfilmforgatásra. Utasított már vissza felkérést, például amikor azt várták el tőle, hogy a füstölt sajt szeleteléskor úgy omoljon, mint a selyemsonka.

2010-10-13 13:43:00

Az ideális ügyfél csak az ügynökségiek által kreált álomkép - mondta a Kreatívnak Szabó Béla, aki a Leo Burnett stratégiai igazgatójaként hosszú éveken át dolgozott a Djuice-on, majd a márkát és az ügynökségi létet lecserélve a Vodafone-hoz csatlakozott marketingkommunikációs igazgatóként.

2010-07-28 17:35:00

A magyarországi cégvezetők szerint ciki tánctanárhoz fordulni, pedig pr-szempontból is hasznos, ha tudnak mozogni - véli Kovács Zsolt, az A-Z Produkció egyik alapítója, aki koreográfusként segíti az ügynökség munkáját. Politikusok és multicégek vezetőit tanította táncolni. 

Interjú Somogyi Márkkal

2010-07-13 10:59:00

Gyakran vált, mert elmondása szerint mindig a kihívásokat keresi munkájában Somogyi Márk, aki a Coca-Cola után az LG Electronics-hez szegődött az újonnan létrehozott marketingigazgatói posztra. Kilenc országban öt divízióért felel.

Fényember

2010-06-09 16:22:56
Annak ellenére, hogy a fény és a színek jelentik a központi elemét Vándor Ádám munkájának, ő maga többnyire egy sötét szobában dolgozik. Coloristként számos reklámon és nagyjátékfilmen dolgozott Magyarországon és a skandináv országokban. A Kreatív interjúja.
Interjú Simon Andrással

2010-05-31 12:02:36
Tévés múltjából hozza Simon András, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) új kommunikációs igazgatója és szóvivője, hogy szeret váratlan helyzeteket megoldani. A vállalati hierarchia nincs ellenére, sőt, hasznosnak találja.
Interjú Tari Györgyivel

2010-05-06 12:33:50
Főleg az Erste Bank Júliájaként lehet ismerni Tari Györgyit, aki egy marketingkommunikációs dolgozat miatt véletlenül csöppent a reklámszínészek közé. Az elmúlt öt év alatt szerepelt már Pannon- és T-Mobile-szpotokban, és külföldi tévék reklámblokkjaiban is feltűnik.

2010-04-30 17:59:38
Két év után távozik pozíciójából a Borsodi marketingigazgatója, egyelőre nem tudni, ki váltja.
Interjú Tóth Gáborral

2010-04-14 12:54:29
Az internet alapvető része lett a kommunikációnak, és aki marketingkommunikációval foglalkozik, az nem engedheti meg magának, hogy ne ismerje az internetet - véli Tóth Gábor, aki egy regionális cég ügyvezetői posztja után az OMG Digital vezetői székét foglalta el. Integrál és jövőt kutat.
Interjú Martin Alles-szal

2010-04-07 13:59:31
Gyengék és nem igazán tudnak értéket felmutatni a közép-kelet-európai ügynökségek – véli Martin Alles, az Ogilvy új vezérigazgatója, aki párhuzamosan látja el a magyar és az ukrán iroda vezetését. Az alapokat akarja újjáépíteni.
Interjú Matheidesz Rékával

2010-03-30 11:10:46
A meg nem értett művész képét szeretné az önmenedzselő dizájnerével felváltani Matheidesz Réka, aki uniós tanácsadóból lett a Wamp dizájnpiac egyik alapítója és ügyvezetője. 

2010-03-03 14:36:03
A saját maga által is munkamániásnak tartott Weisz Attila nyolc év után hagyta ott az OMG médiaügynökségi csoportot, hogy a Coca-Cola kilenc országból álló régiójában több tucat márka és termék digitális megoldásaiért feleljen.
Interjú Sághy Kálmánnal

2010-02-25 13:13:45
"Mára egy kicsit veszítettünk a varázsunkból, mert rengeteg a műsor és gyorsan cserélődnek a képernyőn" - mondta el Sághy Kálmán, aki tévés produkciók bemelegítőembere. Tíz éve oldja fel a tévéfelvételre érkező közönséget.
Stafétabot: Hegedüs Mihály

2010-01-06 10:41:11
Öt év Ogilvy és Pannon után nem gondolt újabb reklámszakmai állomásra Hegedüs Mihály, amikor elhívták az Euro RSCG-be az újonnan létrehozott Head of Art pozícióra. Egyébként azt szeretné, hogy minden reklámban TCR-üzenetet lehessen elrejteni. Interjú.
Interjú Csényi Katival

2009-12-17 16:27:43
A hétköznapi emberekről szeret műsort csinálni Csényi Kati, akit lelkileg megviselt a kezdeti riporterkedés, ezért váltott a könnyedebb reality műfajra. A viasatos programigazgatói kinevezése előtt beszélt vele a Kreatív.

2009-12-02 17:26:29
Tulajdonképpen Woody Allennek köszönheti a reklámszakmában korábban grafikusként dolgozó Bohus Károly, hogy ma a kalligrafikus betűk írásából él. A Déryné Étterem és a Mini az ő betűivel ajánlja ételeit és italait a vendégeknek.
Interjú Makkay Jánossal

2009-11-27 15:34:00
Nem a tenderen lehet megtalálni a megfelelő partnereket – véli Makkay János, aki ősszel 17 év után hagyta ott az Unilevert a Heineken kedvéért. A marketingigazgatói kinevezése kapcsán beszélt vele a Kreatív.
Interjú Asztalos Zsolttal

2009-10-07 12:15:39
„Mindig meg kell vizsgálni, hogy milyen üzenettel, olykor életfilozófiával töltünk fel egy márkát és tesszük az emberek elé” – véli Asztalos Zsolt Derkovits-díjas képzőművész, aki öt ügynökség után igazolt le a Laboratory Ideas-hoz. Interjú.
Interjú Halász Dániellel

2009-09-14 15:21:26
Halász Dániel, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatója legutóbb többezer induló közül elvitte a Google és a Saatchi Galéria közös pályázatának fődíját, nemrég pedig egy svájci fotómúzeum beválogatta 130 feltörekvő művész közé. Lerakódott történetek egy tájban, skandinavisztika, jazz-gitár.
hirdetés

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés