hirdetés
hirdetés
hirdetés

2011-02-02 13:47:00

Az Avatar óta nem lehet figyelmen kívül hagyni a háromdimenzió jelentőségét és rohamos terjedését. A jelenlegi mozipiaci fellendülést, az átlagos jegyárak emelkedését és általában a moziipar jövőjét sokak szerint a növekvő 3D-s filmkínálat határozza meg. Vajon hogyan változik meg ettől a filmnyelv és a filmgyártás, és mennyibe kerül a 3D-s mozi? A Kreatív Magazin cikke.

2010-12-09 09:51:00

A gyepesített tűzfalaktól a mozgó citylightokon át a léghajóig és a Gödörnél sorra szervezett public art-kampányokig számos megoldást sorolnak az ambient médiához. Miért szeretik a kreatívok az ambientet és mit gondolnak róla a marketingesek? Mérhető egyáltalán?

2010-11-24 14:35:00

A Kreatív 2010. októberi számának mellékletében a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem média intézetének tervezőgrafikusi szakirányáról tíz olyan fiatal tehetséges grafikus, dizájner és tervező mutatkozik be, akik reklámügynökségek és grafikai stúdiók érdeklődésére is számot tarthatnak. Legtöbbjük már rendelkezik valamilyen ügynökségi tapasztalattal, nem egy közülük pedig akár veteránnak is nevezhető.

hirdetés

2010-10-14 15:35:00

Óvatos becslések szerint a világ harmada néz telenovellákat, egy-egy széria miatt pedig akár egy egész ország áramszolgáltatása is veszélybe kerülhet. A latin-amerikai gyártóóriások számára saját anyapiacuk évek óta nem jelent kihívást, az új célpontok Kelet- Európa, Oroszország és Ázsia. A nálunk sokáig tetszhalotti állapotban lévő műfaj Magyarországon is újra egyre népszerűbb. Hosszú cikk, nyomtasd ki!

2010-07-09 12:04:32
Miközben a dél-afrikai foci vb ideje alatt minden csatornából ömlött az online fogadóirodák hirdetésdömpingje, hangosan senki nem mondta ki: a reklámozott tevékenység Magyarországon illegális. A Kreatív Magazin cikke.
Nem lesz norvég metál

2010-06-15 16:01:12

Hosszas előkészületek után a Pannon felvette norvég anyacége, a Telenor nevét. Werkfilm, fotók és cikk, márkaváltás belülről.

2010-05-28 16:36:00
Sokak szerint a reklám kirabolja a művészetet, de az idézésekkel mindenképpen csökkenti az alkotások művészi értékét. Más példák viszont éppen azt mutatják, hogy a művészek is gyakran emelnek át részleteket reklámokból. Szerintünk leginkább kölcsönös egymásra hatásról van szó. Összegyűjtöttünk néhány olyan példát, ahol ez a kapcsolat jól látható.
Törvénytisztelő reklám

2010-04-15 15:24:15
A reklámok magyarországi környezete nem szigorúbb az európai uniós átlagnál, de a hatósági eljárások lehetnének engedékenyebbek. Cikkünkben a hazai reklámpiacot szabályozó jogszabályi környezetet tekintjük át.

2010-02-26 16:28:21
Ahogyan az egyes filmműfajok is jól azonosítható dramaturgiai struktúrával rendelkeznek, úgy a reklámok között is felfedezhető számos típus. Hol húzódik a határ séma és közhely között? Melyek a leggyakoribb megoldások és lehet-e ezeket újítóan alkalmazni?
Médiamítoszok

2009-11-20 17:29:00

A Sláger Rádió miatt nincs kultúra, a Tv2 butít, a gyerek a Winnetou matinétől lesz agresszív, az emberek a Facebook miatt idegenednek el egymástól, és egyébként is: a világ a média miatt elviselhetetlen. Megvizsgáltuk, hogy így van-e.

Lekapcsolódva

2009-11-16 10:08:16
Az ügynökségek 66 százaléka nem tervez semmilyen webkettes próbálkozást - ez derül ki kutatásunkból. Nem keseredünk el, inkább megmutatjuk, hogy ennek ellenére kik vannak fenn. Itt az ügynökségi térkép.
Állóvíz

2009-10-09 11:51:00
Lecserélődött a kommunikációs szakma főszereplőinek egy része az elmúlt években, a folyamat az ismertségi rangsorokon viszont nem sokat változtatott. A Kreatív kutatása.

2009-08-07 15:00:51

Privatizálása óta csak kevesen láthatták a Magyar Hirdető felbecsülhetetlen értékű archívumát. A gyűjtemény jelenlegi állapotáról csak sejtéseink lehetnek, további sorsa egyelőre nem dőlt el.

Magyar ügynökségek külföldön

2009-07-08 14:55:48
Szűkülő honi piac, regionális ambíciók, hazai ügyfél külföldi megjelenése – okok, amiért a kommunikációs szakma magyar tulajdonú ügynökségei külföldön terjeszkednek. Egyelőre azonban kevés az ügyfél, részleges a siker, és hosszú út előtt állnak – mondják az ügynökségek vezetői.
Körkép a hazai nyomdaiparról

2009-05-22 17:47:38
Hiába az elmúlt évek több milliárdos beruházásai, a magyarországi nyomdaipar nagyon nehéz időszak elé néz. A szakma kiszolgáltatott a külföldi beszállítóknak, a kíméletlen árversenyt pedig még a nagy nyomdák sem tudják komoly veszteségek nélkül átvészelni. A lízing- és hiteloldal azonban túlzónak tartja a nyomdaipar panaszait.
Körkép a vidéki ügynökségekről

2009-04-10 16:52:07
Vidéken a régió ismerete döntő érv lehet mellettük – állítják a helyi ügynökségek vezetői. Piacukat kisebb büdzsék, óvatosabb ügyfelek, kevesebb kreatívfeladat és nagyobb bizonyítási kényszer jellemzi. Mégis terjeszkednek: többük számára hosszú távú cél a határon túli magyarlakta területeken való megjelenés lehet.
Még nem tudni, lesz-e Magyarország-márka

2009-03-13 11:50:31
Nincs egységes, hosszú távú márkakoncepció azok mögött a milliárdok mögött, amelyeket Magyarország külföldi turisztikai, kulturális és egyéb promócióra költ. Egy szakértői tanács nemsokára dolgozni kezd a stratégián – kérdés, meddig jutnak.
Válság

2008-12-10 14:35:56
A gazdasági válság hatására a kommunikációs ipar minden szegmensében megjelentek az első komolyabb jóslatok és kutatások. A nemzetközi szakemberek a túlélés lehetséges módozatait keresik. A hazai felsővezetők körében pedig nincs pánikhangulat, inkább óvatos kivárás jellemzi őket – derül ki a Szonda Ipsos exkluzív felméréséből. Előrejelzések, tények, és tizenkét hazai kommunikációs szakember véleménye.*

2008-10-20 08:33:34
Az amerikai zenei közösségi portálok elképesztő számokat produkáltak az elmúlt években. Bár az általuk alkalmazott üzleti modell sikeressége még kétséges, a nagy kiadók mégis bíznak az új platformban. Már Magyarországon is vannak hasonló jellegű, de jóval szerényebb próbálkozások.

2008-09-17 16:54:57
Népművelők és muzeológusok helyett az utóbbi időben már kommunikációs szakemberek végzik a múzeumok marketingtevékenységét. Még mindig van azonban olyan intézmény, ahol a sok támogató beszervezése kirúgást von maga után.

2008-06-04 12:00:00
Inkább a médiavállalatok és az online megoldásokra specializált ügynökségek tulajdonosi körébe szállhatnak be magántőke-társaságok, a hagyományos ügynökségek kevésbé jelentenek vonzó terepet. Cikkünkben azt vizsgáljuk, milyen előnyei és veszélyei vannak ennek a Magyarországon is terjedő modellnek.

2008-05-04 12:00:00
Komoly szakmai kihívást jelent egy olyan, alapvetően népszerűtlen kormányzati intézkedéssorozat kommunikációja, mint az egészségügyi reform. Cikkünkben azt vizsgáljuk, hogyan birkóztak meg ezzel a több éven át tartó feladatsorral a szakpolitikai és a kormányzati kommunikátorok.

2008-03-04 12:00:00
Hosszú évek után újra van ügynökségi rangsor, kérdés azonban, hogy ki és mire tudja majd használni ezeket a listákat.
hirdetés

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés