Közösségi élmények, márkamagazinok, saját termék egy ismert márkára építve: miért és hogyan épít több lábra egy print+digitális magazinkiadó? (X)

Hosszú idő után először írhatjuk le, hogy a nyomtatott sajtó piacának megnőtt a reklámbevétele. (X)

Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)

Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)

Na, vajon ki az, akit a 15 év alatt 46 alkalommal fotóztak címlapra? (X)

A print versus digitális gondolkodást lassan felváltja a print plusz digitális filozófia. (X)

Egyre többen, egyre többet költenek, de az állami pénzek rendesen átrendezték a hirdetési piacot. (X)

Más sztárokkal, más piacra dolgozik a napi bulvár és a heti sztárlap.(X)

Utánajártunk, mire használja ma egy print magazin a digitális csatornáit. (X)

A print lapok különszámai a márkák legjobb sikerkommunikációs eszközei.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.