Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)

Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)

Na, vajon ki az, akit a 15 év alatt 46 alkalommal fotóztak címlapra? (X)

A print versus digitális gondolkodást lassan felváltja a print plusz digitális filozófia. (X)

Egyre többen, egyre többet költenek, de az állami pénzek rendesen átrendezték a hirdetési piacot. (X)

Más sztárokkal, más piacra dolgozik a napi bulvár és a heti sztárlap.(X)

Utánajártunk, mire használja ma egy print magazin a digitális csatornáit. (X)

A print lapok különszámai a márkák legjobb sikerkommunikációs eszközei.

Interjú a magazinpiac szuperhősével, Mr. Magazine-nal. (X)

Megnéztük, miért nem hagyható ki a print egy cég marketingkommunikációjából. (x)

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.