A Central kiadványai évek óta rendszeresen foglalkoznak a környezettudatossággal az ökotudatos divattól az elektromos autókon át egészen a fenntartható vendéglátóhelyekig. (X)

Megéri átláthatónak lenni: a print piac elmúlt évi reklámbevételének 87 százalékát a MATESZ által auditált és/vagy a NOK-ban mért lapok vitték. (X)

A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)

A titok nemcsak a népszerű tartalomban és a jó példányszámokban rejlik: a transzparencia is kiemelkedően fontos a reklámozóknak. (X)

Derűs gondolatok a papír kreatív felhasználásáról, az olvasás diszkrét luxusélményéről és a lapozgatható újságok szeretetéről. (X)

A magazinpiac néhány szektorában kevesebb volt a reklámköltés, de a stabil lapmárkákat mindenhol megtalálták a hirdetők. (X)

Közösségi élmények, márkamagazinok, saját termék egy ismert márkára építve: miért és hogyan épít több lábra egy print+digitális magazinkiadó? (X)

Hosszú idő után először írhatjuk le, hogy a nyomtatott sajtó piacának megnőtt a reklámbevétele. (X)

Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)

Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.