A Central kiadványai évek óta rendszeresen foglalkoznak a környezettudatossággal az ökotudatos divattól az elektromos autókon át egészen a fenntartható vendéglátóhelyekig. (X)

Megéri átláthatónak lenni: a print piac elmúlt évi reklámbevételének 87 százalékát a MATESZ által auditált és/vagy a NOK-ban mért lapok vitték. (X)

A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)

A titok nemcsak a népszerű tartalomban és a jó példányszámokban rejlik: a transzparencia is kiemelkedően fontos a reklámozóknak. (X)

Derűs gondolatok a papír kreatív felhasználásáról, az olvasás diszkrét luxusélményéről és a lapozgatható újságok szeretetéről. (X)

A magazinpiac néhány szektorában kevesebb volt a reklámköltés, de a stabil lapmárkákat mindenhol megtalálták a hirdetők. (X)

Közösségi élmények, márkamagazinok, saját termék egy ismert márkára építve: miért és hogyan épít több lábra egy print+digitális magazinkiadó? (X)

Hosszú idő után először írhatjuk le, hogy a nyomtatott sajtó piacának megnőtt a reklámbevétele. (X)

Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)

Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.