hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb médiaügynöksége a Carat.

Az M+ Lista második legsikeresebb médiaügynöksége az OMD.

Az M+lista legsikeresebb médiaügynöksége a PHD lett. Ilyen volt a tavalyi évük.

Az M+lista ötödik legsikeresebb ügynöksége az Isobar Budapest lett. 

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb hirdetője a Vodafone.

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb kreatívügynöksége a Possible lett.

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb hirdetője a Magyar Telekom.

A 2015-ös M+ Listán a harmadik legsikeresebb ügynökség az ACG lett.

Az M+ Lista második legsikeresebb hirdetője a Lego Store Budapest.

A 2015-ös M+ Listán a második legsikeresebb ügynökség a DDB lett.

A 2015-ös M+ Lista legsikeresebb ügynöksége a Young & Rubicam.

Bemutatjuk 2015-ös M+ Lista legsikeresebb hirdetőjét, Iamyank zenészt, producert.

A Kreatív és a MAKSZ nyilvánosságra hozta a 2015-ös M+lista eredményeit.

Interjú Falvay Lászlóval, az M+ Listán első helyen végzett Y&R kreatívigazgatójával.

Ez a hitvallás az M+ Lista első helyezett médiaügynökségénél.

Átvehették okleveleiket az M+listán és a Pr Toplistán szereplő legjobbak. Buli is volt.

Az M+ lista legsikeresebb hirdetője a Katona József Színház.

Az M+ lista a tavalyi reklámversenyek eredményeit összesítette, íme a rangsor.

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés