hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb médiaügynöksége a Carat.

Az M+ Lista második legsikeresebb médiaügynöksége az OMD.

Az M+lista legsikeresebb médiaügynöksége a PHD lett. Ilyen volt a tavalyi évük.

Az M+lista ötödik legsikeresebb ügynöksége az Isobar Budapest lett. 

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb hirdetője a Vodafone.

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb kreatívügynöksége a Possible lett.

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb hirdetője a Magyar Telekom.

A 2015-ös M+ Listán a harmadik legsikeresebb ügynökség az ACG lett.

hirdetés

Az M+ Lista második legsikeresebb hirdetője a Lego Store Budapest.

A 2015-ös M+ Listán a második legsikeresebb ügynökség a DDB lett.

A 2015-ös M+ Lista legsikeresebb ügynöksége a Young & Rubicam.

Bemutatjuk 2015-ös M+ Lista legsikeresebb hirdetőjét, Iamyank zenészt, producert.

A Kreatív és a MAKSZ nyilvánosságra hozta a 2015-ös M+lista eredményeit.

Interjú Falvay Lászlóval, az M+ Listán első helyen végzett Y&R kreatívigazgatójával.

Ez a hitvallás az M+ Lista első helyezett médiaügynökségénél.

Átvehették okleveleiket az M+listán és a Pr Toplistán szereplő legjobbak. Buli is volt.

Az M+ lista legsikeresebb hirdetője a Katona József Színház.

Az M+ lista a tavalyi reklámversenyek eredményeit összesítette, íme a rangsor.

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés