hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb médiaügynöksége a Carat.

Az M+ Lista második legsikeresebb médiaügynöksége az OMD.

Az M+lista legsikeresebb médiaügynöksége a PHD lett. Ilyen volt a tavalyi évük.

Az M+lista ötödik legsikeresebb ügynöksége az Isobar Budapest lett. 

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb hirdetője a Vodafone.

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb kreatívügynöksége a Possible lett.

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb hirdetője a Magyar Telekom.

A 2015-ös M+ Listán a harmadik legsikeresebb ügynökség az ACG lett.

hirdetés

Az M+ Lista második legsikeresebb hirdetője a Lego Store Budapest.

A 2015-ös M+ Listán a második legsikeresebb ügynökség a DDB lett.

A 2015-ös M+ Lista legsikeresebb ügynöksége a Young & Rubicam.

Bemutatjuk 2015-ös M+ Lista legsikeresebb hirdetőjét, Iamyank zenészt, producert.

A Kreatív és a MAKSZ nyilvánosságra hozta a 2015-ös M+lista eredményeit.

Interjú Falvay Lászlóval, az M+ Listán első helyen végzett Y&R kreatívigazgatójával.

Ez a hitvallás az M+ Lista első helyezett médiaügynökségénél.

Átvehették okleveleiket az M+listán és a Pr Toplistán szereplő legjobbak. Buli is volt.

Az M+ lista legsikeresebb hirdetője a Katona József Színház.

Az M+ lista a tavalyi reklámversenyek eredményeit összesítette, íme a rangsor.

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete a tévészpotnak.

Van olyan termék, amire 17 ezer százalékkal (!) nőtt meg a kereslet.

Igazolatlan állításokat tettek a szolárium egészségre való hatásáról.

Az Inspira és a DIMSZ két külön kutatása is erre utal.

Csupán hangbejátszásokkal elevenítik fel Kobe Bryant gyerekkorát, pályafutása csúcspontjait.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés