hirdetés
hirdetés
hirdetés

2017-11-30 15:51:00

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

2017-11-24 13:37:00

Az Atmedia 2016-ban a Gfk-val közösen elemzést készített a különböző médiatípusok FMCG-termékek értékesítésre gyakorolt hatásának összehasonlításáról, és azt kívánták bizonyítani, hogy a televízió jobban hat az FMCG-termékek értékesítésére, mint bármely más médiatípus (az eredményeket lásd a link alatt).

2017-11-22 15:11:00

A fogyasztók világszerte egyre inkább a globális márkákat preferálják a helyben előállított termékekkel szemben, derül ki a Nielsen piackutató legújabb tanulmányából. A magyarok leginkább a tejtermékek esetében választják a hazait: a válaszadók háromnegyede (75%) helyi márkát választana. 

hirdetés

2017-11-06 16:28:00

Az álhír-jelenség megerősítette a mainstream hírmédia iránti bizalmat, miközben rontotta a közösségi média források megítélését - derül ki a Kantar által készített „Trust in News” kutatásból.

2017-10-19 13:10:00

A magyarországi cross-médiapiaci kínálat darabszám szerint stabil, 11 ezer médiumot jelent, éves átlagban 1-2 százalékos mozgás tapasztalható újonnan induló, illetve megszűnő médiumok révén (évente 100-200 új médium indul). A legtöbb médiamárkát a print- és online szegmensben találhatjuk, igen változatos tematikával, és ezeken belül a legnagyobb a dinamika is a médiakínálat terén - olvasható a Whitereport crossmédiás kutatásában.

2017-10-13 12:38:00

A Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium módosít rádiós közönségmérési eljárásán, és a különböző, alternatív technológiákkal sugárzó rádióadók közönségmérését is megkezdi. Így az országos rádiós közönségmérés kibővül: a hagyományos földfelszíni sugárzással elért hallgatókon túl az online, illetve digitális földfelszíni rendszerű rádiós médiaszolgáltatás által elértek száma is megismerhetővé válik – tájékoztat a konzorcium közleménye.

2017-08-23 14:23:00

A 2017. május-júliusi időszakban, az április-júniusi időszakhoz képest, tovább emelkedett a rádiók napi elérése, ami így jócskán meghaladja az 5,8 milliós hallgatótábort - derül ki a Kantar Hoffmann-Mediameter közös kutatásából. Ez azt jelenti, hogy országos szinten a 15 éves vagy idősebb lakosság 70 százaléka naponta, míg 91 százaléka hetente hallgat rádiót. Nem csak országosan, hanem a fővárosban is növekedett a rádióhallgatók száma, amely így Budapesten meghaladja a napi 1 milliót.

2017-06-26 17:25:00

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

2017-05-30 17:29:00

2018. januárjától az eddigi partnerrel köt újabb szerződést a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT), miután a tanács közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. A 2016 őszén kezdődött pályázati folyamatban a fő cél a minőségi adatszolgáltatás megtartása és az új technológiákra való nyitottság biztosítása volt – írja a DKT közleménye.

2017-04-25 14:28:00

A Kantar Media 2017. április 20-án publikálta nemzetközi kutatása, a Dimension eredményeit. A két részből álló tanulmány kettős perspektívából vizsgálja a kommunikációval kapcsolatos legfontosabb tervezési, vásárlási és kutatási kérdéseket: egyszer az iparági szakemberek, majd az általuk elérni kívánt fogyasztók szemszögéből.

2017-03-23 16:44:00

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten több mint 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból – derül ki a TNS Hoffmann–Mediameter konzorcium 2016. december – 2017. februári időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.

2017-02-17 12:53:00

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

2017-02-14 13:02:00

A MEME megbízásából felmérést készített az Ipsos, amely két kutatási fázisban vizsgálta a Nyugat-Európába emigrált magyarok kiköltözési okait, valamint a média- és telekommunikációs eszközhasználatkban bekövetkezett változásokat.

2017-02-10 10:03:00

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

2017-02-09 17:51:00

Az Atmedia a GfK-val együttműködésben kutatást készített arról, hogy kimutassák az atl-hirdetések és az értékesítés egyéb promóciós eszközei, valamint más médiafelületek közötti hatékonyságkülönbségeket, mindezt az FMCG-termékek vonatkozásában. 

2017-02-09 12:06:00

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

2017-01-18 13:21:00

Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. elemzése szerint 2016 magyar vonatkozású sikerei közül a sporteredmények váltották ki a legnagyobb hazai médiavisszhangot.

2016-12-12 17:09:00

A csomagolástervezés a marketing egyik legritkábban említett eszköze, pedig lényegesen hozzájárult az új árucikkek piaci sikeréhez a legutóbbi két év során. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen az európai élelmiszer-kiskereskedelemben a legutóbbi időszakban megjelent 9 900 újdonság piaci teljesítményének elemzése alapján.

2016-12-01 11:13:00

Első alkalommal mérte fel az IAB Hungary és kutatási partnere, az FMG R&D, hogy a digitális reklámpiac szereplői hogyan vélekednek a programmatic piacról.

2016-11-29 10:35:00

Egy YouGov-kutatás szerint a 18-34 éves fogyasztók 58 szzáaléka gondolja úgy, hogy a márkák túltolják a szekeret az emojik útonútfélen való alkalmazásával, és ez az arány csak magasabb más korcsoportokban - írja a Digiday.

2016-11-10 11:42:00

A magyarok több mint fele soha nem kapott a szüleitől szexuális felvilágosítást, a 18-29 év közötti férfiak esetében a pornó az elsődleges információforrás – derült ki az NLCafé szextesztjéből. A reprezentatív felmérés mintegy 30 ezer válaszadó segítségével készült – írja az NLCafé közleménye.

2016-10-10 16:30:00

Kutatás készített a PwC tanácsadócég modern fogyasztói trendekről. A napokban megjelent tanulmány két dimenzió mentén vizsgálja a fogyasztói szokásokat: a globális változásokat figyelembe véve, amelyek hosszú vagy rövidtávon gondolkodásbeli és fogyasztói igényváltozást hoznak létre; illetve az ezek által katalizált innovációk mentén, amelyek beépülnek a fogyasztók mindennapjaiba, a táplálkozástól egészen a városi életig.

2016-10-07 12:53:00

A kiegyensúlyozott, pontos és tárgyilagos hírszolgáltatás jogszabályi követelménye ellenére súlyos elfogultságról tett tanúbizonyságot az M1 közszolgálati televízió és a Tv2 esti főműsoridős híradója a kvótanépszavazási kampányában - derül ki a Democracy Reporting International (DRI) és a Mérték Médiaelemző Műhely közös kutatásából.

hirdetés

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés