hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-11-14 14:08:00

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

2018-11-07 14:12:00

Az Atmedia zsinórban harmadik kutatását készítette el, amelyben arra kereste a választ, hogy mennyiben segíti a tévéreklám a piacrész növelését. 2016-ban az FMCG-márkákra, 2017-ben az OTC-termékekre, idén pedig a retail láncokra vonatkoztatva vizsgálták a kérdést. 

2018-10-26 12:05:00

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2018 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 5 perccel kevesebb, mint egy évvel korábban. A tévénézéssel töltött idő negyedét sorozatokra, 15 százalékát pedig mozifilmekre fordították a magyarok, és minden ötödik percben reklámokat és/vagy műsorajánlókat néztek (ami tehát több, mint amennyit mozifilmekkel töltöttek a nézők).

hirdetés

2018-10-02 12:02:00

Majdnem másfélszer annyit tévéznek átlagosan az emberek Közép-Kelet-Európában, mint Nyugat-Európában, de a régiókon belül is komoly eltérések tapasztalhatók a tévénézési szokásokat tekintve. Nyugaton már komoly teret hódítottak a streaming-szolgáltatások, míg a mi régiónkban elhanyagolható a piaci részesedése. A Wavemaker európai kutatását foglaljuk össze. 

2018-09-18 15:26:00

Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, a budapestiek csaknem kétharmada járt már olyan eseményen, amelyről a Facebookon keresztül szerzett tudomást, a felhasználók 64 százaléka rejtett már el hirdetést, és minden negyedik vásárolt már Facebookon látott hirdetés hatására. Néhány a Nagy Facebook Körkép legérdekesebb adatai közül, amelyet 5000 önkéntes válaszadó online megkérdezésével készített el a Be Social közösségi média ügynökség és a Szeretlekmagyarorszag.hu portál.

2018-09-07 10:39:00

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

2018-08-24 11:52:00

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. Horkolás elleni készítmény, Cofidis-unikornis és egy Telenor-reklám hozta a Synetiq kutatása szerint a legérdekesebb eredményeket.

2018-07-20 11:26:00

Az NRC kutatócég megmérte, hogy mennyire tetszett a fogyasztóknak a Coca-Cola futball-világbajnokságra készült szpotja. A nézői tetszés és a márkailleszkedés terén is jól teljesített.

2018-07-06 15:46:00

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, a májusi termésről szóló leírás a Kreatívon jelenik meg először.

2018-06-19 12:29:00

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, az áprilisi termésről szóló leírást pár napja tették közzé.

2018-06-04 10:25:00

A Pew Research Center kutatást végzett a 13-17 évesek közösségimédia-használati szokásairól, amelyből kiderül, hogy már nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal az amerikai fiatalok körében: a Youtube, az Instagram és a Snapchat is populárisabb a kék óriásnál.

2018-05-14 14:05:00

Az NRC kutatócég megmérte, hogy mennyire tetszett a fogyasztóknak a Hell energiaitalmárka Bruce Willis főszereplésével készült szpotja. A fogyasztóknak tetszett, de a valós idejű tetszési index azt mutatja, hogy a márka megjelenése jócskán lelohasztotta a nézők kedélyét.

2018-05-07 15:54:00

A közösségimédia-monitorozással (social listening) foglalkozó SentiOne a Kreatív testvérlapja, az Élelmiszer által rendezett FMCG Top konferencián mutatta be az internet „mentes" oldalát, ahol receptek, trendek, influencerek és az FMCG szektor legnagyobbjai versengenek egymással. Az alábbiakban az előadás online verzióját mutatjuk az Élelmiszer.hu cikke nyomán.

2018-05-04 15:46:00

Négy perc híján 3,5 órát töltött a tévé előtt az átlagos magyar tévénéző 2018 első negyedévében - derül ki a Nielsen legfrissebb tévépiaci körképéből. Ez 3 perccel több, mint 2017 azonos időszakában. 

2018-03-26 14:17:00

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

2017-11-30 15:51:00

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

2017-11-24 13:37:00

Az Atmedia 2016-ban a Gfk-val közösen elemzést készített a különböző médiatípusok FMCG-termékek értékesítésre gyakorolt hatásának összehasonlításáról, és azt kívánták bizonyítani, hogy a televízió jobban hat az FMCG-termékek értékesítésére, mint bármely más médiatípus (az eredményeket lásd a link alatt).

2017-11-22 15:11:00

A fogyasztók világszerte egyre inkább a globális márkákat preferálják a helyben előállított termékekkel szemben, derül ki a Nielsen piackutató legújabb tanulmányából. A magyarok leginkább a tejtermékek esetében választják a hazait: a válaszadók háromnegyede (75%) helyi márkát választana. 

2017-11-06 16:28:00

Az álhír-jelenség megerősítette a mainstream hírmédia iránti bizalmat, miközben rontotta a közösségi média források megítélését - derül ki a Kantar által készített „Trust in News” kutatásból.

2017-10-19 13:10:00

A magyarországi cross-médiapiaci kínálat darabszám szerint stabil, 11 ezer médiumot jelent, éves átlagban 1-2 százalékos mozgás tapasztalható újonnan induló, illetve megszűnő médiumok révén (évente 100-200 új médium indul). A legtöbb médiamárkát a print- és online szegmensben találhatjuk, igen változatos tematikával, és ezeken belül a legnagyobb a dinamika is a médiakínálat terén - olvasható a Whitereport crossmédiás kutatásában.

2017-10-13 12:38:00

A Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium módosít rádiós közönségmérési eljárásán, és a különböző, alternatív technológiákkal sugárzó rádióadók közönségmérését is megkezdi. Így az országos rádiós közönségmérés kibővül: a hagyományos földfelszíni sugárzással elért hallgatókon túl az online, illetve digitális földfelszíni rendszerű rádiós médiaszolgáltatás által elértek száma is megismerhetővé válik – tájékoztat a konzorcium közleménye.

2017-08-23 14:23:00

A 2017. május-júliusi időszakban, az április-júniusi időszakhoz képest, tovább emelkedett a rádiók napi elérése, ami így jócskán meghaladja az 5,8 milliós hallgatótábort - derül ki a Kantar Hoffmann-Mediameter közös kutatásából. Ez azt jelenti, hogy országos szinten a 15 éves vagy idősebb lakosság 70 százaléka naponta, míg 91 százaléka hetente hallgat rádiót. Nem csak országosan, hanem a fővárosban is növekedett a rádióhallgatók száma, amely így Budapesten meghaladja a napi 1 milliót.

2017-06-26 17:25:00

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

hirdetés

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés