hirdetés
hirdetés
hirdetés

2020-01-13 07:58:00

A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi digitális kommunikációját új termékével, az AdReal elemzőeszköz segítségével. Mely bankok mikor voltak a „leghangosabbak”, milyen módon jutnak el a felhasználókhoz a különböző intézetek üzenetei, milyen ajánlatok vannak a piacon és milyen „hangerővel” mondják azokat az egyes hirdetők?

2019-12-03 15:37:00

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

2019-11-04 09:32:00

Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66 százalékánál naponta, míg 85 százalékánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.

hirdetés

2019-05-30 09:43:00

Bár a robotok elfogadottságáról is készítenek kutatásokat, a GfK Hungária fő tevékenységét nagyon konkrét üzleti megoldások értékesítése jellemzi, ami a piackutatás mint szakterület átalakulását is mutatja. Teljesen új szemléletmódok és módszertanok jelentek meg, fejlesztik a mesterséges intelligenciát. Eközben viszont elhaltak a szakma hazai érdekegyeztető fórumai. A kutatócéget 1993 óta ügyvezető igazgatóként vezető Kozák Ákossal beszélgettünk.

2019-02-03 19:55:00

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online említéseit és megítélését a Neticle.

2019-01-09 15:42:00

Az Inspira Research saját finanszírozású kutatás során megvizsgálta a magyar internetező lakosság egészséggel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait, a témakörhöz kapcsolódóan az információs csatornák – beleértve az offline és print – iránti bizalmat, valamint azt, mennyire és hogyan szűrik a felhasználók a weben megjelenő egészségügyi tartalmak, hirdetések valódiságát. A konklúzió az, hogy komoly bizalomdeficit figyelhető meg bármely információforrást tekintve, beleértve nemcsak az internetes tartalmakat, hanem az orvost és a patikust is.

2018-11-14 14:08:00

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

2018-11-07 14:12:00

Az Atmedia zsinórban harmadik kutatását készítette el, amelyben arra kereste a választ, hogy mennyiben segíti a tévéreklám a piacrész növelését. 2016-ban az FMCG-márkákra, 2017-ben az OTC-termékekre, idén pedig a retail láncokra vonatkoztatva vizsgálták a kérdést. 

2018-10-26 12:05:00

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2018 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 5 perccel kevesebb, mint egy évvel korábban. A tévénézéssel töltött idő negyedét sorozatokra, 15 százalékát pedig mozifilmekre fordították a magyarok, és minden ötödik percben reklámokat és/vagy műsorajánlókat néztek (ami tehát több, mint amennyit mozifilmekkel töltöttek a nézők).

2018-10-02 12:02:00

Majdnem másfélszer annyit tévéznek átlagosan az emberek Közép-Kelet-Európában, mint Nyugat-Európában, de a régiókon belül is komoly eltérések tapasztalhatók a tévénézési szokásokat tekintve. Nyugaton már komoly teret hódítottak a streaming-szolgáltatások, míg a mi régiónkban elhanyagolható a piaci részesedése. A Wavemaker európai kutatását foglaljuk össze. 

2018-09-18 15:26:00

Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, a budapestiek csaknem kétharmada járt már olyan eseményen, amelyről a Facebookon keresztül szerzett tudomást, a felhasználók 64 százaléka rejtett már el hirdetést, és minden negyedik vásárolt már Facebookon látott hirdetés hatására. Néhány a Nagy Facebook Körkép legérdekesebb adatai közül, amelyet 5000 önkéntes válaszadó online megkérdezésével készített el a Be Social közösségi média ügynökség és a Szeretlekmagyarorszag.hu portál.

2018-09-07 10:39:00

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

2018-08-24 11:52:00

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. Horkolás elleni készítmény, Cofidis-unikornis és egy Telenor-reklám hozta a Synetiq kutatása szerint a legérdekesebb eredményeket.

2018-07-20 11:26:00

Az NRC kutatócég megmérte, hogy mennyire tetszett a fogyasztóknak a Coca-Cola futball-világbajnokságra készült szpotja. A nézői tetszés és a márkailleszkedés terén is jól teljesített.

2018-07-06 15:46:00

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, a májusi termésről szóló leírás a Kreatívon jelenik meg először.

2018-06-19 12:29:00

A Synetiq neuromarketing módszerekkel vizsgálja, hogyan hatnak a fogyasztókra a reklámfilmek. A cég hónapról hónapra közzéteszi a legjobban rezonáló reklámokat, az áprilisi termésről szóló leírást pár napja tették közzé.

2018-06-04 10:25:00

A Pew Research Center kutatást végzett a 13-17 évesek közösségimédia-használati szokásairól, amelyből kiderül, hogy már nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal az amerikai fiatalok körében: a Youtube, az Instagram és a Snapchat is populárisabb a kék óriásnál.

2018-05-14 14:05:00

Az NRC kutatócég megmérte, hogy mennyire tetszett a fogyasztóknak a Hell energiaitalmárka Bruce Willis főszereplésével készült szpotja. A fogyasztóknak tetszett, de a valós idejű tetszési index azt mutatja, hogy a márka megjelenése jócskán lelohasztotta a nézők kedélyét.

2018-05-07 15:54:00

A közösségimédia-monitorozással (social listening) foglalkozó SentiOne a Kreatív testvérlapja, az Élelmiszer által rendezett FMCG Top konferencián mutatta be az internet „mentes" oldalát, ahol receptek, trendek, influencerek és az FMCG szektor legnagyobbjai versengenek egymással. Az alábbiakban az előadás online verzióját mutatjuk az Élelmiszer.hu cikke nyomán.

2018-05-04 15:46:00

Négy perc híján 3,5 órát töltött a tévé előtt az átlagos magyar tévénéző 2018 első negyedévében - derül ki a Nielsen legfrissebb tévépiaci körképéből. Ez 3 perccel több, mint 2017 azonos időszakában. 

2018-03-26 14:17:00

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

2017-11-30 15:51:00

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

2017-11-24 13:37:00

Az Atmedia 2016-ban a Gfk-val közösen elemzést készített a különböző médiatípusok FMCG-termékek értékesítésre gyakorolt hatásának összehasonlításáról, és azt kívánták bizonyítani, hogy a televízió jobban hat az FMCG-termékek értékesítésére, mint bármely más médiatípus (az eredményeket lásd a link alatt).

hirdetés

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés