hirdetés
hirdetés
hirdetés

2017-08-23 14:23:00

A 2017. május-júliusi időszakban, az április-júniusi időszakhoz képest, tovább emelkedett a rádiók napi elérése, ami így jócskán meghaladja az 5,8 milliós hallgatótábort - derül ki a Kantar Hoffmann-Mediameter közös kutatásából. Ez azt jelenti, hogy országos szinten a 15 éves vagy idősebb lakosság 70 százaléka naponta, míg 91 százaléka hetente hallgat rádiót. Nem csak országosan, hanem a fővárosban is növekedett a rádióhallgatók száma, amely így Budapesten meghaladja a napi 1 milliót.

2017-06-26 17:25:00

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

2017-05-30 17:29:00

2018. januárjától az eddigi partnerrel köt újabb szerződést a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT), miután a tanács közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. A 2016 őszén kezdődött pályázati folyamatban a fő cél a minőségi adatszolgáltatás megtartása és az új technológiákra való nyitottság biztosítása volt – írja a DKT közleménye.

hirdetés

2017-04-25 14:28:00

A Kantar Media 2017. április 20-án publikálta nemzetközi kutatása, a Dimension eredményeit. A két részből álló tanulmány kettős perspektívából vizsgálja a kommunikációval kapcsolatos legfontosabb tervezési, vásárlási és kutatási kérdéseket: egyszer az iparági szakemberek, majd az általuk elérni kívánt fogyasztók szemszögéből.

2017-03-23 16:44:00

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten több mint 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból – derül ki a TNS Hoffmann–Mediameter konzorcium 2016. december – 2017. februári időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.

2017-02-17 12:53:00

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

2017-02-14 13:02:00

A MEME megbízásából felmérést készített az Ipsos, amely két kutatási fázisban vizsgálta a Nyugat-Európába emigrált magyarok kiköltözési okait, valamint a média- és telekommunikációs eszközhasználatkban bekövetkezett változásokat.

2017-02-10 10:03:00

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

2017-02-09 17:51:00

Az Atmedia a GfK-val együttműködésben kutatást készített arról, hogy kimutassák az atl-hirdetések és az értékesítés egyéb promóciós eszközei, valamint más médiafelületek közötti hatékonyságkülönbségeket, mindezt az FMCG-termékek vonatkozásában. 

2017-02-09 12:06:00

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

2017-01-18 13:21:00

Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. elemzése szerint 2016 magyar vonatkozású sikerei közül a sporteredmények váltották ki a legnagyobb hazai médiavisszhangot.

2016-12-12 17:09:00

A csomagolástervezés a marketing egyik legritkábban említett eszköze, pedig lényegesen hozzájárult az új árucikkek piaci sikeréhez a legutóbbi két év során. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen az európai élelmiszer-kiskereskedelemben a legutóbbi időszakban megjelent 9 900 újdonság piaci teljesítményének elemzése alapján.

2016-12-01 11:13:00

Első alkalommal mérte fel az IAB Hungary és kutatási partnere, az FMG R&D, hogy a digitális reklámpiac szereplői hogyan vélekednek a programmatic piacról.

2016-11-29 10:35:00

Egy YouGov-kutatás szerint a 18-34 éves fogyasztók 58 szzáaléka gondolja úgy, hogy a márkák túltolják a szekeret az emojik útonútfélen való alkalmazásával, és ez az arány csak magasabb más korcsoportokban - írja a Digiday.

2016-11-10 11:42:00

A magyarok több mint fele soha nem kapott a szüleitől szexuális felvilágosítást, a 18-29 év közötti férfiak esetében a pornó az elsődleges információforrás – derült ki az NLCafé szextesztjéből. A reprezentatív felmérés mintegy 30 ezer válaszadó segítségével készült – írja az NLCafé közleménye.

2016-10-10 16:30:00

Kutatás készített a PwC tanácsadócég modern fogyasztói trendekről. A napokban megjelent tanulmány két dimenzió mentén vizsgálja a fogyasztói szokásokat: a globális változásokat figyelembe véve, amelyek hosszú vagy rövidtávon gondolkodásbeli és fogyasztói igényváltozást hoznak létre; illetve az ezek által katalizált innovációk mentén, amelyek beépülnek a fogyasztók mindennapjaiba, a táplálkozástól egészen a városi életig.

2016-10-07 12:53:00

A kiegyensúlyozott, pontos és tárgyilagos hírszolgáltatás jogszabályi követelménye ellenére súlyos elfogultságról tett tanúbizonyságot az M1 közszolgálati televízió és a Tv2 esti főműsoridős híradója a kvótanépszavazási kampányában - derül ki a Democracy Reporting International (DRI) és a Mérték Médiaelemző Műhely közös kutatásából.

2016-09-28 16:34:00

Mennyire érvényesül a nemek közötti egyenlőség a reklámügynökségek, a médiacégek ls a marketingesek körében? Erről indít kutatást a Kreatív, amelyet a Mercedes-Benz támogat.

2016-08-22 15:46:00

Üzenetküldő alkalmazások, telefonhívás és SMS – sorrendben ezek bizonyultak a legnépszerűbb kapcsolattartási módnak a Szigeten. A Viber üzenetküldő alkalmazás közel 400, több mint 40 országból érkezett fesztiválozót kérdezett meg erről.

2016-08-10 10:59:00

Egy kutatás szerint ez történik a Pokémon Go játékosokkal.

2016-08-09 12:06:00

Máshogy látja a világot a marketinges szakma és a fogyasztó. Egyáltalán nem olyan népszerűek a telefonos alkalmazások, mint ahogy azt a marketingesek gondolják. Sőt, ha a fogyasztókat kérdezzük, akkor az olyan technológiai megoldásoknak sem jósolhatunk nagy jövőt, mint a QR-kód, az NFC vagy érintés nélküli fizetés, a drónok, vagy a 3D-s nyomtatás. Többek között ezek is kiderülnek a Maxus Hungary médiaügynökség legfrissebb kutatásából.

 

2016-07-20 16:24:00

Árnyékkutatás készült a 15−24 évesek médiahasználatáról. A Pécsi Tudományegyetem kutatói a tévénézésről, a zenehallgatásról éppúgy kérdezték a fiatalokat, mint a számítógépes játékokról, vagy éppen a médiával kapcsolatos kritikájukról.

2016-07-18 11:43:00

Már beszámoltunk róla, hogy az NMHH bejelentette: átfogó, és a rádiók számára szabadon hozzáférhető hallgatottságmérést készítenek elő. Feltettünk néhány kérdést mind a hatóságnak, mind a rádiós szakmai szervezeteknek, hogy egészen pontosan miről is van szó.

hirdetés

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés