hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Lions harmadik előválogatójának a győztesei PR és Young Marketer kategóriákban.

Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.

Dobrik Georgina és Gelencsér Milán utazhat Varsóba.

Jön a Portfolio Day, ahol randizni is lehet a top 20 magyar kreatívügynökség vezetőjével.

Golden Drum belépőket kap a nyertes art+copy páros, az energiaitalokat túltoló tinik ügyében kell előállni valamivel.

A MAKSZ és a Telekom idén is megrendezi a 30 év alatti kreatívoknak szóló verseny hazai előválogatóját.

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

Design és cyber kategóriában lezajlott a Cannes Young Lions előválogatója.

Ekkor rendezik a Young Cannes Lions előválogatót hat kategóriában.

hirdetés

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

Varsóban folytathatják a versengést az európai döntőn.

A MAKSZ által szervezett KRU programra 30 év alatti szövegíró-art director párosokat várnak.

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

A filmek előreláthatóan április végétől lesznek elérhetőek a streamingszolgáltatónál.

A HD marketingnél megvizsgálták, milyen hatással volt a kormány múlt szombati bejelentése a webáruházak forgalmára.

Az első adásban Hajdú B. István volt az egyik kvízmester.

A kultikus Ghibli-film képi világát megidéző reklámfilm az ausztrál gyermekek digitális felzárkóztatását segíti.

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés