hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Lions harmadik előválogatójának a győztesei PR és Young Marketer kategóriákban.

Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.

Dobrik Georgina és Gelencsér Milán utazhat Varsóba.

Jön a Portfolio Day, ahol randizni is lehet a top 20 magyar kreatívügynökség vezetőjével.

Golden Drum belépőket kap a nyertes art+copy páros, az energiaitalokat túltoló tinik ügyében kell előállni valamivel.

A MAKSZ és a Telekom idén is megrendezi a 30 év alatti kreatívoknak szóló verseny hazai előválogatóját.

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

Design és cyber kategóriában lezajlott a Cannes Young Lions előválogatója.

Ekkor rendezik a Young Cannes Lions előválogatót hat kategóriában.

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

Varsóban folytathatják a versengést az európai döntőn.

A MAKSZ által szervezett KRU programra 30 év alatti szövegíró-art director párosokat várnak.

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés