hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez a HPS reklámügynökségtől függetlenül működő értékesítés-támogatási vállalat, ahol fiktív számla befogadásának gyanúja miatt nyomoz a NAV. A reklám- és event ügynökség működését az ügyvezető szerint nem érinti a vizsgálat.

Ennek ellenére a sajtópiac még mindig a harmadik legnagyobb hirdetési szegmens ma Magyarországon.

Például egy átlag szlovákhoz képest háromszor annyit látnak. A vény nélkül kapható gyógyszerek a teljes reklámköltés 21,5 százalékát tették ki 2019-ben.

A MEME elkészítette a 2020-as televíziós reklámtortát, amiben már szerepelnek az állami társadalmi célú reklámok is. A tévés költések 14 százalékát így már az állam adta tavaly.

A Magyar Turisztikai Program Alapítvány kisebb művészeti előadások, 4 millió beoltottnál pedig félházas beltéri előadások engedélyezését javasolja.

A Médiatorta 2,8 százalékkal, a Kommunikációs torta 15,8 százalékkal csökkent a 2019-es évhez viszonyítva.

Az önvezető komp Kiel város öblét szelheti majd át 0-24-ben, nulla károsanyag-kibocsátással.

Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata és az Óbudai Anziksz 40 hazai kortárs írót kért fel, hogy emelje ki kedvenc Esterházy-idézetét. A kiválasztott sorok most a kerület plakátjain olvashatók.

A város kommunikációjának újraszabásán az Armadillo dolgozott.

Jó hír azoknak, akiknek hiányoztak a konzervatív hangok a magyar és nemzetközi nyilvánosságból.

Kínán kívül az összes piacon megversenyeztetik a médiaügynökségeket.

Bejelentő, a kampányon az OTP Bank és a Café Communications dolgozott.

Az anyamárka szlogenjét átvette az alkoholmentes Dreher 24 is. Kampánybejelentőt olvashattok.

A szigorítások bejelentésének napján majdnem 1,5 millió user látogatta az oldalt. Márciusban havi szinten fej-fej mellett haladt a 24.hu és az Index.

A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a socialre erősen támaszkodó hirdetők.

Mérő Ádám páneurópai igazgatói pozíciót kapott, Kölcsei Gergely hazai marketingvezető lesz, Szűcs Judit pedig Európáért felelős márkakommunikációs menedzser lett. A cég pedig összevonta a közép- és nyugat-európai régiókat.

Évi hét alkalommal jelenik meg, augusztustól havonta. Újra elérhető lesz az online kiadás is.

Miután Franciaországban épp új lezárási hullám indul. De legalább adnak át oroszlánokat.

Termékbevezetéssel indul az új kommunikációs platform első kampánya, amin a Telenor az Artificial Grouppal dolgozott együtt. Bejelentő.

A magyar designegyetem modellváltásával foglalkozik a címlapsztorink, és a nyomtatott és digitális lappiac állását vizsgáljuk a lap nagy részében. Plusz a legstreameltebb magyar DJ-k, Bazsó Gábor, CX, targetálás+AI és egy legendás kreatív. Lapozz bele!

Brit zsűrielnök, brazil, román és szerb kreatívok, valamint belga, cseh és lengyel szakújságírók csatlakoznak a főzsűri magyar tagjaihoz.

A távirányítóként funkcionáló szilikongyűrű viselője néhány apró mozdulattal vezérelheti a telefonját, miközben az útra, vagy az edzésre fókuszál.

A Volkswagen Haszonjárművek korábbi marketing menedzserét, Bujáki Zsoltot nevezte ki a Porsche Hungaria ügyvezetése a vállalat kommunikációs igazgatójának, aki dr. Vérten Sándor helyét veszi át.

A Display Now nevű online reklámcéget Ziegler Gábor és Starcz Ákos mellett Csasztvan Nóra alapította. A platformon kosárba helyezhető csomagok közül választhatnak az ügyfelek.

Áprilistól elérhető a Gemius és a Neticle új márkabiztonság szolgáltatása.

Kampánybejelentő a „Together we can” mellé.

Helló, változó világ! Mi, nők itt vagyunk – üzeni a magazin. 

Tartsatok velünk online a második Kreatív Kickoffra, ahol bemutatjuk a legfrissebb lapszám témáit, és néhány szereplő csatlakozik is hozzánk rövid beszélgetések erejéig!

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású városállamot. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

hirdetés
hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés