hirdetés
hirdetés
hirdetés

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Szabó Zsolt az influencerügynökség magyarországi szervezetét irányítja. Az alapító Szabó Gergő a nemzetközi piacokra koncentrál.

Elindult a szavazás az Év Férfija 2019 versenyen.

A szakember olyan termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquell, a Kozel, a HB és a Kingswood.

 

A gyűrűt felhúzva minden tárgyból előcsalogathatjuk a legszebb harmóniákat – pláne, ha azok elég színesek.

Lehet nem is állunk messze attól, hogy a sorozatpiacon mérséklődjön az angol nyelvű produkciók hegemóniája. Több gyártó is komoly terveket sző Európában.

Ezek voltak az ünnepi időszak kedvenc reklámjai neuromarketinges szempontból.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Egy Mészáros Lőrinchez köthető magángép és luxusjacht kapcsolatát tárták fel szöveggel, képpel, adatvizualizálással.

A miniszterelnök ellenzéki újságírók kérdésére válaszolt a Kormányinfón, ahol hangsúlyozta: ha hölgyek levadásszák egy kérdésre, az ellen nincs védekezés.

hirdetés

Fő profilja az élményalapú szolgáltatás-tervezés és -fejlesztés, emellett üzleti fókuszú service design képzést is indítanak.

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

Ez volt olvasóink kedvenc 2018-as reklámja. Na de vajon hogy alakul a további sorrend?

Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.

A mozi és autórajongók álomreklámját vetítették a Golden Globe szünetében.

Nincs rajta a nevünk a céges bögrén, ovisjel a gyerek tornazsákján vagy szöveg a sószórón? Na, erre találták ki a zsebnyomtatót!

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

Monori Bálint korábban az ügynökség art directora volt, kis kitérő után tért vissza.

A jelenlegi médiakutató intézetek és tanszékek költségvetése együttesen sem közelíti meg ezt az összeget.

A Helsingin Sanomat kampánya azt üzeni: az igazság lehet csúnya, de sosem megy ki a divatból.

Még egy mobiltelefonra csatlakoztatva is képes faltól falig tartó moziélményt összehozni a kisszobában.

Reisz Gábor új filmje annyira személyes alkotás lett, hogy néha a rendező is elfelejtette, hogy forgatáson van.

A pompás borítóját Pócsik Olivér, a belsejét pedig tizenegy hazai ügynökség tervezte.

Ebben a kis vityillóban minden négylábú teljes relaxban vészelheti át a szilvesztert.

A Skyscannertől érkezett vezető személyes küldetésének érzi a dizájnerek szemléletének formálását.

Évi 500 millió eurót remélnek beszedni a digitális bevételeket célzó új adónemből.

Kádár-sorozat, Trianon-horror, betyárfilm Rózsa Sándorral, háború utáni állapotok a jövő Magyarországán. Interjúrészlet Pálfi Györggyel a Kreatív decemberi számából Az Úr hangja apropóján.

Pálfi György szerepel a decemberi Kreatív címlapján, de a Rossz versek csapatáról is sokat írunk. Plusz Golden Drum, rádiós körkép a Retro indulása után, Azonnali.hu és egy menő naptár!

Egy svéd online fizetési startupnak készült, Snoop kisebbségi tulajdonos is lett benne.

A velencei Biennálé 12 kiválasztott projektje közé került az a magyar VR-film, amely a Scitovszky Villa 1939-es valóságába röpíti a nézőt.

Elismerte a csúsztatást és a tényszerűség hiányát, de nem marasztalta el a köztévét a hatóság.

A kezdeményezés az EU támogatásával indult három éve.

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés