hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy brit fejlesztői csapat azon dolgozik, hogy planétánk minden szegletében elérhetővé tegye az ivóvizet.

A Lions Live első vitáján a Facebook, az Edelman, a McCann és a WPP vezető kreatívjai fejtettek meg.

A nagy elérésű csatornákat eddig a MediaTime értékesítette. Az Atmedia ezzel szinte teljesen leuralja a hazai rádiós piacot.

Jön új heti sorozat az RTL-től, az AMC két nagyobb dobással is készül. A TV2 új szériáját forgatja Doktor Balaton címmel.

Az RTL Spike eltűnik a portfólióból, helyére érkezik a fiataloknak szóló Teennick.

Az életműdíjat Horkay István érdemelte ki. A díjazott műveket a MOME Groundon állítják ki, október 30-ig látogatható ingyenesen.

Kalandozások a Cresta brand purpose kategóriás díjazottjai körül.

Erdei Zsófi, a VMLY&R creative group leadje valós briefekből született valós insightok mögé ír mininovellákat.

Digitálisan felújított és a gólokat kiszínezett változatban lesz látható a legendás mérkőzés.

Horváth Renátó, az eastaste ügynökség alapítója, és a Budapest Showcase Hub főszervezője mesél egyik fő szenvedélyéről, a deszkázásról.

A Dot Creative elemzése szerint. Az Origo arányaiban biztonságos, de nagyon sok a cikk, ezért sok a veszélyes tartalom is, a Pesti srácok és a 888 minden tekintetben veszélyes a márkáknak.

Elődje, Schiwert-Takács László új pozícióban folytatja.

Több kategóriában is lehet nevezni a PPH Media versenyére, melyben a társadalmi szerepvállalást díjazzuk. 

Mostantól White Rabbit & The Network néven folytatják.

A Hexa nevű drón irányításához nincs szükség jogosítványra.

A Telekom kampányfilmje a sportoló számára "elveszett év" utáni újrakezdésre koncentrál. A kampánybejelentőt közöljük.

A 24.hu és a 444 megérezte a friss rivális startját, az Index úgy hullámzik mint eddig, a Hvg.hu és az Origo pedig stabilnak mondható a Mindshare elemzése alapján.

Sabján Johanna helyét Pásztor László veszi át a Best élén.

Barabási-Albert László elmondta, miért a Telekom régóta első offline MOST Fórumán. (x)

A Chrome dominálja a böngészőpiacot a maga 66 százalékos részesedésével, a Google pedig az online reklámpiac 37 százalékát birtokolja.

A kampány az ember és természet kapcsolatát helyezné harmonikus alapokra. Ez az új norma nyilatkozata.

A Lions Live ingyenes programsorozat október 19-23. között követhető online felületen.

A Lumiere Filmiskola egyik alapítójával, Salamon Andrással interjúztunk.

Közeledik a leadási határidő, október 16-ig várja az LG az Instagramra feltöltött munkákat. (X)

Kampánybejelentő a nemzeti lottótársaságtól.

Az Azonnali beszélt Zdeněk Bakala médiacégének vezetőjével, Zuzana Řezníčkovával.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

hirdetés
hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés