hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az európai gazdaság 4,4 százalékát kitevő kulturális-és kreatívipar újraindítása kulcsfontosságú feladat idén.

Sztaniszláv András az Eventiada IPRA Awardson tapasztalt zsűrizési élményeiről mesél.

Főszerkesztő lesz, mostantól Munk Veronikával közösen vezetik a lapot.

A beszélgetős műsorok ismert, többszörösen díjazott vezetője 87 évesen halt meg.

Kemény hirdetéssel igyekszik az emberek személyes felelősségét hangsúlyozni az angol kormány.

Ez önmagában majdnem négyszerese a 2019-es teljes net-net televíziós állami reklámköltésnek, de a listaárból még lejönnek a kedvezmények. Biztosabbat a MEME hivatalos reklámtorta-adatai után lehet majd tudni.

Az emberek már nem lepődnek meg, ha egy márka a gyakorlatban is valódi értékekkel áll elő, sőt, egyenesen elvárás lett! A Cultural Bites legfrissebb cikkében ezekből szemezgetünk. 

Az Edelman Trust Barometer szerint a kormányok szavahihetősége csökkent a leginkább ősz óta, a vállalatoké viszont megnőtt: az emberek többsége a cégektől várja a helyzet megoldását.

Ha a korlátozások engedik, április végén nyit a Monyo Land a X. kerületben átlag heti két koncerttel.

Fenntarthatósági kampányt indított az üdítőgyártó.

A különféle funkciók, a hívásfogadás vagy a zenelejátszás a szemüveg szárát megérintve aktiválhatók.

Szakál Zoltán a márkák társadalmi szerepvállalásának kiterjesztésére helyezi a hangsúlyt új munkahelyén.

Hosszú évek munkája összpontosul a traumák öröklődését firtató Born In Auschwitz című filmben.

A várakozásokon felül teljesített a cég 2020 utolsó negyedévében.

A Procter&Gamble márkaigazgatója a CES-en beszélt a reklámipar teljes digitalizálódásáról. 

21 éve fordult elő utoljára, hogy nem fut reklámjuk a szünetben. A Coca-Colánál köze lehet hozzá a decemberben kiírt kreatív- és médiatendernek is. 

Kampányt indított a főváros, hogy megmutassa: a járvány, a gazdasági válság és a kormányzati megszorítások ellenére is kitart.

Nézzetek be a többi közt a Vodafone, a Dreher, a rendőrség, a Müpa és a Netpincér kampányai mögé, és kérdezzetek online!

Korábban a média, a diplomácia és a nemzetközi oktatás területén is dolgozó Balázs Kata tölti be a posztot.

A Hallgatói Önkormányzat posztban jelentette be Csernai Mihály a távozását, helyét Podlovics Laura veszi át

 

Mostantól lehet pályázni a 2021-es Gerety Awardsra.

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

Ha összeszámolod az összes utalást, easter egget a synthwave-producer, Quixotic klipjében, akkor mehetsz egy kört a Deloreannal.

Hét év után hagyja ott a céget, hogy átüljön a WPP globális kreatívigazgatói székébe. 

A Mindshare nyerte a feladatokat, a három tendert zsinórban nyerő OMD-t váltja az ügynökség.

A cégeknek muszáj több bevételi forrást is kiaknázni, derül ki a World Advertising Research Centre kiadókat megkérdező felméréséből.

Király István feladatait az Apple-től érkezett Dobó Mátyás veszi át.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

Ezt Varga Judit igazságügyi miniszter jelentette be a Facebookon. 

hirdetés
hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés