hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lehetővé teszi, hogy a holding összes dolgozója jelentkezhessen nemzetközi projektekre.

Szolidaritást vállaló közlemények már a tüntetések indulása óta megjelennek, de a jó szándékú üzenetek nem aratnak feltétlen sikert.

Könyvmolyok és filmőrültek most elégedetten dőlhetnek hátra, mert egy amerikai grafikus kombinálta a két világ legjavát. 

Az A.I. Music-nál nincs több para a videók alá vágott zenék szerzői jogaival, és biztosan nem jön szembe ugyanaz a soundtrack.

A világ legnagyobb PR-ügynöksége márciusban még azt állította, elegendő tartalékai vannak ahhoz, hogy elkerüljék a leépítést.

A TV2 Csoport vezérigazgatójának korábbi munkahelye a célpont.

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Gerentsér Imre érkezik a DKT-hoz, Papliczky Pál a Mediaworks-nél folytatja.

hirdetés

Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.

A fő üzleti prioritás a Samsung Members lojalitásprogramban részt vevők számának növelése.

Felpörgött mostanában a sorozat reklámfronton, rövid időn belül ez a harmadik márkaegyüttműködés, amiben szerepel a két főhős.

A gömb alakú, dizájnos cicatoalett különálló rekeszben tárolja az összegyűjtött hulladékot.

Kolossváry Balázs helyére a Meglepetés főszerkesztője, Hegedűs Noémi érkezik. 

Iván Anita felel az ügyfélkapcsolatokért, Csirke Dániel vezető kreatívigazgató lesz.

Az első szám csütörtökön érkezik, a lap online lába fizetős lesz.

Végül levették a videót, amit egy ismert influencer készített a márkának.

Kisjézuska a reklámszakma csúcsán is új kihívásokra szomjazik. Persely Tomi, a feat. kreatívigazgatójának szürrealista novellájában. 

A két Youtube-portfólió összesített elérése így eléri a 2,5 millió felhasználót.

A MOME Innovációs Központ izolációban élő emberek segítésére hozta létre a Segítő Pakk projektet.

A MAKSZ nem rendezi meg az Arany Pengét, és jövőre a szervezettel közös M+ Listánk sem jelenik meg. A Hipnózis díjait ősszel adjuk át, a LolliPOP best of különkiadással jelentkezik. A PR Toplistánál és annak versenyeinél nincs változás.

A Kreatív kontentmarketing-versenyduójára 2019 április és idén május között zajlott influencer+márka együttműködéseket, illetve márkázott tartalmakat, szponzorműsorokat és márkamagazinokat lehet nevezni.

Pintér Dániel Gergő érkezik az ügynökséghez.

Az ösztöndíjasok munkáit bemutató kiállítás idén elmaradt, online katalógussal pótolták.

A koronavírus idejének kommunikációs dilemmái, avagy lehet-e nem felszállni a vonatra? Somlyai Dóra (Black Page Consulting) véleménycikke.

 

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

A legjobb márkalogókat és dizájnereket díjazó verseny nevezéseit Vasvári Péter is elbírálja.

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés