hirdetés
hirdetés
hirdetés

Májusi címlapunkon a Katona, a Müpa és az Opera egy több mint 30 oldalas összeállítással. Megmutatunk egy részletet.

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírás.

A legtöbb shorlistese a Wavemakernek és az Uniomediának van, de a SAKKOM, a Republic, a Mindshare és a Fastbridge is több kategóriában izgulhat.

A Rádió1 Szolnok és Rádió1 Dunaújváros csatornája is az év eleji adatfelvételt követően indult el, mégis több ezren hallgatták. Az NMHH válasza sem visz sokkal közelebb a megoldáshoz.

A Siempo egészségesebb digitális élményszerzést ígér, amelynek a garanciáját a színtelen, puritán kezelőfelület adja.

Balaton, a Sopron-Fertő, és a Tokaj-Nyírség látnivalóit állították középpontba.

Kaldenecker Antal volt tévés, rádiós, szinkronszínész, vlogger, most épp a film izgatja. Egy nem mindennapi reklámszakember portréja.

Médiaügynökség még sosem lett az év ügynöksége a versenyen.

Erre adja meg a választ a Libri-Bookline szuper kampánya. Egy Örkény egyperces biztosan.

hirdetés

Belülről léptették elő az új vezetőt, Zalai Ágnes a jövőben a stratégiára fókuszál.

A kommunikációs szakmát az elsőszámú kreatív iparággá szeretnék tenni.

Kultúrkommunikátorok a címlapon, az influencerek hosszú távú haszna, a Central új vezetése, a női média mibenléte, a mobilpiac irányai és ügynökségi utánpótlás-problémák odabent!

A Race TV a Festival of Media Global Awardson nyert aranyat.

Ebbe az UFO-ba egy kozmetikust bújtattak, amely telefonunkkal vezérelve simítja ki ráncainkat.

Vernyik Imre az 1080p stratégiai vezetője volt korábban.

Pápay Fanny készítette a Budapest Park hetedik szezonjának arculatát.

A Puncs.hu-nak készített kampányt az Umbrella, komolyzene adja az alapot hozzá.

Maga a Hell márka azonban kisebb zavaró tényező volt számukra.

Gosztonyi Csaba a reklám mellett sok mindent kipróbált a kreatíviparban, rendszeresen szerepel filmekben, most épp színészstartupot indított.

Mitől lesz megkerülhetetlen egy online médium? Erről beszélgettek egy Media Hungarys kerekasztalon.

Indul a turisztikai oldal idei nyári kampánya.

Szűcs Gergely „Metorika” Kultúrterrorjából megtudjátok a választ.

A cég marketingért felelős európai alelnöke lesz.

A hatóságok jóváhagyásáig egymástól függetlenül, versenytársként működnek.

A Kickstarter túl bonyolult és drága volt a 444-nek, amikor beindították a könyvprojektjüket, inkább fejlesztettek egy saját finanszírozó platformot. Media Hungary-tudósítás.

Az ex-magyar nemzetes György Zsombor, a kedden bemutatott Magyar Hang főszerkesztője nyilatkozott a Kreatívnak.

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés
hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés