hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Támogató mosollyal, szeretetteli arckifejezésekkel és ölelő karokkal szerelték fel.

A reklámügynökség nyolc év után válik meg ügyfelétől.

Esztétikai és hatékonyságnövelési célból, de valójában inkább a Sorrell-érával akarnak végérvényesen szakítani.

Külföldről igazolták a szakembert Budapestre.

Több komoly hagyományokkal rendelkező lap is azzal nyert rengeteg új olvasót, hogy az Instagramot kísérletezésre alkalmas terepként használja.

Melyik a leglátványosabb, legötletesebb márkahelyszín az idei Szigeten? Sok-sok fotó és közönségszavazás.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.

Különkiadással jelentkezik a Feleségek luxuskivitelben, és visszatér a Top Gear is a csatornára.

hirdetés

Csak egy forgótányérra kell felállni ahhoz, hogy infravörös fénnyel tapogassa le, mennyit szedtünk fel vagy adtunk le az elmúlt időben.

Előbb elhagyta a nevével fémjelzett ügynökséget, majd a „soha nem térek vissza a reklámszakmába” kinyilatkoztatás is megvolt. Kritizálta korábbi ügyfeleit. Most újra a CP+B partnere lett.

Néhány konkrét példán, köztük a tavaly ősszel kirobbant Dove-botrányon keresztül vizsgáljuk meg a kérdést. Kitérünk arra is, hogy megéri sztereotípiáktól mentes reklámokat készíteni.

A WSiP tankönyvkiadót és oktatási szolgáltatót vásárolják fel.

A hörcsög-gate egy Telenor-szpotban látható, rosszul megválasztott futókerék miatt robbant ki.

Emojikkal magyarázza a netes jogsértéseket az NMHH új kampánya.

Ezt a kislabdát tényleg csak pattogtatni kell ahhoz, hogy úgy érezzük, zenélünk. 

A Mediaworks-ös Liszkay Gábor tanácsadó lesz a tévénél, Répásy Bálint az új vezérigazgató. Kálmán Olgát elküldték, már utódja is van. Egyelőre „szünetel” a Célpont is.

Megszereztek minden jóváhagyást, a vevő teljes kontrollt gyakorolhat a vállalat felett.

Atl, btl és social vonalon is újítottak, plusz választottak egy nemzetközi partnert is.

Egy osztrák startup új üzleti modellt kínál a kiadóknak: személyre szabott hírgyűjtőrendszert, ami hasonlít a Spotify modelljére.

Az továbbra sem világos, hogyha Szilágyi a felvételek alatt 2rule-ban volt, miért nem fogott gyanút?

Színes napernyőkben, pálmafacsúcsokban és óriáshalakban gazdag nyári gyűjtésünk a drónfelvételek Instagramjáról.

Krassimir Guergov kivásárolta Kádár Tamást és Dévényi Balázst a 1080p-ből, Urbán Zsolt ügyvezető partner marad.

Karányi Dani előbb a reklámmal került közeli viszonyba, később barátnőjével megalapította a Bookr Kids interaktív meseuniverzumot, amivel hamar nagypályára került. Ezekről beszélgettünk a júliusi duplaszámban.

Hatodik alkalommal indítjuk el a versenyt. Szeptember 14-ig lehet nevezni.

A bevásárlóközpont Sziget fesztiválra készülő aktivitását hirdeti.

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés