hirdetés
hirdetés
hirdetés

2017-01-02 13:12:00

Nádori Péter megvizsgálja, hogy Edward S. Herman és Noam Chomsky propagandamodellje mennyire alkalmazható a 2016 végére kialakult magyar médiapiaci helyzetre. Spoiler: szinte 100 százalékig.

2016-10-03 14:16:00

Már a civil életbe is leszivárgott rengeteg olyan technológia, amely az emberi testet módosítja – legyen az a lassan már az igazinál is jobban működő művégtag, vagy lenyelhető, beültethető bionikus kapszulák, rádiófrekvencia-vezérlésű azonosítóchipek. Mit kell ezekről tudni? Veszélyesek a társadalomra nézve, vagy tényleg megjobbítja az emberi életet?

2016-08-12 16:08:00

"Rám férne pár sajtburesz" - mondta a medencéből kimászva a sportriporternek a friss bronzérmes pillangóúszó, Kenderesi Tamás. A spontán és őszinte mondat kiválóan alkalmas az ismeretlenségből felbukkanó és egyből érmet hozó úszótehetség személyes márkájának építésére: ott van benne egy mindössze 19 éves srác lazasága, egy profi sportoló embersége, néhány szó, amitől azonnal közel érezhetjük magunkhoz ezt a fiút. Hiszen amikor hajnalonként szárnyashajóként száguld a hideg medencében, azt tisztelni könnyebb, mint szeretni, na de a sajtburesz, az igen, az nekünk is megvolt, sőt ennénk belőle mi is egyet akár kimagasló sportteljesítmény nélkül is. Ám Kenderesi szimpatikus nyilatkozata a gyorsétterem-hálózatoknak is labdát dobott. Csak le kellett csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

hirdetés

2016-08-02 09:22:00

A lassan a feledés ködébe vesző hőskorban szegény internetnek kimondottan jó sajtója volt. Rengeteg lelkes szó esett a részvételes demokrácia szárba szökkenéséről, a tömegek bölcsességéről, a mindenkit eltartó hosszú farokról és így tovább. Aztán ugyanez 2.0-ban.

2016-06-09 11:52:00

Az Országgyűlés a napokban fogadta el az adótörvények módosítási csomagját, amelynek része volt a reklámadó módosítása is. Eszerint a magyarországi tevékenységet folytató, de külföldön adózó cégek, illetve a reklámközzétételi nyilatkozatot elmulasztók komoly bírsággal sújthatók. Azonban Horváth Katalin ügyvéd szerint a törvénynek nem lesz alkalmas arra, hogy elérje a célját.

2016-05-11 09:09:00

Váncsa István írása inspirációs forrásairól, a cikkleadási határidőről, valamint a karakterszám pontos betartásáról. 

2016-04-29 13:59:00

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

2016-04-19 10:15:00

harmadik alkalommal életre hívott kezdeményezésben idén is nyolc kiválasztott tanulhat a szakma krémjétől ingyen és bérmentve. Februártól májusig, szombat délutánonként zajlik a minőségi fejtágítás, a tehetséggondozás célja, hogy fiatalok könnyebben, gyorsabban jussanak be az ügynökségekhez. Az eddigi tizenhat végzettből ez nyolcuknak sikerült is.

2016-04-05 09:34:00

Melyek a gasztroipar legfontosabb szakmai és laikus minősítései? Mire jó és mire nem, ha egy étterem listára kerül? Aczél László, a Young & Rubicam Group vezérigazgatója, a Foodpolice gasztroblog alapítójának, a Kreatív márciusi számában megjelent cikkéből sok más mellett ez is kiderül.

 

2016-01-05 13:07:00

Kötcsei Csaba, az Isobar Budapest ügyvezetője Nagy Bálint hétfői véleményére reagált.

2015-12-21 12:21:00

A napokban kirobbant botrányban az a szomorú, hogy elkerülhető lett volna. Ha lett volna PR-menedzsere az előadóművésznek, aki mediátorként kezelni tudja a helyzetet, és megfogalmazta volna a helyes üzeneteket, ha a telekommunikációs cég nem cselekszik elhamarkodottan, akkor a helyzet nem eszkalálódott volna. - Petrányi-Széll András véleménye az Ákos vs Telekom ügyről.

2015-12-17 16:35:00

Mi köze a véleményszabadságnak a szponzorációhoz? Miért hisszük, hogy a támogatás kegyúri adomány? Ákos esete a Telekommal – marketingtanulságok kezdőknek. Rényi Ádám az Uniomedia tartalom és kreatív pr-megoldások igazgatójának írása.

2015-12-14 15:10:00

Nem értem, miért látja Nádori Péter negatívan a médiapiac helyzetét egy olyan médiapiacon, ahol a dinoszauruszok által belakott, leapadt balatoni állóvizet az utóbbi években legalább két olyan terméknek - 444 és Cink - is sikerült némileg felkavarnia, akik rutinból és ösztönösen hozták azt, amit egy médiapiaci szereplőtől elvárható a 21. században. Bár a "miből él ez a lap" kérdése Magyarországon különösen homályos tud lenni, a jövendő trendeket örömtelinek és optimistán látom.

2015-12-02 14:54:00

Juhász Péter, az ACG senior pr-menedzserének publicisztikája. 

2015-11-26 16:51:00

Amikor 1945-ben a Queen for a Day című műsorral elindult a reality, azaz valós embereken és élethelyzeteken alapuló, nem előre megírt forgatókönyvvel dolgozó televíziózás, a szakemberek úgy néztek a vetélkedőre, mint a karácsonyi családi összejövetelen pantomim-előadással sokkoló Lacikára, aranyos a gyerek, öt percig még érdekes is, de inkább ne erőltesse, olyan sok szép szakma van még, pl. a kazánkovács.

2015-11-25 11:21:00

Európai és saját gyártású produkciók jönnek – írja Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese. Az írás a nyomtatott Kreatív televíziós piaccal foglalkozó számában jelent meg november elején. 

2015-11-17 09:08:00

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mire jó a médiaetika. A cikk a Kreatív októberi számában jelent meg.

2015-10-21 13:17:00

Az Ármány a csatornában sorozat 7. részének ajánlója. Siposs Zoltán írása.

2015-10-16 11:16:00

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

2015-10-07 10:41:00

A Mahir Citypostert mindenképp kiteszik Budapestről, de ezzel nem jár jobban a főváros, mert a történetben nincsenek jók és még nevetni sem lehet rajta - írja kollégánk, Bátorfy Attila. 

2015-09-14 10:33:00

Perlaky-Papp József pr-stratégia, kríziskommunikációs szakértő, a Budapesti Metropolitan Főiskola címzetes docense szerint a menekült/bevándorlókérdés mediatizációja során a valóság kétféle értelmezése irányába polarizálódott a közbeszéd, a két fél álláspontjainak nincs közös metszete. A hazai és nemzetközi politikában azonban azok véleménye kerülhet helyzetbe, akik a kérdést veszélyhelyzetnek látják, így a nemzetközi színtéren nemcsak erőssé válik az a politikus, aki átlátja a helyzet komolyságát, hanem az élet más területén is guruvá válik. Például Európa más típusú válságainak kezelésében is.

2015-09-07 15:38:00

Ahogy az elmúlt két hónapban a kormány kezelte a menekültkrízist, az maga a szégyen. És nem azért, mert kerítés van, vagy durvákat mond Rogán. Román Balázs publicisztikája. 

2015-08-06 09:02:00

A magyar reklám rendszerváltásának éveiben, a Mahir után a Coca-Cola vörösre akarta festeni az országot, abból is lehetett account, aki kicsit tudott angolul beszélni és késsel-villával enni, írógépet nem lehetett kapni és olcsó buli volt Dél-Afrikában reklámfilmet forgatni. A magyar reklám 1988-tól 1995-ig. 

hirdetés

Naomi Campbell 20 év után tért vissza a márkához. 

Egy fiatal párt menekítettek ki a norvégok a turistákkal túlzsúfolt francia fővárosból.

Apropó, hogy indul a Tömény történelem második évadja. Lengyel Tamás remekel.

Az illegális vadkereskedelem a központi téma, közösségi médiás kampányt is írtak rá.

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés