hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

A reklám-, pr- és médiaügynökségek és médiavállalatok tavalyi mérlege mellett A' Design beszámoló és Mercedes-design a zero waste tematikájú friss Kreatívban. Lapozz bele!

Az Aranyélet és a Terápia egykori producere új gyártócéget indított.

2021-ben viszont már csak egyszámjegyű lesz a szegmens növekedése a Zenith médiaügynökség globális tanulmánya szerint.

Dolezsai Gergely az OTP Banktól érkezik a céghez. 

Sehol nincsenek a szivárványos plakátok a magyarok augusztusi közösségi médiás aktivitását összegző listán.

Jelenleg 95 millió álprofil keseríti a hirdetők és ügynökségek életét. Mennyire hatékonyan lehet ezeket kiszűrni?

Weinberger Roland érkezett a 2Republicból idén májusban átpozicionált ügynökséghez.

A Telenor új kampánya szerint a dolgok, amiket örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit.

hirdetés

Ha egyszerre szeretnél telefonon pötyögni, laptopon levelet írni és a tableten naptárat szerkeszteni, akkor itt a megoldás.

Az üdítőitalgyártó továbbra is minden márkájánál folytatja a társadalmi ügyek felvállalását. A hazai társadalom érettségét ezekre az ügyekre azonban „nem tisztük megítélni".

A Magyar Telekom új, a DDB által készített Magenta 1 szpotjában Anya tér vissza szülésből dolgozni. Kampánybejelentő.

Hosszú interjút adott a Media1-nek a lap régi-új vezérigazgatója.

Két év után távozik a digitális stratégiáért felelős vezető a médiacégtől.

Incze Kinga, a Whitereport alapítója két londoni programról hozott tanulságokat.

A funkcionalitás helyett az élményre helyezi a hangsúlyt az ACG és az Avantgarde PR által készített kampány.

Először felajánlották neki, hogy fele annyi pénzért még három accountot kap, végül inkább kirúgták. Életkor-diszkrimináció miatt perel.

Kassai Péter távozása után Ihász Ingrid vezeti a programmatic hirdetésekre fókuszáló céget.

Gál Judit korábban a francia áruházlánc kommunikációs vezetője volt.

A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

A szakember fél évet töltött el az ügynökségnél, augusztus végével távozott, az Artvertisingnál folytatja pályafutását.

Amiért a Youtube megsértette a gyerekek adatvédelemhez fűződő jogait. Ez az anyacég két napnyi profitjának felel meg. Háborognak a jogvédők.

Szabó Zoltán és Munk Veronika töltik be az új pozíciókat.

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy két heti, egy napi és egy webes felületre készített sorozattal bővül a csatorna műsora.

Time to relax! – így jelez majd az első csuklón hordható jógaóra, ha stresszesnek érzékeli viselőjét. Ájurvédát minden irodai dolgozónak!

Átalakított kategóriákkal, még erősebb élménymarketinges és márkaaktivációs fókusszal ismét jelentkezik a Kreatív nagy múltú btl-versenye.

Alaposan megváltozhat ezzel a Facebook jelenleg ismert működése.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés