hirdetés
hirdetés
hirdetés

A március közepéig futó kampányon a Café Communicationsszel dolgoztak együtt.

17 kategóriában lehet pályázni, április 9-ig.

A közönségszavazást a sziámiiker-szétválasztó Dr. Csókay András nyerte a Highlights of Hungaryn.

E heti Kultúrterrorunkban Juhász Noémi írását olvashatjátok, aki megszokott módon könyveket, zenéket, filmeket és egyebeket ajánl, de klasszikus értelemben vett tévézést nem.

Kérjétek meg Papit, Mamit, olvassa el, hogy ne kapjon bírságot az ügyfél.

Még a bevallott tervekben is 50 milliárdos éves költés szerepel, és ez simán nőhet. Az NKOH-t eredetileg azért hozta létre a NER, hogy a 40 milliárdos éves összköltést nyomja le 25-re.

Eipl Vilmosnak ügyféloldalon vannak tervei, utódjának megtalálásáig Turóczi András vezeti a DAN innovatív ügynökségét.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A Synetiqnél most a Milka, az Árukereső és a Jófogás új reklámfilmjeit vizsgálták alaposabban.

hirdetés

Azt hangsúlyozzák, hogy termékeikhez már nem adnak mesterséges tartósítószert.

Mostantól bárki gyakorolhat a japándob e-verzióján anélkül, hogy a szomszédjai kiátkoznák őseivel együtt a világból. 

A hazai podcastpiacot feltérképező cikksorozatunkban ezúttal a kifejezetten erre a műfajra szakosodott Betone Studio következik.

Samu Tímea egyedüli vezérigazgatóként folytatja a cégnél, Izsák Miklós kereskedelmi igazgató feladatköre pedig a marketinggel bővült.

Folyatjuk a hazai podcastpiaccal foglalkozó cikksorozatunkat. Ezúttal az Index válaszait olvashatjátok a témában.

Kovács Eszter, a Wavemaker rendező-art directora az animáció felől érkezve tudatosan fordult a reklámszakma felé.

Február 3-tól Aniot-Helt Petra látja el a Central Médiacsoport marketingigazgatói feladatait. Az új vezető a McCann Ericksontól érkezik a Centralba.

Beindult a hazai podcastpiac, vagy egyelőre még csak szűk réteget érnek el az adások? Cikksorozatunk első részében a Central Médiacsoport válaszolt a kérdéseinkre.

Ennyi jelent meg a magyar felhasználók előtt tavaly év végén az AdReal (Gemius) elemzése szerint.

Több mint tíz év után váltották le a PHD-t.

Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője arról, hogy milyen kérdések merülnek fel a programmatic hirdetési piacon.

Erdei Zsófi, a VMLY&R senior copywritere valós briefekből született valós insightok mögé ír mininovellákat. Itt az első!

„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.

Vida Gusztáv az ügynökség új, családfókuszú divízióját, a Kiddót vezeti mostantól.

Az eheti Kultúrterrorban könyvek helyett appokat, kiállítás helyett pedig social kontentet ajánl Bese Konrád, a Republic Group szövegírója.

Ezúttal is nemzetközi túlsúlyú zsűri érkezik a Kreatív legfontosabb reklámversenyére, amelyen új kategóriákat is létrehoztunk, és kibővítetük a Craft szekciót.

Négy és fél új ügynökség jelent meg idén az összesítésben, most be is mutatjuk mindegyiküket.

Egy appon keresztül lehet ellenőrizni azt is, hogy bezártuk-e az ajtót, hogy ki, mikor érkezett haza, vagy mikor, hova nem ment el. 

Naponta frissül majd az országokra lebontott lista.

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés