hirdetés
hirdetés
hirdetés

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Elindult a fotósok és videósok Uber-eként működő szakemberkereső platform.

Ezt a pénzügyi hatósággal és a userekkel is meg kellene osztaniuk egy kongresszusi törvénytervezet alapján.

Bendi Balázs és Erdődy Adrienn terve nyerte a Hypewriter pitchfórum fődíját.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

Ha pólóit nem is sikerült eladnia, egy rövid időre világhírű lett, és még előadással egybekötött beszélgetés is volt róla Cannes-ban.

Kovács István Ostrom című diplomafilmje a Young Director Awardon kapta az elismerést.

A „Hol vagy, Kajla?” belföldi turisztikai kampányhoz a MÁV és a SPAR is csatlakozott, a célcsoportot a gyerekek és szüleik alkotják.

Stockfotóval és egy sor szöveggel nyert bronzot egy Hyundai-kampány – állítja a fotót jegyző grafikus.

A globális arculatváltáson átesett ügynökség mostantól még inkább az érzelmek kiváltására helyezi a hangsúlyt. Sok-sok kép a cikkben.

hirdetés

Mégis, egy nagyon jól kivitelezett geg lett az idei Cannes Lions legnagyobb nyertese.

Természetesen a világszerte népszerű Dark c. német sorozat kampányának része az akció.

A legismertebb lengyel pornómagazin utolsó száma elég emlékezetesre sikeredett.

A stúdiójukban játszott nemrég a magyar Qualitons, és a Youtube-on keresztül már egy globális zeneszerető közösséget érnek el Seattle környéke helyett. A KEXP sztorija a Kreatív magazinból.

A TV2-n 12-szer többet beszéltek kormánypárti politikusok, mint ellenzékiek az EP-kampány alatt.

Őket a Central, a Mindshare és a DAS Media követi. Díjkiosztó: július 11.

A TorTer és a Pesti Portré tanácsadója a gengszterzsáner klasszikusain át eljut a Kemencés pizzáig meg vissza, közben felbukkan Ascher Tamás, Grecsó Krisztián és Máté Bence neve is. Kultúrterror.

Újabb látványos utazókiállítás érkezett Budapestre, de a Nikola Tesla életéről szólót egy horvát reklámügynökség rakta össze. Elmondjuk, miért jobb a többinél.

Véli Moldovai Katalin rendező, akinek Metropolitan Egyetemre készített diplomafilmjét beválogatták a cannes-i filmfesztivál programjába is.

A Közút vezetésbiztonsági kampánya az érzelmek és a család erejére épít.

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

A Netflix sorozatán dolgozó magyar stúdió régóta nemzetközi tényező, mégis kevesen ismerik. Rabb Sándor Alex alapító szerint még komolyabb babérokra törnek. Most elolvashatod a teljes sztorit a magazinból!

A Wavemaker és az Umbrella kampányát a Média és a Social kategóriában díjazták.

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van.

Mi jön a Trónok harca után, mennyivel durvább a lengyel piac a magyarnál, és mi sül ki a streamingpiacon a nagy stúdiók harcából? Dóczi Melindával, az HBO Europe regionális marketing alelnökével beszélgettünk.

A tableten a zene hagyományos kotta- és a zongorakép formájában is megjelenik, így nekünk tényleg csak a felvillanó színeket kell lenyomkodnunk.

Kuti István digitális üzletágvezetőként, Szakál Zoltán stratégiai vezetőként csatlakozott a céghez.

A DDB a Greenpeace-szel közös kampányával duplán esélyes, a Wavemaker pedig még egy jelölést húzott be a Nyitott polcokkal.

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés