hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

Szakújságírók, digitális szakemberek véleménycikkeit szemlézzük.

Dudás Gergely azt is elmondta a Kreatívnak, hogy mihez kezd ezután.

Tendert írtak ki, a Young & Rubicamtől nyolc év után búcsúzik a márka.

Csütörtökön mutatták be a sajtónak és a nagyközönségnek a budai villamosremíz helyén nyílt teret.

Hét projektet mutatunk be az idén is vegyes listából.

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

Egyetlen szelfiből kiderül, melyik mesterművet mintázhatták volna akár rólunk is.

A rendhagyó kiállítás A sötétség nem tart örökké – Legyen világosság kampányhoz készült.

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

hirdetés

Ha a tartalom a király, akkor micsoda az isten? A SAP Hybris nagygyűlésén fontos kérdésekkel szembesültünk.

A krízisterhesek figyelmét szeretnék felhívni az örökbeadás lehetőségére.

Az Ajándékot kaptál!-on több mint 2,3 millió forint gyűlt össze a hajléktalanokat segítő Léthatáron Alapítványnak. 

Az Umbrella az animációs film mellett limitált kiadású üveget és csomagolást is tervezett a márka parfümjeinek. 

Ács Dániel a ferencvárosi parkolási és ingatlanmutyit tárta fel.

Hosszas pereskedés után derült ki, mennyit kapnak a közpénzből fizetett médiások.

A szinkronszínészek alakítják a rajzolt szereplőket, látványos revü lett. Frissítés: itt a werk is!

Az animációs videó a szabad ismerkedés megmentőjeként pozicionálja a randiappot.

Nem dolgozik gyorsabban, mint az ember, de nem megy szabira, és ebédszünetet sem kér.

 

Címlapinterjú három karikaturistával: Grafitemberrel, Marabuval és Pápai Gáborral.

De már nemcsak a Facebookon, hanem az Instagramon is - derült ki a SentiOne social listening ügynökség kutatásából.

Megainterjú Szilágyi Jánossal, aki a cenzúra és a vidéki berúgások mellett arról is beszélt, hogy melyik riporteri húzását szégyenli utólag. 

A Született Muzsikusok írója és kreatív producere Szabó Stein Imre.

Dudás Gergely az új videós kampányról is mesélt a Kreatívnak. A Nyáry Krisztiánnal készült első rész nálunk debütál.

Tragikus hírek és ünnepi receptek vitték a decembert a magyar internetben, de kormánybarát tartalmak sem álltak még ilyen jól.

Kortárs irodalmi alkotásból olvastak fel, az NMHH szerint csak este mehetett volna a gyerekek védelme miatt. Az egyik részben trágár szó sem volt.

Kakaóscsigát csakis Józsi péktől a Bartókon! Kulturális tapasozásra hív Kusztor Csaba, a ComLab társtulajdonosa. 

A Kreatív decemberi címlapsztorija a 444 alakulásáról, finanszírozási és utánpótlásmodelljéről, ellentmondásairól, szakmai megítélésről, politikai szerepéről.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés