hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest vezetője a kilencvenes-kétezres évek fordulóját, illetve akkori önmagát idézi meg eheti Kultúrterrorunkban.

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

Krigler Gábor a Midpoint TV Launch workshopjait vezeti majd.

Raktárra gyártanak hullákat, ha esetleg a Trónok harcának épp arra lenne szüksége. Részlet a Pohárnok Ivánnal készült címlapinterjúnkból.

Martis István emellett korábbi pozícióját is megtartja.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

Pancsa Emese bringája egyszerre edzi a testet és a lelket, de ez csak két jó tulajdonsága a sok közül.

Vasárnap este óta lehetett szavazni, szerda reggel lezártuk. Mutatjuk a legtöbb pontot kapó helyszíneket.

Az Artificial Group és a Graphasel mellett 3 magánszemély munkáját tartotta a zsűri a legjobbnak. Szeptember végén születik meg a döntés a győztesről.

A 1080p reklámügynökség nyerte el az italmárka kommunikációs feladatait.

hirdetés

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

Főleg sorozatokat és mozifilmeket nézünk, és naponta átlagosan félóra reklámot látunk tévézés közben.

Legalábbis a kitelepülő cégek szempontjából. Ismét felbukkant néhány olyan márka, amelyeknek nem terem babér a szigetes fesztiválokon. Rengeteg kép és szavazás!

A címlapon Pohárnok Iván maszkmester, interjú Karányi Danival. Kellemes nyári olvasgatást!

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Tham Khai Meng 2009 óta töltötte be a pozíciót. Az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket.

Balásy Gyula, Csetényi Csaba és Kuna Tibor cégei árbevételben és profitban is magasan a piaci alapon élő ügynökségek fölött teljesítettek tavaly.

A főleg szakmai rendezvényeiről ismert csapat a tanácsadás mellett egyetemi kurzusokat is tart a jövőben.

A Telenornál komolyan vették a „Kóstolj bele a Hipernetbe!" jelmondatot.

Július 10-én kiosztottuk az Online Video Awards versenyünk díjait. Itt a nyertesek listája, a győztes videókkal és az átadón készült képekkel.

A mellkasra pattintható HeartBit orvosi pontosságú szívvizsgálatra képes, és ehhez ezúttal nem feküdni, hanem futni kell.

Venyercsán Péter a tévéből került a kisüzemi sörfőzdébe. Tavasszal beszélgettünk vele. 

Az adatvezérelt ügymenet a kereskedelmet is forradalmasítja.

A Havas nevében egy chicagói hiphopper mondta el Cannes-ban, hogyan kéne a szubkultúrákhoz közelíteni, a Comedy Central viszont nagyon bánatosat prezentált.

Az Ipsos felmérése alapján az Index a legnépszerűbb oldal a cégvezetők körében. A hetilapok között a HVG tartja első helyét.

A Festival of Media, a Campaign, az Adweek és az M&M Global által rendezett versenyek után Cannes-ből is elhozták a legjobbnak járó díjat.

Sorrell még WPP-vezérigazgatóként kinézett megvételre egy céget, most megvenné magának, de a WPP perrel fenyeget. Kérdés, hogy jogosan-e.

Az akció azokon a hétvégéken él, amikor lezárják a hidat a forgalom elől.

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés