Az NNG-től érkezik kommunikációs vezető a Heinekenhez
Ludvig Orsolya Stefanie felel a vállalati kapcsolatokért is.
Ez a kis szerkezet csillagászati távcsővé változtatja a mobiltelefont
A világ legkisebb, hordozható csillagvizsgálója a hobbiból csillaglesre indulók előtt is megnyitja az égboltot.
40 perccel többet tévéztek naponta a nők 2020 utolsó három hónapjában
A tévézők pedig naponta átlagosan közel 40 percnyi reklámot néztek, ami átlagosan 148 reklámfilmnek felelt meg – derül ki a Nielsen adataiból.
Az MTVA vallási műsorainak szerkesztője vezeti az SZFE dokufilmes osztályát
A Magyar Hírlap szerint a rendezői osztály vezetője András Ferenc lesz.
31 százalékos zuhanásban az európai kulturális- és kreatívipar
Az európai gazdaság 4,4 százalékát kitevő kulturális- és kreatívipar újraindítása kulcsfontosságú feladat idén.
Az MPRSZ elnökével is beszélgetünk a Prizma workshopján
Sztaniszláv András az Eventiada IPRA Awardson tapasztalt zsűrizési élményeiről mesél.
Csatlakozik a Telexhez Dull Szabolcs
Főszerkesztő lesz, mostantól Munk Veronikával közösen vezetik a lapot.
Larry Kingre emlékeznek a lapok
A beszélgetős műsorok ismert, többszörösen díjazott vezetője 87 évesen halt meg.
„Nézz a szemébe és mondd azt, hogy mindent megteszel, hogy ne terjedjen a Covid-19”
Kemény hirdetéssel igyekszik az emberek személyes felelősségét hangsúlyozni az angol kormány.
Listaáron 23,7 milliárd forintot költött az állam a TV2-nél
Ez önmagában majdnem négyszerese a 2019-es teljes net-net televíziós állami reklámköltésnek, de a listaárból még lejönnek a kedvezmények. Biztosabbat a MEME hivatalos reklámtorta-adatai után lehet majd tudni.