hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az FMCG-marketingről szólt az Agóra konferencia, ahol elmondták: nem térül meg rövid távon a fiatalok elérése, és nem elég csak árakciózni, exkluzív ajánlatok kellenek.

Magyarországon vonják be a nagy cégek a fogyasztókat a legkevésbé a termékfejlesztésbe Európában, derül ki egy felmérésből.

Plusz exkluzív statisztikák arról, milyen tévés tartalmakat streamelünk; a német reklám hőskora és rengeteg magyar alkotó és külföldi koponya!

A Public Affairs tagozat elnökének Szányi Gabriellát választották.

A zenekarral közös akció a megtakarítások fontosságára hívja fel a figyelmet.

Az Arany Rajzszög díjnyertesei mellett még másik két pályázat nevezettjeit is meg lehet nézni a Teslában.

Varsóban folytathatják a versengést az európai döntőn.

A Synetiq az első őszi hónapban is megnézte, mely reklámok hatottak legjobban a tesztelőire.

A Doupla és a White Rabbit is esélyes a nemzetközi reklámversenyen.

Megvannak a 10. Prizma döntősei. Az Uniomedia, a Republic és az ACG is sok munkával esélyes.

hirdetés

Holovács Annamária korábban a Ringier, majd a Mediaworks marketingvezetője volt.

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

Az Uniomedia 3, a Café PR 2, az ACG, az OMD és a Lounge Communications 1-1 munkával döntős.

A karácsonyi kampányukban az olvasókat is adományozásra hívják.

Néhány szemvillanásnyi varázslat, és kezdődhet az óra.

A BGE Markó utcai campusán lesz november 16-án.

A kormány kampányait is készítő Lounge Design az új Telekom-kampány alkotója. A szolgáltató turisztikai referenciáik és eredetiségük miatt, projektalapon hívta őket meglévő ügynökségei mellé.

Mi a tipikusan magyar? Erre keresik a választ benne. Axente Vanessa is szerepel a filmben, az On The Spot online videókat forgat a témában.

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Az elektronikai cég támogatta a filmet, amely eleve az okostelefonokról szól. Geszti Péter volt az összekötő kapocs.

A Starski kreatív tartalmi vezetője 15 év kiadói munka után saját projekteken dolgozik. Schwedics Ágnes váltja az ügynökségnél.

Az ügynökség egyedüli magyarként nyert érmet.

Az NLCafé főszerkesztőjét kérdeztük, miért szálltak ki a hírversenyből, hogyan kezdtek márkát építeni szerzőikre, és miért kellett ehhez újrahúzni a címlapot. (X)

A közel 600 oldalas könyvben Tondora Judit a csapat egyik régi sztoriját illusztrálta.

Az Apple például Jennifer Anistonnak és Reese Witherspoonnak is 1,1 millió dollárt fizet egy készülő sorozat egyetlen epizódjáért.

A programban a gyógyíthatatlan betegek utolsó óráit lehet átélni, annak minden félelmével és megpróbáltatásaival együtt.

Tisztújító közgyűlést tartott a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete, ahol a Retro Rádió is teljes jogú taggá vált.

Indulnak az 1+, a 3+, a 4+ és a D+ csomagok, mindegyik másra alkalmas.

Logókat és csomagolást is díjaztak több magyar tervezőtől.

Erre keresi a választ a Budafoki Élesztő kampánya Nyáry Krisztiánnal.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

A kisegér, aki elhozta a karácsonyt című könyvben ír a szerző a magyar jótékonysági akcióról.

A megoldás egyszerűnek tűnik: korlátozni az ott eltöltött időt, hogy az igazán fontos dolgokra koncentrálhasson.

hirdetés
hirdetés

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés