hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nevezési határidő október 27. 

Céljuk, hogy minél többen válasszák a tudatos táplálkozást és a rnedzseres sportolást.

Mit nem adtunk volna néhány évesen egy távirányíthatós papírrepülőért?

Vox.com-iskolás, magyarázós-megfejtős, a hírzajtól hátrébb lépő és tág értelemben gazdasági szájtnak szánják készítői a nonprofit G7.hu-t. Még ősszel elindulnak.

Spencer Baim indította el a Virtue ügynökséget a Vice Medián belül. Ő az Epica idei zsűrielnöke.

Az egyesült portfólió meghatározó szereplője lesz az online hirdetésértékesítési piacnak.

Kipróbáltuk a Generali új VR-es filmjeit, de messzebbre is néztünk az itthon úttörő reklámoknál.

Harmadszor versenyeztek nemzetközi startupok, hogy bekerüljenek a programba. Elmentünk Szigligetig megnézni, hogy kik és hogyan.

Pintér Dániel Gergő, pr-stratéga és válságkommunikációs szakértő a Kultúrterrorban.

hirdetés

A logó marad, de az identek újak, az AMC a KGB Studióval dolgozott rajtuk. Új saját műsorral együtt avatják fel őket.

Az MTVA-csatornák 60 százalékkal növelték reklámbevételeiket, az őket kezelő Radio Sales House is nagyot nőtt az első félévben.

Merthogy az úszónőnek Iron Network néven már ilyen vállalkozása is van. 

A kampányt Balásy Gyula cége, a New Land Media és a Frank Digital végzi. Balásy egy másik cége csinálta a menekültellenes kampányt.

Váradi Miki korábban már eltöltött 5 évet az ügynökségnél.

És mivel városba tervezték, fogantyút és világítást is kapott.

Előbbi ezüsttel, utóbbi bronzzal gazdagodott.

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

A Deloitte Digitaltól érkezik az ügynökség új cégvezetője.

Az ügylet a GVH jóváhagyása után zárul le hivatalosan.

A magyarországi külső és belső kommunikációért felel.

És közben óvatosan megpróbálják felvetni a republikánus nézőknek, hogy van ez a klímaváltozás dolog.

Vigyázat, civilek! volt idén a főtéma. 

Mészáros Lőrinc valószínűleg hiába vett kis vidéki rádiót, de azért egyáltalán nincs minden veszve.

D. Tóth Krisztát is bevonták a "személyes élményen alapuló megtapasztalásra" épülő kampányba.

A kultikus brit élesztőkrém új kampánya arról szól, hogy egy génteszt igazolta: úgy van, ahogy a szlogen mondja.

Csak a jó hírekre kattintottunk, a közéletre meg jórészt fittyet hánytunk augusztusban a Lájkbajnokság szerint.

Új szolgáltatás, új kampány, új arculat, új kinevezések.

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

hirdetés
hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés