hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

Vágvölgyi Noémi, Tibi atya, FuckJerry - utánajártunk, van-e pénz a trash kontentben.

A bulihoz a Fiaker Étterem és Borház biztosította az italokat.

A WPP-hez tartozó Group M-től vitték el a megbízást. A Vodafone-ba olvadó UPC médiafeladatait is ők viszik Magyarországon.

A Wavemaker ötlete a JCDecaux kreatívpályázatán lett nyertes, most meg is valósították.

A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)

Nem azt kérik, hogy mindenki maradjon otthon, csak annyit szeretnének, ha nem ész nélkül özönlenének a látogatók.

A 25 éves reklámügynökség negyedik székhelyét avatta barátaival.

A cél az volt, hogy átmárkázzák magukat médiafigyelőből szövegelemző szolgáltatássá.

Októbertől már a mobilos fotóinknak is lehet több dimenziója, jellegzetes illata és tapintása.

hirdetés

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Az ügynökség 15. születésnapját ünnepelte.

De Sziget-kampányon vagy az Opera Gin arculatán dolgozó ügynökséghez, betonjáték-tervezőkhöz és belsőépítészekhez is benézhetsz.

Miért telepít erdőket a Magnet Bank, és hogyan kényszeríthetnek ki a fogyasztók zöldebb vállalatokat?

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

A reklám-, pr- és médiaügynökségek és médiavállalatok tavalyi mérlege mellett A' Design beszámoló és Mercedes-design a zero waste tematikájú friss Kreatívban. Lapozz bele!

Az Aranyélet és a Terápia egykori producere új gyártócéget indított.

2021-ben viszont már csak egyszámjegyű lesz a szegmens növekedése a Zenith médiaügynökség globális tanulmánya szerint.

Dolezsai Gergely az OTP Banktól érkezik a céghez. 

Sehol nincsenek a szivárványos plakátok a magyarok augusztusi közösségi médiás aktivitását összegző listán.

Jelenleg 95 millió álprofil keseríti a hirdetők és ügynökségek életét. Mennyire hatékonyan lehet ezeket kiszűrni?

Weinberger Roland érkezett a 2Republicból idén májusban átpozicionált ügynökséghez.

A Telenor új kampánya szerint a dolgok, amiket örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit.

Ha egyszerre szeretnél telefonon pötyögni, laptopon levelet írni és a tableten naptárat szerkeszteni, akkor itt a megoldás.

Az üdítőitalgyártó továbbra is minden márkájánál folytatja a társadalmi ügyek felvállalását. A hazai társadalom érettségét ezekre az ügyekre azonban „nem tisztük megítélni".

A Magyar Telekom új, a DDB által készített Magenta 1 szpotjában Anya tér vissza szülésből dolgozni. Kampánybejelentő.

Hosszú interjút adott a Media1-nek a lap régi-új vezérigazgatója.

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés