hirdetés
hirdetés
hirdetés

Erős emberek és agresszív terjeszkedés a rádiós piacon 2017-ben.

Jelentheti-e az evolúció következő lépcsőfoka egyben a részleges elbutulást is, vagy csupán attól félünk, hogy nem látjuk, merre tart az algoritmus generáció? Nagy Bálint véleménycikke.

Miért nincs reklám a Cookpaden? Merre nő tovább a Nosalty? Kik a legújabb belépők az online gasztromédiában? Körkép a magazinból.

Három déli megyében segítenek a babákon, több ezer szavazó közül majdnem mindenki 10-est adott nekik. (X)

Hiszen ők a novemberi szám főszereplői: Marabu, Grafitember és Pápai Gábor. Plusz nagy service design fókusztéma, Gulyás János- és Szilágyi János interjú, UX és társasjátékok.

Naná, hogy a Souldrops arculattal. Az ACG szeretetszolgálatos munkája sajnos shortlisten maradt Berlinben.

Hogyan értékesítenek mostanság a rádiós piac legnagyobb szereplői, és hogyan hat majd rájuk az új országos rádió? Körkép.

Rendesen sűrű az idei LolliPOP díjvárományosainak mezőnye, sok ügynökség és sok kampány sok eleme izgulhat.

Először a skizofrén betegeken tesztelik, akiknek orvosát is értesíti, ha a beteg nem nyeli le.

12 év után hagyta ott a Publicis One-t és a Saatchit. Stratégiai vezérhelyettes lesz a Centrál Médiacsoportnál.

hirdetés

Jesper Gadeberg reklámok zenei supervisora, az egyik legnagyobb név a szekmában. Jön a BUSH-ra, de mi még megkérdeztünk előtte pár dolgot.

A zsűrizés második napján a White Rabbit mindkét jelölését díjra váltotta.

Feladatait ketten veszik át: Sásdi Helga viszi tovább a Saatchit, Tóth Vazul pedig a Publicis One operatív igazgatója lesz.

A gyerekbántalmazás ellenes UNICEF-kampányfilmekkel nyertek. 

Gombamódra nőttek ki a programozó sulik az elmúlt években, a Minecrafttól, a Lego robotok építésen át már a modern vállalkozásokról is tanulhatnak a gyerekek. 

FRISSÍTVE Simicska Ádám el, míg a Lánchíd Rádió főszerkesztője beült a Magyar Nemzet élére is, de a HírTV vezérigazgatói posztján is csere történt.

Átrendezik a kategióriákat, és rövidebb lesz maga a fesztivál is. A Publicis csoport máris bejelentette, hogy 2019-től visszatérnek.

A Netflixhez hasonlóan az HBO GO november 13-tól közvetlenül lesz elérhető 1990 forintos havidíjért.

Házon belül oldották meg a belső kommunikációs feladatot. 

Az Inspira Research ajánlata közel 150 millió forinttal volt drágább, tudta meg a Médiapiac.

Történet az inspiráció veszélyes voltáról Szabó Stein Imre író, műfordító, a Zeneakadémia volt kommunikációs igazgatójának tollából.

94 pályamunka jutott tovább a döntőbe.

A magazin Hero 2017 kampányában öt társadalmi szervezetet lehet támogatni.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

De nem tartották szükségesnek jelölni, hogy Szauer Péterről és családjáról van szó.

Jól olvasod, Mészáros Lőrinc kimarad a buliból. A Class FM-es Michael McNutt ellenfele egy olyan cég, amit a Rádió 1 korábbi ügyvezetője irányít, és korábban Vajnáé volt.

Sportszerűség, öröm, szeretet, finomságok, győzelem: fel sem tűnt, milyen jó hely volt októberben a magyar internet!

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

A másik lehetőség, hogy tényleg ennyi indiai, bangladesi és pakisztáni rajongója van. Velük lett hirtelen az övé a második legnépszerűbb magyar celeboldal.

Ebből az alkalomból lufikat és papírkoronákat tettek 150 fővárosi szoborra a Hosszúlépés városi túraszervezői.

A  készülő új klip is a közös kampányból nő majd ki. A kreatív ügynökség a Human Telex volt.

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

hirdetés
hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés