hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eddig öt nagydíjat osztottak ki a legfontosabb reklámversenyen.

Mészáros Kinga a növekedési stratégiával kapcsolatos eltérő elképzelésekkel indokolta felmondását. Július 15-én távozik posztjáról.

Az Írók Boltjának készített Nyitott polcok Social & Influencer és Media kategóriákban esélyes a győzelemre.

Két jelölést is behúzott a mellrák megelőzéséért indított akció PR kategóriában.

Már állandó saját trénerrel fut, alapítványi formára vált és fejlesztéseken töri a fejét az erősen reklámszakma-közeli Apaépítő.

Zájer Attila korábban a TV2-nél töltött be ügyfélkapcsolati vezetői tisztséget.

A világ legnagyobb hirdetési piacán, az Egyesült Államokban indított nyomozást az FBI, mert azt gyanítják, hogy sok médiavásárló ügynökség nem számol el ügyfeleik felé a médiacégektől kapott kedvezményekkel.

Miként befolyásolja a munkaerőpiacot a digitalizáció, és egyáltalán kell-e mindent digitalizálni?

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Az Apák napjára időzített videót a Mito fejlesztette. A kampány bejelentőjét olvashatjátok.

hirdetés

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

A Synetiq neuromarketing szempontjai szerint a Globus, a Kométa és a grillezés irányából közelítő Obi birizgálta meg leginkább az agyidegeket az áprilisi reklámblokkokban.

"Az én édesanyám nagyon különleges ember. Az én édesanyám pedagógus." A Médiaunió kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Mindössze 28 százalék bízik meg a hírekben a Reuters kutatása szerint. Igaz, a magyarok emellett nagyon lojálisak kedvenc hírforrásuk felé.

A városnéző buszon például Tomcsányi Dóra és Törőcsik Franciska is vezet túrát.

A kormányra ültetett miniasszisztens kijelzőt és ezzel együtt egy csomó új funkciót is kapott.

Klíma. Katasztrófa? Globális akasztófa, amin együtt fogunk lógni?” – teszi fel a kérdést a kiírás.

200 jelentkező közül válogatták be őket az Amazon által támogatott Change for Good Hackathon döntőjébe.

Kanadában és az Egyesült Államokban lesz látható az első évad az Amazon Prime Videón keresztül.

Az Inspira ezen kívül még egy ügyfélelégedettségi megoldást és egy videókérdőívet mutatott be kedden.

Na meg Erős és Spigiboy. Galéria!

Június 6-án az Anker’tben adtuk át a díjakat a Kreatív által szervezett két versenyen.

A Google-t, az Apple-t és a Microsoftot is le kellett nyomnia hozzá. Az első tízben két kínai márka van, az első európai brand a 16. helyen jön.

Sundar Pichai szerint még nem százas a tartalmak szűrése a YouTube-on, de erősen rajta vannak. A YouTube vezetője közben elnézést kért a meleg közösségtől.

Apaépítők és apavloggerek, hülye apák a filmekben, gyönyörű apák a reklámokban, és Apa pénze, amit nem is Apa költ el – rengeteg apakontent a friss magazinban!

Első körben 200 ember vehet részt a előfizetéses szolgáltatás tesztelésében. 

A Nessaj-t szerepeltető influencer kampány mellett 15 díj született, a Café craft különdíjat nyert.

Az NMHH bocsátotta ki véleményezésre, amelyet július 8-ig lehet megtenni.

Vasárnap 20:25-től lesz látható a csatornán a három ellenzéki főpolgármester-jelölt.

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary.

Bár csak 2022-ig jelentették be a felfüggesztését, a kormány tervezete 2023-ban sem számol belőle bevétellel.

hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés