hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt szakmai magazin a magyarországi turizmussal foglalkozóknak, az Indulj! a nagyközönségnek szól.

Interjú a mostanság egyik legnépszerűbb, legfelismerhetőbb stílusú videoklip- és reklámfilmrendezővel.

Az építőiparban utazó Scheer Sándorral kötötte meg a bizniszt az amerikai cég, amely így tulajdonosként kivonul a magyar piacról.

Mind az ügyfélkapcsolati területen, mind a kreatívok között születtek új pozíciók egy nagyobb szervezeti átalakítás részeként.

„Ha megjelenik valami a színész arcán, csak jó helyen kell lenni” – bemutatjuk Becsey Kristófot, a Rossz versek operatőrét.

Nádori Péter írása a félretájékoztatás elleni uniós akciótervről a Kreatív január-februári printszámából.

Horváth Attila „Füge” reklámszakemberrel beszélgettünk az ügynökség jövőjéről és a nyugat-európai terjeszkedésről.

A hajléktalanokról szóló műsor sem lépett át ingerküszöböt. A Médiatanács különféle döntéseket hozott.

A Be Social friss kutatásából az is kiderül, hogy a fiatalok 40 százaléka valasztott már influencer hatására ajánlott terméket. 

Vajna halála után négy nappal máris új tagok kerültek az igazgatóságba.

hirdetés

A rendező 4 percbe sűrítette a Szárnyas fejvadász 2049, A marsi és a Prométeusz világát a konyakmárka kedvéért.

A harmincmillió feliratkozóval bíró Watchmojo tartalmait fogják honosítani.

A Classic sörük ezentúl Gold néven fut, kikerült belőle a kukoricagríz.

A most már csak takaréklángon működő híroldal végleg elhallgat.

Az úton rányitják a kocsiajtót a bringázó Edzőre, az online kisfilmben ő küldi le a járdáról a szemtelen kerékpárosokat az új Sport szelet kampányban.

Híves Bea és Győri Krisztina alapították a kommunikációs ügynökséget tavaly áprilisban, miután távoztak az Uniomediától.

A német kartellellenes iroda lényegében hatályon kívül helyezte a Facebook teljes hirdetési modelljét.

Több mint ezer kitöltésből kiderül, mik az átlagos fizetések, hányan fusiznak, hányan túlóráznak, és mik a legjellemzőbb problémák az ügynökségi oldalon.

Kútvölgyi Erzsébet mint Kádárné, indiai kulináris kalandok és csoda a vásznon. A GEO főszerkesztője írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

És még: Reklámügynökségi Népszámlálás eredmények 8 oldalon, M+ Lista és PR Toplista pontok és a legjobb munkák; rengeteg tévés nézettség és magyar filmplakátok!

Kiss Ágota tartalmi vezetőként csatlakozott az egyre több tartalomgyártást bevállaló ügynökséghez.

Az InStyle, a Playboy és az Éva magazin kiadójánál mostantól több esetben a korábbi digitális vezetők felelnek a teljes márkáért. Óhidi Zsuzsa ismét Budapestre koncentrál varsói feladata után.

Mészáros Attila korábban a Ciscónál is dolgozott.

A BP Underground Hip Hop filmje és a Sztalker csoport is szépen szerepelt.

Sok boldog ügynökségi és megbízói csapat galériánkban az idei M+ és PR toplista díjátadójáról.

Második a Mito, harmadik a Café. Az elmúlt évekhez viszonyítva teljesen lecserélődött az élmezőny, a top 4-be csak hazai cég került.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés