hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Gerentsér Imre érkezik a DKT-hoz, Papliczky Pál a Mediaworks-nél folytatja.

Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.

A fő üzleti prioritás a Samsung Members lojalitásprogramban részt vevők számának növelése.

Felpörgött mostanában a sorozat reklámfronton, rövid időn belül ez a harmadik márkaegyüttműködés, amiben szerepel a két főhős.

A gömb alakú, dizájnos cicatoalett különálló rekeszben tárolja az összegyűjtött hulladékot.

hirdetés

Kolossváry Balázs helyére a Meglepetés főszerkesztője, Hegedűs Noémi érkezik. 

Iván Anita felel az ügyfélkapcsolatokért, Csirke Dániel vezető kreatívigazgató lesz.

Az első szám csütörtökön érkezik, a lap online lába fizetős lesz.

Végül levették a videót, amit egy ismert influencer készített a márkának.

Kisjézuska a reklámszakma csúcsán is új kihívásokra szomjazik. Persely Tomi, a feat. kreatívigazgatójának szürrealista novellájában. 

A két Youtube-portfólió összesített elérése így eléri a 2,5 millió felhasználót.

A MOME Innovációs Központ izolációban élő emberek segítésére hozta létre a Segítő Pakk projektet.

A MAKSZ nem rendezi meg az Arany Pengét, és jövőre a szervezettel közös M+ Listánk sem jelenik meg. A Hipnózis díjait ősszel adjuk át, a LolliPOP best of különkiadással jelentkezik. A PR Toplistánál és annak versenyeinél nincs változás.

A Kreatív kontentmarketing-versenyduójára 2019 április és idén május között zajlott influencer+márka együttműködéseket, illetve márkázott tartalmakat, szponzorműsorokat és márkamagazinokat lehet nevezni.

Pintér Dániel Gergő érkezik az ügynökséghez.

Az ösztöndíjasok munkáit bemutató kiállítás idén elmaradt, online katalógussal pótolták.

A koronavírus idejének kommunikációs dilemmái, avagy lehet-e nem felszállni a vonatra? Somlyai Dóra (Black Page Consulting) véleménycikke.

 

Az alig 40 cm-es, rajzfilmhős külsejű robot  a kiskorúak érzelmi és kognitív fejlődését segíti.

Májusban online tisztújított az MMSZ. A kilenc új elnökségi tag között szerepel például Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Kovács András Péter (Telekom) és Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) is.

A világjárvány miatt bajba jutott rendezvényesek # Stay Fair néven indítanak kampányt.

„Miért szántam az elmúlt fél évben majdnem tíz órát az életemből arra, hogy végighallgassam nem is egy, de egyből két színész beszélgetését?”

Több országot is lefedő kutatás vizsgálta a karantén alatti álom-beszámolókat világszerte. Van, aki zombi apokalipszist vizionált, más hőssé vált és felfedezte az ellenszert alvás közben.

Öt osztály nyerheti el a különleges szerenád lehetőségét.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés