hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mutatjuk a képeket a Miller Music Amplified budapesti bulijáról.

Budapesten tartott előadást a Transferwise nevű észt–brit startup társalapítója, Kristo Käärmann. 

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Ha eddig azt hitted, a Trónok harca sokáig a legdrágább sorozatának számít majd, akkor nem hallottál még a Disney, az Amazon vagy az Apple világuralomra törő terveiről.

Azoknak a macskáknak fejlesztették, akik hajlamosak tartós lustálkodásba fojtani önsajnálatukat azért, mert egész napra otthon hagyja őket a gazdi.

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

A Brexitnek és a homofóbiának is elegánsan odaszúr a filmszerű klip.

hirdetés

Bár a lineáris tévé előtt ülő nézők az első perctől szinte teljes közönnyel viseltettek a RTL Klub párkereső valóságshow-ja iránt, a Love Island vége mégis happy end.

De a digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.

A XXI. századdal felvirradt a sorozatok aranykora, ami a magyar tévéképernyőket is felvirágoztatta.

Szabad-e provokálni a villamoson utazókat egy filmfesztivállal?

Új területekre koncentrál a jövőben a kiadó.

Nádori Péter írása a Facebook politikai tartalmakkal szembeni álláspontjáról, és Karácsony Gergely Lokál elleni fellépéséről.

A Bookline dolgozói olvasásélményeik állnak a cég előkarácsonyi kampányának középpontjában. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Körkép a magyar Netflix, az induló Disney+ és Apple TV+ apropóján, plusz imázsreklámokról elmélkedő hazai kreatívigazgatók, programmatic, IKEA és Magyar Narancs a friss magazinban. Lapozz bele!

Kártyázó, tekéző és piknikező bencés szerzetesek láthatók a Pannonhalmi Apátsági Pincészet új címkéin. Az arculatot egy olasz hátterű bécsi grafikai stúdió egységesítette.

Azt ígérik, az Inda Max-szal a kívánt célcsoport 40 százaléka is elérhető 24 órán belül. Körbejártuk az új terméket.

November 20-án derül ki, hogy közülük kiknek sikerült díjra váltani a nevezést.

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

Bemutatjuk a 2018/19-es szezon legfontosabb tévés kreatívjait. 

Miközben az RTL Klubon búcsúzik a Drága örökösök második évada, a TV2-n jönnek a fővárosi Mintaapák.

A Telekom, az Alpro és a Kozel reklámját elemezte a szeptemberi felhozatalból a Synetiq. A cég elemzőjének összefoglalóját közöljük.

Kocsiscsák Fruzsina, az egyik tulajdonos jobban a háttérbe vonul, posztjára Máté-Csóti Janka érkezik.

Nagy György váltja Horváth Gábort, aki külpolitikai rovatvezető lesz a lapnál.

És ezt a nosztalgikus hangulatban fogant, finom részletességgel kidolgozott mechanikus billentyűzetet még prémium hangszórókkal is felszerelték.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés