Óriási példányszámok, sorban álló hirdetők, fél éven belüli megtérülés – Dr. Bayer József ügyvezető igazgató a Kiskegyed indulásáról és sikertörténetéről. (X)

Még meg sem jelent a magazin első száma, de sajtóberkekben már hónapok óta tartotta magát a pletyka: nagy dobásra készül az Axel Springer. (X)

Mai szemmel viszonylag későn, negyvenes évei elején lett ismert tévés. Aigner Szilárdra akkoriban a Kiskegyed is lecsapott. (X)

Hogyan látta a Kiskegyedet olvasóként egy jelenlegi szerkesztője? Miért vette meg minden héten? (X)

Sportról, esélyekről alig esett szó. A Kiskegyed körkérdésében Egerszegi Krisztináék sminkről, frizuráról, palacsintáról és persze fiúkról beszéltek. (X)

A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével. (X)

A Kiskegyed annyi olvasójával került kapcsolatba már az online korszak előtt is, hogy azt sok mai weboldal megirigyelhetné. (X)

25 éve elvált apák tüntettek Budapesten egy új családjogi törvényért. A Kiskegyed riportere a transzparensek alatt vonulókat kérdezte. (X)

Autó ballagásra, legényárverés Vágó Istvánnal a Mátrában, közös nyaralások az olvasókkal. (X)

Az énekesnő a Kiskegyedben beszélt először arról, ki tervezi ruháit, hová mit vesz föl, és még a méreteit is elárulta. (X)

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.