A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével. (X)

A Kiskegyed annyi olvasójával került kapcsolatba már az online korszak előtt is, hogy azt sok mai weboldal megirigyelhetné. (X)

25 éve elvált apák tüntettek Budapesten egy új családjogi törvényért. A Kiskegyed riportere a transzparensek alatt vonulókat kérdezte. (X)

Autó ballagásra, legényárverés Vágó Istvánnal a Mátrában, közös nyaralások az olvasókkal. (X)

Az énekesnő a Kiskegyedben beszélt először arról, ki tervezi ruháit, hová mit vesz föl, és még a méreteit is elárulta. (X)

A Kiskegyed újságírója írt először Alföldi Róbertről, Kamarás Ivánról, Stohl Andrásról, Pindroch Csabáról és Liptai Claudiáról is. (X)

A hőskorban politikusokban sem volt hiány a Kiskegyed lapjain. A legemlékezetesebb interjút Göncz Árpád adta a magazinnak 1992-ben. (X)

1996-ban tíz pár ment férjhez az esztergomi bazilikában, rengeteg ajándékkal a laptól. Az egyik párt most felkeresték. (X)

Szinte mindenkit szóra bírtunk a Kiskegyedben, aki érdekes volt. A Whiskystől Stadlerig, Michelle Wildtól Kovács Kovi Istvánig. (X)

A Kiskegyed az első húsz éve alatt 18-szor útra kelt olvasóival. (X)

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.