A hőskorban politikusokban sem volt hiány a Kiskegyed lapjain. A legemlékezetesebb interjút Göncz Árpád adta a magazinnak 1992-ben. (X)

1996-ban tíz pár ment férjhez az esztergomi bazilikában, rengeteg ajándékkal a laptól. Az egyik párt most felkeresték. (X)

Szinte mindenkit szóra bírtunk a Kiskegyedben, aki érdekes volt. A Whiskystől Stadlerig, Michelle Wildtól Kovács Kovi Istvánig. (X)

A Kiskegyed az első húsz éve alatt 18-szor útra kelt olvasóival. (X)

Nem túlzás, hogy a 90-es években nők tág körének a Kiskegyed jelentette a közösségi médiát. (X)

A Kiskegyed volt az ajánlólevelük. (X)

A Kiskegyed első születésnapját kétoldalas összeállítással ünnepelte. Számokkal, visszaemlékezésekkel, kevés történelemmel – és a legkedvesebb olvasói levéllel. (X)

Szécsi Pál lánya, sztárházasságok válságban, búcsúk közkedvelt emberektől: fontos pillanatok a legolvasottabb magyar lap történetéből. (X)

Ennyi ment el a megjelenés napján délig a Kiskegyed első, 1992-es számából. Olvasd újra a címlapsztorit! (X)

Az 1992-es indulás óta sok hetilap, női magazin akart a Kiskegyed konkurenciája lenni, még ha nem is vallották be. (X)

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.