Óriási példányszámok, sorban álló hirdetők, fél éven belüli megtérülés – Dr. Bayer József ügyvezető igazgató a Kiskegyed indulásáról és sikertörténetéről. (X)

Még meg sem jelent a magazin első száma, de sajtóberkekben már hónapok óta tartotta magát a pletyka: nagy dobásra készül az Axel Springer. (X)

Mai szemmel viszonylag későn, negyvenes évei elején lett ismert tévés. Aigner Szilárdra akkoriban a Kiskegyed is lecsapott. (X)

Hogyan látta a Kiskegyedet olvasóként egy jelenlegi szerkesztője? Miért vette meg minden héten? (X)

Sportról, esélyekről alig esett szó. A Kiskegyed körkérdésében Egerszegi Krisztináék sminkről, frizuráról, palacsintáról és persze fiúkról beszéltek. (X)

A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével. (X)

A Kiskegyed annyi olvasójával került kapcsolatba már az online korszak előtt is, hogy azt sok mai weboldal megirigyelhetné. (X)

25 éve elvált apák tüntettek Budapesten egy új családjogi törvényért. A Kiskegyed riportere a transzparensek alatt vonulókat kérdezte. (X)

Autó ballagásra, legényárverés Vágó Istvánnal a Mátrában, közös nyaralások az olvasókkal. (X)

Az énekesnő a Kiskegyedben beszélt először arról, ki tervezi ruháit, hová mit vesz föl, és még a méreteit is elárulta. (X)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc