hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egyik szakember visszatér korábbi pozíciójába.

Szentpéteri Eszter a TV2-höz szerződött.

Benesch Ferenc több mint tíz év után távozik a cégtől.

Kreatív/UX, média és online pr területekre érkeztek új kollégák.

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője október 4-től lesz a lap vezetője.

Az ex-dubaji reklámos a DeepInsighthoz igazolt, 10 év külföldi karrier után tér haza.

A MEME-elnök Kovács Krisztiánt igazolta le a médiacég.

Marketingkommunikációs vezető lesz a Mol-csoportnál.

A szakember feladata a cégcsoport üzletfejlesztési stratégiájának kialakítása a teljes portfolióra vonatkozóan.

Végh-Kósa Anita pr és digitális menedzserként folytatja, de Irtó-Plóza Mónika és Siklósi Ildikó is poziciót vált, míg Boruzs Ákos távozik a cégtől. 

Új főszerkesztőt nevezett ki a Piac & Profit Online üzleti magazin élére a Piac és Profit Kiadó. Kiszler Ferenc június 1-től vette át az online gazdasági magazin vezetését Tímár Gigitől.

A korábbi népszabadságos a lap bezárása után a Vasárnapi Híreknél dolgozott.

A Viacom az új pozíciót azután hozta létre, hogy Lengyelország csatlakozott a régióhoz.

Június elsejétől új struktúrában működik tovább a Coca-Cola HBC Magyarország kereskedelmi részlege. A vállalat a Galántai György által betöltött országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új vezetői munkakört hoz létre: a marketingüzemeltetési vezető és a kereskedelmikiválóság-vezető pozíciókat. Házon belüli kinevezésekkel az előbbit Matskási Zoltán, az utóbbit Ivády Gábor tölti be. Feladatuk lesz többek között a vásárlói és csatornaprogramok végrehajtása és fejlesztése, továbbá a kategóriamenedzsment fejlesztése.

Körmendy Zsuzsanna nyugdíjba vonulásával Gazda Albertnak adja át a Magyar Nemzet véleményrovatának vezetését - értesült a Kreatív.

Új vezérigazgató került a hazai ingatlankereső-piacon működő cégcsoport, az Otthontérkép csoport élére: Korbuly Krisztián, aki korábban az Ingatlan.com vezetője.

Antal Zoltán, a Pannon Outdoor Group cégcsoport ügyvezető tulajdonosa márciustól Tinyei Orsolyát nevezte ki cégvezetőként a cégcsoport élére – tájékoztat a cég közleménye.

Több mint húsz év után távozik az Isobartól Tompa Balázs kreatívigazgató, a Kirowski néven született cég egyik alapítója. Távozása kapcsán ültünk le vele, illetve a helyére frissen kinevezett új társ-kreatívigazgatóval, Langer Verával beszélgetni. Az eredetileg építész Tompa teljesen új projektbe fog, Langer Vera pedig egyelőre még társ nélkül, de optimistán tekint előre.

2017 májusától Éless Dénes az Invitel Csoport online területért felelős vezetője. A 36 éves szakember kinevezésével a társaság fő célja az online ügyfélkiszolgálás fejlesztése és a márka digitális jelenlétének erősítése az egyre hangsúlyosabbá váló online platformokon.

Török Diána személyében új vezető irányítja a Group M ügynökségi csoport utánpótlás-nevelését. A csoport közlése szerint az első képzés nyolc új munkatársat hozott a Group M-nek, május 22-én pedig elindult a Group M Akadémia második kurzusa.

Fehér Zsoltot nevezte ki Hogan Assessment nevű személyiségteszt-fejlesztő cég az Európáért felelős ügyvezetőjévé. A szakember feladata a disztribútorokkal való kapcsolat, valamint a Hogan termékek és a márka európai ismertségének megerősítése. 

A Httpool nevű hirdetési hálózat globális marketingvezetője lesz Szelei Szabolcs - tudta meg a Kreatív. 

Murányi Marcell, a Blikk és a Népszabadság korábbi főszerkesztője távozik a Magyar Szocialista Párt kommunikációs tanácsadói pozíciójáról - írja a Magyar Nemzet.

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

hirdetés

Antal Nimród új filmjéhez egy applikáción keresztül játék is készült.

Kampányt indít a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

A kampány célja, hogy a cég parenyicájának kézműves jellegét kommunikálja.

Az egyik szakember visszatér korábbi pozíciójába.

Szentpéteri Eszter a TV2-höz szerződött.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

Egy új sportfogadási apphoz születtek meg a fekete humorú szpotok. 

Az új gépük hajtóműveinek finom zúgását vették albumra, a fehérzaj még az írói válságba kerülteken is segíthet!

Ráadásul a szülinapodon segíthetsz másokon.

A Nyárzuhazásnak a Mastercard a főtámogatója. 

A Bookline-nál jelenik meg a legismertebb hazai food truck-ok első szakácskönyve. 

Vicces alkalmazással tudná biztonságban a szüleik autóját vezető tiniket a Toyota, a Spotify és a Saatchi & Saatchi.

A nemzetközi díjat korábban a Monyo és a Mad Scientist söre is megkapta.

Majd eleresztenek egy pumás poént.

Az áruházlánc új reklámfilmje rekonstruálja a múltat és a márka indulását.

Pontosabban: a szerkesztőség női tagjai tematikus közéleti-társadalmi blogot indítanak.

A ThinkDigital Grouppal kötött szerződés alapján.

A hétköznapokat rendesen megszórják.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.