hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kasia Kieli korábban a CEEMEA-régiót irányította.

Tolnay-Knefély György egyéves kiválasztási folyamat végén került az ügynökséghez.

2017 végén hagyja el a bulvárlapot Nichs Andrea.

Két senior pr-menedzser és egy hr-szakértő érkezett a csapatba.

A tanácsadó cég teljes körű komunikációjáért fog felelni a Coca-Colától érkezett szakember.

Nagy Szandrát a megnövekedett munkamennyiség és a jövőbeli tervek miatt igazolták.

Váradi Miki korábban már eltöltött 5 évet az ügynökségnél.

A magyarországi külső és belső kommunikációért felel.

A Zoom.hu-tól október elején távozó, főszerkesztő-helyettesi pozíciót elfoglalt Vitéz F. Ibolya a 24.hu közélet rovatában folytatja újságíró-szerkesztőként - tudta meg a Kreatív.

Az Axel Springernél, később a Ringier Axel Springernél töltött összesen tizenhárom év után Hornyacsek Zoltán, a napilapdivízió kiadóigazgatója 2017. október végén elhagyja a kiadóvállalatot és más iparágban folytatja tevékenységét - tájékoztatta a kiadó a Kreatívot.

Az AMC Networks International (AMCNI) – Central and Northern Europe terjesztésért felelős alelnökké nevezte ki szeptemberi hatállyal Hajós Balázst. Ebben az új, kibővített szerepkörében Hajós a társaság több mint 30 országának a terjesztését fogja vezetni.

Horváth Tünde korábban a UM-nél és a Starcomnál is dolgozott.

Busák István az elmúlt hat évet az Egyesült Arab Emírségekben töltötte, az ügynökséghez 10 év után tér vissza.

A TIme Out magazin New York-i részlege álláshirdetést adott fel, amelyből az világlik ki, hogy igencsak nagy szükségük van egy olyan képszerkesztőre, aki benn is ül az irodában, nem perdig egy megbízott szabadúszó, aki lehet, hogy az Egyesült Államok túlsó végén székel. 

Október 1-től Miczinkó Katalin veszi át a LifeTime Media (LTM) Sales House vezetői feladatait.

Több, mint másfél évtizednyi áldozatos munkát követően október közepén távozik a Turizmus Trend főszerkesztői posztjáról Szántó Zoltán. Helyét Vereckei András, a lap eddigi főmunkatársa veszi át.

Augusztustól Magyarfalvi Éva irányítja a Schibsted Hungary online piactereinek sales tevékenységét. A szakember a New Wave Media Group értékesítési területének kiemelt ügynökségi csoportvezető pozíciójából érkezik az e-kereskedelmi szereplőhöz.

Az Essity (korábban SCA) tendert hirdetett Zewa márkájára, melyet a Mediator nyert meg: közösségi médiás kommunikáción keresztül segítik majd a márka munkáját. Az ügynökséghez áprilisban account director is érkezett Stefanics Annamária személyében, a tényt most közölték a Kreatívval.

Másfél év külföldi távollét után tért vissza az Adaptive Mediához Horváth Tamás, aki régi pozíciójában, kereskedelmi igazgatóként dolgozik tovább.

A regionális márkaigazgató rendes munkavállalói felmondással távozik, területét szeptember 15-ig irányítja.

 

Új pénzügyi vezérigazgatóhelyetes, új HR igazgató, de a műszaki területen is történetek változások. 

Az irodai kommunikációs eszközöket és szolgáltatásokat nyújtó OKI Magyarország augusztustól kezdődően saját csapatán belül gondoskodik kommunikációs feladatairól. A cég döntése mögötti legfontosabb indokok a gyorsabb reagálási képesség és a holisztikus szemléletmód - olvasható a közleményükben.

Újraszervezi kommunikációs tevékenységeit az M-RTL. Révész Zsuzsa kommunikációs osztályvezető és Pécsi Norbert sajtókapcsolati vezető saját kérésére távozik az RTL Magyarországtól.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

hirdetés

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

Hashtagenként 100 forintot adományoz a telekommunikációs vállalat.

Irodájában szervezett karácsonyi bulit és kézműves jótékonykodást az UP Advertising.

A National Geographic sorozatában játssza a halott festőt. Itt vannak az első képek.

A novemberi Minőségi Újságírás Díjat Kálmán Attila 24.hu-n megjelent cikke nyerte.

Megkínálták, de nem hosszabbít szerződést.

 

Borsány-Gyenes András visszakerülhet a vezetésbe.

Abszolúte fölösleges volt ebbe pénzt és energiát fektetni.

Ez 75 százalékkal több, mint 2016 azonos időszakában. Ugyanennyivel nőtt a megjelenített márkák száma is.

A Class FM tulajdonosának beadványát utasították el.

A Heti Betevő nyert is félmilliót az Invitech pályázatán IT-fejlesztésekre.

Tizenharmadikszor rendezik meg a képregényfesztivált és -találkozót. Újra jön a Kockás.

Ez a Telenor CSR-programja, a Hipersuli.

Az Activity Group által készített arculattal párhuzamosan nevet is váltott az egyesület.

A Magyar Telekom Stargate projektje a nemzetközi Digital Retail Award egyik kategóriagyőztese lett. 

A John Lewis reklámja idén is megolvasztja bárki szívét!

Lukács Csaba ügyvezető szerint a 4-5. legnagyobb online sales house lesznek januártól.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.