hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál.

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Horváth Tünde korábban a UM-nél és a Starcomnál is dolgozott.

Busák István az elmúlt hat évet az Egyesült Arab Emírségekben töltötte, az ügynökséghez 10 év után tér vissza.

NAGYON kell nekik egy képszerkesztő!

A magyarországi külső és belső kommunikációért felel.

A cég újraszervezi a kommunikációs tevékenységét, a Red Lemon vitte a megbízást. Révész Zsuzsa és Pécsi Norbert új utakon.

Benesch Ferenc több mint tíz év után távozik a cégtől.

Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője október 4-től lesz a lap vezetője.

A regionális márkaigazgató rendes munkavállalói felmondással távozik, területét szeptember 15-ig irányítja.

 

Új pénzügyi vezérigazgatóhelyetes, új HR igazgató, de a műszaki területen is történetek változások. 

Az irodai kommunikációs eszközöket és szolgáltatásokat nyújtó OKI Magyarország augusztustól kezdődően saját csapatán belül gondoskodik kommunikációs feladatairól. A cég döntése mögötti legfontosabb indokok a gyorsabb reagálási képesség és a holisztikus szemléletmód - olvasható a közleményükben.

Egy friss és egy kevésbé friss, azonban eddig nem kommunikált vezetői váltást jelentett be a Samsung Electronics. Májustól Witsch Gerda marketingvezetőként folytatja munkáját cégnél, júniustól Samu Zsófia pedig pr- és csr-menedzserként irányítja a vállalat pr-kommunikációját.

Híradós szakember szerződött a TV2 Tényekhez. Szeptember 1-től Szentpéteri Eszter lesz a csatorna hírműsorának állandó élő bejelentkezésének arca.

Kreatív/UX, média és online pr területekre érkeztek új kollégák a Vermisnél.

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

Kárpárti Márton és Haász János mellé Miklósi Gábor került.

Távozik a magyar- és a lengyelországi Marquard Media kiadó ügyvezetői posztjáról Peter Brase - írja a lengyel Press

Peiker Éva vezeti mostantól a Líra-csoporthoz tartózó, nagy hagyományra visszatekintő kiadót.

Szeptember 1-jei hatállyal Dr. Budai J. Gergőt nevezik ki a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesévé. A 40 éves szakember mostani megbízatását megelőzően az Invitel Csoport általános vezérigazgató-helyetteseként dolgozott.

Gyenes András személyében új vezérigazgató irányítja júliustól a Scitec Nutrition-t. A budapesti székhelyű, sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó vállalat terjeszkedni szeretne.

Július 1-től Faludi Péter ügyvezető igazgatóként irányítja a Havas Media csoportot. 

Vállalati értékesítési és marketingigazgatóként csatlakozik a Telenor Magyarország csapatához dr. Piller Gábor. A szakember több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció, IT és fogyasztói elektronikai terén, a Telenorhoz a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól érkezik.

A szakember feladata a cégcsoport üzletfejlesztési stratégiájának kialakítása a teljes portfolióra vonatkozóan.

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

A jogvédett tartalmak védelmének ürügyén vezetnének be egy tartalmi szűrőt.

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

Vidus Gabriella a Forbes Flow nevű rendezvényén beszélt erről.

A HVG emlékeztet rá, hogy ismeretlen az Andy Vajna által megvett médiavállalkozás előző tulajdonosa. Közben Vajna lett a korábbi vezérigazgatóját megtartó cég elnöke.

Hazai és nemzetközi kardiológusok bevonásával fejlesztették a MAP Health Watchet. Már több mint 8 millió forint gyűlt össze.

Az orosz AMC és MGM, valamint a Sundance TV egyik európai feedje is az iroda alá tartozik októbertől. 

A pánregionális feed december 18-tól jelenik meg a kínálatban.

Ez az első kuponos alkalmazás a hazai magazinpiacon.

Először Budapesten erősítenének, hogy külföldre is kiléphessenek.

Az október 17-ei programot a MÚOSZ és az Amerikai Nagykövetség szervezi.

Tudtuk nélkül jelent meg egy migránsellenes cikk a rovatban. 

Egy új rehabilitációs központnak és egy kalandparknak viszik a kommunikációját és marketingjét.

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

Alex Froment-Curtil Egyiptomba megy.

Három indulóból csak egynek fogadták el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

A London International Awards nyerteseit október 30-án jelentik be.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.