hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balogh Renáta digitális és account directori tapasztalattal rendelkezik, a Cafétól igazolták.

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

A kereskedelmi és portfólióigazgató három év után távozik a kereskedőháztól.

A korábbi country manager mostantól a közép-kelet-európai régióért felel.

Portfólió- és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatóként csatlakozik az ismert médiás szakember.

Másképp képzelték el a jövőt. Tihanyi marad a stratégiai és kommunikációs területen.

Tavasztól Dudás Ferencet nevezte ki operatív igazgatójának a Klikkmánia.

Kerti Attila 15 év után elhagyja a WPP Group M médiás csoportjához tartozó Maximize médiaügynökséget, utóda Vernyik Imre lesz, akit 2018-ban neveztek ki ügyvezető-helyettessé, előtte pedig több ügynökségnél is dolgozott vezető beosztásban.

A Ringier Axel Springer vezetője év végi nyugdíjazását kérte. Vele együtt távozik Király Mária is.

Február végén új kreatívigazgató érkezett az Isobarhoz: Hevesi László a Well-től igazolt át a januárban az Artificial Grouphoz távozó Länger Vera helyére.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

Zsembery Péter a digitális és tartalommarketingért felel. Csirke Dániel több mint három év után távozik az ügynökségtől.

Christopher Mattheisen, a Telekom korábbi vezérigazgatója lett a Microsoft Magyarország vezetője - írja az Index a cég által küldött közleményre hivatkozva.

Strukturális átalakítást hajtottak végre a Republic Group 15 fős ügyfélkapcsolati csapatánál és a 20 tagú kreatív csapatnál. Erre az ügynökség közlemény szerint a cég méretének növekedése miatt volt szükség. Az ügyfélkapcsolati vezetőt, Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board támogatja a jövőben, Márton Szabolcs kreatívigazgató alá pedig kreatív divízióvezetőket neveztek ki.

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel.

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, mely cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik. Tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió nevű online marketing-tanácsadócég munkáját.

December végén távozott ügyvezetői pozíciójából Aczél László, a VMLY&R addigi igazgatója, így a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (MAKSZ) is megszűnt elnöki státusza. A közel 60 ügynökséget tömörítő MAKSZ alapszabályzatának értelmében 30 napon belül kellett új elnököt választaniuk, ez megtörtént, Blaskó Nikolett, az ACG Budapest vezetője lesz a szövetség új elnöke másfél évig. Céljai között többek között az ügynökségi világ identitásválságának és a szakmából való elvándorlásnak a csökkentése szerepel.

Januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új vállalati kommunikációs és közkapcsolati (public affairs) igazgatója. A szakember a cég közleménye szerint 2003-tól vállalati jogászként dolgozott a svájci vállalatnak, majd 2011-től public affairs menedzser, 2015-től pedig public affairs igazgatói pozícióban tevékenykedett.

Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a Zwack Unicum szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz.

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

hirdetés

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Sem a járványügyi, sem az élelmiszer-vásárlással kapcsolatos jelenlegi helyzet nem ideális a kampányhoz.

Rengeteg Twitterező szólt be a széthúzott M-betűre, köztük még Bernie Sanders is.

A járványügyi helyzet miatt van szükség az változásokra.

Családosok, szülők és diákok elérésében léptett előre a Cadabra sales house.

Kifejezetten az egészségügyi dolgozók számára készítik a létfontosságú termékeket.

Emellett különböző nagyösszegű adományokkal száll be a koronavírus elleni harcba.

A 25 éves szakmai szervezet idén több fronton, így arculatában is megújulást tervez.

A Hydrow multifunkciós evezőpad, ami virtuális túrákat és teljes testes edzésprogramokat is kínál.

Varga Zoltán szerint csak így lehet túlélni a válságot a munkaerő megtartása mellett.

Kihirdették az idei döntősök mezőnyét. Májusig fut a közönségszavazás.

De a 10 millió mellé ugyanekkora felajánlást gyűjtenek.

A tulajdonos szerint keserves időszak vár a lapra.

Akár a harmadik negyedéves költéseket is érintheti a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzet.

Nem nehezebb, mint összerakni bármelyik asztalukat, sőt.

A Magyar Újságírók Szövetségének elnöke szerint érthetetlen, miért maradtak ki a kedvezménycsomagból a szektor kisadózói.

Az Umbrella produkciós cég egy kommunikációs, egy tartalommenedzsment és egy workflow eszközzel segítené a cégeket.

Az RTL Klubon az Apatigris, a Viasat3-on a luxusfeleségek és az Észbontók lesz újra látható.

A Los Angeles-i Activista ügynökség sorozatában az N.W.A lemezborítója lett a legszellemesebb.

Miközben számtalan nagy cégnél tömeges leépítésbe kezdtek, a Netflix más utat választ.

Ha ezt valóban a Guinness rendelte volna meg, felállva tapsolnánk a márkát.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!