hirdetés
hirdetés
hirdetés

A korábbi country manager mostantól a közép-kelet-európai régióért felel.

Dudás Ferencet házon belülről nevezték ki.

Portfólió- és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatóként csatlakozik az ismert médiás szakember.

Másképp képzelték el a jövőt. Tihanyi marad a stratégiai és kommunikációs területen.

Utóda Vernyik Imre lesz, aki tavaly érkezett az ügynökséghez ügyvezető-helyettesként.

Kiss Ágota tartalmi vezetőként csatlakozott az egyre több tartalomgyártást bevállaló ügynökséghez.

Mészáros Attila korábban a Ciscónál is dolgozott.

Az ismert online marketinges szakmai oktatással és adatvédelemmel foglalkozó céget alapított.

Nagy többséggel őt választották a közgyűlésen Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével szemben.

Januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új vállalati kommunikációs és közkapcsolati (public affairs) igazgatója. A szakember a cég közleménye szerint 2003-tól vállalati jogászként dolgozott a svájci vállalatnak, majd 2011-től public affairs menedzser, 2015-től pedig public affairs igazgatói pozícióban tevékenykedett.

Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a Zwack Unicum szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz.

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

Brian Ayling érkezik, Stéphanie Le Béchec feljebb lép.

Monori Bálint korábban az ügynökség art directora volt, kis kitérő után tért vissza.

A 2018-as évtől előtérbe kerül a UX, vagyis felhasználói élmény terület a LogMeIn-nél. Erről egy közleményben számolt be a cég. A folyamat egyik állomásaként Udvardy Dávid UX-vezetői pozícióban állt munkába a cégnél.

Bővül Yvonne Dederick cégének, a Grandioso International Managementnak a tevékenységi köre, illetve újabb ismert médiapiaci szakemberekkel dolgozik az ügynökség. Többek között Parádi Judittal, aki korábban a Ringier, majd a Mediaworks kommunikációs vezetője volt.

Elnököt, elnökséget és felügyelő bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése december 14-én pénteken. Urbán Zsolt hat év után köszönt le az elnöki székből.

Az Ingatlan.com és Iroda.hu rendezvényeinek megszervezéséről a jövőben új üzletág gondoskodik az ingatlan.com csoporton belül, aminek vezetőjévé december elejétől Agócs Balázs Mártont nevezték ki.

A Saatchi & Saatchi eddigi vezére, Sásdi Helga került az ügynökségi csoport élére, miután a korábbi vezérigazgató, Mészáros Kinga a Central Médiához távozott 2017 őszén.

A PLT és a Mediaworks korábbi vezetője terjesztési és kommunikációs vezető lesz.

November elejétől Holovács Annamária a Ringier, majd később a Mediaworks marketingvezetője üzletfejlesztési igazgatóként támogatja a 1080P Reklám- és Médiaügynökség munkáját. Az ügynökség fő célja az új pozícióval az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása és a vállalati divíziók közötti folyamatok optimalizálása - áll az ügynökség közleményében.

Csizmadia Ildikó vette át a portfólió- és partnerkapcsolati csapat vezetését az Adaptive Mediánál – közölte az ügynökség. Bennó Katát váltja, aki innovációs menedzserként folytatja a munkáját a sales house-nál.

A Bo Event rendezvényügynökség nyáron létrehozta az operatív és stratégiai vezetői posztot, valamint október elsejével új kreatív vezetőt nevezett ki.

Szabó Ibolya korábban a Telekom belső kommunikációs csapatának vezetője volt.

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

Gerendi Zsolt az Önszabályozó Reklám Testület főtitkáraként folytatja.

Simon-Antal Katalin lett az üzletfejlesztési igazgató, Vankó Csilla pedig a stratégiai tervezésért felel a cégnél.

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

hirdetés

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

Dudás Ferencet házon belülről nevezték ki.

Május 25-ig hirdettek róla konzultációt.

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) elnöke üzent a Facebooknak a Mediaworks-lapok hirdetéseinek letiltása után.

A SorozatWiki értesült róla. Az RTL egyelőre nem erősítette meg.

Elkészült a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése a március leghatásosabb reklámjairól. A top három szpot alapján még mindig a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban a magyaroknál.

Az ingyenesen használható Bumper Machine 90 másodpercnél rövidebb videókból magától kiválogatja a legérdekesebb részleteket. 

A jelenlegi marketingvezetőre bízták a csapat vezetését.

A Banding az előadók közötti cserekapcsolatokat, cserekoncerteket digitalizálná és tenné jóval egyszerűbbé. Az EU zeneipari pályázatán már nyert a projekt, a következő lépcsőfok Cannes.

Együttműködésre lépett a Netflix és a dán játékgyártó.

A korábban Protopmail néven ismert cég nagyvállalati üzleágának lett a vezetője.

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. 

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

A Spice Communication készítette az áruházlánc kampányát.

Miközben a közösségi oldal igyekszik kiszűrni a terrorista csoportokat és tartalmakat, az algoritmusain keresztül akaratlanul is készíti nekik bejegyzéseket.

Az Instant Research egyfajta önkiszolgáló piackutatás az Ipsos szerint.

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

A Photopolyhoz csatlakozó fotósok így csak olyan munkát kapnak, ami megfelel a referenciáiknak.

A Twitter, a LinkedIn vagy a Viber hirdetési megoldásairól is szerezhető képzés a program keretében.

Az olaj- és gázipari cég magyar leánya meghívásos tenderen választotta a Stern Communicationst.

„Anya, kösz, hogy nem apa vagy” – üzeni a hirdetés, ami nemtől függetlenül nagyon sok szülőt kiborított.

30 év után lesz új termékvonal a divatcégnél. Rihanna az első nő, aki ilyen lehetőséget kapott az LVMH-nál.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.