hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balogh Renáta digitális és account directori tapasztalattal rendelkezik, a Cafétól igazolták.

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

A kereskedelmi és portfólióigazgató három év után távozik a kereskedőháztól.

A korábbi country manager mostantól a közép-kelet-európai régióért felel.

Portfólió- és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatóként csatlakozik az ismert médiás szakember.

Másképp képzelték el a jövőt. Tihanyi marad a stratégiai és kommunikációs területen.

Tavasztól Dudás Ferencet nevezte ki operatív igazgatójának a Klikkmánia.

Kerti Attila 15 év után elhagyja a WPP Group M médiás csoportjához tartozó Maximize médiaügynökséget, utóda Vernyik Imre lesz, akit 2018-ban neveztek ki ügyvezető-helyettessé, előtte pedig több ügynökségnél is dolgozott vezető beosztásban.

A Ringier Axel Springer vezetője év végi nyugdíjazását kérte. Vele együtt távozik Király Mária is.

Február végén új kreatívigazgató érkezett az Isobarhoz: Hevesi László a Well-től igazolt át a januárban az Artificial Grouphoz távozó Länger Vera helyére.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

Zsembery Péter a digitális és tartalommarketingért felel. Csirke Dániel több mint három év után távozik az ügynökségtől.

Christopher Mattheisen, a Telekom korábbi vezérigazgatója lett a Microsoft Magyarország vezetője - írja az Index a cég által küldött közleményre hivatkozva.

Strukturális átalakítást hajtottak végre a Republic Group 15 fős ügyfélkapcsolati csapatánál és a 20 tagú kreatív csapatnál. Erre az ügynökség közlemény szerint a cég méretének növekedése miatt volt szükség. Az ügyfélkapcsolati vezetőt, Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board támogatja a jövőben, Márton Szabolcs kreatívigazgató alá pedig kreatív divízióvezetőket neveztek ki.

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel.

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, mely cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik. Tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió nevű online marketing-tanácsadócég munkáját.

December végén távozott ügyvezetői pozíciójából Aczél László, a VMLY&R addigi igazgatója, így a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (MAKSZ) is megszűnt elnöki státusza. A közel 60 ügynökséget tömörítő MAKSZ alapszabályzatának értelmében 30 napon belül kellett új elnököt választaniuk, ez megtörtént, Blaskó Nikolett, az ACG Budapest vezetője lesz a szövetség új elnöke másfél évig. Céljai között többek között az ügynökségi világ identitásválságának és a szakmából való elvándorlásnak a csökkentése szerepel.

Januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új vállalati kommunikációs és közkapcsolati (public affairs) igazgatója. A szakember a cég közleménye szerint 2003-tól vállalati jogászként dolgozott a svájci vállalatnak, majd 2011-től public affairs menedzser, 2015-től pedig public affairs igazgatói pozícióban tevékenykedett.

Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a Zwack Unicum szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz.

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

hirdetés

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

 pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

Azt kiemelték, hogy a legfontosabb a biztonság.

A csatorna azt írta, technikai okok miatt maradt el a szerda reggeli Mokka, helyette Walker, a texasi kopó ment adásba. 

Ami egy éve természetes volt, most szinte elképzelhetetlen, de a pandémia legyőzhető. 

Ingyenes előadáson mesél a nézőt is bevonó technikákról a berlini High Road Studios két alapítója.

Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez.

Összesen 70 filmet mutat be idén a streamingóriás.

Alexander Nanau, aki a Collective című filmjével az Oscar-díjig menetelhet, a román kultúra ténylegestámogatását hiányolja a kormánytól.

Összesen 55 jelölt közül lehet választani a közönségszavazáson, szép számmal akadnak jelöltek a kreatíviparból is.

A Viacom az RTL Spike kivezetése után jelentkezik az új, tiniknek szóló csatornával.

A Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre főszerepével érdemelte ki az elismerést.

A régi Duna TV székház mellett például az Infopark is új helyszín lehet.

A Panyi a Direkt36, Fabók és Jandó pedig a G7.hu újságíróiként vehették át az elismerést. A díjjal összesen egymillió forint jár.

A szpotnak egyszerre örülhetnek a kecskerajongók és a terepjárókat kedvelők.

A nehézkésen magyarított januári vegán kihívásnak jót tett a járvány: ott a sok bespájzolt tészta, de a denevér-vadhúsos eredetsztori sem rossz motiváció.

Az HBO Max indítja And Just Like That… címmel az új projektet, ami négy helyett három főszereplőt tudott megnyerni magának.

A karakterek tervezéséért felelős David Creek a kezdetektől benne volt az alkotógárdában.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!