hirdetés
hirdetés
hirdetés

Belülről léptették elő az új vezetőt, Zalai Ágnes a jövőben a stratégiára fókuszál.

Aki szerint a sales ma már nem csak az árazásról és alkudozásról szól.

Vernyik Imre az 1080p stratégiai vezetője volt korábban.

Kamasz Melinda közel hét éven át töltötte be a pozíciót.

A cég marketingért felelős európai alelnöke lesz.

Jánosi Péter új kihívásokat keresve távozik a cégtől.

Plusz egy stratégát. Így háromfős kreatív irányítás lesz az ügynökségnél.

De saját cégén keresztül továbbra is dolgozni fog nekik az eddigi kommunikációs vezető.

Varju Lilla korábban a Jófogás brand menedzsere volt.

Az Invitelhez tartozó Invitech infokommunikációs szolgáltató 2018 májusával új, illetve előrelépő vezetők kinevezését jelentette be.

Májustól Bata Viktória tölti be a CEMP cégcsoporthoz tartozó Femina Média B2B és B2C marketingmenedzseri pozícióját. Bata Viktória négy éve dolgozik a kiadó sales-marketing munkatársaként.

Új marketingigazgatót nevezett ki a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu internetes webáruház. Györke Ádám a marketing csapat vezetőjeként az eMAG marketingkommunikációs feladatainak ellátása mellett a kommunikációs stratégia kidolgozására és megvalósítására fókuszál az online kommunikáció és média területén.

Egy rendkívüli értekezleten jelentették be az Echo TV-nél, hogy távozik a Mészáros Lőrinchez tartozó csatorna egyik igazgatósági tagja, Csík Zoltán - értesült a 24.hu. Az Index szerint még további két vezető is távozik.

Medgyessy Gergely lett a UPC Magyarország új vállalati kommunikációs menedzsere.

Hajdú Péter másfél évet töltött az ATV-nél, műsorai rendkívül sikeresek voltak – indul az ATV közleménye, amely Hajdú távozásáról szól. Eszerint a műsorvezető és a csatorna közös megegyezéssel, békében válnak el egymástól, azonban más is állhat a háttérben.

A szakember korábban Máltán, legutóbb pedig Svájcban dolgozott egy hotellánc regionális kereskedelmi igazgatójaként - írja a hotel közleménye.

Április 4-én a Bátor Tábor Alapítvány 1%-os kampányának nyitórendezvényeként felolvasó- és improvizációs estet szervezett azokból a levelekből, melyeket az elmúlt 16 évben a táborozóktól, önkéntesektől és családtagoktól kaptak. Az esemény a Magvető Caféban zajlott. Ez lesz az alapítvány első egyszázalékos kampánya, amin már az új marketingkommunikációs vezető, Benkő Lívia is dolgozik.

Zsótér Anna rendezvényigazgatóként folytatja pályafutását a btl-ügynökségnél.

Teremi J. Balázs account directorként érkezett az állami közbeszerzéseken kiemelkedően jól szereplő New Land/Lounge Designhoz tartozó Lounge Communicationhöz.

Március 19-ével távozik a Corinthia Hotel Budapest kommunikációs igazgatói posztjáról Döry Gábor, aki bejelentette: "régi barátjával", Földházi Emesével Avocado néven új ügynökséget alapított.

A Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB) marketing- és kommunikációs igazgatói feladatait decembertől Nyakas Laura látja el.

Bátorfi Zsolt márciustól az Isobar service design lead szakembere, aki a Busák István vezette experience design csapatban fog dolgozni, amelynek része még a user experience és a user interface is. Bátorfi Magyarországon az elsők között kezdett el foglalkozni a területtel több mint 20 évvel ezelőtt, emellett szoftverplatformmérnök, kreatív UX-kutató és designer. 

Több mint 6 év után távozik Móré Annamária, a Viacom produkciós vezetője, aki a vállalat magyar, román és cseh saját gyártású műsoraiért felelt - írja a Sorozatwiki. 

A Kreatív információi szerint távozott Varga Tibor ős-cafés az ügynökségtől, aki a kezdetektől a vezető art directori pozíciót töltötte be. Rendezői munkájára kíván fókuszálni.

A megbízói szektorban üresedett meg egy hely, miután Grósz Judit az RTL-hez távozott a Microsofttól.

Két évadot követően jegelik a műsort, új formátum érkezik helyette.

A 4M tanulást segítő játékokat népszerűsítik közösen.

Miközben többedmagával heroikusan védte a nem kívánatos kérdésektől a Miniszterelnök Urat.

hirdetés

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

Stubnya Bence írása a lakáshitelektől és az ingatlanpiacról szólt.

Nánási Pál lőtte őket a Halott Pénz koncerten. Még egy csomó influencer tolja majd mindenütt az éjszakai fotóit.

A Büntetőt a MindigTV sportos streamoldala, a mindiGO Sport is adja majd.

A fotósként is aktív Radisics Milán a szpot orosz verziójában Vologya, a szerb verzióban A Szakértő. Nálunk füttyög.

A jövő héten lesz workshop, egészen augusztusig lehet pályázni.

A családi életmódcsatornának átpozicionált Spektrum Home-ra kerül az autós-beszélgetős sorozata.

Ősszel újra jön a TV2-n az akadályműsor, most pedig ismétléseket adnak főműsoridőben.

A szárnyastermékek átváltozásáról pedig tévészpot is készült.

Helyhiányra hivatkozva nem engedik be többek közt a Guardian és az Index újságíróját Schmidt Mária alt-right konferenciájára. A MÚOSZ szerint egy közpénzből rendezett rendezvénynek nyilvánosnak kellene lennie.

Természetesen egy kézműves IPA-n.

Nemzetközi verseny mögé állt az energiaital-márka.

Tenderen nyerték a megbízást.

A New Belgium Brewing piacra dobta a Hemperort.

Egy ponton jól elázik a tetőre mászó macska!

Proaktív ötletet valósított meg a budapesti ügynökség.

Fehér Margit korábban a Dow Jones budapesti irodavezetője volt. Szabadi András New Yorkba megy.

Az ötletgazda Papp Gábor és Mihók Attila, a Mediaworks volt vezére alapította.

A Szuperkása integrált bevezető kampányát a Progressive készítette.

Az 1,9 milliárd dolláros tranzakcióval óriási zenei katalógus jön létre.

Az IKEA-ban még a tiéd lehet Harry!

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.