hirdetés
hirdetés
hirdetés

Éless Dénes legutóbb az Origo marketingvezetője volt, korábban évekig a Red Bullnál dolgozott.

Török Diána váltja Ihász Ingridet a pozícióban.

Az amerikai cég személyiségteszteket fejleszt szerte a világon. 

A Httpool hirdetési hálózat felkérését vállalta el.

Az általa kidolgozott javaslatokat meg sem tárgyalta a párt.

Novák Péter a cégcsoport élén, Kötcsei Csaba távozik az Isobar ügyvezetői székéből.

A szakmában jól ismert szakember csatlakozott az ügynökséghez.

Reklámügynökségi oldalról érkezett a szakember.

Szollár Domokos, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjének csapatába került.

2017 május 1-től Zirig Árpád (a Táfelspicc volt rovatvezetője) tölti be a Magyar Konyha gasztronómiai magazin honlapjának felelős szerkesztői pozícióját. 

A könyvvizsgáló cég marketing- és kommunikációs igazgatója lesz.

2017. május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit - jelentette be a cég. Az értékesítési tevékenységet - továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával - 5 fős csapat viszi az újonnan alakult cégben.

Kilenc év után  felmondott a TV2-nél Demcsák Zsuzsa, a Mokka műsorvezetője - tudta meg a Blikk.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

Április 24-től új ügyvezető irányítja a hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit programozott piacterén értékesítő Hoppex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

Ónody Bogi személyében a Young & Rubicamtől igazolt creative group headet (kreatív csapatvezetőt) a Café Communications.

Sebó Krisztián tölti be az új pozíciókat. 

A nemzetközi sportmarketing-ügynökség elődje itthon eddig a Branded Entertainment Divízió volt a Havas Medián belül.

Értékesítési igazgatót szerződtetett a CEMP sales house Kiss Péter személyében.

A Geometry Intelligence globális vezetőjévé nevezték ki Pietro Leone-t. A szakember jelenleg a Geometry Global EMEA-régióért (Európa, Közel-Kelet és Afrika) felelős vezérigazgatója, az ügynökség nemzetközi tanácsadó részlegét új feladatkörében pedig június 1-jétől irányítja.

Friedl Zsuzsanna a Magyar Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz. A céghez hivatalosan május 15-én csatlakozik a szakember.

Lunczner Ádámot nevezte ki chief media directorrá a főként médiatervezéssel és -vásárlással foglalkozó Mindshare. Az ügynökség az online és offline területek szorosabb összedolgozását tűzte ki célul a közleményük szerint.

Ismét megválasztották a CIPR (Chartered Institute of Public Relations) International nevű nemzetközi pr-szövetség alelnökének Sztaniszláv Andrást.

Régi munkatársak új pozícióban.

A Moschino kreatívigazgatója is feltűnik a filmben.

A feladat a termékeik és a pulykahús népszerűsítése.

Saara Aalto zongoraművész 20 nyelven énekli a dalszöveget.

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

hirdetés

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

Imázsfilm készült a Wing ingatlanfejlesztőnek.

A médiaértesülések szerint nem politikai indíttatásból.

A vád szerint megvesztegette a román labdarúgó liga elnökét.

Az összes hirdetés 43,7 százalékát tették ki.

Andy Vajna 4 (négy) forintos tőkeemelést hajtott végre, a bank még milliárdokat tett a veszteséges cégbe.

A köztévé a terrort, a TV2 a hagyományos bűncselekményeket, az RTL a politikai bűnözést mutatja sokat.

A biztonságos nethasználatot kellett izgalmasan bemutatniuk.

A Trafó Klubban varázsolódhatnak el ma az érdeklődők.

Az internetről próbál feszültségkezelési tanácsokat szerezni.

A Saatchi korábbi kreatívigazgatója jelenleg szabadúszó.

Egy gyulladásos bélbetegségre hívták fel így a figyelmet.

De most Csobot Adél és Caramel is szerepet kapott.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

Összejött a támogatóktól a szükséges pénz.

A májusi számban Donald Trump Zala felvágott és banán képében jelenik meg.

Társasjátékot lehet kipróbálni az Erzsébet téren.

Így megtévesztő reklám miatt 3 millió forint bírságot kaptak.

A Hajdú új kampánya szélesebb közönséggel kedveltetné meg a grillsajtot.

A díjat 1997-ben alapították, de 2013 óta nem adták át. Mostanra lett meg a kellő anyagi háttér.

A győztes rákerül egy ruhára.

Bár a munkát az Iris ügynökség nevezte, a fejlesztést a Possible Budapest csinálta.

Az új szervezethez az Egyesült Államok és a Fülöp-szigetek is csatlakozott, és Kína is tervezi.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!