hirdetés
hirdetés
hirdetés

Martis István emellett korábbi pozícióját is megtartja.

Tham Khai Meng 2009 óta töltötte be a pozíciót. Az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket.

Szentkuti Gabriella utódját később nevezik meg.

Hlavay Richárd 16 évig dolgozott a rádiónál.

A cég saját gyártású műsorait irányítja majd.

Információink szerint a céget felvásárló PPF Group telco-divíziójának igazgatóját, Jan Hanušt nevezték ki. A kinevezés az akvizíció lezárultát követően lesz érvényes.

Alexandra Reich a thaiföldi Dtac ügyvezetője lesz. Utódját információink szerint szerdán jelentették be.

Rényi Barbara a magánszektorban folytatja pályfutását, Kégler Ádám váltja a BVA élén.

A Red Lemon Media alapítója Kordos Szabolccsal együtt felel a szervezet kommunikációjáért.

A Growww Digital Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségi médiás és márkakommunikációs divíziót indít – írja a cég közleménye.

Az elmúlt időszakban több szervezeti változás is történt a Mediatornál – számol be az ügynökség közleménye. Házon belül neveztek ki új vezetőket, amit az elmúlt időszakban elég gyorsan növekedő ügynökségi mérettel indokolnak.

A korábban főként ügynökségeknél dolgozó, a Cultivo és az Add tovább kezdeményezés egyik alapítóját, Baji Bernadettet nevezték ki a Volt Produkció operatív vezetőjének. 

Az Index portrét készített a magát szűk két év alatt a legnagyobb reklámügynökséggé kinövő Lounge Design alapítójáról, Balásy Gyuláról, akinek cégei a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül hatalmas mennyiségű állami reklámköltés fölött diszponálnak. A reklámipar ismerői számára a portréból főleg a karakterológiai elemzések és a cég indulásának körülményei lehetnek érdekesek, ezekből emelünk ki most néhány jellemző részletet.

Május 15-től Bognár Bálint veszi át Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását. Az újonnan kinevezett üzletágvezető a Centralon belülről érkezik, korábban projekt-, majd termékmenedzserként dolgozott több digitális kiadvány fejlesztésén. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban.

A youtubereket képviselő Special Effects Media (SEM) videógyártó üzletágának továbbfejlesztése céljából új értékesítési vezető pozíciót hozott létre, amit a Zoom.hu-tól érkező Szabó Zsolt tölt be – közölte az influencer-ügynökség.

Ügyvezető-helyettesi pozíciót hozott létre az idén 15 éves Maximize médiaügynökség „az ügyféligények jobb kiszolgálása érdekében” - közölte a Kreatívval a médiaügynökség. A posztot az 1080p-től érkező Vernyik Imre tölti be.

A 24.hu értesült róla, hogy távozik Kamasz Melinda, a Figyelő hetilap egyik főszerkesztő-helyettese.

Távozik a Viacomtól Dóczi Melinda, aki 13 közép-európai ország marketingjéért volt felelős. Az HBO-nál is régiós marketingvezető lesz.

Az ACG Pro szenior stratégiai tanácsadójaként folytatja karrierjét Rényi Ádám. A szakember február elején távozott az Uniomediától, ahol közel négy évet töltött.

Vágó Piros már nem tartja magát a rádiózás szerelmesének, ezért abbahagyja rádiós pályafutását.

Sok év után elhagyja a GfK piackutató céget Dörnyei Otília, aki a volt Ipsos-vezér, Géczi Tamás alapította Inspira Groupnál folytatja consumer & retail igazgatóként.

A céget vezető Dévényi-Radó Szilvia helyét május 1-jétől Branislav Guštafík veszi át. Az új country manager Pozsonyból érkezik, és régiós vezetőként a lengyel és szlovák piacokért is felel.

Távozik Szilágyi Richárd, a Zoom.hu főszerkesztő-helyettese, ezt pénteken jelentették be a szerkesztőségnek.

Az Invitelhez tartozó Invitech infokommunikációs szolgáltató 2018 májusával új, illetve előrelépő vezetők kinevezését jelentette be.

Az akció azokon a hétvégéken él, amikor lezárják a hidat a forgalom elől.

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

hirdetés

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

A mobil display szegmens nőtt a legnagyobbat.

Pedig a hatóság még pert is vesztett egy pályázóval szemben, aki azóta (hogy-hogy nem) már Rádió1-közeli kézbe ment át. Végül összejött a happy end.

A támogatás növelésével még több nagy költségvetésű amerikai forgatócsoport érkezhet hazánkba.

Rekordméretű a bírság. Versenyellenes gyakorlat miatt kapták.

Aaron Paul és Bryan Cranston a videó alapján még mindig nem tudta elengedni a sorozatot.

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

Két hete adták el a Fehérvár Rádiót, az eladó szerint épp az volt az ígéret, hogy nem csinálnak belőle Rádió1-et. Úgy tűnik, hogy de.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist és a Géniusz: Picasso is több jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelentésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

A középpálya fontosságáról beszél.

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle.

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

Azt kérték, hogy az NMHH szüntesse meg az országos kereskedelmi frekvenciára vonatkozó szerződést a Hold Reklámmal.

Először lehet Magyarországon is nevezni a Next Image Mobile Photography Contest idei szériájára.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.