hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hevesi Lászlót a Welltől igazolta le a digitális fókuszú ügynökség.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

Zsembery Péter a digitális és tartalommarketingért felel. Csirke Dániel több mint három év után távozik az ügynökségtől.

2006-tól 12 éven át vezérigazgatóként irányította a Magyar Telekomot az amerikai szakember.

Mind az ügyfélkapcsolati területen, mind a kreatívok között születtek új pozíciók egy nagyobb szervezeti átalakítás részeként.

A szakember olyan termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquell, a Kozel, a HB és a Kingswood.

 

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

Monori Bálint korábban az ügynökség art directora volt, kis kitérő után tért vissza.

A Skyscannertől érkezett vezető személyes küldetésének érzi a dizájnerek szemléletének formálását.

Brian Ayling érkezik, Stéphanie Le Béchec feljebb lép.

Bővül Yvonne Dederick cégének, a Grandioso International Managementnak a tevékenységi köre, illetve újabb ismert médiapiaci szakemberekkel dolgozik az ügynökség. Többek között Parádi Judittal, aki korábban a Ringier, majd a Mediaworks kommunikációs vezetője volt.

Elnököt, elnökséget és felügyelő bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése december 14-én pénteken. Urbán Zsolt hat év után köszönt le az elnöki székből.

Az Ingatlan.com és Iroda.hu rendezvényeinek megszervezéséről a jövőben új üzletág gondoskodik az ingatlan.com csoporton belül, aminek vezetőjévé december elejétől Agócs Balázs Mártont nevezték ki.

A Saatchi & Saatchi eddigi vezére, Sásdi Helga került az ügynökségi csoport élére, miután a korábbi vezérigazgató, Mészáros Kinga a Central Médiához távozott 2017 őszén.

A PLT és a Mediaworks korábbi vezetője terjesztési és kommunikációs vezető lesz.

November elejétől Holovács Annamária a Ringier, majd később a Mediaworks marketingvezetője üzletfejlesztési igazgatóként támogatja a 1080P Reklám- és Médiaügynökség munkáját. Az ügynökség fő célja az új pozícióval az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása és a vállalati divíziók közötti folyamatok optimalizálása - áll az ügynökség közleményében.

Csizmadia Ildikó vette át a portfólió- és partnerkapcsolati csapat vezetését az Adaptive Mediánál – közölte az ügynökség. Bennó Katát váltja, aki innovációs menedzserként folytatja a munkáját a sales house-nál.

A Bo Event rendezvényügynökség nyáron létrehozta az operatív és stratégiai vezetői posztot, valamint október elsejével új kreatív vezetőt nevezett ki.

Szabó Ibolya korábban a Telekom belső kommunikációs csapatának vezetője volt.

Önálló fesztiválrészleget indított az Artvertising. Az új divíziót Vince Orsolya Eszter irányítja, a szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik. Az ügynökség közlése szerint a 2018-as fesztiválszezonban összesen 16 ilyen típusú projektet kezeltek.

A Republic Grouphoz igazolt Oláh Alexandra, a Jófogás korábbi marketingvezetője. A szakember közel 10 éves tapasztalattal rendelkezik, korábban a Jófogás mellett a Használtautó.hu marketingvezetőjként dolgozott, majd a Centrál Médiacsoport digitális üzletágvezetői-helyettesi pozíciójából ment át az ügynökségi csoporthoz. 2016-ban és 2017-ben is felkerült a Marketing és Média Top50 marketinges listájára.

Kovács Péter András 2013 óta dolgozik a CEMP-nél.

A Fehér Ház volt kommunikációs igazgatója, Hope Hicks, a Fox-médiabirodalom alelnöke és egyben kommunikációs igazgatója lesz - jelentette be hétfő esti közleményében a vállalat. 

Három és fél év után távozott a Magyar Villamos Művek Zrt. kommunikációs és külügyi kapcsolatok igazgatói posztjáról Bentzik Réka, aki október 1-jéig volt vezető tisztségviselő a társaságnál - írja a 24.hu.

A nagyon szép, nagyon míves kávéreklám-kliséken mulat a teljes reklám.

Zártkörű részvénytársasággá alakul át a kiadó.

A kampánnyal nem csak a filmipar csillogását, hanem a háttérben folyó kemény munkát is meg akarták mutatni.

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

hirdetés

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

A sorozat első részében Pixát látogatja meg Miskovits Marci. A további részeket már a nézők is alakíthatják.

A Free Solo jóval több, mint egy klasszikus sport-dokumentumfilm.

A Filmarchívum újra egy jó adag restaurált filmet töltött fel videocsatornájára.

Az új mecenatúra program elsősorban történelmi témájú filmek és sosorzatok támogatását célozza.

Március 1-től a Médiapiac print és online felületét vonták be portfóliójukba.

A 2,2 milliárd dollárból 893 milliónyi meglévő ügyfelek megtartásából származott.

A nyertes félmillió forint díjat kap. Március 25-ig lehet rá jelentkezni.

Stabil kamat nevű személyi kölcsönüket népszerűsíti.

A véradókat nemcsak a Trón elé vezették, hanem egy háborús zónában is körbesétálhattak.

Kisadományozóktól már most 100 millió dollár gyűlt össze, és a nagyok még be sem szálltak. Külön csapat foglalkozik majd a Trump-ellenes médiával, és megújították a szlogent is.

Majdnem kétszer annyi támogatói szpot ment a TV2-n, mint az RTL Klubon. A Magyar Telekom a fő hirdető.

Először forgatott reklámfilmet a Rendi.hu takarító-startup. A kampány két hónapig fut majd.

A V4-ből várják az innovatív vállalkozásokat március 29-ig.

A szakember ördöggel és viharral szemlélteti a fennálló helyzetet Facebook-posztjában. 

A márka három tavaszi kampányáért – Valentin-nap, nőnap, anyák napja – felelnek.

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

Vető Viktória és Marinka Csaba eddig is kapcsolatban voltak Gerendai Károly budapesti strandprojektjével, de mostantól fixen ők viszik a sajtót és a külső-belső kommunikációt.

Éjszaka szerelték fel, készült egy werkfilm.

A Pozitivo Digitalt választotta a bevásárlóközpont.

A Media1 értesülése szerint a Mediaworks pénzügyi vezetője lehet az utód.

A JCDecaux a Széll Kálmán téri megállóba helyezett el kettőt.

A digitális marketing vagy digitális média témájában írt dolgozatokat díjazzák.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc