hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismert kommunikációs szakember került az ingatlanos cég marketingcsapatának élére.

A magyar Google korábbi vezetője operatív igazgatóként folytatja az ügynökségnél.

Tavasszal távozott a Telekomtól, mintegy húsz év után. A jövőben számos márka kommunikációjában szerepet vállal majd.

Utódját már megtalálták, a Class FM-től érkezik.

Forgách Géza az Omnicomtól érkezett a WPP médiaügynökségi csoportjához.

Szentkuti Gabriella utódját később nevezik meg.

A cég saját gyártású műsorait irányítja majd.

Interjú a Coca-Cola nemrég kinevezett marketingigazgatójával, Czigler Katalinnal.

Új pozíciót hozott létre a szimfonikus zenekar.

Távozik az Info Rádióból, és trénerként folytatja pályáját, július 1-től Hlavay Richárd. A jövőben Lego Sreious Play módszerre épülő workshopokat, fejlesztő programokat szervez, tervez és tart.

A Story Extra című magazinműsortól érkezik Polgár Emese utódja.

Istenes Bence a németországi X-Faktor műsorvezetője lesz - írja a Blikk. Istenes nemrég tért haza a Survivor forgatásáról a Fülöp-szigetekről, de máris Kölnben forgat.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

Információink szerint céget felvásárló PPF Group telco-divíziójának igazgatóját, Jan Hanušt nevezték ki. Alexandra Reich eddigi vezérigazgató távozásáról itt írtunk.

Alexandra Reich a thaiföldi Dtac ügyvezetője lesz. Utódját információink szerint szerdán jelentették be.

Távozik Rényi Barbara, A BVA ügyvezetője, helyét Kégler Ádám veszi át.

A Red Lemon Media alapítója korábbi munkatársával, Kordos Szabolccsal együtt felel a szervezet kommunikációjáért.

A Growww Digital Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségi médiás és márkakommunikációs divíziót indít – írja a cég közleménye.

Az elmúlt időszakban több szervezeti változás is történt a Mediatornál – számol be az ügynökség közleménye. Házon belül neveztek ki új vezetőket, amit az elmúlt időszakban elég gyorsan növekedő ügynökségi mérettel indokolnak.

A korábban főként ügynökségeknél dolgozó, a Cultivo és az Add tovább kezdeményezés egyik alapítóját, Baji Bernadettet nevezték ki a Volt Produkció operatív vezetőjének. 

Az Index portrét készített a magát szűk két év alatt a legnagyobb reklámügynökséggé kinövő Lounge Design alapítójáról, Balásy Gyuláról, akinek cégei a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül hatalmas mennyiségű állami reklámköltés fölött diszponálnak. A reklámipar ismerői számára a portréból főleg a karakterológiai elemzések és a cég indulásának körülményei lehetnek érdekesek, ezekből emelünk ki most néhány jellemző részletet.

Május 15-től Bognár Bálint veszi át Zalai Ágnestől a Central Médiacsoport digitális üzletágának irányítását. Az újonnan kinevezett üzletágvezető a Centralon belülről érkezik, korábban projekt-, majd termékmenedzserként dolgozott több digitális kiadvány fejlesztésén. Zalai Ágnes a továbbiakban kiemelt stratégiai projektek fejlesztésével foglalkozik a médiacsoportban.

A youtubereket képviselő Special Effects Media (SEM) videógyártó üzletágának továbbfejlesztése céljából új értékesítési vezető pozíciót hozott létre, amit a Zoom.hu-tól érkező Szabó Zsolt tölt be – közölte az influencer-ügynökség.

Ügyvezető-helyettesi pozíciót hozott létre az idén 15 éves Maximize médiaügynökség „az ügyféligények jobb kiszolgálása érdekében” - közölte a Kreatívval a médiaügynökség. A posztot az 1080p-től érkező Vernyik Imre tölti be.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

hirdetés

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

Szeptember 24-én mutatják be a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóinak munkáit.

215 startup jelentkezett az őszi szemeszterre.

A kéthetes fesztivál kilép a nyomtatott programok és a letölthető pdf-ek világából, és személyre szabat.

A magyar Google korábbi vezetője operatív igazgatóként folytatja az ügynökségnél.

Egyikük 15 millió, a másik kettő 5-5 millió forinttal lesz gazdagabb.

Az ingyenes lehetőségre szeptember 30. a jelentkezési határidő.

Szigorúbb retargeting szabályokat hozott, és az alkalmazások terén is szigorított. Mit nyer ezzel a fogyasztó, és mit veszít a reklámipar?

Grafikai céget tenderen választottak, de ügynökséget nem vontak be a megújulásba.

Sok dauer, hülye ruhák, jó gitárok! 

Egy másik, magyar alapítású rendezvényes cégben szerzett tulajdonrészt.

Több ügynökség is döntős laptársunk, a Turizmus&Vendég nívós versenyén.

A Doupla reklámügynökség készítette a teljes brandinget.

Érkeznek a home feedbe ágyazható hirdetések és a vertikális videóreklámok is.

108,2 milliárd forint volt az összes tavalyi filmgyártási költés Magyarországon. Az Alienist című sorozatra ment majdnem az ötöde.

Fontos, hogy ez volt a hónap egyik legtöbb közösségi interakciót hozó írása is a magyar neten.

Feltörekvő tehetségeket is várunk, a legszebben kivitelezett médiatermékeket keressük. Kiemelt kategória idén a televizió.

27 éve nem volt ilyen, bár az elmúlt két évben két magyar jelölt is közel került a díjhoz.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízását kizárásos alapon vitték Balásy cégei.

Minden albrandjére kiterjedő szponzorációs megállapodást írt alá a Coca-Cola a Premier League-gel.

Szeptember 21-én nyit az idei ARC.

A közönségdíjat a Cogito, az egyetemi jegyzetek megosztásán alapuló fejlesztés kapta a versenyen.

A Volt egyszer egy téka közösségi finanszírozásból készült el, alkotói egykori tékások és A hetedik sor közepe filmes blog szerzői.

Az ügynökség 2018 szeptemberétől dolgozik a hirdető 2020-tól életbe lépő „Creating the New” nevet viselő stratégiáján.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.