hirdetés
hirdetés
hirdetés

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

A szakember fél évet töltött el az ügynökségnél, augusztus végével távozott, az Artvertisingnál folytatja pályafutását.

Tartalomterjesztési és reklámértékesítési vezetőket neveztek ki.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

Másképp képzelték el a jövőt. Tihanyi marad a stratégiai és kommunikációs területen.

Utóda Vernyik Imre lesz, aki tavaly érkezett az ügynökséghez ügyvezető-helyettesként.

A Ringier Axel Springer vezetője év végi nyugdíjazását kérte. Vele együtt távozik Király Mária is.

Hevesi Lászlót a Welltől igazolta le a digitális fókuszú ügynökség.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

Zsembery Péter a digitális és tartalommarketingért felel. Csirke Dániel több mint három év után távozik az ügynökségtől.

Christopher Mattheisen, a Telekom korábbi vezérigazgatója lett a Microsoft Magyarország vezetője - írja az Index a cég által küldött közleményre hivatkozva.

Strukturális átalakítást hajtottak végre a Republic Group 15 fős ügyfélkapcsolati csapatánál és a 20 tagú kreatív csapatnál. Erre az ügynökség közlemény szerint a cég méretének növekedése miatt volt szükség. Az ügyfélkapcsolati vezetőt, Szilágyi Fiorellát egy középvezetői board támogatja a jövőben, Márton Szabolcs kreatívigazgató alá pedig kreatív divízióvezetőket neveztek ki.

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel.

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, mely cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik. Tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió nevű online marketing-tanácsadócég munkáját.

December végén távozott ügyvezetői pozíciójából Aczél László, a VMLY&R addigi igazgatója, így a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (MAKSZ) is megszűnt elnöki státusza. A közel 60 ügynökséget tömörítő MAKSZ alapszabályzatának értelmében 30 napon belül kellett új elnököt választaniuk, ez megtörtént, Blaskó Nikolett, az ACG Budapest vezetője lesz a szövetség új elnöke másfél évig. Céljai között többek között az ügynökségi világ identitásválságának és a szakmából való elvándorlásnak a csökkentése szerepel.

Januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új vállalati kommunikációs és közkapcsolati (public affairs) igazgatója. A szakember a cég közleménye szerint 2003-tól vállalati jogászként dolgozott a svájci vállalatnak, majd 2011-től public affairs menedzser, 2015-től pedig public affairs igazgatói pozícióban tevékenykedett.

Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a Zwack Unicum szenior márkamenedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz.

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

Brian Ayling érkezik, Stéphanie Le Béchec feljebb lép.

Monori Bálint korábban az ügynökség art directora volt, kis kitérő után tért vissza.

A 2018-as évtől előtérbe kerül a UX, vagyis felhasználói élmény terület a LogMeIn-nél. Erről egy közleményben számolt be a cég. A folyamat egyik állomásaként Udvardy Dávid UX-vezetői pozícióban állt munkába a cégnél.

Bővül Yvonne Dederick cégének, a Grandioso International Managementnak a tevékenységi köre, illetve újabb ismert médiapiaci szakemberekkel dolgozik az ügynökség. Többek között Parádi Judittal, aki korábban a Ringier, majd a Mediaworks kommunikációs vezetője volt.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

hirdetés

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Az ügynökség felel a márka social felületeiért is.

Emellett a jövő évben megújul a Story magazin is.

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

Az HBO Box-szal bárki kizárhatja a külvilágot, ha egy kis privát szférára vágyik.

Az előzetes utómunkáiban a Gyár is részt vett.

Mindenki nézzen a kattintásvadász cikkek, a hashtagek, a dühös kommentek és a pletykák mögé a lap segítségével.

Az megvan, hogy már 25 éve nincs karácsony „All I Want For Christmas is You” nélkül?!

A Tomorrowlandet is megjárt Edo Denova reklámozza az MTV limitált kiadású zenei kollekciójának darabjait.

Vendégek: Schobert Norbert, a Pamkutya Bélája és Takács Ákos, a Red Bull marketingmenedzsere.

Az NMHH az idei első félévben újonnan bemutatott, 2500 reklámszpotot vizsgálta.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!