hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pósfai Gábor utódjának kiválasztása már folyamatban van.

Saját kezdeményezésére távozik a cégcsoporttól.

Korábbi tulajdonostársával, Farkas Franciskával két éve döntöttek úgy, hogy eladják a céget, és más területen is kipróbálják magukat.

Juhász Péter Tibor utódjaként, integrált kampányokért felel Szabó Béla vezetése alatt.

Tengelits András 2016 óta dolgozott tanácsadóként az ügynökségnél.

Heal Edina távozik a cégtől, helyét Bíró Pál veszi át.

Tolnay-Knefély György egyéves kiválasztási folyamat végén került az ügynökséghez.

2017 végén hagyja el a bulvárlapot Nichs Andrea.

Bujdosó Bianka ügyfélkapcsolati vezető lett, Pavláth Zita ügyvezető-helyettes.

2014 és 2016 után immár harmadszor kapott bizalmat Madarász Iván: a komolyzeneszerzőt újabb két évre választotta meg elnöknek az Artisjus szerzőkből álló vezetősége.

Januártól Krankovics Béla látja el a Nosalty termékmenedzseri feladatait a Central Médiacsoportban. Krankovics Béla több mint 10 éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével a Central közleménye szerint.

Az Északhírnök nevű, főleg miskolci helyi hírekkel foglalkozó kis portál számolt be róla, hogy a miskolci önkormányzat tanácsadója váltja posztján Kiss Lászlót, az Észak-Magyarország főszerkesztőjét.

Három cégét vonta egybe Matolcsy Ádám a New Wave Media Kommunikációs és Szolgáltató Kft-be, amely így az Origo kiadója lett – írta meg a HVG.

Ahogy arra számítani lehetett, az MTVA-vezér Vaszily Miklóst beválasztották annak a milliárdos ingatlancégnek a vezető testületébe, amelynek főrészvényese Schmidt Mária családi cége. Erről a Hvg.hu számolt be.

A Discovery Communications átalakítja európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának struktúráját. Ennek során Kasia Kieli a cég legnagyobb bevételi forrását jelentő európai, közel-keleti és afrikai régió (EMEA) új elnök-vezérigazgatója lett.

A Bayer Hungária kormányzati kapcsolatokért felelős vezetői pozíciót hozott létre kommunikációs feladatkörrel egybekötve. A Bayer itthoni felsővezetőségének új tagja Benyó Zsuzsanna. Szintén nemrégiben nevezték ki Dr. Aladics Balázst a Bayer állategészségügyi üzletágának dél-kelet-európai régióért felelős kereskedelmi igazgatójának.

Az idén 10 éves Personhoz több új szakember is érkezett, a csapatot mostantól senior pr-menedzserként erősíti az ACG-től érkezett márkakommunikáció-specialista Antik Dalma, illetve a Telekomnál és a Wizz Airnél korábban vállalati kommunikációval és employer brandinggel foglalkozó Sziget Ágnes. A cég digitális és hr-területen is igazolt.

Decembertől Schiwert-Takács László az RTL Magyarország marketing-kommunikációs igazgatója – közölte a tévétársaság. A szakember az RTL Klub 1997-es indulása óta dolgozik a csatornánál, számos produkció szerkesztőjeként majd felelős szerkesztőjeként tevékenykedett.

Az RTL Magyarországtól augusztusban távozott sajtókapcsolati vezető visszatért korábbi munkahelyére.

A Sony Pictures Television Networks átszervezést hajt végre a közép-európai régióban. 

2018. január elsejétől Amanda Nelson váltja Alex Froment-Curtilt a Vodafone Magyarország élén. Az új vezérigazgató a Vodafone Malta vezető székéből érkezik Magyarországra. 

A Zoom.hu-tól október elején távozó, főszerkesztő-helyettesi pozíciót elfoglalt Vitéz F. Ibolya a 24.hu közélet rovatában folytatja újságíró-szerkesztőként - tudta meg a Kreatív.

2017 szeptemberétől Pellion Ágnes irányítja az EY Magyarország teljes körű kommunikációját. 

Az Axel Springernél, később a Ringier Axel Springernél töltött összesen tizenhárom év után Hornyacsek Zoltán, a napilapdivízió kiadóigazgatója 2017. október végén elhagyja a kiadóvállalatot és más iparágban folytatja tevékenységét - tájékoztatta a kiadó a Kreatívot.

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

hirdetés

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

A Google viszont összhangba hozta az uniós szabályokkal a működését.

Az országspecialisták 2018-tól már Budapestről látják el tevékenységüket. Két szakembert már ki is neveztek.

A marketingfókuszt az egészségesebb termékekre irányították, nem jött be a fogyasztóknak.

Az MRSZ elnöke szerint az állam növekvő súllyal telepedik a reklámiparra.

A Független Médiaközpont felhívására március 11-ig lehet jelentkezni.

Az arculat is ezáltal megújult. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

4. Magyar Filmhét Közönségdíjára március 8-ig lehet szavazni. 

A szóvivők bálján médiában dolgozókat is díjaztak.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

Az előírásoknak nem megfelelő médiacégeket először felszólítja, majd teljesen letiltja a reklámozást a felületükön.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.