hirdetés
hirdetés
hirdetés

2014-04-08 13:35:00

A Tesco ápriliisban indult kampánya a helyben sütött, friss pékárukat népszerűsíti. Ehhez a Well az áruház pékjeinek közreműködésével készített reklámfilmet. 

2013-07-24 11:05:00

A június nem volt túl erős hónap, de azért csak találtunk kincseket a kampányok között, sőt még egy nagy meglepetés is lesz! A Kreatív kampányértékelő összeállítása a Kantar Media válogatása alapján.

2013-06-19 09:05:00

Melyek voltak a legjobb kampányok májusban? A Kreatív szerkesztősége a Kantar Media válogatásából kiszedte azokat a munkákat, amelyek jobbak voltak.

hirdetés

2013-03-25 09:17:00

Az év második hónapjában még nem találkoztunk semmi lenyűgöző reklámmunkával, havi válogatásunknak nincs győztese. A Spar, a Pöttyös Guru és a Blikk aktuális kampánya hajszállal megelőzte a meglehetősen alacsony színvonalat hozó mezőnyt. Kampányjelentés, reklámkritikákkal.

Cikksorozatunkhoz a reklámokat a Kantar Media válogatta.

2013-02-06 15:23:00

Sokféle kreatívval készült el a Szerencsejáték Skandináv lottó kampánya, de mostanában hirdetik az Új Széchenyi Tervet és az Origót is. Új kampányjelentés, kritikákkal értékelésekkel. 

2012-12-03 14:44:00

Integrációs kisfilmekkel, Pempős Pistával, Negróval és Milka-csokis szerelmesekkel készült a Kreatív Online és a Kantar Media legfrissebb kampányjelentése.

2012-10-04 18:14:00

Bagi és Nacsa a Borsot reklámozza, Pocakot nem kell bemutatni, az aldis kislány meg a joghurtarcú fiúba szerelmes. A Kreatív Online és a Kantar Media legfrissebb kampányjelentése.

2012-07-27 16:19:00

Az olimpia időszakára nem meglepően rengeteg sport témájú reklámba botlunk. A Kreatív Online és a Kantar Media legfrissebb kampányjelentése.

2012-06-28 09:36:00

Csajokkal és a legprofibb kütyükkel próbálták a hirdetők megfogni a foci eb-nézőit. A Kreatív Online és a Kantar Media legfrissebb kampányjelentése.

2012-05-17 12:58:00

Olimpikonok mellett Liptai Claudia és Görög Zita is szerepel a Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentésében.

2012-04-04 18:30:00

A Burger King reklámjában Béla szerepel, a Fundamenta Júliának és Sándornak nevezte el a hősét, a Bonbonetti pedig a régi Tibivel kampányol. A Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

2012-02-09 14:45:00

Apróhirdetés-oldalaktól a sörön át az aranyérkenőcsig mindennel előálltak a hirdetők januárban. A Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

2012-01-17 15:01:00

A tél első igazi havázásához karácsonyi reklámokat kínálunk 2011 decemberéből. A Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

2011-12-14 16:53:00

A téli szezonban a gyógyszergyárak is bevetették magukat, de véletlenül ugyanaz jutott két hirdető eszébe. Igaz, az egyiknél megvéd a fejbuborék, a másiknál pedig pont a betegséget szimbolizálja. A Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése. 

2011-10-28 17:11:00

Sztárokat vonultat fel a Kreatív Online és a Kantar Media októberi kampányjelentése. De van itt alkohol, esti mese és női hetilap is. 

2011-09-21 12:53:00

La Vache qui rit és Angry Birds az aktuálisan futó reklámokban - a Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

2011-07-27 17:20:00

Szekeres Nóra hónaljtesztre hív, a hisztis nők megkapják a magukét és az is kiderül, hogy nem árt, ha a strandon van nálad keksz - a Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

2011-07-06 10:56:00

A DDB ugyanazt az ötletet sütötte el a Vodafone-nak és az Algidának készített reklámjában: állatokká változtak a felhők - a Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

Kampányjelentés 2011/6

2011-06-01 15:03:00

A Spar billencs sofőrrel, a Dove pedig a micromoisture kifejezésekkel borzolta a kedélyeinket - a Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése.

Kampányjelentés 2011/2

2011-04-13 15:48:00

Nyomott reggeli arcok, vézna lila boci, lélegző fal és minden átható ropogás - ez a Kantar Media és a Kreatív Online idei második kampányjelentése.

2011-03-08 09:20:00

Nőnapi kampányjelentésünket főleg női olvasóinknak szánjuk: olyan reklámokat szedtünk egy csokorba, amiben széptestű férfiak szerepelnek. 

2011-02-14 16:47:00

Nem sziporkáztak az idei Valentin-napon a megrendelők és készítők, de azért akad egy-két jól eltalált reklám is a mezőnyben. A Kreatív Online a Kantar Media segítségével összegyűjtötte a szerelmesek napjára készült 2011-es hazai és külföldi szpotokat és printeket.

Kampányjelentés 11.

2010-12-22 12:41:00

A Szerencsejáték guminője és a Nikon fotókból álló vírusfilmje számít emlékezetesnek az év utolsó kampány-összefoglalójából. A Kantar Media és a Kreatív Online kampányjelentése. 

hirdetés

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Wild Turkey új bourbonjének készült, ő a főszereplő is.

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés