hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Telekom a piacvezető az NMHH első alkalommal közzétett jelentése szerint. A felhasználók száma közel 40 százalékkal nőtt.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

A Magyarországra jöttem! első epizódjában a vietnámi konyhát ismerhetitek meg.

Mert a tervezett uniós szerzői jogi direktíva alapján például a Despacito-paródia sem jöhetett volna létre.

Másodjára a feladat a crossmedia-kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember válaszai alapján összegeztek.

A harmincmillió feliratkozóval bíró Watchmojo tartalmait fogják honosítani.

Daniela Ivanova, a Viber partnership managere szerint az ügyfeleik biztosra veszik, hogy a beszélgetéseik privátak maradnak. Interjú.

Szabó Zsolt az influencerügynökség magyarországi szervezetét irányítja. Az alapító Szabó Gergő a nemzetközi piacokra koncentrál.

Sipos Zoltán véleménycikke az ügyeskedésről és annak marketingszakmára gyakorolt hatásáról.

hirdetés

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el múlt héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. Két promóció lesz idén, mert nagy az érdeklődés – írja közleményében az ügynökség.

MetaBro néven új gamer márkát vezet be az IKO Digital, amely felváltja az eddig működő Gamer.hu oldalt is. A koncepciót múlt héten egy ügynökségi e-sport torna alatt jelentették be.

Radisics Milán természetfotói már a nemzetközi sajtó figyelmét is felkeltették.

A Neo Interactive-ot hirdette ki győztesnek social media tenderén a Scitec Nutrition – közölte a Neo a Kreatívval.

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

Az internet törvényi szabályozására és ellenőrzésére kérte a kormányokat Mark Zuckerberg, a Facebook közösségi oldal alapítója és vezetője a The Washington Post szombati számában megjelent nyílt levelében. 

Fan Assist névre keresztelték alkotói a Volkswagen új online reklámmegoldását. Az alkotó Fastbridge közleménye szerint ez az asszisztensrendszer nem a vezetés kényelmére vagy a biztonságra helyezi a hangsúlyt, hanem a szurkolói élményre. A megoldás a múlt hétvégi magyar-horvát Eb-selejtezőmeccskor debütált, mely alatt a Volkswagen bannerei élőben reagáltak a meccs eseményeire.

Márciustól az Adaptive Media értékesti a Pöttyöslabda.hu hirdetési megoldásait.

És mitől jó egy videós reklám? Mi a helyzet a html5-tel? Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét és most a digitális videó témaköréhez várják a szakma válaszait a Kreatív támogatásával.

Mert kólát könnyű így eladni, de mit tegyenek a felhőszolgáltatásokat, nehézgépeket kínáló cégek?

Sass Dániel 2017 őszén csatlakozott az Armadillóhoz ügynökséghez influencer-üzletágvezetőként. Március 1-től kreatív igazgatóként folytatja – számolt be róla az ügynökség közleménye.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

AI alapú videomanipulációt használták fel a 30 éve elhunyt művész feltámasztására.

Második alkalommal rendezte meg Bullshitmentes Szakmai Délelőtt névre keresztelt programját a Doupla digitális kreatívügynökség. A workshopon elsősorban innovatív digitális technológiákról okosították ügyfeleiket.

Egy Distributed Denial of Secrets (DDoS) nevű kezdeményezés többszázezer orosz emailt és sok gigabyte-nyi dokumentumot fog még a héten kiszivárogtani - írja a The Daily Beast.

hirdetés

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

Friss hírek, csak röviden

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

Ők választják majd ki, hogy mely családok lesznek a műsor szereplői.

A reklámszövetség támogatja az Önszabályozó Reklám Testület etikai eljárását.

A hőskori egymilliárd dolláros lufiár töredékéért. Nem jön vissza a pornó.

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

22 éves Malév reklám bukkant elő.

A Human Telex kreatív- és rendezvényes feladatokat lát el. A Sziget VIP-vel már el is kezdték.

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

Augusztus utolsó hetében indítja őszi műsorstruktúráját a TV2.

A tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

A Spektrum saját gyártású sorozata a cannes-i Content Innovation Awardson bizonyíthat.

Nagy balhét okozott egy castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

A kétnaposra kompaktosított és a korábbinál pörgősebb előadásokat ígérő régiós konferencia és reklámverseny Kreativitással a változásért szlogennel fut neki Portorozsnak.

Ellopott két flakont, majd órákon belül tönkrement az élete. Megbánta, a Heinz pedig bedobta magát. 

A Matt Dillont felvonultató film a Droga5 és a Mini együttműködésének gyümölcse.

A fenntarthatóság témájában lehet filmet készíteni, fotózni, rajzolni vagy zenét szerezni.

Két svéd kreatív pontokba szedte a svéd igazságszolgáltatás alapjait. Hogy még a hülyék is értsék.

Húzott egy Nespresso/George Clooney-t a a magyar Valan c. film marketingcsapata, és egy teaser kedvéért lebontották a nézők és a film közötti képzeletbeli falat.

A Diego lakberendezési áruháznak készült.

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

hirdetés
hirdetés