hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hét apró épület készül majd a Hello Wood nyári táborában.

Már azok közül, amelyeket beneveztek az OVA nevű versenyünkre.

A két alapító és a Central Médiacsoport mellett ő a negyedik tulajdonos. Dancsó volt az első youtuberük, az alapítók ezt honorálják most.

Idén már külön kategóriában mérkőztek meg az influencer-tartalmak.

Kampányt indít az UNICEF Magyarország #nemvagyegyedül címszó alatt.

Soós Gergely szerint vannak divatok, nem minden megoldást találja még a helyét, és túl sok a kreativitás nélküli influencer-videó.

A nevezési határidő május 25.

A fővárosi önkormányzat a gyerekeket célozza egy játékos digitális pályázattal.

De vajon mely hírportálok kerültek még föl a dobogóra? Hogy szerepelt a 24.hu, a Hvg.hu és a 444?

hirdetés

A minőségi kultúra sem kivétel az influencerekkel való kommunikáció fontossága szempontjából, csakhogy eddig nem bukkant fel az a személy, aki hűen tudná ezt a területet képviselni – véli a Kortárs PR nevű kultúrkommunikációs cég, ezért pályázaton keresnek kulturális influencereket.

A lineup mindenkinek kedvezni szeretne: lesz Morcheeba, Apparat, Ákos, Wellhello, de feltűnik a fél magyar underground is.

Elsőként mutatott be Magyarországon valós körülmények között működő 5G hálózatot a Magyar Telekom budapesti, Krisztina körúti székházában. A  teszthálózat szabványosítás előtti, kereskedelmi bevezetés előtt álló 5G berendezések segítségével valósult meg - áll a Telekom közleményében.

A Facebook felhasználói mostantól megnézhetik, hogy egy adott oldal milyen hirdetéseket futtat a Facebookon és az Instagramon, illetve a facebookos oldalak üzemeltetőiről, azok esetleges változásáról is több információhoz férhetnek hozzá.

A nevezési határidő július 6. péntekre módosult.

A felvételihez kapcsolódó teendőkről, tanulmányi kérdésekről, karspecifikus témákról, bulikról és szórakozási lehetőségekről, lakhatásról és úgy általában az egyetemi életről kérdezhetik a felvételiző diákok telefonon az SZTE úgynevezett Specialistáit – tudtuk meg az intézmény közleményéből. A Szegedi Tudományegyetem 12 karáról kiválasztott tizenöt jelenlegi hallgatót minden nap 9 és 18 óra között hívhatják az érdeklődők, június 29-től július 10-ig, a 06/62-343-700 számon. Az „SZTE-s vagyok, kérdezz engem!” néven futó kampányhoz egy microsite is készült, ahol a segítséget nyújtó SZTE Specialisták is bemutatkoznak.

Ha ezt meglátják, nem csak a kiesés, hanem a szóvicc miatt is sírni fognak.

Miután májusban blockchainnel foglalkozó részleget állított fel a Facebook, máris megengedőbben tekint a januárban betiltott kriptovaluta-hirdetésekre is.

Lackfi János író saját tolmácsolásában meséli el hazatérő iraki menekült családok történeteit az Ökumenikus Segélyszervezet videóiban. A segélyszervezet munkatársai által gyűjtött történeteket Lackfi maga írta meg és adja elő, hogy ezzel hívjon minél többeket a háború után hazatérő iraki családok megsegítésére.

Július 31. és augusztus 4. között rendezik meg a fesztivált, ehhez készült most egy beharangozó film.

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata, a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten. A program záróeseményén elmesélték, milyen a főváros egy külföldi startupszemével. 

 

A kihajtogatható könyvként kiadott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákban is a 16. századot idézi. A másodéves Illés Áront kkérdeztük a munkafolyamatról.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

A Socially-t bízta meg a Vapiano Magyarország online és influencer-kommunikációjával. A kifejezetetten gasztromarketingre specializálódott ügynökség több magyar étteremlánc kommunikációjában is részt vesz, közük volt például a Zing Burger Kenderesi-féle és Viszkis kampányához is.

hirdetés

A szinkronszerepeiről is ismert színész a Bónusz Brigád kampányvideóihoz adta hangját.

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

Friss hírek, csak röviden

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

Mert elvinnék a gyártás egy részét. Ezt egy olyan motoroscsapatnak mondta el, akik Haitin gyártatnak Trump-támogató pólókat.

Egy sikeres holland széria adaptációja lesz.

A Mediaworks vezére, a Magyar Idők felelős kiadója, a Hír TV frissen kinevezett tanácsadója nonprofit zrt-t gründolt.

A Sziget-beszámolóban Travis Scott képe szerepelt, de az online cikkben már javították a hibát.

A spanyol Villarealnál nem aprózták el a frissen igazolt Santi Cazorla hivatalos bemutatkozását.

„Apa, nekünk van itthon fegyverünk?” - teszi fel a kérdést a kisfiú. 

2019 végén indítanák el a platformot, ahol a készülő Star Wars-sorozat is debütálhat.

hirdetés
hirdetés