hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az országgyűlési választások vasárnapja épp a Nemzetközi Roma Napra esik.

A Terror című, hamarosan induló AMC-sorozat sajtóeseményén kiömlő beleket is láttunk.

A SentiOne kutatásából az is kiderül, hogy a Cofidisről pozitívak a közösségi vélemények.

A teljes digitális szegmens 16 százalékot bővült 2017-ben.

Azt mondják, nem terjesztik ki globálisan, de néhányan így is kongatják a vészharangot.

A taggyűlés új elnökséget választott, bevezetik a napi adatszolgáltatást.

Tudjuk, hogy tudod, de azért inkább szólunk. Megéri megcsinálni, amit kérünk.

A Manchester United megadta a módját és megmutatta, hogyan kell bejelenteni egy világsztárt.

A film új videókampányában Oroszlán Szonja vloggerparódiát csinál. A sorozat a film premierjéig fut.

hirdetés

Mark Zuckerberg, a Facebook közösségi oldal alapítója és elnök-vezérigazgatója szerint több mint kétmilliárd Facebook-profilhoz férhettek hozzá illetéktelenül és a felhasználók tudta és engedélye nélkül. Zuckerberg szerda kora este, újságírókkal tartott telefonkonferencián ismertette a sajtót is meglepő adatot.

A Gemius ismét elkészítette szokásos jelentését a mobileszközök felhasználóinak szokásairól a gemiusMobileTracking kutatás részeként. A tanulmány részletes képet fest arról, hogy a magyar internetező lakosság mit és hogyan fogyaszt okostelefonon, táblagépen és egyéb okoseszközökön.

Életmódportált indított a Béres mozgásproblémával küzdő emberek és hozzátartozóik számára. A Neo Interactive-val dolgoztak együtt a tartalommarketinges megoldáson.

A Lexus digitális tartalmakat érintő együttműködésbe kezd a CNN vállalattal (CNNIC). Ez a partnerség "a Lexus alapértékeinek egyikére, a japán vendégszeretet – az omotenashi – koncepciójára összpontosít, illetve annak alkalmazására a világ luxuscikk-szektorában" - írja a márka közleményében.

Közleményben jelentették be az oldalon, hogy Tarjányi Péter lemond a Zoom.hu portál ügyvezetéséről, üzlettársa veszi át a feladatot.

Végül hat céget választottak ki, köztük van a Labstore, a Mito és az Isobar is.

Az Európai Uinó fogyasztóvédelmi előarásaival kapcsolatban az Európai Bizottság közölte: a vizsgált közösségi médiavállalatok közül kettő, a Facebook és a Twitter működése az általános előrelépés mellett sem felel meg teljes mértékben a szabályoknak.

Van jövő a panellakásokban, érdemes költeni a felújításukra – ezt az üzenetet igyekezett közvetíteni az a tartalommarketing-kampány, ami az OTP Lakástakarék számára készült. A kampány kifejezetten a panellakás-tulajdonosokra fókuszált.

Hatodik éve szervezi meg az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Digitális mesterkurzust.

Gazsó Gábor, Németh Iván és Rusvai Richárd közül választottak új elnökségi tagot az IAB Hungary taggyűlésén.

A UPS kisteherautóiba benéző állatok képei bámulatosan szórakoztatóak.

A Glasgow-i Egyetem egyik legutóbbi tanulmánya szerint állítólag minden egyes kutya egyedi zenei ízléssel rendelkezik. A Spotify azonnal meglátta ebben a lehetőséget: a zenei alkalmazás egy müncheni állatmenhellyel társult, hogy segítsenek egymásra találni a hasonló zenéket kedvelő kutyusoknak és leendő gazdáiknak.

A cikkben szakújságírók, digitális szakemberek véleménycikkeit szemlézzük, amelyeknek a hangulata a nagyon borústól a boldogabb felhasználók víziójáig terjed.

A 2009 óta futó Safer Internet Program Youth Panel csapata új tagok jelentkezését várja.

A Secret Stories weboldal 2016. februárjában indult Benes Anita, és az általa alapított Daalarna esküvői ruhaszalon gondozásában. Mostantól az Adaptive Media értékesíti az oldalt és a magazint is.

hirdetés

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

Friss hírek, csak röviden

D. Tóth András távozik, Tokár Tamás érkezik.

Farkas Krisztina fogja vezetni a Riasztás című bűnügyi műsort.

Megmutatjuk, júniusban kerül a magyar boltokba.

A fehérneműmárka itthon Ördög Nórával és Mádai Vivennel forgatott filmet.

A castingra való felhívás már megjelent, de többet nem lehet róla tudni egyelőre.

Májusban az A38-on bólogathatnak ütemre a reklámosok.

De a teljes könyvpiac messze jár a 2000-es évek fellendülésétől.

Az NMHH szerint több ezer telefonszámot tettek elérhetetlenné; a cég fellebbez.

Jól meglepték a szemöldöksimogató olimpikont.

A korábbi német elnököt magyar vezető váltja.

Ingyenes online képzést és mentorálást kínálnak.

Szerintük a konferencián cenzúra van.

A PR-Oscar szatellitversenyén díjazták a Discovery-Telekom kampányt.

Egy interjúban fejtegette az újság jövőjét.

Megismétlik az irodalmi kampányukat.

Pauwlik László is otthagyja a tévét, tudta meg a 24.hu.

Évekig a McCann Erickson munkatársa volt, az elmúlt években állatokkal foglalkozott.

Több mint 300 influencer és marketinges szakember jön össze szeptember 19-én a BMC-ben.

A We Love Cycling nemzetközileg több mint 2 éve létezik, most itthon is elindult.

Új marketingkommunikációs stratégiát akar kidolgozni a vállalatnál.

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a Neo nyerte.

Az esendő férfiak legalábbis, akik szeretik a sört. Ilyen és így készült a Soproni legutóbbi kampányepizódja.

A csípős változatot hirdetik így.

Nem tájékoztattak, most fizethetnek.

A Nielsen megmérte: 4,93 millió néző kapcsolt valamelyik választási műsorra.

hirdetés
hirdetés