hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.

Kiderül a Kreatív eseményén, az Influ&Wine-on, ahol a Coca-Cola, a Philips és a Gemius is előad majd.

Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.

Hogy jutunk oda, hogy ez a film a nézők egy részében, a lelkiismeret-furdalás, a „szaranya / hálátlangyerek” érzetét keltse? Hutlassa Tamás producer véleménycikke az anyák napi, reklámos ügyről.

Az egész kampány napi 4 együtt töltött perc fontosságára hívta fel a figyelmet. A Telekom és a DDB bejelentőjéből közlünk részleteket.

A Telekom a piacvezető az NMHH első alkalommal közzétett jelentése szerint. A felhasználók száma közel 40 százalékkal nőtt.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

A Magyarországra jöttem! első epizódjában a vietnámi konyhát ismerhetitek meg.

hirdetés

Ami azért érdekes számunkra, mert a Bubbles mosodalánc reklámjáról van szó.

A Dreher Sörgyárak idén ünnepli fennállásának 165. évfordulóját. Ennek apropóján elkészítették, hogyan nézne ki a sörgyár története, ha már Dreher Antal is a Facebookon kommunikált volna a világgal? Valahogy így. A Noguchi munkája, amely jól illeszkedik az elmúlt évek trendjébe, amikor régen élt személyek fiktív közösségi aktivitásával játszanak a márkák.

BP Digital néven működik tovább a keresőoptimalizálásra és tartalommarketing szolgáltatásokra szakosodott Growthery. A SEO fókuszú ügynökség közleménye szerint a névváltással a régiós terjeszkedésüket készítenék elő.

A DAN Digital Opent a Dentsu Aegis Network (DAN) ügynökségcsoport idén harmadszorra indítja el. Az ingyenes szakmai képzés felsőoktatásban tanuló diákok számára elérhető.

A KitchenAD – Főzz meg minket! verseny keretében elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden egyes feltöltött képpel 500 Ft-tal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) nevű adatkezelési keretrendszer új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban.

Az online ingatlanhirdetésekkel foglalkozó Ingatlan.com Zrt. megtévesztő állítást tett közzé „A legtöbb ingatlan egy helyen” szlogenjével, illetve nem a szakmai gondosság követelményének megfelelően járt el az egyes hirdetések kiemelését célzó „Csak nálunk” megjelölés feltételrendszerének kialakításakor – állapította meg a GVH a cég ellen indított versenyfelügyeleti eljárásban. Ez tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak számít, de egyelőre nem szabtak ki büntetést, az Ingatlan.com pedig jelezte, változtatni fog.

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el múlt héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. Két promóció lesz idén, mert nagy az érdeklődés – írja közleményében az ügynökség.

MetaBro néven új gamer márkát vezet be az IKO Digital, amely felváltja az eddig működő Gamer.hu oldalt is. A koncepciót múlt héten egy ügynökségi e-sport torna alatt jelentették be.

Radisics Milán természetfotói már a nemzetközi sajtó figyelmét is felkeltették.

A Neo Interactive-ot hirdette ki győztesnek social media tenderén a Scitec Nutrition – közölte a Neo a Kreatívval.

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

Az internet törvényi szabályozására és ellenőrzésére kérte a kormányokat Mark Zuckerberg, a Facebook közösségi oldal alapítója és vezetője a The Washington Post szombati számában megjelent nyílt levelében. 

Fan Assist névre keresztelték alkotói a Volkswagen új online reklámmegoldását. Az alkotó Fastbridge közleménye szerint ez az asszisztensrendszer nem a vezetés kényelmére vagy a biztonságra helyezi a hangsúlyt, hanem a szurkolói élményre. A megoldás a múlt hétvégi magyar-horvát Eb-selejtezőmeccskor debütált, mely alatt a Volkswagen bannerei élőben reagáltak a meccs eseményeire.

hirdetés

A híres olasz Képtár projektje kiemeli, hogyan jelent meg a fekete kultúra a reneszánsz idején.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Friss hírek, csak röviden

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Furcsa dolgokat szokott kérni a NASA a különböző tudományterületek vezetőitől. 

Ferenczy Anna vette át a programozóiskola marketing csapatának irányítását.

110 ezer példányban jelenik meg július elsejétől a MOL új utazási magazinja, ami szintén ingyenes. 

Idén is körültekintően felelősségteljes, szabad és kreatív képkészítésre buzdítja a pályázatán résztvevőket

A csatornán el lehet érni egy videót Urbán Tamás Felesleges Pillangó című kiállításáról is.

Marketingesek és rendezvényesek összegezték a vírus első hulláma utáni tapasztalataikat az UNICEO találkozóján júniusban.

Július 2-án éjfélkor kerül műsorra magyar felirattal a Global Goal: Unite for Our Future.

Huth Gergely, a PS főszerkesztője a 444-nek mondta el: nekik önmagukban se pénzük, se tapasztalatuk tévécsatornát indítani, így érkezik hozzájuk külső befektető. A szálak a TV2 elnöke és Mészáros Lőrinc felé vezetnek.

Kun Zsuzsa volt korábban például a Frizbi, a Friderikusz Show, a Dáridó és a Pasik rendezője is.

Szarka korábban is az Extreme Digitalnál dolgozott, július elsejétől kezd.

hirdetés
hirdetés