hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.

Kiderül a Kreatív eseményén, az Influ&Wine-on, ahol a Coca-Cola, a Philips és a Gemius is előad majd.

Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.

Hogy jutunk oda, hogy ez a film a nézők egy részében, a lelkiismeret-furdalás, a „szaranya / hálátlangyerek” érzetét keltse? Hutlassa Tamás producer véleménycikke az anyák napi, reklámos ügyről.

Az egész kampány napi 4 együtt töltött perc fontosságára hívta fel a figyelmet. A Telekom és a DDB bejelentőjéből közlünk részleteket.

A Telekom a piacvezető az NMHH első alkalommal közzétett jelentése szerint. A felhasználók száma közel 40 százalékkal nőtt.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

A Magyarországra jöttem! első epizódjában a vietnámi konyhát ismerhetitek meg.

hirdetés

A Dreher Sörgyárak idén ünnepli fennállásának 165. évfordulóját. Ennek apropóján elkészítették, hogyan nézne ki a sörgyár története, ha már Dreher Antal is a Facebookon kommunikált volna a világgal? Valahogy így. A Noguchi munkája, amely jól illeszkedik az elmúlt évek trendjébe, amikor régen élt személyek fiktív közösségi aktivitásával játszanak a márkák.

BP Digital néven működik tovább a keresőoptimalizálásra és tartalommarketing szolgáltatásokra szakosodott Growthery. A SEO fókuszú ügynökség közleménye szerint a névváltással a régiós terjeszkedésüket készítenék elő.

A DAN Digital Opent a Dentsu Aegis Network (DAN) ügynökségcsoport idén harmadszorra indítja el. Az ingyenes szakmai képzés felsőoktatásban tanuló diákok számára elérhető.

A KitchenAD – Főzz meg minket! verseny keretében elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden egyes feltöltött képpel 500 Ft-tal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) nevű adatkezelési keretrendszer új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban.

Az online ingatlanhirdetésekkel foglalkozó Ingatlan.com Zrt. megtévesztő állítást tett közzé „A legtöbb ingatlan egy helyen” szlogenjével, illetve nem a szakmai gondosság követelményének megfelelően járt el az egyes hirdetések kiemelését célzó „Csak nálunk” megjelölés feltételrendszerének kialakításakor – állapította meg a GVH a cég ellen indított versenyfelügyeleti eljárásban. Ez tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak számít, de egyelőre nem szabtak ki büntetést, az Ingatlan.com pedig jelezte, változtatni fog.

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el múlt héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. Két promóció lesz idén, mert nagy az érdeklődés – írja közleményében az ügynökség.

MetaBro néven új gamer márkát vezet be az IKO Digital, amely felváltja az eddig működő Gamer.hu oldalt is. A koncepciót múlt héten egy ügynökségi e-sport torna alatt jelentették be.

Radisics Milán természetfotói már a nemzetközi sajtó figyelmét is felkeltették.

A Neo Interactive-ot hirdette ki győztesnek social media tenderén a Scitec Nutrition – közölte a Neo a Kreatívval.

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

Az internet törvényi szabályozására és ellenőrzésére kérte a kormányokat Mark Zuckerberg, a Facebook közösségi oldal alapítója és vezetője a The Washington Post szombati számában megjelent nyílt levelében. 

Fan Assist névre keresztelték alkotói a Volkswagen új online reklámmegoldását. Az alkotó Fastbridge közleménye szerint ez az asszisztensrendszer nem a vezetés kényelmére vagy a biztonságra helyezi a hangsúlyt, hanem a szurkolói élményre. A megoldás a múlt hétvégi magyar-horvát Eb-selejtezőmeccskor debütált, mely alatt a Volkswagen bannerei élőben reagáltak a meccs eseményeire.

Márciustól az Adaptive Media értékesti a Pöttyöslabda.hu hirdetési megoldásait.

hirdetés

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Friss hírek, csak röviden

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

A Műanyag égbolt című filmterv az utóbbi évek egyik legambiciózusabb vállalkozásának tűnik.

"Ha szereted, akkor minden formában megkívánod!" - reagált a cég az ügyre.

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

Tenyérrel fizető technológiát fejleszt az Amazon.

A Hajónapló címmel indított kulturális műsort a Youtube-on lehet streamelni.

Nyílt pályázat, a nyertes munkát a 2021-es ünnepi évben fogják használni.

Az animációs stúdió sokáig vonakodott az online jelenléttől.

Az Álarcos énekes indulása hamarosan várható.

A fiatalok hat kategóriában versenyezhetnek.

Angela Merkel és Hillary Clinton is a családon belüli erőszak áldozatává vált a képek szerint.

hirdetés
hirdetés