hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nevezési határidő október 27. 

Kipróbáltuk a Generali új VR-es filmjeit, de messzebbre is néztünk az itthon úttörő reklámoknál.

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

Stílusosan a Viharsziget című filmet vetítették.

Egy félig idegen eredetű szavacska a Google-lel karöltve megmutatja a kettős magyar valóságot!

Interjú Kustánczi Norberttel, a 24.hu leköszönő főszerkesztőjével.

Digitális ügynökséget indított a Ringier Axel Springer, interjút készítettünk Gerentsér Imre vezetővel.

A új portál főszerkesztőjét, Zappe Gábort kérdeztük a célokról és számokról. Több évre elég pénzük van.

Így ünnepli a Google a Street View 10. születésnapját.

hirdetés

Letölthető az idén 10 éves Digitális Média Tények Könyve és az ehhez kapcsolódó Digitális Média Vélemények Könyve. Az elmúlt egy év online piaci adatainak összefoglalása mellett idén bővült a tartalma is – írja a kiadványt jegyző Neo Interactive közleménye.

Fifi, a költséges műtétre váró tengerimalac és István Kovács népszerűsíti a Facebookon a CIB digitális átalakulását és a 7 perces kölcsönt.

Az IT Café írta meg először, hogy Mounir Lamouri vezető fejlesztő bejelentette a Chromium BLogon, hogy a 64-es verziószámú Google Chrome böngésző alapértelmezetten blokkolni fogja a hangsávval rendelkező, automatikusan elinduló videókat.

Az UniCredit az ABC Acceleratorral partnerségben indította el az első UniCredit Hackathon CEE nemzetközi versenyt, amelyre 2017. szeptember 2-3-án került sor a szlovéniai Ljubljanában. Második helyen végzett az UniCredit két magyar munkatársával versenybe szálló csapat.

Az AutoVision egy nemzetközi filmes és multimédiás fesztivál. Idén rendezték meg 13. alkalommal, és magyar nyertese is volt, a Turbometal Motorblog nyerte el a diák kategória arany szobrát.

Új márkát vezetett be a Bosch és Siemens háztartási gépeket is gyártó BSH Hausgeräte GmbH magyar leányvállalata. A NEFF-et eddig csak Nyugat-Európában forgalmazták, most a Siker Íze nevű kampánnyal Magyarországon is bemutatkozik a háztartási készülékeket felsorakoztató márka. A kampány koncepciója és megvalósítása is a Mediator munkája.

A Multicom lett a Volvo Autó Hungária, azaz a svéd márka gyári importőrének ügyfélkapcsolat-kezelési, azaz crm-ügynöksége. A megbízást meghívásos tenderen, hét ügynökség közül nyerte el a cég.

Neobot néven szórakoztató chatbotot készített a Neo Interactive a reklámügynökségi élet mindennapjainak illusztrálására.

A Vodafone Magyarország szeptember 14-én megrendezi az első #HashtagFestivalt, melyen a közösségi médiát jól ismerő sztárokkal, profi módon használó vloggerekkel és márkák képviselőivel, valamint a terület szakértővel lesz lehetőség találkozni.

A Young Lions hazai előválogatóján cyber kategóriában első helyezett Ogilvy/Geometry csapat párosa, Bagladi Gábor szövegíró és Kerekes Kata art director infografikában összegezték tapasztalataikat a Cannes Lions fesztiválról

Az FC Barcelona elindította hivatalos chatbotját Viberen, ahol a szurkolók a meccs emberére is szavazhatnak. Az idény végén legtöbb szavazatot kapó játékos elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” címet. A legpontosabban tippelő rajongók nyerhetnek, illetve pályázhatnak a „BarçaViber Év Szurkolója” címére. A végső győztes lehetőséget kap, hogy személyesen találkozhasson a klub játékosaival Barcelonában.

A spanyol adatvédelmi hatóság (AEPD) 1,2 millió euróra (367 millió forint) büntette a Facebookot a felhasználók adatainak engedély nélküli reklámcélú felhasználása miatt - közölte hétfőn döntését a hatóság.

A Vodafone Magyarországgal indította útjára első hazai Shazam Takeover kampányát az Adaptive Media sales house – tudtuk meg a cég hírleveléből.

Fuvar.hu néven online piacteret indított egy magyar startup, melynek segítségével magánszemélyek, illetve kis- és középvállalkozások kereshetnek partnert áruszállítási feladatokra. A fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A Fuvar.hu a Hiventures kockázatitőkealap-kezelő egyik első Európai Uniós forrásból megvalósuló inkubációs befektetése – olvasható a cég közleményében.

Főleg a közösségi médiára koncentráló online kampányt indított a Medve sajt gyártója, a Pannontej, a koncepcióért a Havas Budapest, a gyártásért az Umbrella, a médiavásárlásért a Mediacom, a közösségimédia-menedzsmentért pedig a Fastbridge felelt.

hirdetés

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

Ismét kaptak egy ideiglenes hosszabbítást.

Október 23-tól kezdve él a hétköznap és hétvégén látható, kora esti híradókat érintő változás.

A Paramount kampánya azt mutatja meg, ha ikonikus filmeknek megváltoztatják egy jelenetét, ugrik az egész miliője.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Friss hírek, csak röviden

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

Kedden szavaz a parlament, 85 forint helyett 114 forintos termékdíj terhelheti a papírokat.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

A jogvédett tartalmak védelmének ürügyén vezetnének be egy tartalmi szűrőt.

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

Vidus Gabriella a Forbes Flow nevű rendezvényén beszélt erről.

A HVG emlékeztet rá, hogy ismeretlen az Andy Vajna által megvett médiavállalkozás előző tulajdonosa. Közben Vajna lett a korábbi vezérigazgatóját megtartó cég elnöke.

Hazai és nemzetközi kardiológusok bevonásával fejlesztették a MAP Health Watchet. Már több mint 8 millió forint gyűlt össze.

Az orosz AMC és MGM, valamint a Sundance TV egyik európai feedje is az iroda alá tartozik októbertől. 

A pánregionális feed december 18-tól jelenik meg a kínálatban.

Ez az első kuponos alkalmazás a hazai magazinpiacon.

Először Budapesten erősítenének, hogy külföldre is kiléphessenek.

Az október 17-ei programot a MÚOSZ és az Amerikai Nagykövetség szervezi.

hirdetés
hirdetés