hirdetés
hirdetés
hirdetés

És ennek a jéghegynek csak a csúcsa, hogy Mészáros Lőrinc beszállt az Atmediába.

173 pályázat érkezett, de majd csak jövőre derül ki, hogy kik nyerik a díjakat.

Petrányi-Széll András szurkol az ügynek, de publicisztikájában megfogalmazza azt is, hogy miért fog jó eséllyel megbukni a gyűjtőkampány.

Mint a Black Friday vagy a Fidget Spinner. Műsorok között az X-Faktor nyert, kampányoknál a JOY Napok futott nagyot a Google szerint.

Egész Európában helyben fognak adózni.

A zenefelismerő app 400 millió dollárt érhet.

A Vice újságírója ügyesen játszotta ki a TripAdvisor rendszerét.

A 4Kids, a Special Effects Media és a Star Network alapították.

A Lollipop díjátadója előtt a DIMSZ Hangszépségverseny győzteseit is kihirdettük.

hirdetés

Nemzetközileg terjeszkedik a néhány éve startupként indult takarítószolgálat, a Rendi.hu. Ehhez az állami tulajdonú Magyar Fejlesztési Bank csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő növekedési befektetési programján keresztül kaptak nem csekély, 800 ezer eurónyi (247 millió forint) tőkét a V4-es térségében való terjeszkedésre – írja a Rendi közleménye.

Rekordnézettsége volt karácsonykor, illetve szilveszter és újév napjaiban a receptoldalaknak. Videóban a csirketorta nyert, ami elkészítve sokkal kevésbé ijesztő, mint amit a neve sugall. A külföldi magyarok a Nosaltyt böngészték december 23-án.

Mindhárom nagy mobilszolgáltató közzétette, hogy előfizetőik mennyit, és milyen módon használták telefonjukat az ünnepi időszakban: egyértelmű trend, hogy az egyre barátságosabb mobilinternet-tarifák és -előfizetések mellett nagyot ugrott az adatforgalmazás, miközben a telefonhívások mennyisége és időtartama is csökkent. Nyitott kapukat döngető információ, hogy szilveszterkor a korábbi napokhoz képest jelentősen megugrott az elküldött SMS-ek száma, az viszont nem, hogy az előző évek azonos időszakaihoz képest általában csökkenő a tendencia.

A CES a világ első számú technológiai expója, amely során a világ legnagyobb vállalatai, feltörekvő startupok, illetve véleményvezérek rántják le a leplet a legfrissebb tech trendekről. A legnagyobb globális technológiai show-n rendre részt vesznek magyar cégek is, 2018. január 9-12. között Magyarországot az NNG, a GPS Tuner, a Dension és a SignAll Technologies képviselik majd Nevadában.

A Design Terminál december 18-tól megnyitja a jelentkezést tavaszi mentorprogramjába. A legjobb, a közösség jólétét szolgáló startupok három hónapos üzletfejlesztésen vehetnek részt.

Megújult a Travelo.hu utazási portál, a kiadó New Wave reszponzív dizájnt és nyereményjátékot ígér.

Idén is készül felmérés az Instagram használati szokásainkról: a közösségi felületről először 2015-ben készített online kérdőíves megkérdezést és elemzést a Crane adatvezérelt marketingügynökség. Az adatokat tavaly 3000 felhasználó válaszai alapján állították össze (itt írtunk róla).

Mikor minősül reklámnak egy tartalom és hogyan kell eljárnia annak a véleményvezérnek, aki egy márka támogatásával tesz közzé egy bejegyzést? Az influencer marketinggel foglalkozó Vermis összegyűjtött néhány, szerintük fontos pontot a GVH vizsgálódásai kapcsán.

A Telenor digitális oktatási programjában mostantól újabb eszköz áll a pedagógusok rendelkezésére ahhoz, hogy tovább bővítsék a mindennapi munkájukat segítő digitális módszertani ismereteiket és eszköztárukat. A Webuni online oktató felületén elindult Hipersuli oldalra tanárok készítenek társaik számára videós kurzusokat, amelyek mindenki előtt nyitottak.

Márkamagazin indításával kíván aktívabban kommunikálni ügyfeleivel, vásárlóival az iCenter nevű hazai Apple viszonteladó. A More címet viselő kiadvány nyomtatott és hamarosan elektronikus formában is elérhető lesz, elsődleges célja pedig a termékkínálat és szolgáltatási paletta, a cég bemutatása, valamint a közvetlen eladás elősegítése – írja a kiadvány elkészítésével megbízott HG Media közleménye.

Online hirdetési felületeinek képviseletével bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az Ads Interactive digitális sales house-t. A kiadóvállalat és a médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.

A Forbes figyelt fel először arra, hogy a Synetiq neuromarketing alapú médiakutatással foglalkozó magyar cég támogatást nyert a Google Launchpad akcelerátorprogramtól. 

A cicás és "Ezt nem fogod elhinni..." típusú kontentek koronázatlan királya, a Buzzfeed, amely emellett viszont több fontos tényfeltáró munka közlője is (például a macedón fiataloknak az amerikai elnökválasztást jelentősen befolyásoló, pusztán haszonszerzés céljából létrehozott kamu alt-rightos honlapjainak feltárása is hozzájuk köthető) nem zárt túl jó évet 2017-ben: pénzügyi eredményeik messze elmaradtak a tervektől, a vállalat emiatt elküldi dolgozóinak 6 százalékát. Körülbelül 100 embert érint a döntés - írja a Recode.

HelloBlackFriday.hu néven indított egész évben üzemelő akcióinformációs portált az Internetes Vásárlás Napja és GyerekPéntek eseményeket is jegyző Neo Interactive.

Kötelezettségvállalással zárult a GVH első, véleményvezérrel kapcsolatos ügye, amely Kasza Tibor Facebook-oldala és a Telekom együttműködése miatt indult. A versenyhivatal szerint nem lehet független vélemény vagy semleges tartalom, amelynek közzétételében a véleményvezér gazdaságilag is érdekelt. A jövőben a hirdetők is felelősségre vonhatók lehetnek.

hirdetés

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Friss hírek, csak röviden

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

4. Magyar Filmhét Közönségdíjára március 8-ig lehet szavazni. 

A szóvivők bálján médiában dolgozókat is díjaztak.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

Az előírásoknak nem megfelelő médiacégeket először felszólítja, majd teljesen letiltja a reklámozást a felületükön.

A hazai női tehetségek versenyét tizedik alkalommal rendezi meg a magazin. 

Ügynökségek és márkatulajdonosok a meghívottak között.

Legalábbis az ügyben döntő bíró szerint. A 2001-es dal szerzőit képviselő ügyvéd szerint a döntés kínos.

Szerintük több megyeszékhelyen is jelentősen esett a Rádió1 elérése.

Jó áthallásos reklám a Nike VaporMax Air modell számára.

A Konyhafőnök egyik döntőse, Sass Dani vezeti a divíziót.

Az egynapos műhelyfoglalkozást márciusban még egy követi.

A #Metoo hatására alternatív Valentin-napi üdvözlőkártyák születtek.

2018 végéig el kell ezeket távolítani a Blue Planet sorozat hatására.

A csapatot Mucsi Márton a Ludwig Múzeum korábbi közösségimédia-menedzsere vezeti.

Nagyon meghatóan. A iPhone X reklámjában egy darab mobiltelefon se tűnik fel. 

Azt mutatják be, hogy nekik nincs mit titkolniuk. Remek lett!

Megosztva, Fabók Bálinté és Sajó Dávidé a januári Minőségi Újságírás Díja. 

hirdetés
hirdetés