hirdetés
hirdetés
hirdetés

Másodjára a feladat a crossmedia-kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember válaszai alapján összegeztek.

A harmincmillió feliratkozóval bíró Watchmojo tartalmait fogják honosítani.

Daniela Ivanova, a Viber partnership managere szerint az ügyfeleik biztosra veszik, hogy a beszélgetéseik privátak maradnak. Interjú.

Szabó Zsolt az influencerügynökség magyarországi szervezetét irányítja. Az alapító Szabó Gergő a nemzetközi piacokra koncentrál.

Sipos Zoltán véleménycikke az ügyeskedésről és annak marketingszakmára gyakorolt hatásáról.

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Oláh Alexandra digitális vezetőként folytatja az ügynökségnél.

Indul az 1/1, mely konszenzust próbál teremteni a szakkifejezések terén.

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

hirdetés

Mert kólát könnyű így eladni, de mit tegyenek a felhőszolgáltatásokat, nehézgépeket kínáló cégek?

Sass Dániel 2017 őszén csatlakozott az Armadillóhoz ügynökséghez influencer-üzletágvezetőként. Március 1-től kreatív igazgatóként folytatja – számolt be róla az ügynökség közleménye.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

AI alapú videomanipulációt használták fel a 30 éve elhunyt művész feltámasztására.

Második alkalommal rendezte meg Bullshitmentes Szakmai Délelőtt névre keresztelt programját a Doupla digitális kreatívügynökség. A workshopon elsősorban innovatív digitális technológiákról okosították ügyfeleiket.

Egy Distributed Denial of Secrets (DDoS) nevű kezdeményezés többszázezer orosz emailt és sok gigabyte-nyi dokumentumot fog még a héten kiszivárogtani - írja a The Daily Beast.

Legalábbis a Zöld nevű adatbővítő csomag esetében. 

Partneri megállapodást kötött az Otthontérkép Csoport és az Adaptive Media. Január 1-től a sales house végzi az Otthontérkép.hu, az Ingatlantájoló.hu, a Raktár.info és az Irodaház.info reklámfelületeinek kizárólagos értékesítését.

A karácsonyi ünnepi időszak csendjében Dancsó Péter YouTube-csatornája, a Videómánia elérte az egymillió követőt. Nem ő az első magyar, akinek ez sikerült, viszont ő az első klasszikus értelemben vett influencer.

Január 1-től egyesül a két közösségi médiára, illetve influencer marketingre specializálódott ügynökség.

A csatorna Pacsi! című műsorának stábja készített ebben a témában videót.

A Törley márkája az Igényesférfi.hu online magazinnal indított tartalommarketing-kampányt.

34 éves korában meghalt Colin Kroll, az internetes minivideóplatform, a Vine társalapítója manhattani otthonában vasárnap. A halál oka valószínűleg drogtúladagolás – írja az Adweek

Öt év után megújult a Zwack Unicum honlapja, amelyet az Artvertising készített.

A táncházmozgalomból kinövő szubkultúrát bemutató dokumentumfilm első része debütál a Kreatívon.

hirdetés

Növelnék a sertésfeldolgozó ismertségét.

A harminc éves magazin megújul.

Két év alatt a felére csökkent a Petőfi Rádió zenei repertoárja - derül ki a friss zeneipari jelentésből.

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Friss hírek, csak röviden

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

A Telekom akciója a felelőtlenül megvásárolt háziállatok helyett inkább élő streamben hozta el a háztartásokba a húsvéti nyuszikat.

A közmédia korábbi vezetői bruttó 2 millióért dolgoztak, Papp Dániel már 2,4 millió forintot keres az MTVA-nál.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

A Budapesten forgató Barry Levinson a Filmalap képzési programjának vendége lesz.

 A partnerséggel Magyarországon is megjelenhetnek a „high impact rich media hirdetési formátumok”.

Már a problémás országok közé sorolja hazánkat a Riporterek Határok Nélkül felmérése.

A kertészetek gyerekbarát jellegét is kidomborítják, ahol a kerti tó teknőseit is meg lehet nézni.

Megváltozik a pálinkák csomagolása, és racionalizálják a termékportfóliót.

A tavaly kormányközeli kézbe kerülő közterületi hirdetőcég egyoldalúan, a HVG szerint jogtalanul bontott szerződést a kiadóval.

Az Ide süss! sztárokat vonultat fel a húsvéti epizódban.

A Mérték és az Átlátszó közzétette az állami reklámköltés alakulását 2006 és 2018 között.

18 év után közös megegyezéssel megy.

Földvári Szabolcs váltja a country sales director pozícióban Loncsár Tibort, de nem ez az egyetlen változás.

A kampány folytatódik Magyarország más területein is. Magyarósi Csaba influencer a kommunikációs partner.

A kampányt a 2Republicról nemrég Ti:me Agencyre átnevezett reklámügynökség csinálta.

hirdetés
hirdetés