hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nevezési határidő május 25.

A fővárosi önkormányzat a gyerekeket célozza egy játékos digitális pályázattal.

De vajon mely hírportálok kerültek még föl a dobogóra? Hogy szerepelt a 24.hu, a Hvg.hu és a 444?

Mihez kezdenek az önvezető autók az ázsiai forgalommal? Lesz-e széles körben hasznos VR? Meg kell valaha értenünk a blockchaint? Gazdag beszámoló az austini SXSW techfesztiválról.

Az országgyűlési választások vasárnapja épp a Nemzetközi Roma Napra esik.

A Terror című, hamarosan induló AMC-sorozat sajtóeseményén kiömlő beleket is láttunk.

A SentiOne kutatásából az is kiderül, hogy a Cofidisről pozitívak a közösségi vélemények.

A teljes digitális szegmens 16 százalékot bővült 2017-ben.

Azt mondják, nem terjesztik ki globálisan, de néhányan így is kongatják a vészharangot.

hirdetés

A Google hétfőn bejelentette, hogy megkezdik a Street View funkcióinak frissítését Magyarországon azért, hogy naprakész maradjon a térkép. A Google autói május 16-án indulnak el a magyarországi utakon, hogy a korábban kihagyott régiókról fényképeket gyűjtsenek, valamint, hogy a meglévő helyszínekről készített felvételeket frissítsék - olvasható a vállalat közleményében.

A Hungaria pezsgő zárt, meghívásos tenderen választotta ki új közösségi médiás partnerét, melynek nyertese a Mindea lett – közölte az ügynökség.

Liluland néven indított online női magazint Lilu, az ismert tévés, műsorvezető Máté Krisztinával (Lilu Keresem a családom című RTL-es műsorának producere) együtt. Közösen találták ki és valósították meg a Liluland-et – írja a közlemény.

A közösségimédia-monitorozással (social listening) foglalkozó SentiOne a Kreatív testvérlapja, az Élelmiszer által rendezett FMCG Top konferencián mutatta be az internet „mentes" oldalát, ahol receptek, trendek, influencerek és az FMCG szektor legnagyobbjai versengenek egymással. Az alábbiakban az előadás online verzióját mutatjuk az Élelmiszer.hu cikke nyomán.

A Joy magazin 2017 után ismét keresi a hazai közösségi média legmeghatározóbb véleményvezéreit. A Social Media Award kampány során az olvasók kilenc kategória jelötjeire szavazhatnak: a fitness, beauty és fashion bloggerek mellett idén a legnépszerűbb kiskedvencek, édesanyák, szerelmespárok, underground és gasztro influencerek is helyet kaptak a jelöltek között - olvasható a magazin közleményében.

Idén is lesz Bridge Budapest Tax Party május 31-én, a társasági adóbevallás leadási határidejét megünneplendő. A buli a "Céges Zenekarok Éjszakájába torkollik, ehhez pedig jelentkező zenekarokat vár a Bridge Budapest".

Egy magyar startup, a Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon New York-i döntőjét - írja a Portfolio.hu.

Online kerékpáros magazint indított We Love Cycling néven a Skoda, amely hobbistáktól a profikig mindenkihez szólni kíván. 

Mikroinfluencerekkel, azaz néhány ezres követőtáborokkal rendelkező véleményvezérekkel dolgozik a Creatinsta nevű új influencer-ügynökség, melyet a Kereskedelmi Marketing Trendek nevű marketingügynökség indított két fiatal közösségimédia-szakértővel, Dely Ábrissal és Void Filleddel közösen.

Ingyenesen letölthető verses gyerekkönyvet készített az NNG a digitális kor szakmáiról, melynek elkészítésében a vállalat munkatársai mellett közreműködött Varró Dániel költő és Baranyai (b) András, illusztrátor. A gyerekkönyv célja, hogy a szülők és a gyerekek szórakoztató, játékos formában ismerkedhessenek meg a 21. század szakmáival.

A techvilág egyik legnagyobb befektetője, a PayPal alapítója, Peter Thiel előad az idei Brain Baron.

A Coca-Cola Magyarország Okoscimke.hu néven weboldalt indított, a cég közlemény szerint azért, hogy segítse a fogyasztók tájékozódását, táplálkozási ismereteik bővítését, „a megalapozott és felelős fogyasztói döntések meghozatalát.”

Áprilisától Andacs Botond, az Index lapigazgatója a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének (MTE) új elnöke – közölte a szakmai szervezet.

A Facebook elnök-vezérigazgatója szerint alapítóként ő is felelős azért, hogy a felhasználók adatai kiszivároghattak.

„SEEN” címmel a fiataloknak, leánykori nevén a millenial generációnak készített videósorozatot a Coca-Cola Magyarország (pontosabban a Coca-Cola, amelyet hazai környezetre adaptáltak). Az epizódok négy fiatal szempontjából mutatják be a tizenévesek életét azok mobiltelefonjain keresztül. A sorozat a Coca-Cola tiniknek fejlesztett platformján, a WOAH-n fut, illetve videóhirdetésekkel is támogatják április 6-ától.

hirdetés

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Friss hírek, csak röviden

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

Lejárt mandátumok miatt választottak új tagokat, Huszics maradt az elnök.

Olyat, ahol jelentős a gasztrokommunikációs tapasztalat.

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

A Városliget Zrt. az építkezésekre hivatkozva az ARC-szervezők második helyszínötletét utasítja el.

A GVH indított még 2 éve eljárást a cég ellen, mert úgy vélték, hogy a díjtájékoztatók megtévesztik a fogyasztókat.

Ahol átadták a Joy Social Media Award díjakat is.

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

A holland sajtmárka aktivitásáért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

hirdetés
hirdetés