hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.

Kiderül a Kreatív eseményén, az Influ&Wine-on, ahol a Coca-Cola, a Philips és a Gemius is előad majd.

Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.

Hogy jutunk oda, hogy ez a film a nézők egy részében, a lelkiismeret-furdalás, a „szaranya / hálátlangyerek” érzetét keltse? Hutlassa Tamás producer véleménycikke az anyák napi, reklámos ügyről.

Az egész kampány napi 4 együtt töltött perc fontosságára hívta fel a figyelmet. A Telekom és a DDB bejelentőjéből közlünk részleteket.

A Telekom a piacvezető az NMHH első alkalommal közzétett jelentése szerint. A felhasználók száma közel 40 százalékkal nőtt.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

A Magyarországra jöttem! első epizódjában a vietnámi konyhát ismerhetitek meg.

hirdetés

Ami azért érdekes számunkra, mert a Bubbles mosodalánc reklámjáról van szó.

A Dreher Sörgyárak idén ünnepli fennállásának 165. évfordulóját. Ennek apropóján elkészítették, hogyan nézne ki a sörgyár története, ha már Dreher Antal is a Facebookon kommunikált volna a világgal? Valahogy így. A Noguchi munkája, amely jól illeszkedik az elmúlt évek trendjébe, amikor régen élt személyek fiktív közösségi aktivitásával játszanak a márkák.

BP Digital néven működik tovább a keresőoptimalizálásra és tartalommarketing szolgáltatásokra szakosodott Growthery. A SEO fókuszú ügynökség közleménye szerint a névváltással a régiós terjeszkedésüket készítenék elő.

A DAN Digital Opent a Dentsu Aegis Network (DAN) ügynökségcsoport idén harmadszorra indítja el. Az ingyenes szakmai képzés felsőoktatásban tanuló diákok számára elérhető.

A KitchenAD – Főzz meg minket! verseny keretében elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden egyes feltöltött képpel 500 Ft-tal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) nevű adatkezelési keretrendszer új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban.

Az online ingatlanhirdetésekkel foglalkozó Ingatlan.com Zrt. megtévesztő állítást tett közzé „A legtöbb ingatlan egy helyen” szlogenjével, illetve nem a szakmai gondosság követelményének megfelelően járt el az egyes hirdetések kiemelését célzó „Csak nálunk” megjelölés feltételrendszerének kialakításakor – állapította meg a GVH a cég ellen indított versenyfelügyeleti eljárásban. Ez tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak számít, de egyelőre nem szabtak ki büntetést, az Ingatlan.com pedig jelezte, változtatni fog.

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el múlt héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. Két promóció lesz idén, mert nagy az érdeklődés – írja közleményében az ügynökség.

MetaBro néven új gamer márkát vezet be az IKO Digital, amely felváltja az eddig működő Gamer.hu oldalt is. A koncepciót múlt héten egy ügynökségi e-sport torna alatt jelentették be.

Radisics Milán természetfotói már a nemzetközi sajtó figyelmét is felkeltették.

A Neo Interactive-ot hirdette ki győztesnek social media tenderén a Scitec Nutrition – közölte a Neo a Kreatívval.

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

Az internet törvényi szabályozására és ellenőrzésére kérte a kormányokat Mark Zuckerberg, a Facebook közösségi oldal alapítója és vezetője a The Washington Post szombati számában megjelent nyílt levelében. 

Fan Assist névre keresztelték alkotói a Volkswagen új online reklámmegoldását. Az alkotó Fastbridge közleménye szerint ez az asszisztensrendszer nem a vezetés kényelmére vagy a biztonságra helyezi a hangsúlyt, hanem a szurkolói élményre. A megoldás a múlt hétvégi magyar-horvát Eb-selejtezőmeccskor debütált, mely alatt a Volkswagen bannerei élőben reagáltak a meccs eseményeire.

hirdetés

A kultikus Ghibli-film képi világát megidéző reklámfilm az ausztrál gyermekek digitális felzárkóztatását segíti.

Április elsejétől szól az Indirekt.hu és a kereskedőház együttműködése.

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

Friss hírek, csak röviden

A koronavírus miatti korlátozások megnyirbálták a munkába járók számát, ez pedig elkezdett visszaköszönni a nemzetközi hallgatottsági adatokon.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Az otthoni oktatást pedig a történelmi témájú bookazinek ingyenessé tételével támogatja a kiadó.

Team Visa olimpikonokkal forgatott házi videókkal helyettesítik az elhalasztott olimpia miatt kieső kreatívokat. 

A Curb Your Enthusiasm (Félig üres) főszereplője nem hazudtolta meg magát.

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Április elsején kellett volna új címekkel jelentkeznie a képregénykiadónak, a koronavírus miatt ez elmarad.

Míg pár hete drámain bezuhantak, mostanra hasonló sebességgel ívelnek fel az eladásaik.

A helyzetre való tekintettel a programban kiemelt szerepet kap majd az, hogyan élhetik túl a válságot a vállalkozások.

A Magam adom című dallal festik alá az étel élvezetének pillanatait.

A CC minikampányában a csatorna új hangját keresik, de azért a rajongóknak sem kell pánikba esniük a hír hallatán.

Nyolc hozzávalóból otthon is reprodukálható a gyorséttermi kedvenc.

Sokan nyomják együtt webkamerán keresztül a Come Togethert, és a húsos párnácskát is együtt süti nagyi és az unokája. Az olasz Vodafone készítette a videót, amelyet most magyarra is adaptáltak.

A Telekom Tettek Hálózata új kampánya a generációk közti együttműködést állítja középpontba.

Vírusölő, járvány idejére javasolt, egészségügyi dolgozók részére készült termékeket kínálnak, csak ezeket az állításokat semmivel nem támasztják alá.

Ezt boncolgatja a Republic Group Trendriport különszáma.

Célja, hogy felvegye a küzdelmet a koronavírussal kapcsolatos téves információkkal szemben.

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

hirdetés
hirdetés