hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kötelezettségvállalással zárult. A versenyhivatal szerint egyértelműbben kell jelölni a szponzorált tartalmat.

Mostantól 140 helyett 280 karakterben fejezhetjük ki magvas gondolatainkat.

Egy kis magyar IT-cég kampányáról van szó, amit egy amerikai mérnök fejtett meg elsőként.

A nevezési határidő október 27. 

Kipróbáltuk a Generali új VR-es filmjeit, de messzebbre is néztünk az itthon úttörő reklámoknál.

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

Stílusosan a Viharsziget című filmet vetítették.

Egy félig idegen eredetű szavacska a Google-lel karöltve megmutatja a kettős magyar valóságot!

Interjú Kustánczi Norberttel, a 24.hu leköszönő főszerkesztőjével.

hirdetés

A cicás és "Ezt nem fogod elhinni..." típusú kontentek koronázatlan királya, a Buzzfeed, amely emellett viszont több fontos tényfeltáró munka közlője is (például a macedón fiataloknak az amerikai elnökválasztást jelentősen befolyásoló, pusztán haszonszerzés céljából létrehozott kamu alt-rightos honlapjainak feltárása is hozzájuk köthető) nem zárt túl jó évet 2017-ben: pénzügyi eredményeik messze elmaradtak a tervektől, a vállalat emiatt elküldi dolgozóinak 6 százalékát. Körülbelül 100 embert érint a döntés - írja a Recode.

HelloBlackFriday.hu néven indított egész évben üzemelő akcióinformációs portált az Internetes Vásárlás Napja és GyerekPéntek eseményeket is jegyző Neo Interactive.

A Neo Interactive digitális ügynökséget választotta a Huawei Technologies Magyarországon, a Honor almárkás okostelefonok közösségi média kommunikációjára – tájékoztatott az ügynökség közleménye.

Összesen 74 nevezés érkezett a Kreatív által negyedik alkalommal meghirdetett Craft Award versenyre.

A StyleTracker nevű magyar cég Európa legnagyobb streetwear rendezvénysorozatának, a Sneakernessnek a hivatalos digitális adatgyűjtő partnereként idén megnézte, hogy mit viselnek a látogatók az ilyen rendezvényeken, és összeállította Európa első, valós adatokra épülő "sneaker"-térképét.

Online lapszemlét indított Kettőspont címmel a Youtube-on Iglódi Csaba, a Kreatív egykori főszerkesztője, későbbi kommunikációs szakember és Murányi Marcell, a Népszabadság, korábban a Blikk ex-főszerkesztője, jelenleg független kommunikációs tanácsadó. A műsor a TMC legújabb saját gyártású sorozata.

Az Infogram nevű adatvizualizációs oldal ma jelentette be programjának legújabb verzióját. 

Új, a hirdetők számára fontos funkciót jelentett be a Twitter: mostantól mód van rá, hogy a videóformátumban közzétett hirdetések segítségével a brandek közvetlenül a saját oldalukra irányíthatják a fogyasztókat.

Elindult a Szív City elnevezésű, életmentést segítő mobilalkalmazás az Országos Mentőszolgálatnál (OMSZ). Az applikáció letölthető androidos és IOS-rendszeren egyaránt.

Az európai intézményekben most alakítják ki az úgynevezett digitális közös piac szabályait, amelyektől azt várja az Európai Bizottság, hogy növelje az EU versenyképességét a digitális piacon. A tervezetben egy cenzúrát lehetővé tévő szűrő alkalmazását írják elő a jogvédett tartalmak védelmére hivatkozva, ami gyakorlatilag minden olyan online platformra vonatkozna, amelyen a felhasználók maguk tölthetnek fel tartalmakat - írja az Eurológus.  

Magyar fejlesztésű ingyenes levelezőrendszert indított a jegybankelnök Matolcsy György fia, Matolcsy Ádám által birtokolt New Wave Media Group - az Origo kiadója, az Evomedia új tulajdonosa - Onbox néven. Óriásfájlok küldésének a lehetőségét, titkosítást, reklámmentességet és magyar nyelvű ügyfélszolgálatot ígérnek. Állami pályázati pénz is van benne.

A mai napon Clare Hollingworth-öt ábrázolja a Google kezdőlapjára elhelyezett Doodle. Az angol újságíró 106 éve a mai napon született, és idén januárban hunyt el Hongkongban. Ő volt a Wikipedia szerint az első haditudósító, aki a második világháború kitöréséről tudósított.

Október 19-én indul útjára az Erste Bank és a Google által közösen szervezett ingyenes workshop sorozat, Digitális Reggeli néven, amelynek elsődleges célja a kisvállalkozások online jelenlétének erősítése.

A Dove szépségipari márka törölte a közösségi médiába szánt hirdetését, amelyen egy színes bőrű nő látható, aki mután leveszi a barna pulóverét, hirtelen egy fehér pólós, fehér bőrű nővé változik át. Az internet népe szerint ez leplezetlen rasszizmus, és bár kétlem, hogy a Dove-nál a fehér hatalom hívei dolgoznának, az biztos, hogy ízléstelen és átgondolatlan akcióról van szó.

Megújult designnal és tartalmi fejlesztésekkel jelentkezik a CEMP online női portálja.

hirdetés

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Friss hírek, csak röviden

A Hive Creative fog munkáltatói márkát építeni az informatikai cégnél. 

A szakmai érdekképviseletre hivatkozva.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

Hashtagenként 100 forintot adományoz a telekommunikációs vállalat.

Irodájában szervezett karácsonyi bulit és kézműves jótékonykodást az UP Advertising.

A National Geographic sorozatában játssza a halott festőt. Itt vannak az első képek.

A novemberi Minőségi Újságírás Díjat Kálmán Attila 24.hu-n megjelent cikke nyerte.

Megkínálták, de nem hosszabbít szerződést.

 

Borsány-Gyenes András visszakerülhet a vezetésbe.

Abszolúte fölösleges volt ebbe pénzt és energiát fektetni.

Ez 75 százalékkal több, mint 2016 azonos időszakában. Ugyanennyivel nőtt a megjelenített márkák száma is.

A Class FM tulajdonosának beadványát utasították el.

A Heti Betevő nyert is félmilliót az Invitech pályázatán IT-fejlesztésekre.

hirdetés
hirdetés