hirdetés
hirdetés
hirdetés

Állatot is örökbe fogadnának a fiatalok a Gemius kutatása szerint.

A Villám Gézaként híressé vált Szabó Gál András az elsők között csinált online társkeresőt az Államokban. Ez volt a Date.com.

Assist néven közérdekű adatgyűjtő oldalt indított a Transparency.

A Viber bemutatta a chatbotot használó hazai márkákat és fejlesztőiket.

Két népszerűtlen elnökjelölt csatázott a magyar interneten.

Finisbe ért a DIMSZ 2016-os hangszépségversenye.

Instagram, Facebook, Snapchat, Tumblr és társai – workshopot tartottunk arról, hogy hova és mit rakjon ki egy márka, ha sok követőt szeretne. 

A Politikai Osztálylétszám című sorozat fényképeit Stiller Ákos készítette.

Interjú Koleszár Szilviával, a Skool projekt egyik alapítójával.

hirdetés

A Nők a Tudományban Egyesület szervezésében megvalósuló SCI-ndikátor nevű tudománykommunikációs versenyre a természettudományos és műszaki területek egyetemi hallgatóinak jelentkezését várták. Március 30-án a Fővárosi Állatkert Csillagterében adták át a díjakat a legkreatívabban bemutatott tudományos projektek ötletgazdáinak.

A Volkswagen Magyarország megújult márkakereskedéseit népszerűsíti a Fastbridge által készített virtuális nyereményvadászattal.

A Gfk Piackutató Intézet és a Uniqa biztosító közös kutatást készített, mely azt vizsgálta, hogy a biztosító cég ügyfelei hogyan használják a mobiltelefonos alkalmazásokat. A megkérdezettek 40 százaléka a biztosítással kapcsolatos ügyeit is szívesen intézné online, így a cég egy új applikációt tervezett.

Megkezdődött Ujj Mészáros Károly (Liza, a rókatündér) második mozifilmje, az X. című skandináv típusú krimi forgatása Budapesten. A mozifilm főbb szerepeiben Kulka János, Balsai Móni, Schmied Zoltán és Bede-Fazekas Szabolcs lesz látható.

Tavaly a technológiai szektor nagyvállalati számítógépeinek 40 százalékát érte kibertámadás a második fél évben - derül ki a Kasperksy Lab felméréséből.

Az OXO Labs által menedzselt Blastoff startupverseny az Enginyt választotta kommunikációs ügynökségének. A Drukka Startup Stúdióval tavaly novemberben kötött stratégiai együttműködés után ezzel tovább bővül a Flow PR nemrég indult, startupok marketing, pr és social media kommunikációjára szakosodott divíziójának portfóliója.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

Összesen 13 piacot szolgál ki budapestről az ügynökség.

Eloltották az etyeki Korda Filmstúdió egyik körülbelül 1500 négyzetméteres csarnokában keletkezett tüzet - írja az MTI.

Folytatódik a Bonduelle StafétaKanál nevű online kampánya, amelyet idén is a Labowsky gondoz.

A Google 87 millió forintos támogatásával a Skool projektet működtető Technológiai Oktatásért Alapítvány új programot indít a hátrányos helyzetű fiatalok továbbtanulási és elhelyezkedési esélyeinek támogatására. A KódKlub elnevezésű projekt keretében az Alapítvány tízhetes ingyenes technológiai foglalkozásokat tart majd a kiválasztott gyermekotthonokban élő fiataloknak, akik sikeres fejlesztőcégek irodáiba is ellátogathatnak, hogy bepillanthassanak a programozók mindennapjaiba.

Az osztrák piacon is érvényesülni kívánó magyar vállalkozóknak és startupoknak indít üzletfejlesztési programot Vienna WOW néven a bécsi és budapesti helyszínen is jelen lévő Loffice.

2017-től új szervezeti struktúrában folytatja működését a Neo Interactive. Az ügynökség három szakmai területbe (business unitba) szervezte tevékenységeit, amelyek munkáját üzlettámogató egységek (marketing, tudásmenedzsment, HR, operáció, kontrolling) segítik.

Az ENSZ gyermekvédelmi segédszervezete legújabb kampányában az adatvizualizáció eszköztárát felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet arra a világméretű problémára, hogy a háborús konfliktusok miatt egyre több kiskorúnak kell elhagynia hazáját. A kezdeményezéshez a budapesti székhelyű Starschema Kft. adatvizualizációs szakértője is csatlakozott: Kovács Ivett látványos infografikája az egyike azoknak a munkáknak, amelyen az UNICEF e témával kapcsolatos kommunikációja alapul.

Az ország legnagyobb általános apróhirdetési oldala, a Jófogás korábban házon belül oldotta meg a közösségi kommunikációt, idei évtől viszont dedikált közösségi ügynökséggel, a Radex Medával fognak dolgozni – írja a Radex közleménye.

hirdetés

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

Üzeni szívszorító reklámjában a lengyel Allegro.

Hazai színészek gyerekek chatlogjait keltik életre.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Friss hírek, csak röviden

A közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatót is igazolt.

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

Megújul a lap kinézete és a belseje is kicsit. Április 27-én országos reklámkampány indul.

Május 22. éjfélig lehet jelentkezni a Talent és a Lift programokra.

15 rendezőt hoz be a magyar piacra a reklámfilmes gyártócég.

A Magnet Bank a nők és férfiak közötti bérkülönbséget tesztelő microsite-ot készített. 

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 19-ig lehet nevezni.

A Disney felkérésére tették mindezt.

A 9 hónapos tender után a Caratot választották.

hirdetés
hirdetés