hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.

Kiderül a Kreatív eseményén, az Influ&Wine-on, ahol a Coca-Cola, a Philips és a Gemius is előad majd.

Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.

Hogy jutunk oda, hogy ez a film a nézők egy részében, a lelkiismeret-furdalás, a „szaranya / hálátlangyerek” érzetét keltse? Hutlassa Tamás producer véleménycikke az anyák napi, reklámos ügyről.

Az egész kampány napi 4 együtt töltött perc fontosságára hívta fel a figyelmet. A Telekom és a DDB bejelentőjéből közlünk részleteket.

A Telekom a piacvezető az NMHH első alkalommal közzétett jelentése szerint. A felhasználók száma közel 40 százalékkal nőtt.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

A Magyarországra jöttem! első epizódjában a vietnámi konyhát ismerhetitek meg.

hirdetés

A KitchenAD – Főzz meg minket! verseny keretében elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

A VOLT, a Balaton Sound a Sziget és a Strand látogatói minden egyes feltöltött képpel 500 Ft-tal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) nevű adatkezelési keretrendszer új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban.

Az online ingatlanhirdetésekkel foglalkozó Ingatlan.com Zrt. megtévesztő állítást tett közzé „A legtöbb ingatlan egy helyen” szlogenjével, illetve nem a szakmai gondosság követelményének megfelelően járt el az egyes hirdetések kiemelését célzó „Csak nálunk” megjelölés feltételrendszerének kialakításakor – állapította meg a GVH a cég ellen indított versenyfelügyeleti eljárásban. Ez tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak számít, de egyelőre nem szabtak ki büntetést, az Ingatlan.com pedig jelezte, változtatni fog.

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el múlt héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. Két promóció lesz idén, mert nagy az érdeklődés – írja közleményében az ügynökség.

MetaBro néven új gamer márkát vezet be az IKO Digital, amely felváltja az eddig működő Gamer.hu oldalt is. A koncepciót múlt héten egy ügynökségi e-sport torna alatt jelentették be.

Radisics Milán természetfotói már a nemzetközi sajtó figyelmét is felkeltették.

A Neo Interactive-ot hirdette ki győztesnek social media tenderén a Scitec Nutrition – közölte a Neo a Kreatívval.

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

Az internet törvényi szabályozására és ellenőrzésére kérte a kormányokat Mark Zuckerberg, a Facebook közösségi oldal alapítója és vezetője a The Washington Post szombati számában megjelent nyílt levelében. 

Fan Assist névre keresztelték alkotói a Volkswagen új online reklámmegoldását. Az alkotó Fastbridge közleménye szerint ez az asszisztensrendszer nem a vezetés kényelmére vagy a biztonságra helyezi a hangsúlyt, hanem a szurkolói élményre. A megoldás a múlt hétvégi magyar-horvát Eb-selejtezőmeccskor debütált, mely alatt a Volkswagen bannerei élőben reagáltak a meccs eseményeire.

Márciustól az Adaptive Media értékesti a Pöttyöslabda.hu hirdetési megoldásait.

Strasbourgba utazott szerdán három ismert magyar videós, Szirmai Gergely és a Pamkutya Youtube-csatornát alapító testvérpár, hogy az Európai Unió új szerzői jogi irányelvének veszélyeire hívják fel a figyelmet. A tervezett szerzői jogi direktíva alapján például a Despacito-paródia sem jöhetett volna létre. Az esemény apropóján Szabó Gergő, a YouTube-csatornák építésével és menedzselésével Special Effects Media alapítója véleménycikkben foglalta össze aggályait a tervezetről.

És mitől jó egy videós reklám? Mi a helyzet a html5-tel? Az IAB Hungary folytatja az 1/1 digitális fogalmakat feltáró projektjét és most a digitális videó témaköréhez várják a szakma válaszait a Kreatív támogatásával.

Másodjára a feladat a crossmedia-kampány kereteinek meghatározása volt, amit 38 szakember válaszai alapján összegeztek.

hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

Friss hírek, csak röviden

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

A Google két alapítója azért marad az Alphabet igazgatótanácsában.

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

Adta magát az ötlet, ha már a bank kreatív platformja is egy kutya-cica párosra épül. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

A Zenith szerint. Idén először törte át a 100 milliárd dolláros plafont a programmatic reklámköltés.

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

Az AMC bízik a folytatásban, a Digi-előfizetők azonban jelen állás szerint kézi-BL, Spektrum és TV Paprika nélkül maradhatnak.

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

Újabb kilenc évig a kormány emberei fogják meghatározni a médiafelügyelet menetét.

Mindhárom influencer témában született.

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

Váratlan oldalról közelíti meg a karácsonyt a Coca-Cola argentin kampánya.

Negatív kommentekkel népszerűsíti a Modern család új évadát a Comedy Central.

2016 után ismét radikálisan hozzányúlnak a kommentszekcióhoz.

Minden helyszínre visznek óriás társasjátékot is.

A Deutsche Telekom standját kellett a laikusok számára is érthetővé és élvezhetővé tenni.

A Trónok harcára felhúzott videóval tudatosítják mindenkiben: közeleg a tél.

A GVH 7 millió forintra büntette őket, mert azt nem szabad.

A Kreatív digitális kampányoknak, megoldásoknak és appoknak szóló megújított seregszemléje, a DMBP utódja az utolsó az idei M+ Lista versenyidényében.

hirdetés
hirdetés