hirdetés
hirdetés
hirdetés

Török Diána váltja Ihász Ingridet a pozícióban.

Kellemes reklámfilm is készült hozzá.

Május 26-ig várjuk a nevezéseket.

Hírportált indítana, rádiót és kutatócéget is akar Tarjányi Péter, Murányi András segíti ebben.

Először tett ilyet a cég, közben saját hirdetésszűrőt fejlesztenek.

Többek között ez is kiderül a Kantar Media nemzetközi kutatásából.

Török Noémi vezérigazgató lett az új vállalatban.

Állatot is örökbe fogadnának a fiatalok a Gemius kutatása szerint.

A Villám Gézaként híressé vált Szabó Gál András az elsők között csinált online társkeresőt az Államokban. Ez volt a Date.com.

hirdetés

Kampányt indított a Spar Verde ásványvíz. A promócióban részt vevők az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat küldhetik el, ezekből Majka ír majd slágert – írja a Spar közleménye. Rengeteg nyeremény lesz, és blokkokat is lehet gyűjteni.

Meghosszabbítottuk a nevezési időszakot június 2-ig az Online Video Award versenyünkön, amelyen kilencedik alkalommal várjuk az online videós tartalmakat, három főkategóriába.

Saara Aalto zongoraművész 20 nyelven énekli a a Lidl rajongóit köszöntő dalának szövegét.

Megújította a Neo Interactive digitális ügynökség a legnagyobb magyar fájlküldőt. A Mammutmail.com 2006 óta kapcsolja össze feladókat és címzetteket, és ez a második nagy változás az életében.

Átadták a Telenor NetBiztos pályázat díjait pénteken, a DUE Országos Ifjúsági Sajtófesztiválján. A pályázó diákújságírók feladata az volt, hogy újszerűen, izgalmas megoldásokkal mutassák be a biztonságos internethasználattal kapcsolatos témákat.

Társasjátékot állított fel az Erzsébet téren a Milka, amit okostelefon segítségével lehet kipróbálni. A játék kiterjesztett valóságot alkalmaz, az ötletért, a kreatív tervezésért és kivitelezésért az Arworks közreműködésével az HPS felelt.

Új online reklámfilmet mutatott be a Mol, melyben villámgyorsan hajt el Winkler Róbert autós újságíró mellett Herczig Norbert rallybajnok. Egy korábbi epizódban Babos Tímea teniszlabdákkal készít rajzot.

Ben Brown, a brit közszolgálati adó, a BBC riporterének valószínűleg nem az alábbi volt élete legjobb élő bejelentkezése - derül ki a Mashable által közzétett videóból.

A II. Kraft Sörfesztiválon mutatják be a kalendárt.

A gyors üzenetküldés érdekében olyan sidebart fejlesztettek az Opera böngészőhöz, amellyel azonnal el lehet érni a legnépszerűbb chatalkalmazásokat. A bejelentkezés után tehát a felhasználóknak nem kell tabokra kattintani (soo 2010!), vagy elhagyni az Operát, hogy írjanak ismerőseiknek - írja a Verge.

Az év elején indult együttműködés keretében a Neo Interactive közösségi médiás csapata az e-kereskedő vállalat számára kutat a digitális világból olyan trendeket, aktualitásokat, amelyeket aztán a közösségi kommunikációban fel tudnak használni.

Magyar idő szerint csütörtök este, a vancouveri TED konferencián debütált a Prezi kiterjesztett valóságra épülő koncepciója, a Prezi AR. Ebben a prezentációk az előadót körülvevő világban jelennek meg. Az előadást Budapesten is élőben streamelték. Szintén a héten indult el a Prezi új prezentációs rendszere, a Prezi Next is. Az új platform már nem használ Flash-t.

A hazai mobilszolgáltatók közül közlése alapján elsőként a Magyar Telekomnál indult el a 4G hálózatokon a hangszolgáltatás, ami azt jelenti, hogy hívás közben is folyamatos, 4G sebességű adatkapcsolatot tesz lehetővé a rendszer.

Április 24-től új ügyvezető irányítja a hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit programozott piacterén értékesítő Hoppex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

Érdekes, a Facebook Messengeren belül működő chatalkalmazást fejlesztett a LifeStyles almárkájaként működő Skyn óvszer csapata. A chatbot analizálja a vele „beszélgető” ember hangját, és elemzi, hogy az mennyire szexi.

hirdetés

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Friss hírek, csak röviden

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

A cég részvényesei követelték a kompromittálódott Travis Kalanick távozását.

Az IKO Digital fejlesztett chatbotot a hírportálnak.

Programtervezést és italajánlatot ígér a hivatalos cannes-i chatbot.

Túlméretezett ruhákban, Snapchaten jelennek meg.

Három perces Szimler Bálint divatfilm promóz egy ősszel nyitó egy belvárosi művészeti/divathelyszínt.

És magyar tervezők ruhadarabjait, kiegészítőit.

A manna.hu webshopban tévesztették meg natúrkozmetikumok vásárlóit, a kereskedő vitatja a döntést.

A környezetvédelem mellett kampányol az óriásvállalat: legújabb videójában magát a Földet reklámozza.

Az Együtt tagjai a migránskampány plakátjait festették át, az igazságügyi szakértő szerint a korábban gondoltnál kevesebb a kár.

A McCann New York állított szobrot a női vezetőknek a Wall Streeten nőnap alkalmából.

A Moziverzum nevet vették hozzá elő.

Indul a TV Paprika új gasztronómiai műsora, az Európa Késsel-Villával.

A 24.hu-n jelent meg egy 21 emberből álló lista.

Több előfizetője van, mint az összes többi kábelcégnek együttvéve.

A McCann jutott be a puncis kampánnyal.

Pásztor Anna (Anna and the Barbies) láncfűrésszel esik neki a zöldségnek.

A Provence című képe a francia vidék szimbóluma lett.

hirdetés
hirdetés