hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Oláh Alexandra digitális vezetőként folytatja az ügynökségnél.

Indul az 1/1, mely konszenzust próbál teremteni a szakkifejezések terén.

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Közben szépen építi saját piacát. Soós Gergelynek, a Neo Interactive alapítójának véleménycikke.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Dancsó, Radics Peti, Tibi atya: ők következnek az ex-jobbikos szerint. Felelősségük pedig nagyobb, mint gondolnák, mondja Vona Gábor.

Ennek segítségével tudható meg, ki a „festmény-hasonmásunk”.

hirdetés

A DMBP a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat díjazza minden évben. Elindult a nevezés, november végéig várjuk a munkáitokat.

Csizmadia Ildikó vette át a portfólió- és partnerkapcsolati csapat vezetését az Adaptive Mediánál – közölte az ügynökség. Bennó Katát váltja, aki innovációs menedzserként folytatja a munkáját a sales house-nál.

A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel. A ChatStoryban szórakoztató keretek között, egy alaptörténetet követően a játékos maga választhatja meg, hogy hogyan alakuljon az ő saját, tanulságos fordulatokat is rejtő chat sztorija.

A magyar fejlesztést Budapesten próbálják ki először, de világszerte használni fogják.

A BugTV, a Klikkmánia cégcsoport YouTube marketinggel és csatorna menedzsmenttel foglalkozó üzletága „I. BugTV – Youtuber akarok lenni!” címmel pályázatot hirdet videósok számára. A nyertes pályázók 12 hónapig teljes körű ügynökségi támogatást kapnak a videócsatornájuk felépítéséhez – írja a közlemény.

Az elmúlt hetekben lépte át a 20 millió videómegtekintést a Szerinted? című YouTube csatorna, amely a Special Effects Media első saját gyártású produkciója. A csatorna a cég közleménye szerint egy éve indult, azóta vendégszereplőként megfordultak rajta a legnépszerűbb hazai YouTuberek, mint Dancsó Péter, Pamkutyáék, Viszkok Fruzsi, Szirmai Gergő, Unfield, vagy Csecse Attila, illetve olyan mainstream sztárok, mint Istenes Bence vagy Fluor Tomi. Most gyerekszereplőket keresnek.

Virtuális kutyaéttermet indított a NetPincér a Vigyél Haza Alapítvánnyal közösen. A kezdeményezés lényege, hogy online rendelése közben, mellett bárki segíthet az alapítvány elhagyott, sérült kutyáinak, hogy újra egészségessé váljanak, és gazdához kerüljenek.

Szigorúbb retargeting szabályokat hozott, és az alkalmazások terén is szigorított. Mit nyer ezzel a fogyasztó, és mit veszít a reklámipar?

Érkeznek a home feedbe ágyazható hirdetések és a vertikális videóreklámok is. Ezt a Youtube globális termékfejlesztési vezetője, Neal Mohan jelentette be a kölni Dmexco konferencián.

Szórakoztató, egyszerre belső kommunikációs, employer branding célokat szolgáló, illetve egyben márkázott tartalomként is működő videót készített a természetfilm-paródiákban utazó Betondzsungel ösvényein a BCA Hungary tanácsadócégnek.

A PlayIT egy közel egy évtizede létező gamer/IT/tech rendezvény. A PlayIT-et szervező Meex Agent vezetői most úgy döntöttek, hogy a továbbiakban már kommunikációs ügynökségre is szükségük lesz. A közlemény szerint a választás a Café Communications-re esett.

A Brain Bar ősztől saját gyártású websorozatokkal jelentkezik: a rendezvény legnépszerűbb előadóit kérte fel, hogy szórakoztató formában mutassák be az emberiség előtt álló legfontosabb kihívásokat.

Hajnóczy Soma bűvész készítette az utolsó – a tőle megszokott módon igazán szórakoztató – videót a Budmil influencer-kampányának részeként. A táskakampány a Budmil első ilyen projektje, melynek kreatívkoncepcióját és online ügynökségi feladatait az Armadillo készítette, az outdoor ügynökség az OptiPoster volt.

Fazekas László közel négy és fél évig vezette a Müpa digitális marketingcsapatát, ahol az intézményhez kapcsolódó feladatokon túl ez idő alatt a Budapesti Tavaszi Fesztivál és a CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál digitális marketing tevékenységéért ugyancsak felelős volt. 2018 augusztusától a Bookr Kids marketingvezetőjeként folytatja pályafutását.

A Telegram chatszolgáltató beleegyezett abba, hogy bírósági döntés alapján kiszolgáltassa az üzenetküldő szolgáltatását használó terroristák egyes adatait az orosz biztonsági szolgálatoknak - jelentette be kedden Pavel Csikov, a telekommunikációs szolgáltató ügyvédje.

hirdetés

Nemcsak Európában, hanem Magyarországon is jelentős bővülés történt.

Törzsvásárlói programok áttekintése magyar kiskereskedelmi láncokban a Tescótól az Aldiig.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

Borbás Marcsi gasztrovonalon, a Katolikus Rádió katolikus vonalon erősítette a „társadalmi megértést".

Nyolc év kihagyás után fogja vezetni a január 2-án debütáló Exatlon Hungaryt.

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

A Lounge Design és a New Land Media készítette.

A Habony-művek szélsőséges rasszizmusa és gyűlöletkeltése miatt kérik a cégeket, ne hirdessenek ott.

A divízió vezetésére a Portfolio.hu korábbi értékesítési igazgatóját kérték fel.

Csúnya pulcsival és SMS-sel is lehet segíteni a daganatos gyerekek felépülését segítő kampányt.

Német Károly Csongor a magyarországi vállalat vezérigazgatója volt eddig. Szilágyi Gábor az új magyar vezető.

A 2100 MHz-es frekvenciahasználati jogosultság meghosszabbításának egyszeri díja 11 milliárd forint.

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

A táncházmozgalomból kinövő szubkultúrát bemutató dokumentumfilm első része debütál a Kreatívon.

A filmeket és sorozatokat kínáló szolgáltatást elsőként a Magyar Telekom MoziKlub előfizetői használhatják.

A New Land Media és a Lounge Design konzorciuma végzi a feladatot.

Amely a Kalinka vodka kommunikációjára vonatkozott.

Az aktivitást a DeepInsight szervezte a Pfizer Magyarország megbízásából. A gálameccsről készült videót is megmutatjuk.

Már majdnem ezren megtették. Az eddigi adatok alapján még a reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.

Az Audinak készített rádióreklámjuk nyerte el a zsűri tetszését.

Először indít nemzetközi online kampányt az Erste.

A streamingszolgáltató minden év végén erős kampányt csinál. 

hirdetés
hirdetés