hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sipos Zoltán véleménycikke az ügyeskedésről és annak marketingszakmára gyakorolt hatásáról.

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Oláh Alexandra digitális vezetőként folytatja az ügynökségnél.

Indul az 1/1, mely konszenzust próbál teremteni a szakkifejezések terén.

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Közben szépen építi saját piacát. Soós Gergelynek, a Neo Interactive alapítójának véleménycikke.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Dancsó, Radics Peti, Tibi atya: ők következnek az ex-jobbikos szerint. Felelősségük pedig nagyobb, mint gondolnák, mondja Vona Gábor.

hirdetés

A csatorna Pacsi! című műsorának stábja készített ebben a témában videót.

A Törley márkája az Igényesférfi.hu online magazinnal indított tartalommarketing-kampányt.

34 éves korában meghalt Colin Kroll, az internetes minivideóplatform, a Vine társalapítója manhattani otthonában vasárnap. A halál oka valószínűleg drogtúladagolás – írja az Adweek

Öt év után megújult a Zwack Unicum honlapja, amelyet az Artvertising készített.

A táncházmozgalomból kinövő szubkultúrát bemutató dokumentumfilm első része debütál a Kreatívon.

Az Y- és a Z-generáció az okostelefonok kamerájában tartja a leghasznosabbnak a mesterséges intelligenciát, de nem feltétlenül szeretné, ha az magától generálna tartalmat a közösségi médiába. A Honor hat európai országban elvégzett kutatásából az is kiderül, hogy az önvezető autók iránt a megkérdezettek közül a magyar fiatalok lelkesednek a leginkább.

Az 1/1 első körében az influencer kérdést járták körül. 

Az Everybody című slágert magyarították Google Translate-tel annak apropóján, hogy nemsokára Magyarországon lép fel a 90-es évek ikonikus fiúzenekara. A NuHeadz csapata készítette a videót.

A cél az volt, hogy úgy hiteltelenítse azokat a kritikusokat, akik támadták a Facebookot, hogy összekapcsolták őket Sorossal - írja a Guardian.

Karácsonyfadíszeket is lehet készíteni a Sió dobozaiból.

17. alkalommal rendezte meg a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat  Az Év Honlapja pályázatot, amelyre összesen 200 nevezés érkezett, ebből 57-et díjazott a zsűri.

„Pár falat irodalom” néven indított online kampányt a Budafoki Élesztő a Spice Communicationnel. A kampány arca Nyáry Krisztián irodalmár, aki a tőle megszokott módon régi írók mindennapjairól anekdotázik, ez esetben gasztronómiai témában. A Facebookon futó sorozatban régi nagy írók kedvelt ételreceptjeit is bemutatják.

Új partnerrel dolgozik közösségi média felületein a Marionnaud magyarországi képviselete: a nemzetközi parfümérialánc a Be Social közösségi média ügynökséget kérte fel a Facebook- és Instagram-csatornáinak kezelésére. A megbízás október 1-től él az ügynökség közleménye szerint.

A DMBP a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat díjazza minden évben. Elindult a nevezés, november végéig várjuk a munkáitokat.

hirdetés

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

Az utolsó előtti Huszár kiadására már hatezer dollár gyűlt össze.

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Friss hírek, csak röviden

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

Kijött a két popszenész közös számának Valentin napi klipje.

A múlt hünapban bejelentett 15 százalékos leépítés hatására döntöttek így. Az alapító 2015-ben még nemkívánatosnak minősítette ezt.

A kultsorozat folytatásában az egyik szereplő, Aaron Paul már biztosan visszatér.

Nem csak a film játszódik 1995-ben, de a hivatalos oldal is az utolsó betűtípusig azt a korszakot idézi.

Újabb csatornákkal bővül a Filmbox-csomag a UPC-nél.

Ez azt jelenti, hogy mindkét sorozatból lesz még rész 2020-ban is.

A Hosszabbítás.hu tartalmai és szerzői maradnak, csak a külcsín változik.

Roberto Badin fotói azt a hangulatot ragadják meg, amikor nincs kedvünk kimozdulni a lakásból.

A győztes ötletre a megvalósulás, a gazdájára 10 ezer euró vár.

Mindig a megyei adatokat látják a facebookozók arról, náluk mennyire kiterjedt a járvány.

Social oldalakat és hirdetéseket és weboldal-felvarrást készítenek a Care Parknak.

A legnépszerűbb számokat, videókat összegző lista hetente, az új zenék szereplését követő lista naponta frissül.

hirdetés
hirdetés