Az eredetileg kormánytámogatásból létrehozott Vice magazinból az elmúlt két évtized egyik legmenőbb médiavállalkozása lett.

A Trump-hívők és a nagy hírcsatornák is kiakadtak: pár másodperces videóival a NowThis egyre több fiatalhoz juttat el közéleti témákat.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

A Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, még egy vezető gazdasági napilap is lehet olvasmányos, letisztult, és el lehet magyarázni óriási infografikával nap mint nap a történéseket.  

Mi az ott? Egy könyv? Egy magazin? Mindkettő egyszerre. Így futott fel a bookazine piac.

Jelentéktelen helyi lapból az Egyesült Államok egyik legfontosabb országos napilapja, majd techcég-mentalitású multiplatformos kiadvány lett.

Hogyan tudott folyamatosan megújulni a popkultúra legfontosabb kiadványa az elmúlt 50 évben?

Egy San Franciscó-i lap évtizedek óta meghatározza, hogyan kell írni a technológia világáról. A 25 éves Wired sztorija.

A svéd király huszonhatodszorra már inkább nem tiltotta be. Százötven évvel később a digitális korszak sikertörténete fűződött a márkanévhez 260 ezer online előfizetővel egy 10 milliós országban.

Több komoly hagyományokkal rendelkező lap is azzal nyert rengeteg új olvasót, hogy az Instagramot kísérletezésre alkalmas terepként használja.

Egy osztrák startup új üzleti modellt kínál a kiadóknak: személyre szabott hírgyűjtőrendszert, ami hasonlít a Spotify modelljére.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

A Flaming Lips ultrabiztonságos koncertjén mindenki külön buborékot kapott.

Ennek illusztrálásához igazi sztárgárdát tereltek egybe.

A villámkérdésekre épülő műsor első vendége Thuróczy Szabolcs volt.

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.