Az eredetileg kormánytámogatásból létrehozott Vice magazinból az elmúlt két évtized egyik legmenőbb médiavállalkozása lett.

A Trump-hívők és a nagy hírcsatornák is kiakadtak: pár másodperces videóival a NowThis egyre több fiatalhoz juttat el közéleti témákat.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

A Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, még egy vezető gazdasági napilap is lehet olvasmányos, letisztult, és el lehet magyarázni óriási infografikával nap mint nap a történéseket.  

Mi az ott? Egy könyv? Egy magazin? Mindkettő egyszerre. Így futott fel a bookazine piac.

Jelentéktelen helyi lapból az Egyesült Államok egyik legfontosabb országos napilapja, majd techcég-mentalitású multiplatformos kiadvány lett.

Hogyan tudott folyamatosan megújulni a popkultúra legfontosabb kiadványa az elmúlt 50 évben?

Egy San Franciscó-i lap évtizedek óta meghatározza, hogyan kell írni a technológia világáról. A 25 éves Wired sztorija.

A svéd király huszonhatodszorra már inkább nem tiltotta be. Százötven évvel később a digitális korszak sikertörténete fűződött a márkanévhez 260 ezer online előfizetővel egy 10 milliós országban.

Több komoly hagyományokkal rendelkező lap is azzal nyert rengeteg új olvasót, hogy az Instagramot kísérletezésre alkalmas terepként használja.

Egy osztrák startup új üzleti modellt kínál a kiadóknak: személyre szabott hírgyűjtőrendszert, ami hasonlít a Spotify modelljére.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.