Az eredetileg kormánytámogatásból létrehozott Vice magazinból az elmúlt két évtized egyik legmenőbb médiavállalkozása lett.

A Trump-hívők és a nagy hírcsatornák is kiakadtak: pár másodperces videóival a NowThis egyre több fiatalhoz juttat el közéleti témákat.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

A Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, még egy vezető gazdasági napilap is lehet olvasmányos, letisztult, és el lehet magyarázni óriási infografikával nap mint nap a történéseket.  

Mi az ott? Egy könyv? Egy magazin? Mindkettő egyszerre. Így futott fel a bookazine piac.

Jelentéktelen helyi lapból az Egyesült Államok egyik legfontosabb országos napilapja, majd techcég-mentalitású multiplatformos kiadvány lett.

Hogyan tudott folyamatosan megújulni a popkultúra legfontosabb kiadványa az elmúlt 50 évben?

Egy San Franciscó-i lap évtizedek óta meghatározza, hogyan kell írni a technológia világáról. A 25 éves Wired sztorija.

A svéd király huszonhatodszorra már inkább nem tiltotta be. Százötven évvel később a digitális korszak sikertörténete fűződött a márkanévhez 260 ezer online előfizetővel egy 10 milliós országban.

Több komoly hagyományokkal rendelkező lap is azzal nyert rengeteg új olvasót, hogy az Instagramot kísérletezésre alkalmas terepként használja.

Egy osztrák startup új üzleti modellt kínál a kiadóknak: személyre szabott hírgyűjtőrendszert, ami hasonlít a Spotify modelljére.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.