Végigittuk a Brüsszel és Grimbergen által nyújtott sörkínálatot, és nem kellett csalódnunk.

Szalai Tamás sörblogger beszámolója a Grimbergenbe szervezett sörtúráról.

Egy gyakorló szakács írása a Grimbergen sörökről.

Szerda délelőtt óta tart a Grimbergen sörtúra. Kövesse élőben!

Kiválasztotta a győztes pályázót a Carlsberg és a Kreatív.

Menekülő szerzetes, tűz és az éjjeli Brüsszel.

Tudsz tartalmat gyártani, szereted a sört, szeretsz utazni? Akkor téged keresünk!

A mai mutatványszám után január 13-tól indul a napi terjesztés.

Ezt mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott podcast-interjújában.

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Az abszolút győztes a Mateking.hu, az Internet Kultúra Fővárosa pedig Debrecen lett az MMSz által szervezett megmérettetésen.

Az elesettekre, egyedülállókra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az év végi ünnepek alatt minél kevesebben maradjanak egyedül.

A Keljfel Jancsi január 6-tól lesz  hallható a Spirit FM-en.

A gyógyszergyár hét év után írt ki meghívásos tendert, amelyen hatan indultak.

A Hester’s Life granola öt új ízzel és dizájnnal készül a karácsonyra.

Az eddigi elnök, Bálint György korára való tekintettel lemondott, tiszteletbeli elnök marad.

Hogy finom whiskyt igyon mentorával. A Chivas Regal új kampánya.

A Netflix Love Death & Robots antológiának darabja teljes egészében a budapesti stúdióban készült.

Immár egyszerre kezelik az Ofotért és a Vision Express márka kommunikációját.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

A Google két alapítója azért marad az Alphabet igazgatótanácsában.

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

Adta magát az ötlet, ha már a bank kreatív platformja is egy kutya-cica párosra épül. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

A Zenith szerint. Idén először törte át a 100 milliárd dolláros plafont a programmatic reklámköltés.

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

Az AMC bízik a folytatásban, a Digi-előfizetők azonban jelen állás szerint kézi-BL, Spektrum és TV Paprika nélkül maradhatnak.

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

Újabb kilenc évig a kormány emberei fogják meghatározni a médiafelügyelet menetét.

Mindhárom influencer témában született.

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30 31            
 

books.kreatívonline