hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fesztivál válaszút elé érkezett, de a múltból biztosan nem élhet tovább. 

Romániai ügynöksége meg a legjobb kreatíviroda - a GD pontszámai szerint. Díjazottak és képek.

Egyébként a románok vittek el szinte mindent a szombati díjátadón.

Bulvárosodik a Kreatív.

A humort díjazta leginkább az egycsatornás portorozi zsűri.

A hirdetők jogos igényeit a kutatópiac kiszolgálná, de elkérné az árát is.

A 2011-es Golden Drum eddigi hazai mérlege.

Az ilyen előadások miatt érdemes fesztiválra járni. 

A kreativitás az, ha rávesszük az ügyfelet, hogy ne dobja ki a pénzt az ablakon. 

Összesen 18 nevezésért szoríthatnak a magyarok az idei Golden Drumon.

Tizedszerre mutatjuk meg, hogyan kell mulatni. 

Kilenc kategóriában kihirdették a shortlistet, még öt van hátra.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés