hirdetés
hirdetés

Elértéktelenedett a régiónk, de a Golden Drum össze tudja hozni a magyar reklámosokat. Interjú Gosztonyi Csabával.

A Golden Drum magyar partijának a képei.

Tizennégy alkotás jön a kattintás után.

hirdetés

Interjú Galácz Karolinával, a Golden Drum nagydíjas Y&R helyettes kreatívigazgatójával.

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

hirdetés

Interjú Jedlicska Mártonnal, az Isobar kreatívigazgatójával.

Interjú Balogh Zsolttal, a DDB innovációs kreatívigazgatójával Portorozból.

Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.

Így tölthet el az ember 4-5 kellemes napot a szlovén tengerparton. AUTOREPLY.

Ezek voltak a legjobb kampányok a fesztiválon – na és pár dolog, ami nem volt annyira jó.

Ünnepelt a nagydíjas Y&R meg a többiek, a DDB, a Café, a Republic, az ACG és még sokan mások.

A Google a Golden Drumon mutatta be az élmezőnyt.

A hatalmas magyar sikereket hozó 2014-es Golden Drum számokban: országok, díjak, pontszámok.

Folytatódtak a magyar sikerek pénteken, az arany mellett több ezüstöt is nyertünk.

Interjú a Y&R-os Falvay Lászlóval és Galácz Karolinával a Golden Drum nagydíjról.

Ezentúl nem csak a csatornán támogatja a fiatal tehetségeket a csatorna.

Ezért futhatunk bele könnyen ma a világnap szpotjába a magyar csatornákon is.

6 milliárd körüli reklámbevételt kezel továbbra is a Media Services Company.

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

hirdetés

A Leo Burnett fiataljai taroltak Portorozban.

A Golden Drumon a DDB és a Young & Rubicam mellett az ACG és a McCann reménykedhet.

Grand Prix!!! Ezüstök, shortlistek. Felállva tapsolunk.

A keddi nap után a Carnation, a DDB és a Young & Rubicam izgulhat a magyarok közül.

Új egycsatornás zsűrielnök, jön az első shortlist és mi is hamarosan megyünk.

Az ügynökségek fesztiválbelépő nélkül is regisztrálhatnak!

Kedd óta nevezni is lehet a reklámversenyre.

Augusztus 20-a a jelentkezési határidő.

Július 1-től várják a nevezéseket.

 Meghosszabbított nevezés az Off Drumon.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

hirdetés