Magyar topmodelleket lehet kiszínezni a Glamour felnőtt kifestőjében. Nézzétek meg gifben is. (X)

Interjú a Kinopravda művészeti vezetőjével, Kiss Heni stylisttal, aki legutóbb a C&A karácsonyi reklámfilmjében dolgozott. (X)

Beszélgetés Békési Misivel a világ leghíresebb bohócdarabja kapcsán.(x)

A jövőnk kulcsa: a fiatal nők gondolkodása. (x)

Beszélgetés Garam Judittal, a Nubu és a Mono Art&Design alapítójával. (x)

Interjú Felkai Eszterrel, a BigBag PR-ügynökség tulajdonosával. (x)

Nagy lépés ez a Tisza cipőnek. (x)

Az online shopping új időszámítása kezdődött: egyesült a Yoox.com és a Net-a-porter.com. (x)

A Glamour főszerkesztőjének interjúja egy igazi vizuális alkotóval. (x)

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!