Magyar topmodelleket lehet kiszínezni a Glamour felnőtt kifestőjében. Nézzétek meg gifben is. (X)

Interjú a Kinopravda művészeti vezetőjével, Kiss Heni stylisttal, aki legutóbb a C&A karácsonyi reklámfilmjében dolgozott. (X)

Beszélgetés Békési Misivel a világ leghíresebb bohócdarabja kapcsán.(x)

A jövőnk kulcsa: a fiatal nők gondolkodása. (x)

Beszélgetés Garam Judittal, a Nubu és a Mono Art&Design alapítójával. (x)

Interjú Felkai Eszterrel, a BigBag PR-ügynökség tulajdonosával. (x)

Nagy lépés ez a Tisza cipőnek. (x)

Az online shopping új időszámítása kezdődött: egyesült a Yoox.com és a Net-a-porter.com. (x)

A Glamour főszerkesztőjének interjúja egy igazi vizuális alkotóval. (x)

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.