Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)

Három női lappiaci szereplőt kérdeztünk, mennyire viselkednek ma másként a nők a digitális térben, mint 8-10 éve. Nagyon. (X)

A piaci szereplők szerint még van mit tanulni. (X)

Három piaci szereplőt kérdeztünk arról, hogy mihez kezdenek a YouTube-generációval. (X)

Fejlesztéseken van túl a Startlap: linkek közötti szabadverseny, jobb felhasználói élmény, elégedettebb hirdetők. (X)

Az általunk megkérdezett szakemberek szerint ezek vezetnek el a Z generációhoz. (x)

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.