hirdetés
hirdetés

A Skyscannertől érkezett vezető személyes küldetésének érzi a dizájnerek szemléletének formálását.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

Logókat és csomagolást is díjaztak több magyar tervezőtől.

November 30-ig várják a műveket a nyílt pályázaton.

Az első Beer Design Challenge-et a Design Hét Budapest részeként szervezték meg, szép lett a végeredmény.

hirdetés

A zsűri Kontakt című anyagáért ítélte oda a 2018-as Capa-nagydíjat.

A díjátadót október 25-én tartjuk az Esernyősben.

Két, magyar tervezők által készített koncepciót is jutalmaztak a nemzetközi dizájndíjon.

Több mint félszáz fiatal divattervező közül. Utazhat Dubajba.

A cukrászda 160 éves jubileumát ünneplik vele.

A londoni dj-producernek, Leon Lournak készített videók már több mint 2,5 millió megtekintésnél járnak.

Életnagyságú, nincs benne ragasztás, megy és két ember is elfér benne.

Kétszer gyorsabb kézbesítési sebességet ígér, megújult a design is.

Indítanak egy V4-es projektet is idén ősszel. Arra még lehet jelentkezni.

Avagy a Honda-sörnyitótól az Adobe-fogasig.

Hatodik alkalommal indítjuk el a versenyt. Szeptember 14-ig lehet nevezni.

Az Artificial Group és a Graphasel mellett 3 magánszemély munkáját tartotta a zsűri a legjobbnak. Szeptember végén születik meg a döntés a győztesről.

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle. A megújulásért a cég új ügynöksége, a Mitte Communications felelt.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

Tízéves stratégia mentén fiatalítana arculatán Csányi Sándor pincészete.

A lépés része a One Ogilvy törekvésnek, amely itthon is egyesíti az Ogilvy & Mathert és az Ogilvy PR-t.

Többek között a Mobilsofa és a Republic is kapott elismerést.

Pápay Fanny készítette a Budapest Park hetedik szezonjának arculatát.

A burger 50. születésnapját promózzák így.

A Vedd magadra! az 1% fontosságára hívja fel a figyelmet.

hirdetés

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés