hirdetés
hirdetés

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Nyolc fiatal hazai alkotó vett részt a márkával való együttműködésben.

Az arculattervezés iránt érdeklődő marketingesek ingyen letölthetik a Zwoelf microsite-járól.

Remete Tibor, a Highlights of Hungaryt is szervező Super Channel kreatívigazgatója írta kulturális ajánlónkat.

hirdetés

Bemutatjuk a Berlinalén díjazott animációsfilm-rendezőt.

Nagyon hasonlít az ügynökség legelső logójára.

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre, az arculat tervezője Ipacs Géza volt.

Ez is része a márka új stratégiájának, melynek részeként visszatért „az élet habos oldala”.

A Bold reklámügynökség tulajdonosai indították Kun Judittal közösen.

A nedves toalettpapír vásárlóira kellett hatniuk.

Na de vajon mikor jelent meg a nyuszis logó a csomagoláson?

Idén is megrendezik a jövőfesztiválnak nevezett Brain Bar-t a Corvinus Egyetemen.

Sebastian Herkner szerint a design egy sok szinten zajló párbeszéd. Kreatívnak lenni olyan, mint a hullámvasút, mondja.

A Skyscannertől érkezett vezető személyes küldetésének érzi a dizájnerek szemléletének formálását.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

Logókat és csomagolást is díjaztak több magyar tervezőtől.

November 30-ig várják a műveket a nyílt pályázaton.

Az első Beer Design Challenge-et a Design Hét Budapest részeként szervezték meg, szép lett a végeredmény.

A zsűri Kontakt című anyagáért ítélte oda a 2018-as Capa-nagydíjat.

A díjátadót október 25-én tartjuk az Esernyősben.

Két, magyar tervezők által készített koncepciót is jutalmaztak a nemzetközi dizájndíjon.

Több mint félszáz fiatal divattervező közül. Utazhat Dubajba.

A cukrászda 160 éves jubileumát ünneplik vele.

A londoni dj-producernek, Leon Lournak készített videók már több mint 2,5 millió megtekintésnél járnak.

hirdetés

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés