hirdetés
hirdetés

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

Tízéves stratégia mentén fiatalítana arculatán Csányi Sándor pincészete.

A lépés része a One Ogilvy törekvésnek, amely itthon is egyesíti az Ogilvy & Mathert és az Ogilvy PR-t.

Többek között a Mobilsofa és a Republic is kapott elismerést.

hirdetés

Pápay Fanny készítette a Budapest Park hetedik szezonjának arculatát.

A burger 50. születésnapját promózzák így.

A Vedd magadra! az 1% fontosságára hívja fel a figyelmet.

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

Service design workshopot szervez a Kreatív.

A Teqball összecsukható verziójával szerezte meg az elismerést a Co&Co Designcommunication.

Egyesítenék a közösségi irodát és a bölcsődei funkciókat. Egyelőre kísérlet, 2019-re tervezik megnyitni.

A 125 cég 30 százalékát nő alapította.

Egy természetvédő szervezet munkáját segítik ezzel.

Az ACG nemrég felavatott irodája vitte a pálmát a versenyen.

Egy szeptemberben induló kiállításhoz válogat antikvitásokat feleségével, Juman Malouffal közösen. 

A változásokra nyitott omni-channel gondolkodást fejezi ki.

A különdíjasok között ott a Mondo, a göncruszkai közösségi méhészet, a Kreatív különdíját pedig Nikon One képei kapták.

Plakátokkal nyitja aukciós szezonját a BÁV, köztük gyönyörű filmposzterekkel. Kiállítás is lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

A magyarországi installációkat tűzifából építették, az ünnepek után rászorulóknak osztják szét.

A logó nem piros, cserébe hasonlít Melbourne-ére.

A service design szakember a vezetés tagja lesz.

Modernebb dizájnra váltanak 2018-tól.

hirdetés

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

A Rádió1 műszaki igazgatója által két hete megszerzett Fehérvár Rádió nyújtott be hálózatba kapcsolódási kérelmet az NMHH-hoz.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés