hirdetés
hirdetés

A londoni dj-producernek, Leon Lournak készített videók már több mint 2,5 millió megtekintésnél járnak.

Életnagyságú, nincs benne ragasztás, megy és két ember is elfér benne.

Kétszer gyorsabb kézbesítési sebességet ígér, megújult a design is.

Indítanak egy V4-es projektet is idén ősszel. Arra még lehet jelentkezni.

Avagy a Honda-sörnyitótól az Adobe-fogasig.

hirdetés

Hatodik alkalommal indítjuk el a versenyt. Szeptember 14-ig lehet nevezni.

Az Artificial Group és a Graphasel mellett 3 magánszemély munkáját tartotta a zsűri a legjobbnak. Szeptember végén születik meg a döntés a győztesről.

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle. A megújulásért a cég új ügynöksége, a Mitte Communications felelt.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

Tízéves stratégia mentén fiatalítana arculatán Csányi Sándor pincészete.

A lépés része a One Ogilvy törekvésnek, amely itthon is egyesíti az Ogilvy & Mathert és az Ogilvy PR-t.

Többek között a Mobilsofa és a Republic is kapott elismerést.

Pápay Fanny készítette a Budapest Park hetedik szezonjának arculatát.

A burger 50. születésnapját promózzák így.

A Vedd magadra! az 1% fontosságára hívja fel a figyelmet.

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

Service design workshopot szervez a Kreatív.

A Teqball összecsukható verziójával szerezte meg az elismerést a Co&Co Designcommunication.

Egyesítenék a közösségi irodát és a bölcsődei funkciókat. Egyelőre kísérlet, 2019-re tervezik megnyitni.

A 125 cég 30 százalékát nő alapította.

Egy természetvédő szervezet munkáját segítik ezzel.

Az ACG nemrég felavatott irodája vitte a pálmát a versenyen.

Egy szeptemberben induló kiállításhoz válogat antikvitásokat feleségével, Juman Malouffal közösen. 

A változásokra nyitott omni-channel gondolkodást fejezi ki.

A különdíjasok között ott a Mondo, a göncruszkai közösségi méhészet, a Kreatív különdíját pedig Nikon One képei kapták.

hirdetés

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés