hirdetés
hirdetés

Szalay Sándor a Warner Bros. plakátpályázatára jelentkezett, munkája kikerült az Az Instájára.

Kihirdették az döntősöket a Gastro&Hotel Design Awardon, a hazai Horeca szektor legnívósabb dizájnversenyén.

A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

A Designemy nevű kreatív szakmai oldal indította.

Másfél héttel, szeptember 11. szerdáig hosszabbítjuk meg a határidőt, azonban a nevezési díj emelkedik.

hirdetés

Az RGB - Kreatív Design Awardra péntekig lehet jelentkezni.

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

A Kånken típusú hátizsákjaik egyedi dekorálására hívnak.

Meggyes Krisztina dokumentumfilm-rendező jó előre ráérzett a menekültválság fontosságára. De van lazább filmje is, a Pécsi szál.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Nyolc fiatal hazai alkotó vett részt a márkával való együttműködésben.

Az arculattervezés iránt érdeklődő marketingesek ingyen letölthetik a Zwoelf microsite-járól.

Remete Tibor, a Highlights of Hungaryt is szervező Super Channel kreatívigazgatója írta kulturális ajánlónkat.

Bemutatjuk a Berlinalén díjazott animációsfilm-rendezőt.

Nagyon hasonlít az ügynökség legelső logójára.

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre, az arculat tervezője Ipacs Géza volt.

Ez is része a márka új stratégiájának, melynek részeként visszatért „az élet habos oldala”.

A Bold reklámügynökség tulajdonosai indították Kun Judittal közösen.

A nedves toalettpapír vásárlóira kellett hatniuk.

Na de vajon mikor jelent meg a nyuszis logó a csomagoláson?

Idén is megrendezik a jövőfesztiválnak nevezett Brain Bar-t a Corvinus Egyetemen.

Sebastian Herkner szerint a design egy sok szinten zajló párbeszéd. Kreatívnak lenni olyan, mint a hullámvasút, mondja.

A Skyscannertől érkezett vezető személyes küldetésének érzi a dizájnerek szemléletének formálását.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

hirdetés

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés