hirdetés
hirdetés

Pápay Fanny készítette a Budapest Park hetedik szezonjának arculatát.

A burger 50. születésnapját promózzák így.

A Vedd magadra! az 1% fontosságára hívja fel a figyelmet.

Ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük.

Service design workshopot szervez a Kreatív.

hirdetés

A Teqball összecsukható verziójával szerezte meg az elismerést a Co&Co Designcommunication.

Egyesítenék a közösségi irodát és a bölcsődei funkciókat. Egyelőre kísérlet, 2019-re tervezik megnyitni.

A 125 cég 30 százalékát nő alapította.

Egy természetvédő szervezet munkáját segítik ezzel.

Az ACG nemrég felavatott irodája vitte a pálmát a versenyen.

Egy szeptemberben induló kiállításhoz válogat antikvitásokat feleségével, Juman Malouffal közösen. 

A változásokra nyitott omni-channel gondolkodást fejezi ki.

A különdíjasok között ott a Mondo, a göncruszkai közösségi méhészet, a Kreatív különdíját pedig Nikon One képei kapták.

Plakátokkal nyitja aukciós szezonját a BÁV, köztük gyönyörű filmposzterekkel. Kiállítás is lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

A magyarországi installációkat tűzifából építették, az ünnepek után rászorulóknak osztják szét.

A logó nem piros, cserébe hasonlít Melbourne-ére.

A service design szakember a vezetés tagja lesz.

Modernebb dizájnra váltanak 2018-tól.

A kínai nemzetközi design verseny befutói között egy logó és egy arculatterv mellett szerepelt a Hungary.  

A nyertesek névsora a december 4-i díjátadón derül ki.

Palotai Gábort életműdíjjal jutalmazták.

Négyszáznál is több pályamű érkezett, ez a tavalyi dupláját jelenti. A díjátadó november 3-án lesz.

Beszélgetés Török Tündével, a Mymuseum digitális galéria egyik alapítójával.

hirdetés

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés