hirdetés
hirdetés

A WOLDA nevű dizájnversenyen.

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokat is vizsgál.

Vasvári Péter és a Kreatív Vonalak is elismerésben részesült Kínában.

A Hester’s Life granola öt új ízzel és dizájnnal készül a karácsonyra.

Állítja egy service design kutatás, mely mellett megszületett az első hazai service design térkép is.

hirdetés

A Design Terminal V4-es vállalkozásfejlesztési programját harmadszor rendezik meg.

A Beyond Partnerst olyan ismert szakemberek alapították, mint Havasi Zoltán, Turi Tamás és Molnár Imre.

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!

Melyre a nevezések száma megközelítette a 90-et. Díjátadó október 9-én a Lumenben!

A Ti:me Agency az Ooops! USE koncepciójával nyert bronzot.

Idén is megszervezik a hazai service design szakma legnagyobb éves konferenciáját a Design Hét részeként.

Szalay Sándor a Warner Bros. plakátpályázatára jelentkezett, munkája kikerült az Az Instájára.

Kihirdették az döntősöket a Gastro&Hotel Design Awardon, a hazai Horeca szektor legnívósabb dizájnversenyén.

A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

A Designemy nevű kreatív szakmai oldal indította.

Másfél héttel, szeptember 11. szerdáig hosszabbítjuk meg a határidőt, azonban a nevezési díj emelkedik.

Az RGB - Kreatív Design Awardra péntekig lehet jelentkezni.

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

A Kånken típusú hátizsákjaik egyedi dekorálására hívnak.

Meggyes Krisztina dokumentumfilm-rendező jó előre ráérzett a menekültválság fontosságára. De van lazább filmje is, a Pécsi szál.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Nyolc fiatal hazai alkotó vett részt a márkával való együttműködésben.

Az arculattervezés iránt érdeklődő marketingesek ingyen letölthetik a Zwoelf microsite-járól.

Remete Tibor, a Highlights of Hungaryt is szervező Super Channel kreatívigazgatója írta kulturális ajánlónkat.

hirdetés

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés