hirdetés
hirdetés

A Design Terminal V4-es vállalkozásfejlesztési programját harmadszor rendezik meg.

A Beyond Partnerst olyan ismert szakemberek alapították, mint Havasi Zoltán, Turi Tamás és Molnár Imre.

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!

Melyre a nevezések száma megközelítette a 90-et. Díjátadó október 9-én a Lumenben!

A Ti:me Agency az Ooops! USE koncepciójával nyert bronzot.

hirdetés

Idén is megszervezik a hazai service design szakma legnagyobb éves konferenciáját a Design Hét részeként.

Szalay Sándor a Warner Bros. plakátpályázatára jelentkezett, munkája kikerült az Az Instájára.

Kihirdették az döntősöket a Gastro&Hotel Design Awardon, a hazai Horeca szektor legnívósabb dizájnversenyén.

A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

A Designemy nevű kreatív szakmai oldal indította.

Másfél héttel, szeptember 11. szerdáig hosszabbítjuk meg a határidőt, azonban a nevezési díj emelkedik.

Az RGB - Kreatív Design Awardra péntekig lehet jelentkezni.

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

A Kånken típusú hátizsákjaik egyedi dekorálására hívnak.

Meggyes Krisztina dokumentumfilm-rendező jó előre ráérzett a menekültválság fontosságára. De van lazább filmje is, a Pécsi szál.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Nyolc fiatal hazai alkotó vett részt a márkával való együttműködésben.

Az arculattervezés iránt érdeklődő marketingesek ingyen letölthetik a Zwoelf microsite-járól.

Remete Tibor, a Highlights of Hungaryt is szervező Super Channel kreatívigazgatója írta kulturális ajánlónkat.

Bemutatjuk a Berlinalén díjazott animációsfilm-rendezőt.

Nagyon hasonlít az ügynökség legelső logójára.

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre, az arculat tervezője Ipacs Géza volt.

Ez is része a márka új stratégiájának, melynek részeként visszatért „az élet habos oldala”.

A Bold reklámügynökség tulajdonosai indították Kun Judittal közösen.

hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés