hirdetés
hirdetés

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre, az arculat tervezője Ipacs Géza volt.

Ez is része a márka új stratégiájának, melynek részeként visszatért „az élet habos oldala”.

A Bold reklámügynökség tulajdonosai indították Kun Judittal közösen.

A nedves toalettpapír vásárlóira kellett hatniuk.

Na de vajon mikor jelent meg a nyuszis logó a csomagoláson?

hirdetés

Idén is megrendezik a jövőfesztiválnak nevezett Brain Bar-t a Corvinus Egyetemen.

Sebastian Herkner szerint a design egy sok szinten zajló párbeszéd. Kreatívnak lenni olyan, mint a hullámvasút, mondja.

A Skyscannertől érkezett vezető személyes küldetésének érzi a dizájnerek szemléletének formálását.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

Logókat és csomagolást is díjaztak több magyar tervezőtől.

November 30-ig várják a műveket a nyílt pályázaton.

Az első Beer Design Challenge-et a Design Hét Budapest részeként szervezték meg, szép lett a végeredmény.

A zsűri Kontakt című anyagáért ítélte oda a 2018-as Capa-nagydíjat.

A díjátadót október 25-én tartjuk az Esernyősben.

Két, magyar tervezők által készített koncepciót is jutalmaztak a nemzetközi dizájndíjon.

Több mint félszáz fiatal divattervező közül. Utazhat Dubajba.

A cukrászda 160 éves jubileumát ünneplik vele.

A londoni dj-producernek, Leon Lournak készített videók már több mint 2,5 millió megtekintésnél járnak.

Életnagyságú, nincs benne ragasztás, megy és két ember is elfér benne.

Kétszer gyorsabb kézbesítési sebességet ígér, megújult a design is.

Indítanak egy V4-es projektet is idén ősszel. Arra még lehet jelentkezni.

Avagy a Honda-sörnyitótól az Adobe-fogasig.

Hatodik alkalommal indítjuk el a versenyt. Szeptember 14-ig lehet nevezni.

Az Artificial Group és a Graphasel mellett 3 magánszemély munkáját tartotta a zsűri a legjobbnak. Szeptember végén születik meg a döntés a győztesről.

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle. A megújulásért a cég új ügynöksége, a Mitte Communications felelt.

hirdetés

A nagyon szép, nagyon míves kávéreklám-kliséken mulat a teljes reklám.

Zártkörű részvénytársasággá alakul át a kiadó.

A kampánnyal nem csak a filmipar csillogását, hanem a háttérben folyó kemény munkát is meg akarták mutatni.

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés