hirdetés
hirdetés

A WOLDA nevű dizájnversenyen.

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokat is vizsgál.

Vasvári Péter és a Kreatív Vonalak is elismerésben részesült Kínában.

A Hester’s Life granola öt új ízzel és dizájnnal készül a karácsonyra.

Állítja egy service design kutatás, mely mellett megszületett az első hazai service design térkép is.

hirdetés

A Design Terminal V4-es vállalkozásfejlesztési programját harmadszor rendezik meg.

A Beyond Partnerst olyan ismert szakemberek alapították, mint Havasi Zoltán, Turi Tamás és Molnár Imre.

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!

Melyre a nevezések száma megközelítette a 90-et. Díjátadó október 9-én a Lumenben!

A Ti:me Agency az Ooops! USE koncepciójával nyert bronzot.

Idén is megszervezik a hazai service design szakma legnagyobb éves konferenciáját a Design Hét részeként.

Szalay Sándor a Warner Bros. plakátpályázatára jelentkezett, munkája kikerült az Az Instájára.

Kihirdették az döntősöket a Gastro&Hotel Design Awardon, a hazai Horeca szektor legnívósabb dizájnversenyén.

A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

A Designemy nevű kreatív szakmai oldal indította.

Másfél héttel, szeptember 11. szerdáig hosszabbítjuk meg a határidőt, azonban a nevezési díj emelkedik.

Az RGB - Kreatív Design Awardra péntekig lehet jelentkezni.

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

A Kånken típusú hátizsákjaik egyedi dekorálására hívnak.

Meggyes Krisztina dokumentumfilm-rendező jó előre ráérzett a menekültválság fontosságára. De van lazább filmje is, a Pécsi szál.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Nyolc fiatal hazai alkotó vett részt a márkával való együttműködésben.

Az arculattervezés iránt érdeklődő marketingesek ingyen letölthetik a Zwoelf microsite-járól.

Remete Tibor, a Highlights of Hungaryt is szervező Super Channel kreatívigazgatója írta kulturális ajánlónkat.

hirdetés

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés