hirdetés
hirdetés

Az ACG nemrég felavatott irodája vitte a pálmát a versenyen.

Egy szeptemberben induló kiállításhoz válogat antikvitásokat feleségével, Juman Malouffal közösen. 

A változásokra nyitott omni-channel gondolkodást fejezi ki.

A különdíjasok között ott a Mondo, a göncruszkai közösségi méhészet, a Kreatív különdíját pedig Nikon One képei kapták.

hirdetés

Plakátokkal nyitja aukciós szezonját a BÁV, köztük gyönyörű filmposzterekkel. Kiállítás is lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

A magyarországi installációkat tűzifából építették, az ünnepek után rászorulóknak osztják szét.

A logó nem piros, cserébe hasonlít Melbourne-ére.

A service design szakember a vezetés tagja lesz.

Modernebb dizájnra váltanak 2018-tól.

A kínai nemzetközi design verseny befutói között egy logó és egy arculatterv mellett szerepelt a Hungary.  

A nyertesek névsora a december 4-i díjátadón derül ki.

Palotai Gábort életműdíjjal jutalmazták.

Négyszáznál is több pályamű érkezett, ez a tavalyi dupláját jelenti. A díjátadó november 3-án lesz.

Beszélgetés Török Tündével, a Mymuseum digitális galéria egyik alapítójával.

17-24 éves fiataloknak írták ki, az ökológiai egyensúly felborulása a téma.

A Hamu & Gyémánt és a Viacom is sok munkával a döntőben.

A legmenőbb berlini fashion tech startupnál, az ElectroCouture-nél jártunk.

Megvan a Gastro Design Award 2017 győzteseinek névsora.

A tudás XXI. században betöltött szerepéről szól.

Service design mifánterem, dániai trendkövető és bevállalós workshopok.

A csatorna 20. születésnapjára időzítették a frissítést.

Ehhez kapcsolódóan előadás-sorozatot is szerveznek.

Október 6-ig várják a nevezéseket.

hirdetés

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés