hirdetés
hirdetés

A Hamu & Gyémánt és a Viacom is sok munkával a döntőben.

A legmenőbb berlini fashion tech startupnál, az ElectroCouture-nél jártunk.

Megvan a Gastro Design Award 2017 győzteseinek névsora.

A tudás XXI. században betöltött szerepéről szól.

Service design mifánterem, dániai trendkövető és bevállalós workshopok.

hirdetés

A csatorna 20. születésnapjára időzítették a frissítést.

Ehhez kapcsolódóan előadás-sorozatot is szerveznek.

Október 6-ig várják a nevezéseket.

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

Csendéletet, tárgyábrázolást várnak a kiírók.

A Design Hét során, október 6-15. között várják az érdeklődőket.

Kiss Miklós az aranycsótány projektjét forgatta át lánykérésbe.

Ekkora ráncfelvarráson még sosem esett át.

Több mint 17 ezer fotó közül választottak ki 9 dobogóst három kategóriában.

A központon látható épülethálót Pápay Fanny, a Kreatív grafikusa és Hencz Péter fotográfus készítette.

A frissítést a Mitte Communications csinálta.

A jutalomérzetért felelős agyterületet stimulálja.

Csavaros, egyben kedves vége lett a februárban kiírt pályázatnak.

Egy egyetemista metróhálózatként vizualizálta a Római Birodalom infrastruktúráját.

Június 22-én a Ráday utcai központban, 23-án az Akváriumban lesznek megtalálhatók.

Timothy Snyder könyvét a 21. Század Kiadó adta ki, és Molnár Zsolt tervezett hozzá plakátokat.

Történetek kerültek a szobabelsők mögé az új áruházban. Június 14-én nyit. Sok kép!

2012 után élesztette fel a főváros a Capa Központtal közösen.

hirdetés

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

Ismét kaptak egy ideiglenes hosszabbítást.

Október 23-tól kezdve él a hétköznap és hétvégén látható, kora esti híradókat érintő változás.

A Paramount kampánya azt mutatja meg, ha ikonikus filmeknek megváltoztatják egy jelenetét, ugrik az egész miliője.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés