hirdetés
hirdetés

A jutalomérzetért felelős agyterületet stimulálja.

Csavaros, egyben kedves vége lett a februárban kiírt pályázatnak.

Egy egyetemista metróhálózatként vizualizálta a Római Birodalom infrastruktúráját.

Június 22-én a Ráday utcai központban, 23-án az Akváriumban lesznek megtalálhatók.

hirdetés

Timothy Snyder könyvét a 21. Század Kiadó adta ki, és Molnár Zsolt tervezett hozzá plakátokat.

Történetek kerültek a szobabelsők mögé az új áruházban. Június 14-én nyit. Sok kép!

2012 után élesztette fel a főváros a Capa Központtal közösen.

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

„A Duna egy napja” címmel olyan fotókat várnak, amelyek megmutatják a Duna fontosságát.

Július 11. a nevezési határidő.

A vállalkozásfejlesztés lesz a másik téma októberben.

Közönségdíj és két fődíj született a márka és az Arthungry pályázatán.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A Trafó Klubban varázsolódhatnak el ma az érdeklődők.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

A májusi számban Donald Trump Zala felvágott és banán képében jelenik meg.

A női vízilabda válogatott számára kell ruhadarabokat tervezni.

Eddig nem volt arculati rendszere a pártnak. Van kampányesernyő is!

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 19-ig lehet nevezni.

Új technológiája lényegesen leegyszerűsítené az összeszerelést. Egy terméken már működik.

30 év után. Igazgatóváltás kellett hozzá.

Az édességmárka az új tokiói boltját ünnepli a limitált kiadással.

hirdetés

A vállalat belépne a filmipar területére.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés