hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bemutatjuk a Z-generáció médiahasználatában megfigyelhető legfontosabb trendeket.

Hogyan ítél meg az online közvélemény egy Oscar-díjas filmet?

A DIMSZ nagyszabású elemzést tett közzé a területről.

Íme a tavalyi, összesített reklámköltési adatok. 

Mi ez? Most ez a divat? Megváltja a világot? Itthon van ilyen? 

Így készült az Y-generációról szóló kétrészes elemzésünk.

Az IBM Watson Analytics segítségével egy nagy mintájú marketingadatbázist dolgoztunk fel.

A Sziget-holdingnak jól megy, de mindenki tele van adósságokkal. Grafikonokban megmutatjuk. 

A cikkeknél a Hír24.hu egyik anyaga nagyon megverte a mezőnyt. 

hirdetés

A múlt hónapban az Index vitt mindent. 

Ezzel a programmal öt perc alatt lehet interaktív térképet készíteni.

Az infotörvény módosításával viszont a csaló kezet sem lehet majd figyelni. 

A Viacom reklámját The Fat Jewish adja elő. 

Táblázatok, tabellák, térképek. És néhány tanulság. 

A NewsLab egyszerűen csodálatos. 

hirdetés

A portál a remixer generációnak, és az azt megérteni vágyóknak szól.

Benne van a fél Aranyélet-stáb, mégse hallottál róla, mi az?

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek szemléjét és szakmai fórumát.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

Ők választják majd ki, hogy mely családok lesznek a műsor szereplői.

A reklámszövetség támogatja az Önszabályozó Reklám Testület etikai eljárását.

A hőskori egymilliárd dolláros lufiár töredékéért. Nem jön vissza a pornó.

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

22 éves Malév reklám bukkant elő.

hirdetés