Reklámok és kultúrák a távoli egzotikumtól a már-már ismerős szomszédokon át egészen a magyarságot kommunikáló hazai márkákig.

Hogyan és mit lehet mondani krízishelyzetben az ünnepek közeledtével egy márkának? 

Mi az a viselkedési közgazdaságtan (behavioural economics), és miként kapcsolódik ez a tudományág a marketingkommunikációs szakmához?

 A közgazdaságtan és a pszichológia kezet fogott egymással, a viselkedési közgazdaságtan ma már egyre hangsúlyosabb szerepet kap abban, hogy hatékonyabban befolyásoljuk a fogyasztói döntéseket.

Kalandozások a Cresta brand purpose kategóriás díjazottjai körül.

Tartsatok velünk az új márkatrend-szpotter sorozatunkban. Első vendégünk Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. 

Hét művészeti ágban rejlő lehetőségekről, támogatási formákról tanuéhatnak a résztvevők.

Magyar, francia, észt, spanyol és chilei startup ötletek csapnak össze az online térben január 21-én, csütörtökön a Design Terminal online Demo Day-én.

30 százalékkal költött tavaly az állam a tévétársaságnál, mint 2019-ben.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.