Milyen behatások érik a megbeszéléseken túlmisztifikált Z-generációt? Takács Ákossal (Red Bull, a Pilvaker alapítója), Barna Péterrel (Magyar Telekom, Magentakraft) és Trunk Tomi Z-generációs influenszerrel beszélgettünk a Cultural Bitesban.

A Cultural Bites legfrissebb podcastjában Rob McIntosh-sal, az Eight Inc. vezetőjével arról beszélgettünk, hogyan változik az emberek és a márkák közötti viszony.

Az emberek már nem lepődnek meg, ha egy márka a gyakorlatban is valódi értékekkel áll elő, sőt, egyenesen elvárás lett! A Cultural Bites legfrissebb cikkében ezekből szemezgetünk. 

Reklámok és kultúrák a távoli egzotikumtól a már-már ismerős szomszédokon át egészen a magyarságot kommunikáló hazai márkákig.

Hogyan és mit lehet mondani krízishelyzetben az ünnepek közeledtével egy márkának? 

Mi az a viselkedési közgazdaságtan (behavioural economics), és miként kapcsolódik ez a tudományág a marketingkommunikációs szakmához?

 A közgazdaságtan és a pszichológia kezet fogott egymással, a viselkedési közgazdaságtan ma már egyre hangsúlyosabb szerepet kap abban, hogy hatékonyabban befolyásoljuk a fogyasztói döntéseket.

Kalandozások a Cresta brand purpose kategóriás díjazottjai körül.

Tartsatok velünk az új márkatrend-szpotter sorozatunkban. Első vendégünk Szabó Béla, a Telekom Márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. 

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású városállamot. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.