hirdetés
hirdetés
hirdetés

2019-12-03 13:22:00

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

2019-08-12 14:47:00

Régiós partnereivel közösen idén őszén is elindítja az innovatív vállalkozások képzését, üzleti kapcsolataik bővítését és regionális piacra lépésük elősegítését célzó ösztöndíjprogramot, a Visegrádi Alap támogatásával – közölte a Design Terminal. A program során a startupok a visegrádi térség piacvezető telekommunikációs, energetikai, informatikai nagyvállalataival, bankjaival és inkubátoraival találkozhatnak – teszi hozzá a sajtóanyag.

2019-08-08 09:52:00

A Magyar Telekom csoport adózott eredménye éves összehasonlításban 1,5 százalékkal 14,5 milliárd forintra csökkent, árbevétele 4,1 százalékkal 160,8 milliárd forintra mérséklődött az idén a második negyedévben - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán, a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) alapján készült gyorsjelentésében.

hirdetés

2019-04-29 13:08:00

Az egészséges termékek fogyasztása pedig részben csak divat – derült ki az FMCG Top konferencián.

2019-03-27 15:42:00

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-emelkedésre, számít.

2019-03-25 13:56:00

Új outletmárkát vezet be Magyarországra a Tendam-csoport. A spanyol divat- és ruhaipari vállalathoz tartozik a Springfield és Women’secret is. Az első hazai Fifty outlet márkabolt április elején nyílik a biatorbágyi Premier Outlet Centerben – közölte a cég.

2019-03-11 10:45:00

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

2019-03-01 14:21:00

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) közleménye szerint szakmai szervezetekkel együttműködésben létrehozta a magyar bor új márkakoncepcióját. Mostantól az egységes márkakoncepció részeként új logó, szlogen és üzenetrendszer támogatja a magyar borok kommunikációját belföldön és a világpiacon – írja a sajtóanyag. Az új arculatot Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője és Ipacs Géza arculati tervező, a márkakoncepció kidolgozója mutatta be egy szakmai eseményen.

2019-02-22 14:58:00

Zion Williamson a legrangosabb főiskolai meccsen szenvedett sérülést amiatt, hogy megcsúszott a talpa, majd gyakorlatilag szétszakadt a lábán a Nike cipője. Legnagyobb sztárjának elvesztése után a csapata simán kikapott, másnap pedig csúnyán bezuhant a Nike részvényeinek árfolyama. A cég piaci értéke három milliárd dollárral csökkent.

2019-02-15 15:14:00

A McDonald’s Corporation pénteken bejelentette, hogy üzletrész-adásvételi szerződést írt alá a Market Építőt tulajdonló Scheer Sándor vállalkozóval, aki így a magyar piac úgynevezett Developmental Licensee (DL) partnerévé válik.

hirdetés

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés