hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-01-22 11:49:00

World Without Waste néven indított olyan környezetvédelmi programot a Coca-Cola, amely azt célozza, hogy 2030-ra a cég minden eladott flakon és fémdoboz után ugyanannyit újrahasznosítson - írja a Warc.com.

2017-12-13 15:39:00

A Facebook helyben, a tevékenysége szerinti országokban fogja könyvelni reklámbevételeit ahelyett, hogy dublini székhelyén venné nyilvántartásba azokat - jelentette be a cég kedden este.

2017-12-12 18:58:00

Az Atmedia együttműködési megállapodást kötött a Printimus online kereskedőházzal, amelynek értelmében többek között a Lapcom, a TV2 és az MTVA online felületeit értékesíti 2018-tól az Atmedia.

hirdetés

2017-12-05 12:34:00

Online hirdetési felületeinek képviseletével bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az Ads Interactive digitális sales house-t. A kiadóvállalat és a médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.

2017-11-30 11:06:00

A cicás és "Ezt nem fogod elhinni..." típusú kontentek koronázatlan királya, a Buzzfeed, amely emellett viszont több fontos tényfeltáró munka közlője is (például a macedón fiataloknak az amerikai elnökválasztást jelentősen befolyásoló, pusztán haszonszerzés céljából létrehozott kamu alt-rightos honlapjainak feltárása is hozzájuk köthető) nem zárt túl jó évet 2017-ben: pénzügyi eredményeik messze elmaradtak a tervektől, a vállalat emiatt elküldi dolgozóinak 6 százalékát. Körülbelül 100 embert érint a döntés - írja a Recode.

2017-09-27 15:46:00

A kormányhivatal leveteti a Simicska Lajos plakátcégei által megjelenített, magánszemélyek által megrendelt, politikai tartalmú hirdetéseket, Simicska pedig szerdán közleményben jelezte, hogy bár a kormány részéről ezt alkotmányellenesnek és nyílt erőszaknak tekinti, megtiltotta a plakátcégeinek, hogy a jövőben politikai hirdetéseket tegyenek közzé - írja az Index. A Jobbik eközben meg nem nevezett plakátcégektől eddig 1100 plakáthelyet vásárolt meg.

2017-09-19 10:13:00

Csődvédelmet kért az egyik legnagyobb amerikai játékáruházlánc, a Toys R Us, hogy kifizethesse a 4,9 milliárd dolláros adósságát, amelyet egy 2005-ös felvásárlás óta görgetett maga előtt - írja a Business Insider.

2017-09-11 15:09:00

Fuvar.hu néven online piacteret indított egy magyar startup, melynek segítségével magánszemélyek, illetve kis- és középvállalkozások kereshetnek partnert áruszállítási feladatokra. A fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A Fuvar.hu a Hiventures kockázatitőkealap-kezelő egyik első Európai Uniós forrásból megvalósuló inkubációs befektetése – olvasható a cég közleményében.

2017-09-06 12:33:00

Wavemaker (WM) lesz a neve az MEC és a Maxus ügynökségek egyesüléséből születő új, több milliárd dolláros forgalmú vállalatnak, jelentette be a cég nemzetközi vezetése szerdán. A változás 2018 januárjától lép életbe. A magyar piacon Gulyás János, az MEC jelenlegi ügyvezetője látja el az összevont ügynökség vezetői feladatait.

2017-09-01 12:56:00

Péntektől lehet pályázni a Google startupokat támogató Launchpad Accelerator programjára, amely kifejezetten a már nagy, erős pozíciójú vállalkozásokat célozza. A kiválasztott startupok az 50 000 dolláros (körülbelül 12,8 millió forintos) pénzbeli támogatás mellett részvételt nyernek a vállalat kéthetes San Franciscó-i képzőtáborába. A programra magyar startupok jelentkezését is várják.

hirdetés

Az egész régiót otthagyhatja a norvég cég, így Magyarországot is, írja egy bolgár hírügynökség.

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés