hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-06-19 21:00:00

Rádió kategóriában. A DDB Budapest szintén jelölt McDonald's poszterei viszont rivális mekis munkák mögött szorultak árnyékba, a fődíjat is egy ilyen vitte el Outdoorban.

2018-06-19 13:21:00

Nem dolgoznak többé olyan instacelebekkel, akik követőket vásárolnak. Úgy néz ki, ezzel meg is adták az egyik idei fő témát.

2017-06-22 15:12:00

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

hirdetés

Interjú két fiatal magyar kreatívval.

Új reklámkampánya azt kritizálja, ahogy a kreatívok egymást díjazzák.

hirdetés

Nem csak Anglia és Európa, az egész világ megszívja az üzletember szerint.

A Kinopravda Young Director Awardot nyert.

Film, integrált, film craft, titanium oroszlánok.

Átadták az innovációs, mobil és médiakategóriák díjait.

A Samsungnak készített #SeeColours-kampánnyal egy újabb bronzot nyertek a Cannes Lions-ön.

Interjú a Cannes-ban díjazott kampányt alkotó Y&R-sokkal.

Hat kategóriában osztottak tegnap oroszlánokat.

A Young & Rubicamé és a Leo Burnetté a dicsőség. Ezüstöt utoljára 2011-ben nyert magyar munka.

Két munka osztozik a három döntős helyen.

Négy fiatal páros mehet a Cannes Lionsre.

Állítja a Betaworks kreatívvezetője, James Cooper. 10 pontban foglalta össze véleményét.

Interjú a Cannes-ban a vakok életét megkönnyítő alkalmazásért bronzot nyerő AR Works ügyvezetőjével, Budaházy Szabolccsal. 

Egy szórakoztató animációs filmmel nyerték.

Sorrell, Al Gore, a hátizsákos szövegíró és egy android. Cannes Lions, péntek és szombati nap.

A Geico ezzel nyerte a filmes kategóra nagydíját Cannes-ban. A szombati nap grand prix-jei.

Maurice Lévy pedig David Guettát faggatta. Tudósítás Cannes-ból. 

A bronzot nyerő Young & Rubicamet kérdeztük a sikerről.  

Szerényi Szabolcs kollégánk fotói a cannes-i éjszakáról. 

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

hirdetés
hirdetés

Friss hírek, csak röviden

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

hirdetés