hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-06-19 21:00:00

Rádió kategóriában. A DDB Budapest szintén jelölt McDonald's poszterei viszont rivális mekis munkák mögött szorultak árnyékba, a fődíjat is egy ilyen vitte el Outdoorban.

2018-06-19 13:21:00

Nem dolgoznak többé olyan instacelebekkel, akik követőket vásárolnak. Úgy néz ki, ezzel meg is adták az egyik idei fő témát.

2017-06-22 15:12:00

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

hirdetés

Interjú két fiatal magyar kreatívval.

Új reklámkampánya azt kritizálja, ahogy a kreatívok egymást díjazzák.

hirdetés

Nem csak Anglia és Európa, az egész világ megszívja az üzletember szerint.

A Kinopravda Young Director Awardot nyert.

Film, integrált, film craft, titanium oroszlánok.

Átadták az innovációs, mobil és médiakategóriák díjait.

A Samsungnak készített #SeeColours-kampánnyal egy újabb bronzot nyertek a Cannes Lions-ön.

Interjú a Cannes-ban díjazott kampányt alkotó Y&R-sokkal.

Hat kategóriában osztottak tegnap oroszlánokat.

A Young & Rubicamé és a Leo Burnetté a dicsőség. Ezüstöt utoljára 2011-ben nyert magyar munka.

Két munka osztozik a három döntős helyen.

Négy fiatal páros mehet a Cannes Lionsre.

Állítja a Betaworks kreatívvezetője, James Cooper. 10 pontban foglalta össze véleményét.

Interjú a Cannes-ban a vakok életét megkönnyítő alkalmazásért bronzot nyerő AR Works ügyvezetőjével, Budaházy Szabolccsal. 

Egy szórakoztató animációs filmmel nyerték.

Sorrell, Al Gore, a hátizsákos szövegíró és egy android. Cannes Lions, péntek és szombati nap.

A Geico ezzel nyerte a filmes kategóra nagydíját Cannes-ban. A szombati nap grand prix-jei.

Maurice Lévy pedig David Guettát faggatta. Tudósítás Cannes-ból. 

A bronzot nyerő Young & Rubicamet kérdeztük a sikerről.  

Szerényi Szabolcs kollégánk fotói a cannes-i éjszakáról. 

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

hirdetés
hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

hirdetés