Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni?

Interjú Haraszti Ginával, a Kanadában élő magyar filmessel, a GAMERella játékfejlesztő maraton kitalálójával.

Igaz, nem kevés elszántság kell egy kurzus elvégzéséhez. De a jól fizető állás garantált.

Jó magyar és külföldi okosító lelőhelyekről mesélünk, de a jövőről is felteszünk pár kérdést.

Gombamódra nőttek ki a programozó sulik az elmúlt években, a Minecrafttól, a Lego robotok építésen át már a modern vállalkozásokról is tanulhatnak a gyerekek. 

Felfejtjük, hogy mit adhat az esport, melyek a legnépszerűbb játékok, és mennyi pénz van benne?

Elbutulunk vagy csak az evolúció egy újabb lépéséről van szó? 

Sokkal több adatunkat gyűjti sokkal több oldal, mint azt valaha gondoltuk volna. De mit nyertünk a magánszféránk elvesztésével? 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.