Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni?

Interjú Haraszti Ginával, a Kanadában élő magyar filmessel, a GAMERella játékfejlesztő maraton kitalálójával.

Igaz, nem kevés elszántság kell egy kurzus elvégzéséhez. De a jól fizető állás garantált.

Jó magyar és külföldi okosító lelőhelyekről mesélünk, de a jövőről is felteszünk pár kérdést.

Gombamódra nőttek ki a programozó sulik az elmúlt években, a Minecrafttól, a Lego robotok építésen át már a modern vállalkozásokról is tanulhatnak a gyerekek. 

Felfejtjük, hogy mit adhat az esport, melyek a legnépszerűbb játékok, és mennyi pénz van benne?

Elbutulunk vagy csak az evolúció egy újabb lépéséről van szó? 

Sokkal több adatunkat gyűjti sokkal több oldal, mint azt valaha gondoltuk volna. De mit nyertünk a magánszféránk elvesztésével? 

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.