Fabricius Gábor novella formában írt bemutatója a Rózsadombról.

A Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője elmondja miért szeret a városban élni. 

A Mito alapító kreatívigazgatója bemutatja, hol lakik.

Gyepes Máté, az ASUS marketingmenedzsere Rákospalotát mutatja be. Az Én Városom. 

Horváth János, a Magna vezetője mutatja be a környéket. Az Én Városom-sorozat, júliusi epizód.

Pajor Attila, a Group M-től a nyolcadik kerület egyik részét ajánlja Az Én Városom sorozatban.

Így nevezi röviden a VI. kerület külső részét az Én Városom sorozatban a Dentsu Aegis médiaszolgáltatásokért felelős vezetője.

Az MEC Hungary ügyvezetője Az Én Városom sorozatban a 12. kerület egy részét mutatja be.

Az Én Városom sorozatban a Vodafone-tól Járási Virág mutatja be lakóhelyét, Újbudát. 

Az Én Városom sorozat új részében a Mindshare cégvezetője mesél a városáról. 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.