Fabricius Gábor novella formában írt bemutatója a Rózsadombról.

A Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője elmondja miért szeret a városban élni. 

A Mito alapító kreatívigazgatója bemutatja, hol lakik.

Gyepes Máté, az ASUS marketingmenedzsere Rákospalotát mutatja be. Az Én Városom. 

Horváth János, a Magna vezetője mutatja be a környéket. Az Én Városom-sorozat, júliusi epizód.

Pajor Attila, a Group M-től a nyolcadik kerület egyik részét ajánlja Az Én Városom sorozatban.

Így nevezi röviden a VI. kerület külső részét az Én Városom sorozatban a Dentsu Aegis médiaszolgáltatásokért felelős vezetője.

Az MEC Hungary ügyvezetője Az Én Városom sorozatban a 12. kerület egy részét mutatja be.

Az Én Városom sorozatban a Vodafone-tól Járási Virág mutatja be lakóhelyét, Újbudát. 

Az Én Városom sorozat új részében a Mindshare cégvezetője mesél a városáról. 

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!