A kulturális szektorban is megjelent a digitális közönségmenedzsment. A legnagyobb hazai szereplők számára már létszükséglet, hogy a nagyvállalatokhoz hasonlóan korszerű eszközeik legyenek.

Kell-e szabatosan fogalmaznia egy chatbotnak?

Vannak nemzetközi szereplőknél is jobb élményt adó hazai vállalatok is, de azért empátiában a legtöbb hazai cégnek még fejlődnie kell.

Az Apple, a Facebook és a Netflix is az ügyfelük, és egy olyan problémát oldottak meg egy gyógyszergyárnak, amit előttük még senkinek nem sikerült. Csillag Péterrel (Starschema) beszélgettünk. 

Az adatvezérelt ügymenet a kereskedelmet is forradalmasítja.

Előbb-utóbb mindenkit feltörnek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

Teljes iparágak fognak átalakulni az autózástól kezdve a pénzügyi szolgáltatásokon át a szemétszállításig.

A felsővezetők 78%-nak lenne igénye arra, hogy adatokat kapjon a HR-t érintő ügyekben is, de csak 33%-uk jut ilyen jellegű információhoz. Adatkörkép.

Milyen kihívások elé állítja a vállalatokat a marketing automatizálása?

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

Az új Icuka-szpotot már ők készítették.

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.