Jó hírnevük megóvása és hosszú távú stratégiájuk fenntartása okozhat fejfájást a világmárkáknak, ráadásul a magyar piacon sajátosan reagálnak arra, ha megkérdőjeleződik egy cég megítélése.

Budapesten tartott előadást a Transferwise nevű észt–brit startup társalapítója, Kristo Käärmann. 

A KPMG globális CEO-körképe szerint mérséklődik az optimista a hangulat, aminek egyik oka, hogy mindenkit fenyeget a saját iparáguk felfordulása.

Miért telepít erdőket a Magnet Bank, és hogyan kényszeríthetnek ki a fogyasztók zöldebb vállalatokat?

Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Miként befolyásolja a munkaerőpiacot a digitalizáció, és egyáltalán kell-e mindent digitalizálni?

Sokan összemossák a bitcoint és az abból kinőtt blokkláncokat, holott a technológia nem csak a pénzügyi szektort alakítja át

Nem feltétlenül az építőipar és az ingatlanpiac jut először az eszünkbe, ha technológiáról van szó, de a proptech-jelenség más szektorok után az épületek körül is felfordulást okozhat.

A kulturális szektorban is megjelent a digitális közönségmenedzsment. A legnagyobb hazai szereplők számára már létszükséglet, hogy a nagyvállalatokhoz hasonlóan korszerű eszközeik legyenek.

Kell-e szabatosan fogalmaznia egy chatbotnak?

Vannak nemzetközi szereplőknél is jobb élményt adó hazai vállalatok is, de azért empátiában a legtöbb hazai cégnek még fejlődnie kell.

Az Apple, a Facebook és a Netflix is az ügyfelük, és egy olyan problémát oldottak meg egy gyógyszergyárnak, amit előttük még senkinek nem sikerült. Csillag Péterrel (Starschema) beszélgettünk. 

Az adatvezérelt ügymenet a kereskedelmet is forradalmasítja.

Előbb-utóbb mindenkit feltörnek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

Teljes iparágak fognak átalakulni az autózástól kezdve a pénzügyi szolgáltatásokon át a szemétszállításig.

A felsővezetők 78%-nak lenne igénye arra, hogy adatokat kapjon a HR-t érintő ügyekben is, de csak 33%-uk jut ilyen jellegű információhoz. Adatkörkép.

Milyen kihívások elé állítja a vállalatokat a marketing automatizálása?

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.