Jó hírnevük megóvása és hosszú távú stratégiájuk fenntartása okozhat fejfájást a világmárkáknak, ráadásul a magyar piacon sajátosan reagálnak arra, ha megkérdőjeleződik egy cég megítélése.

Budapesten tartott előadást a Transferwise nevű észt–brit startup társalapítója, Kristo Käärmann. 

A KPMG globális CEO-körképe szerint mérséklődik az optimista a hangulat, aminek egyik oka, hogy mindenkit fenyeget a saját iparáguk felfordulása.

Miért telepít erdőket a Magnet Bank, és hogyan kényszeríthetnek ki a fogyasztók zöldebb vállalatokat?

Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Miként befolyásolja a munkaerőpiacot a digitalizáció, és egyáltalán kell-e mindent digitalizálni?

Sokan összemossák a bitcoint és az abból kinőtt blokkláncokat, holott a technológia nem csak a pénzügyi szektort alakítja át

Nem feltétlenül az építőipar és az ingatlanpiac jut először az eszünkbe, ha technológiáról van szó, de a proptech-jelenség más szektorok után az épületek körül is felfordulást okozhat.

A kulturális szektorban is megjelent a digitális közönségmenedzsment. A legnagyobb hazai szereplők számára már létszükséglet, hogy a nagyvállalatokhoz hasonlóan korszerű eszközeik legyenek.

Kell-e szabatosan fogalmaznia egy chatbotnak?

Vannak nemzetközi szereplőknél is jobb élményt adó hazai vállalatok is, de azért empátiában a legtöbb hazai cégnek még fejlődnie kell.

Az Apple, a Facebook és a Netflix is az ügyfelük, és egy olyan problémát oldottak meg egy gyógyszergyárnak, amit előttük még senkinek nem sikerült. Csillag Péterrel (Starschema) beszélgettünk. 

Az adatvezérelt ügymenet a kereskedelmet is forradalmasítja.

Előbb-utóbb mindenkit feltörnek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

Teljes iparágak fognak átalakulni az autózástól kezdve a pénzügyi szolgáltatásokon át a szemétszállításig.

A felsővezetők 78%-nak lenne igénye arra, hogy adatokat kapjon a HR-t érintő ügyekben is, de csak 33%-uk jut ilyen jellegű információhoz. Adatkörkép.

Milyen kihívások elé állítja a vállalatokat a marketing automatizálása?

A Corporate Media & TV Awardson a Budapest 365-öt díjazták.

Starcz Ákossal a hvg360 beszélt. A menedzser szerint a mostani Indexben nem robotok dolgoznak.

A cég közleménye szerint a Digital Labs az elmúlt hetekben indult kifejezetten a virtuális események technikai támogatására.

Az augusztusban elhunyt színészre születésnapján emlékezett a Disney.

Az itthoni kampány üzenete: „idén légy te magad az ajándék, hiszen veled teljes az ünnep”. 

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.