Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Miként befolyásolja a munkaerőpiacot a digitalizáció, és egyáltalán kell-e mindent digitalizálni?

Sokan összemossák a bitcoint és az abból kinőtt blokkláncokat, holott a technológia nem csak a pénzügyi szektort alakítja át

Nem feltétlenül az építőipar és az ingatlanpiac jut először az eszünkbe, ha technológiáról van szó, de a proptech-jelenség más szektorok után az épületek körül is felfordulást okozhat.

A kulturális szektorban is megjelent a digitális közönségmenedzsment. A legnagyobb hazai szereplők számára már létszükséglet, hogy a nagyvállalatokhoz hasonlóan korszerű eszközeik legyenek.

Kell-e szabatosan fogalmaznia egy chatbotnak?

Vannak nemzetközi szereplőknél is jobb élményt adó hazai vállalatok is, de azért empátiában a legtöbb hazai cégnek még fejlődnie kell.

Az Apple, a Facebook és a Netflix is az ügyfelük, és egy olyan problémát oldottak meg egy gyógyszergyárnak, amit előttük még senkinek nem sikerült. Csillag Péterrel (Starschema) beszélgettünk. 

Az adatvezérelt ügymenet a kereskedelmet is forradalmasítja.

Előbb-utóbb mindenkit feltörnek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

Teljes iparágak fognak átalakulni az autózástól kezdve a pénzügyi szolgáltatásokon át a szemétszállításig.

A felsővezetők 78%-nak lenne igénye arra, hogy adatokat kapjon a HR-t érintő ügyekben is, de csak 33%-uk jut ilyen jellegű információhoz. Adatkörkép.

Milyen kihívások elé állítja a vállalatokat a marketing automatizálása?

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.