Jó hírnevük megóvása és hosszú távú stratégiájuk fenntartása okozhat fejfájást a világmárkáknak, ráadásul a magyar piacon sajátosan reagálnak arra, ha megkérdőjeleződik egy cég megítélése.

Budapesten tartott előadást a Transferwise nevű észt–brit startup társalapítója, Kristo Käärmann. 

A KPMG globális CEO-körképe szerint mérséklődik az optimista a hangulat, aminek egyik oka, hogy mindenkit fenyeget a saját iparáguk felfordulása.

Miért telepít erdőket a Magnet Bank, és hogyan kényszeríthetnek ki a fogyasztók zöldebb vállalatokat?

Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Miként befolyásolja a munkaerőpiacot a digitalizáció, és egyáltalán kell-e mindent digitalizálni?

Sokan összemossák a bitcoint és az abból kinőtt blokkláncokat, holott a technológia nem csak a pénzügyi szektort alakítja át

Nem feltétlenül az építőipar és az ingatlanpiac jut először az eszünkbe, ha technológiáról van szó, de a proptech-jelenség más szektorok után az épületek körül is felfordulást okozhat.

A kulturális szektorban is megjelent a digitális közönségmenedzsment. A legnagyobb hazai szereplők számára már létszükséglet, hogy a nagyvállalatokhoz hasonlóan korszerű eszközeik legyenek.

Kell-e szabatosan fogalmaznia egy chatbotnak?

Vannak nemzetközi szereplőknél is jobb élményt adó hazai vállalatok is, de azért empátiában a legtöbb hazai cégnek még fejlődnie kell.

Az Apple, a Facebook és a Netflix is az ügyfelük, és egy olyan problémát oldottak meg egy gyógyszergyárnak, amit előttük még senkinek nem sikerült. Csillag Péterrel (Starschema) beszélgettünk. 

Az adatvezérelt ügymenet a kereskedelmet is forradalmasítja.

Előbb-utóbb mindenkit feltörnek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

Teljes iparágak fognak átalakulni az autózástól kezdve a pénzügyi szolgáltatásokon át a szemétszállításig.

A felsővezetők 78%-nak lenne igénye arra, hogy adatokat kapjon a HR-t érintő ügyekben is, de csak 33%-uk jut ilyen jellegű információhoz. Adatkörkép.

Milyen kihívások elé állítja a vállalatokat a marketing automatizálása?

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.