hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elértéktelenedett a régiónk, de a Golden Drum össze tudja hozni a magyar reklámosokat. Interjú Gosztonyi Csabával.

A Golden Drum magyar partijának a képei.

Tizennégy alkotás jön a kattintás után.

Interjú Galácz Karolinával, a Golden Drum nagydíjas Y&R helyettes kreatívigazgatójával.

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

Interjú Jedlicska Mártonnal, az Isobar kreatívigazgatójával.

Interjú Balogh Zsolttal, a DDB innovációs kreatívigazgatójával Portorozból.

Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.

Így tölthet el az ember 4-5 kellemes napot a szlovén tengerparton. AUTOREPLY.

Kedd óta nevezni is lehet a reklámversenyre.

hirdetés

Kilenc kategóriában kihirdették a shortlistet, még öt van hátra.

Hét márkadíjat osztottak ki a szektorok legjobb kampányainak, és idén először megnevezték az év pr-ügynökségét is.

A Mattelnek készített kreatív megint bejött az ügynökségnek: outdoorban és sajtóban is arany dobverőt kapott.

Megmutattuk Piranban, hogy mulat a magyar. Felhőtlenül mulató kreatívok, kompromittáló fotók a kattintás után. FRISSÍTVE!

Három Ogilvy- és egy DDB-munka jutott shortlistre a királykategóriákban.

A cinizmus a kreativitás halála – üzente Kelet-Európának Sir John Hegarty.

Szerkesztőségünk és a szakemberek tippjei.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

A legjobb márkalogókat és dizájnereket díjazó verseny nevezéseit Vasvári Péter is elbírálja.

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés