hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elértéktelenedett a régiónk, de a Golden Drum össze tudja hozni a magyar reklámosokat. Interjú Gosztonyi Csabával.

A Golden Drum magyar partijának a képei.

Tizennégy alkotás jön a kattintás után.

Interjú Galácz Karolinával, a Golden Drum nagydíjas Y&R helyettes kreatívigazgatójával.

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

Interjú Jedlicska Mártonnal, az Isobar kreatívigazgatójával.

Interjú Balogh Zsolttal, a DDB innovációs kreatívigazgatójával Portorozból.

Egyik jobb, mint a másik, viszont erős a mezőny.

Így tölthet el az ember 4-5 kellemes napot a szlovén tengerparton. AUTOREPLY.

Kedd óta nevezni is lehet a reklámversenyre.

hirdetés

Kilenc kategóriában kihirdették a shortlistet, még öt van hátra.

Hét márkadíjat osztottak ki a szektorok legjobb kampányainak, és idén először megnevezték az év pr-ügynökségét is.

A Mattelnek készített kreatív megint bejött az ügynökségnek: outdoorban és sajtóban is arany dobverőt kapott.

Megmutattuk Piranban, hogy mulat a magyar. Felhőtlenül mulató kreatívok, kompromittáló fotók a kattintás után. FRISSÍTVE!

Három Ogilvy- és egy DDB-munka jutott shortlistre a királykategóriákban.

A cinizmus a kreativitás halála – üzente Kelet-Európának Sir John Hegarty.

Szerkesztőségünk és a szakemberek tippjei.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés