hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Nyereményvadászok

Öblítőszűréshez használt nylonharisnya, borospincében tárolt romlott édesség és másodpercenként három elküldött sms – mi ezekben a közös? Az, hogy néhányan értékes ajándékokkal vagy nyereményekkel lettek gazdagabbak ezek segítségével. Itt a nyereményvadászat kisenciklopédiája!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív, Kreatív Online)
hirdetés

Az MPRSZ projektjében mintegy 460 esetet gyűjtöttek össze és vizsgáltak meg

A Viber márciustól belép a netes vásárlás piacára.

Az Elle főszerkesztője, Liptai Lívia az eheti Kultúrterrorban. 

A 80-as évekbe rángatnak vissza a gyerekek, pluszban magyarul beszélnek a hátterben.

Az Elle #nőiújév kampányában D. Tóth Kriszta, Hajós András és a Prezi alapítói is szerepelnek.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Idén is meghirdették a Delfin Díj pályázatot.

Indul a nevezés az Autovision biennálé versenyére. 

Az NMHH megbízásából a GfK készített felmerést az új típusú hirdetési formákról.

Szoboszlay Pétert nevezte ki egyik alelnökének a céghálózat.

A Big Little Lies-t a Whisper nevű appon hirdetik.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án. BETELT!

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés