hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasvári Péter sikere az ICDA-n

Vasvári Péter díjat nyert a németországi 4 th ICDA International Corporate Design Award versenyen.

hirdetés

Vasvári Péter díjat nyert a németországi 4 th ICDA International Corporate Design Award versenyen.A grafikus a kiválóság-díjat - Awards of Excellence – kapott a vállalati logók-kategóriában. A szakmai zsűri a Sciencespot nevű logóját díjazta, mely egy magyarországi tudományos weboldal részére készült.



Az ICDA-n idén kilenc zsűritag volt Svájcból, Németországból, Hollandiából és Finnországból. A meghívásos versenyre idén 398 nevezés érkezett. 22 kategóriában összesen 21 aranyat, 25 ezüstöt és 16 bronzot adtak. Ezen kívül 5 különleges elismertést, valamint 1 (Vasvári által nyert) kiválóság díjat osztottak.

A győztesek listája letölthető a díj honlapjáról.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés