hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasvári Péter munkája a Logo Creedben

Egyedüli magyar tervezőként került be Bill Gardner Logo Creed – Mystery, Method and Designing című könyvébe Vasvári Péter. A grafikus Green Rowing – St. Louis Julian's Rowing Club többszörös díjnyertes munkáját válogatta be a szerző a kötetbe.

hirdetés

Egyedüli magyar tervezőként került be Bill Gardner Logo Creed – Mystery, Method and Designing című könyvébe Vasvári Péter. A grafikus Green Rowing – St. Louis Julian's Rowing Club többszörös díjnyertes munkáját válogatta be a szerző a kötetbe.

Bill Gardner, a Lologlounge-kötetek szerzője minden évben közzéteszi az épp aktuális logóterveket. A Logo Creedben részletesen mutatja be a trendeket, esettanulmányokat közöl, és arculatok megújítását kommentálja. A kötetben olyan világmárkák szerepelnek, mint a Nike, az Apple, az IBM vagy a Fedex.

Fotó: Vasvári Péter

Fotó: Vasvári Péter

Fotó: Vasvári Péter

Fotó: Vasvári Péter

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés